Idd. Hebben mensen over van KLB denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
verdimme...dat centraal zetten gaat wel erg snel tegenwoordig
Mamquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie gaat hier wel een normaal kind opvoeden?
Ik zat in de nieuwe topic lijstquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
verdimme...dat centraal zetten gaat wel erg snel tegenwoordig
goe gedân maitjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat in de nieuwe topic lijst
Zat dat lekker?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat in de nieuwe topic lijst
nu niet meer?quote:
hihiquote:
Ik weetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het geeft niet, normaal is ook maar een betrekkelijk begrip
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
Yvonne's banknopje begint te roken
dag KLB
Het gros van dat volk is meuk...knap dat ze het nog zo lang gedoogd hebben.quote:
Idd, moeten gewoon veel strenger zijn maar dat roep ik al jaren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gros van dat volk is meuk...knap dat ze het nog zo lang gedoogd hebben.
Heeft Evi ook de taalnasi op de grond gegooid?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef Juup© het volgende:
KLB komt wel weer terug nadat de FA's e.d. er een heleboel bagger uit verwijdert hebben denk ik.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
KLB is al jaren niet leuk meer. Al die gefrustreerde scholieren brugpiepers
okayquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ga naar het donald duck forum met je geklier
ik had het niet tegen jouquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
http://z6.invisionfree.com/duckstadonline
oh...dan houd ik weer van jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jouDuckstad online
zo erg is het nou ook weer nietquote:
oh gaaf!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nu heb ik de tune van ducktales in men kop
zat bb al te hyperventileren op de bank?quote:
Raymond woont daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Adames het volgende:
Oeh Eindhoven. Mijn nieuwe woonplaats. Wie woont er nog meer in de gezellige prachtwijk Groenewoud?
Dope manquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft Evi ook de taalnasi op de grond gegooid?
Eensch.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
KLB is al jaren niet leuk meer. Al die gefrustreerde scholieren
Het ging mis bij die ene mod...quote:
Heb al getekend. En is eens wat anders. Van een 800 inwoners tellend Limburgs dorp, waar het eerste niet-Europese gezin 8 km verder woont, naar het voormalige Woensel-West.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef ArTiC het volgende:
ff op google maps gekeken waar groenewoud ligt...weet je zeker dat je daar wil wonen?
Rondom de Edisonstraat...iig wat te neuken in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lollerWaar ligt het eigenlijk?
Dat is zeker wat anders, kan alleen maar een verbetering zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb al getekend. En is eens wat anders. Van een 800 inwoners tellend Limburgs dorp, waar het eerste niet-Europese gezin 8 km verder woont, naar het voormalige Woensel-West.
Neem geen rode lampen in huis...kleine tip.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb al getekend. En is eens wat anders. Van een 800 inwoners tellend Limburgs dorp, waar het eerste niet-Europese gezin 8 km verder woont, naar het voormalige Woensel-West.
Mijn straat grenst aan de Edisonstraat ..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Rondom de Edisonstraat...iig wat te neuken in de buurt
voormalig? sterkte!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
rip aan je nabestaandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn straat grenst aan de Edisonstraat ..
Doe Kempi de groetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Mijn straat grenst aan de Edisonstraat ..
idd...vul je donorkaart wel ff alvast in.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
Kom kom, niet zo negatief allemaal. Ja, het is een (k)(p)rachtwijk maar mooi multicultureel en er is altijd wel wat te beleven.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij ook al? Kees kankerkachel woont toch ook in de Edisonstraat?
Juup, Moppie, Colt, Blueman, Inu, Ikquote:
Oh ja, die twee yuppen uit Veldhoven was ik vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup, Moppie, Colt, Blueman, Inu, Ik
en binnenkort Febster idd
Nou...doek het maar op dan
en r8 vertrekt naar Zwedenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oh ja, die twee yuppen uit Veldhoven was ik vergetenEn die blauwe reserve Zeeuw ook
Het land zonder vlooienquote:
zijn onzichtbare beestjesquote:
Je kan sowieso geen yup zijn als je in veldhoven woontquote:
Dat kan ook nog iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan sowieso geen yup zijn als je in veldhoven woontmaar wel dinkies! Net als wij trouwens
we hebben een oud huis, niet hip!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel een hip huis! Ach, wij zijn nog on-hipper
jawel, die zijn juist kei in de mode man! En ik vind het gewoon een kwijlhuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we hebben een oud huis, niet hip!
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?quote:
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?
Ik heb het druk dit weekendVanavond vanuit mn werk naar fysio, haasten naar de trein, haasten naar huis, dan 10 mensen over de vloer die mijn huis willen en nog wat inpakken, dan naar Dordrecht, dan zaterdag weer naar Utrecht om alvast wat dozen op te halen en nog wat in te pakken en dan zondag naar Rotterdam voor een afspraak met een vriendin
Ik haat verhuizen
Daarom vote ik nog steeds voor bommen op de Bennekel en Doornakkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.
En gelukkig heb je nu een autootje om te verhuizen.
Oh, dat vind ik dan weer een erg hoog Eigen huis & tuin gehalte hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:58 schreef -moppie- het volgende:
we zullen het binnenkort eens hip maken, het is toch echt de bedoeling dat binnen nu en afzienbare tijd shutters komen.
Doornakkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom vote ik nog steeds voor bommen op de Bennekel en Doornakkers
hebben die Eigen huis & tuin mensen dan zo'n groot budget want god damn wat zijn die dingen duur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer een erg hoog Eigen huis & tuin gehalte hebben
Maar bij jullie huis past het wel
quote:
mooi gedichtquote:
Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.
En gelukkig heb je nu een autootje om te verhuizen.
Je hebt echt het verkeerde weekend uitgekozen, je moet van het zonnetje genieten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?
Ik heb het druk dit weekendVanavond vanuit mn werk naar fysio, haasten naar de trein, haasten naar huis, dan 10 mensen over de vloer die mijn huis willen en nog wat inpakken, dan naar Dordrecht, dan zaterdag weer naar Utrecht om alvast wat dozen op te halen en nog wat in te pakken en dan zondag naar Rotterdam voor een afspraak met een vriendin
Ik haat verhuizen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!(en ja, de kartonnen variant, niet mijn vriendinnen die meehelpen)
Dat wordt allemaal gesponsord hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hebben die Eigen huis & tuin mensen dan zo'n groot budget want god damn wat zijn die dingen duur.
En Job ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pas je er zelf ook nog bij dan?
Een balkon met de hele dag zonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt echt het verkeerde weekend uitgekozen, je moet van het zonnetje genieten!
Hebben jullie in Dordrecht een tuin?
Sinds wanneer ben jij zo lolligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!(en ja, de kartonnen variant, niet mijn vriendinnen die meehelpen)
't Is vrijdag, ik ben net zelfs al gebokst door m'n baasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo lollig.
Ik ga ook proberen mn bureautje erin te krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo lollig.
En in kleine autootjes past soms stiekem best veel, zo heb ik ooit een koelkast van 1m50 in een Corsa zien verdwijnen.
Ik ben helemaal alleen hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is vrijdag, ik ben net zelfs al gebokst door m'n baas
En je TV-meubelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen mn bureautje erin te krijgen
[..]
Ik ben helemaal alleen hierEn ik heb gisteren te lang gepauze-d dus nu neem ik geen pauze...
Ik heb er veel plezier van gehad het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik zal nog eens mijn auto + aankoopexpertise beschikbaar stellen.
.
Je mag anders altijd mijn palen vervoerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik zal nog eens mijn auto + aankoopexpertise beschikbaar stellen.
.
Ja dan niet hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
Ik ben nu aan het proberen om mn bed op te laten halen, maar jongetje wil alleen volgende week zondag, want op zaterdag is zn mammie jarig. Ja, ik ga echt niet op en neer rijden de dag na mijn verhuizing, om de deur open te doen voor dat bed![]()
[..]
Das iig beter dan 2 maandenquote:Ik heb er veel plezier van gehad het afgelopen jaar
Met de Golfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag anders altijd mijn palen vervoeren
Ik had in een half uur na online zetten al vier boden erop, dus moet goedkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dan niet he.
[..]
Das iig beter dan 2 maanden.
ik ook, wil om 1600 uur op camping zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:14 schreef -moppie- het volgende:
27 graden vandaag, ik ga heel vroeg naar huis![]()
![]()
*kit brievenbus dicht*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook, wil om 1600 uur op camping zijn
Eerst nog even wat huisbezoekjes doen hier en daar
* checkt...quote:
Ik ben de enige Helmonder ter wereld die op tijd betaaldquote:
gefixtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben de enige Helmonder ter wereld die op tijd betaalt
ik ook niet, en niet op donderdag, woensdag, dinsdag en maandagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:03 schreef Inu het volgende:
Ik krijg mezelf niet aan het werkIk moet gewoon niet werken op vrijdag
Dan lukt het me nog wel, want dan heb ik er nog zin inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet, en niet op donderdag, woensdag, dinsdag en maandag
en zeker niet op zaterdag en zondag
zou dat werken als ik die grap maak?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet een leuke grap voor als je bij de H&M bent, het gaat zo:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje: Ja, wat zie je dat snel!
SQ: Ik heb er oog voor, ik ben namelijk nogal een nagellakidioot
Meisje: Oh leuk, ik ook! Ik heb wel, nou, iets van tien potjes ofzo!
SQ: EhIk iets van eh, 250, give or take.
Meisje:TWEE HONDERD VIJFTIG??
Meisje roept collega.
Meisje: Janneke, deze mevrouw heeft TWEE HONDERD VIJFTIG potjes nagellak!
Meisje 2:Daar wil ik een foto van zien!
SQ: nou, fijn weekend nog!
Meisjes: .......
Heerlijk
Ik denk dat het inslaat als een bomquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou dat werken als ik die grap maak?
best retroquote:
Eerder kansloos.quote:
daar heb je helemaal geen recht opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef r8ality het volgende:
Ik mot een dikkere pc.
GTA4 (nog niet gespeeld nee) en Mafia 2
.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je helemaal geen recht op
Mafia 2 is nog niet uit toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef r8ality het volgende:
Ik mot een dikkere pc.
GTA4 (nog niet gespeeld nee) en Mafia 2
.
Nog een weekjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mafia 2 is nog niet uit toch?
Ik heb GTA4 en alle uitbreidingen al gedaan
en AC2
ik heb wel een dikke PC
Waar staat dat ik er recht op heb?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je helemaal geen recht op
never mindquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er recht op heb?
anders had je alles weer terug kunnen verhuizenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
SQ
Ik mag bij Job in trekken van de woningbouwZe zijn dus niet over het Helmond gevallen
je leven?quote:
Nee, want per 8 sept moet ik mn huis uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
anders had je alles weer terug kunnen verhuizen
Nee, je geheugen is gewoon slechtquote:
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..quote:
of je hebt het gewoon gemist omdat je weer ergens met je vingers in zatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..
Had ik het maar gemist terwijl ik met mijn vingers ergens inzat!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je hebt het gewoon gemist omdat je weer ergens met je vingers in zat
Je hebt er toen zelf nog op gereageerd...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..
Maakt niet uit, die plaat is wat stugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt er toen zelf nog op gereageerd...
Je bracht het wat anders toen, kan ik me herinnerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht met die domme camera.
Ja inderdaad. Ik als IT-er en sinds m'n tiende bezig met pc's mag geen dikke pc hebben.
misschien bedoeld ze dat je niet dik genoeg bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht met die domme camera.
Ja inderdaad. Ik als IT-er en sinds m'n tiende bezig met pc's mag geen dikke pc hebben.
ik ook, als modelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat geeft niet hoor Joost, jij kon ook niet weten dat ik al 17 jaar met fotografie bezig ben
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat geeft niet hoor Joost, jij kon ook niet weten dat ik al 17 jaar met fotografie bezig ben
Al lang niet meer geweest. Maar eens doen van het weekendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien bedoeld ze dat je niet dik genoeg bent?
hup, naar de Burger King
Gast, ben je echt zo dom of??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.
Ik zet mijn nagellakjes dagelijks op de fotoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.
Goed visweerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
Nagellak op de foto zetten. Ja, dan ben je echt met fotografie bezig.
Dat heb ik met http://www.fmylife.comquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Inu het volgende:
http://textsfromlastnight.com/
niet goed voor mijn werkdag...
Ik doe maandag wel dubbel mn best
Goed idee, heb wel trek in een visje en het is toch vrijdagquote:
En LFMF is ook leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heb ik met http://www.fmylife.com.
ooit gehoord van een weerbericht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef r8ality het volgende:
WTF. Ging vanmorgen in trui naar binnen. Natuurlijk hele dag klimaatbeheersing, pauze in kantine binnen en dan kom je buiten om 17.00. BONK! Wanne hitte ineens.
Niet gezien vanwege:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooit gehoord van een weerbericht?
oat moan!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet gezien vanwege:
- Sociale verplichtingen hoax
- Vriendinnen van huisgenoten die perse iets moeten zien sissy
- Op tijd naar bed mietje.
Ik zal mijn moeder vertellen dat ik niet meer bij haar mag eten omdat ene Artic op het Fok!Forum het niet gelooftquote:
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Die prinsengrachtconcerten zijn irritant.
Wonderkindjes van 12-13 jaar die knettergoed een instrument bespelen.
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritant
Je hebt (ver)bouw talentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
Maar wel lekker om in de tuin met wat lampjes aan op youtube er filmpjes van te luisteren.
Daar wordt hij waarschijnlijk wel betaald en doet dan goed zijn bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
Helmond Sport verkoopt zijn spits aan Sparta..wat denk je?
Hij scoorde vanavond 8 keer
Idd, elk mens heeft zijn/haar talent. De een is nu eenmaal beter in iets dan misschien een ander (rare zin eigenlijk).quote:
dat is jouw talent!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Juup© het volgende:
5 dan maar, omdat ik mezelf zo goed voel
Zonder talent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Of naja, wat sommige mensen kunnen zonder.... etc.
jawel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Oh, ik zit niet nu huilend in de tuin op zoek naar complimentjes hoor.
Ik doe de deur dichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Abel.
Damn, daar heb ik nog een cd van.
staat tussen Five en A-Teens![]()
SQ is trots op jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:31 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik ben al bij Boudewijn de Groot beland. Dat is imagotechnisch wat beter
Echt he, ik snap jullie nietquote:
Tja, ik eet minstens 6 voedingen per dag (al zijn het kleine hoeveelheden). Ik heb dus 's avond weer trek in iets te eten als wij rond 19:00 uur avondeten hebben gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt he, ik snap jullie niet.
Hoe kan je op dit tijdstip honger hebben?
Okee, zoiets kan na een hoop alcohol. Een soort van foodcraving. Maar als je dat nuchter meerdere keren per week hebt is toch wel.... apart. Of naja, dat je die drive niet kan weerstaan dan. Want an sich heb ik nu ook wel zin in shoarma, maar ik vertik het om na 8 uur nog te gaan eten
.
Ik krijg een broodje shoarma ook niet op dat is veel te veel. Ik eet denk ik net de helft op en de rest gooi ik weg. Overigens had ik vanavond geen brood erbij dat mochten de honden opetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:10 schreef bleiblei het volgende:
Is 1 voeding een oud hollandsch portie shoarma of minder?
Mijn pa heeft nml. ook de nodige maagissues waardoor hij minder in meer delen moet eten. Maar een portie shoarma zie ik hem niet wegkanen nml. Vanmiddag ging ie al kapot aan 1 cappucino teveel.
Ah, het kwartje valt hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg een broodje shoarma ook niet op dat is veel te veel. Ik eet denk ik net de helft op en de rest gooi ik weg. Overigens had ik vanavond geen brood erbij dat mochten de honden opetenNu had ik ongeveer 10 frietjes en een paar eetlepels vlees.
En ja, 1 voeding komt ongeveer wel overeen met wat ik net gegeten heb, ik krijg toch niet meer op.
Te gezondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef ArTiC het volgende:
Waarom eet je dan geen broccoli of komkommer Juup?
ik schijt mezelf ook helemaal lens idd na friet/shoarma en andere vette zooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te gezondNee nu even serieus. Ik eet ook broccoli of komkommer, maar niet als maaltijd zo laat op de avond, dan heb ik wel eens trek in iets hartigs. Al is dat hartige ook maar beperkt, want als ik iets eet wat behoorlijk vet is dan wordt ik "stront"ziek.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schijt mezelf ook helemaal lens idd na friet/shoarma en andere vette zooi
Je bent gewoon in de overgang...oud wijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik wordt er ook nog eens enorm misselijk van en krijg er opvliegers van, ik moet dan gaan liggen omdat ik gewoon duizelig ben. Het zijn de gevolgen van de GBP maar het is iets waar ik goed mee kan leven en wat ik ook wist voordat ik er aan begon.
Klootzak!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef bleiblei het volgende:
Brocolli en komkommer is toch hartig?
Komkommer is gewoon pure maagvulling omdat het voornamelijk uit water bestaat.
Brocolli is vrij heftig voor je maag omdat het bomvol vezels zit, en je maag veel moeite moet doen om dat om te zetten in voedingsstoffen (als het goed is, ben IT'er en geen dietiste). Shoarma is gewoon vet voedsel. Niet zo zeer door het vlees maar des te meer door knoflooksaus e.d.. Maarrrrr.... ik baseer mijn kennis op eh... niets. En jij bent wat meer onderlegd daarin, dus vertel mij vooral hoe het hoort
. Wat echt onderbouwd is bovenstaande ook weer niet
.
Veenstra?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef ArTiC het volgende:
Deze 3FM DJ faalt
Staat al de hele tijd te ouwehoeren over wijven, neuken & versieren tijdens zijn uitzending vanaf Lowlands. Vraagt er iemand uit het publiek of hij Slayer wil draaien en zegt ie: Nee, we staan op Lowlands dus ik draai nummer van artiesten die hier spelen...draait ie nu AC/DC
Onder hartig versta ik iets met vlees b.v.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef bleiblei het volgende:
Brocolli en komkommer is toch hartig?
Komkommer is gewoon pure maagvulling omdat het voornamelijk uit water bestaat.
Brocolli is vrij heftig voor je maag omdat het bomvol vezels zit, en je maag veel moeite moet doen om dat om te zetten in voedingsstoffen (als het goed is, ben IT'er en geen dietiste). Shoarma is gewoon vet voedsel. Niet zo zeer door het vlees maar des te meer door knoflooksaus e.d.. Maarrrrr.... ik baseer mijn kennis op eh... niets. En jij bent wat meer onderlegd daarin, dus vertel mij vooral hoe het hoort
. Wat echt onderbouwd is bovenstaande ook weer niet
.
Nee, Rudy McKay (ofzo)quote:
Welterusten ouwequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:52 schreef Juup© het volgende:
Maar nu genoeg over mijn eet gedoe. Ik ga de honden uitlaten en daarna douchen en dan naar bed. Welterusten heren
Die is triestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef ArTiC het volgende:
Deze 3FM DJ faalt
Staat al de hele tijd te ouwehoeren over wijven, neuken & versieren tijdens zijn uitzending vanaf Lowlands. Vraagt er iemand uit het publiek of hij Slayer wil draaien en zegt ie: Nee, we staan op Lowlands dus ik draai nummer van artiesten die hier spelen...draait ie nu AC/DC
In Helmond is het kei mooi weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
Waar is dat lekkere weer van jullie nou? Hier is het zwaar bewolkt
Er zouden gisteren tussen 8 en 9 mensen komen kijken naar mn huis, zijn er 3 op komen dagen waarvan eentje een vriendin had gestuurdEn iedereen schrok toen ik zei dat er nog 150 euro bovenop kwam voor Eneco, water en internet
Ik betwijfel of hij weg is nu...
Ik hoop het, vorige keer is er maar 2 euro per maand afgegaan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
met 150 per maand krijg je wel wat terug aan het eind van het jaar!
wij betalen 122 per maand....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoop het, vorige keer is er maar 2 euro per maand afgegaan...
voor energie, water, tv en internet?quote:
Wij zaten op ¤157,- voor gas en elektra, ¤25,- voor water, ¤64,- voor bellen, tv en internet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
voor energie, water, tv en internet?
Wij zitten op 156 voor energie, 30 voor water en 50 voor tv en internet.
alleen energie. 25 water en 50 tv internet telefoon.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
voor energie, water, tv en internet?
Wij zitten op 156 voor energie, 30 voor water en 50 voor tv en internet.
Sei?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef Inu het volgende:
Ja, maar mijn huis is 28m2 he... scheelt effe![]()
Net weer heel de Sei volgestouwd, dus alle dozen staan nu hier
Seicento is Italiaans voor 600quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Peugeot is Peu, Seicento is Sei
Dat krijg je als je 3x per dag de frietpan gebruiktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef r8ality het volgende:
Wij hebben afgelopen jaar 7000kWh verbruikt.
Nee, huisgenoten met elektrische open haarden en 50inch plasma'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 3x per dag de frietpan gebruikt
Hoeveel huisgenoten heb je? Flow+die smurf, en verder?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, huisgenoten met elektrische open haarden en 50inch plasma's.
Het is zijn plek, dus hij kan ze er zo uitschoppen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef ArTiC het volgende:
En zou je niet een echt eigen plek willen hebben?
nee, bekken doe je ook met je tongquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Snap ik, maar 600 bekt niet zo lekker
oh..ik dacht dat ze een huisbaas haddenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is zijn plek, dus hij kan ze er zo uitschoppen...
Nee, dat kan je niet zeurderig genoeg zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, bekken doe je ook met je tong
6 klinkt wel goed toch
ik wist wel dat je een zeikwijf wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet zeurderig genoeg zeggenSeieieieieie kan gewoon, maar zessssssss is niet zo leuk..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een zeikwijf was
Neen. Flow + smurf zijn al ff weg. Ik met nog 2 anderen (+ een vriendin) die gellie niet kent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoeveel huisgenoten heb je? Flow+die smurf, en verder?
je weet wie er woont toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Elektrische haarden? Heeft jullie huis geen centrale verwarming?
Die nephaarden zijn a smaakloos en b energiezuiperds.
Op zolder zit geen verwerming. En ze leven graag in hun slaapkamer. Maar dat mogen ze ook betalenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Elektrische haarden? Heeft jullie huis geen centrale verwarming?
Die nephaarden zijn a smaakloos en b energiezuiperds.
Mijn Sei is ubercoolquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind Sei trouwens suf. Maak er dan zesje van.
Of klein kuthok op wielen, gebakje, moedermobiel of auto van![]()
.
Hebben ze een huis gevonden? Tofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen. Flow + smurf zijn al ff weg. Ik met nog 2 anderen (+ een vriendin) die gellie niet kent.
Dan trekken ze maar een trui aan ipv een t-shirtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef r8ality het volgende:
Zelfs ik vind die haarden smaakloos. Maar ja, als die mietjes het koud hebben.
Dit is het laatste weekend met mijn Go, maandag inleveren en dan krijg ik tijdelijk een Auquote:
Nope. Tillieburg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hebben ze een huis gevonden? Tof.
Wonen ze nog in Eindhoven?
Au's zijn niet tofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is het laatste weekend met mijn Go, maandag inleveren en dan krijg ik tijdelijk een Au
Ik heb een hele specialequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:10 schreef r8ality het volgende:
Sei's zijn niet cool. Sei's zijn truttige boodschappenwagentjes die achterin mijn Volvo passen.
Ik ga maandag op mijn oma, en in het weekend op de cruquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is het laatste weekend met mijn Go, maandag inleveren en dan krijg ik tijdelijk een Au
1tje met ludieke opplakwimpers op de koplampen en lieveheersbeestvlekken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Au's zijn niet tof
[..]
Ik heb een hele speciale
Ahquote:
je weet niet eens wat ik bedoel met Au mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Au's zijn niet tof
[..]
Ik heb een hele speciale
Gisteren nog mee op stap geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah.
Leuk.
Zie je ze nog wel eens of zijn ze al bijna getrouwd en gesettled (lees ingekakt) zoals SQ en ik.
Oh, wat voor een?quote:
kijk, zo kan het ook bbquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gisteren nog mee op stap geweest.
Zo verkopen geen Au's bij de Toyota dealerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:16 schreef bleiblei het volgende:
Zo een A1 geval?
Zag er gisteren 2, vind het maar niets.
Een Youngquote:
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet eens wat ik bedoel met Au muts
vanmiddag bij de dealer ff gekeken naar de nieuwe Au of het wat is, zat goed..zag er allemaal netjes uit. Volgende week de duitse herder maar eens aansporen een offerte bij de leasemaatschapijn aan te vragen.
Nee, we wilden er een tomaat van makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
1tje met ludieke opplakwimpers op de koplampen en lieveheersbeestvlekken?
Een Auris ja? Damn.... Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo verkopen geen Au's bij de Toyota dealer
boze vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Een Young
[..]
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikel
[..]
Nee, we wilden er een tomaat van maken
Wie heeft het telefoonnummer van Jorinde Mol?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Een Young
[..]
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikel
[..]
Nee, we wilden er een tomaat van maken
Why?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een Auris ja? Damn.... Valt me van je tegen.
En wat is er speciaal aan een Young? Oja, nietsquote:
Nee, ik vind schelden gewoon dom en ja, daar valt doos ook onderquote:
Die mag niet aan mijn auto zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie heeft het telefoonnummer van Jorinde Mol?
Ik doe het niet om de bijtelling...die is net zo hoog als bij de Golf namelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Hybride's.
Waar is Mex om je bij te staan?
Kiezen tussen een A3 en een Auris en voor de Auris gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Why?
Het is nog een Hybride ook![]()
Wel de meest luxe
Anders zou het een kale A3 worden ja...mjah
ja maar..ik zei muts...niet doosquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik vind schelden gewoon dom en ja, daar valt doos ook onder
[..]
Die mag niet aan mijn auto zitten
Zelfde ideequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar..ik zei muts...niet doos
weetjewel..zo'n muts met van die flapjes..tot over je oren
Heb je iemand zwanger gemaakt?quote:
ik gebruik muts als koosnaampjequote:
Nee. Oh en welke opties op jequote:
Ze zijn op een A3 ook allemaal verkrijgbaar...dan valt de A3 alleen buiten het budgetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Oh en welke opties op jeAuris
zijn zo belangrijk dat je ze op een A3 niet kan missen?
Ik ben een Helmonderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Zeker van een Helmonder geleerd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |