Je kan sowieso geen yup zijn als je in veldhoven woontquote:
Dat kan ook nog iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan sowieso geen yup zijn als je in veldhoven woontmaar wel dinkies! Net als wij trouwens
we hebben een oud huis, niet hip!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel een hip huis! Ach, wij zijn nog on-hipper
jawel, die zijn juist kei in de mode man! En ik vind het gewoon een kwijlhuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we hebben een oud huis, niet hip!
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?quote:
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt toch tegen minderheden gestemd?
Ik heb het druk dit weekendVanavond vanuit mn werk naar fysio, haasten naar de trein, haasten naar huis, dan 10 mensen over de vloer die mijn huis willen en nog wat inpakken, dan naar Dordrecht, dan zaterdag weer naar Utrecht om alvast wat dozen op te halen en nog wat in te pakken en dan zondag naar Rotterdam voor een afspraak met een vriendin
Ik haat verhuizen
Daarom vote ik nog steeds voor bommen op de Bennekel en Doornakkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen minderheden gestemd. Ik heb tegen criminele, luie, uitvretende minderheden gestemd. En van die groepjes heb je ook blanke varianten.
En gelukkig heb je nu een autootje om te verhuizen.
Oh, dat vind ik dan weer een erg hoog Eigen huis & tuin gehalte hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:58 schreef -moppie- het volgende:
we zullen het binnenkort eens hip maken, het is toch echt de bedoeling dat binnen nu en afzienbare tijd shutters komen.
Doornakkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom vote ik nog steeds voor bommen op de Bennekel en Doornakkers
hebben die Eigen huis & tuin mensen dan zo'n groot budget want god damn wat zijn die dingen duur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer een erg hoog Eigen huis & tuin gehalte hebben
Maar bij jullie huis past het wel
quote:
mooi gedichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |