Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.
En gelukkig heb je nu een autootje om te verhuizen.
Je hebt echt het verkeerde weekend uitgekozen, je moet van het zonnetje genieten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?
Ik heb het druk dit weekendVanavond vanuit mn werk naar fysio, haasten naar de trein, haasten naar huis, dan 10 mensen over de vloer die mijn huis willen en nog wat inpakken, dan naar Dordrecht, dan zaterdag weer naar Utrecht om alvast wat dozen op te halen en nog wat in te pakken en dan zondag naar Rotterdam voor een afspraak met een vriendin
Ik haat verhuizen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!(en ja, de kartonnen variant, niet mijn vriendinnen die meehelpen)
Dat wordt allemaal gesponsord hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hebben die Eigen huis & tuin mensen dan zo'n groot budget want god damn wat zijn die dingen duur.
En Job ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pas je er zelf ook nog bij dan?
Een balkon met de hele dag zonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt echt het verkeerde weekend uitgekozen, je moet van het zonnetje genieten!
Hebben jullie in Dordrecht een tuin?
Sinds wanneer ben jij zo lolligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Er passen 10 verhuisdozen in mijn auto!(en ja, de kartonnen variant, niet mijn vriendinnen die meehelpen)
't Is vrijdag, ik ben net zelfs al gebokst door m'n baasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo lollig.
Ik ga ook proberen mn bureautje erin te krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo lollig.
En in kleine autootjes past soms stiekem best veel, zo heb ik ooit een koelkast van 1m50 in een Corsa zien verdwijnen.
Ik ben helemaal alleen hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is vrijdag, ik ben net zelfs al gebokst door m'n baas
En je TV-meubelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen mn bureautje erin te krijgen
[..]
Ik ben helemaal alleen hierEn ik heb gisteren te lang gepauze-d dus nu neem ik geen pauze...
Ik heb er veel plezier van gehad het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik zal nog eens mijn auto + aankoopexpertise beschikbaar stellen.
.
Je mag anders altijd mijn palen vervoerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef r8ality het volgende:
Ik zal nog eens mijn auto + aankoopexpertise beschikbaar stellen.
.
Ja dan niet hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:38 schreef Inu het volgende:
Ik ben nu aan het proberen om mn bed op te laten halen, maar jongetje wil alleen volgende week zondag, want op zaterdag is zn mammie jarig. Ja, ik ga echt niet op en neer rijden de dag na mijn verhuizing, om de deur open te doen voor dat bed![]()
[..]
Das iig beter dan 2 maandenquote:Ik heb er veel plezier van gehad het afgelopen jaar
Met de Golfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag anders altijd mijn palen vervoeren
Ik had in een half uur na online zetten al vier boden erop, dus moet goedkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja dan niet he.
[..]
Das iig beter dan 2 maanden.
ik ook, wil om 1600 uur op camping zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:14 schreef -moppie- het volgende:
27 graden vandaag, ik ga heel vroeg naar huis![]()
![]()
*kit brievenbus dicht*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook, wil om 1600 uur op camping zijn
Eerst nog even wat huisbezoekjes doen hier en daar
* checkt...quote:
Ik ben de enige Helmonder ter wereld die op tijd betaaldquote:
gefixtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben de enige Helmonder ter wereld die op tijd betaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |