Ik doe de deur dichtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Abel.
Damn, daar heb ik nog een cd van.
staat tussen Five en A-Teens![]()
SQ is trots op jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:31 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik ben al bij Boudewijn de Groot beland. Dat is imagotechnisch wat beter
Echt he, ik snap jullie nietquote:
Tja, ik eet minstens 6 voedingen per dag (al zijn het kleine hoeveelheden). Ik heb dus 's avond weer trek in iets te eten als wij rond 19:00 uur avondeten hebben gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt he, ik snap jullie niet.
Hoe kan je op dit tijdstip honger hebben?
Okee, zoiets kan na een hoop alcohol. Een soort van foodcraving. Maar als je dat nuchter meerdere keren per week hebt is toch wel.... apart. Of naja, dat je die drive niet kan weerstaan dan. Want an sich heb ik nu ook wel zin in shoarma, maar ik vertik het om na 8 uur nog te gaan eten
.
Ik krijg een broodje shoarma ook niet op dat is veel te veel. Ik eet denk ik net de helft op en de rest gooi ik weg. Overigens had ik vanavond geen brood erbij dat mochten de honden opetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:10 schreef bleiblei het volgende:
Is 1 voeding een oud hollandsch portie shoarma of minder?
Mijn pa heeft nml. ook de nodige maagissues waardoor hij minder in meer delen moet eten. Maar een portie shoarma zie ik hem niet wegkanen nml. Vanmiddag ging ie al kapot aan 1 cappucino teveel.
Ah, het kwartje valt hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg een broodje shoarma ook niet op dat is veel te veel. Ik eet denk ik net de helft op en de rest gooi ik weg. Overigens had ik vanavond geen brood erbij dat mochten de honden opetenNu had ik ongeveer 10 frietjes en een paar eetlepels vlees.
En ja, 1 voeding komt ongeveer wel overeen met wat ik net gegeten heb, ik krijg toch niet meer op.
Te gezondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef ArTiC het volgende:
Waarom eet je dan geen broccoli of komkommer Juup?
ik schijt mezelf ook helemaal lens idd na friet/shoarma en andere vette zooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Te gezondNee nu even serieus. Ik eet ook broccoli of komkommer, maar niet als maaltijd zo laat op de avond, dan heb ik wel eens trek in iets hartigs. Al is dat hartige ook maar beperkt, want als ik iets eet wat behoorlijk vet is dan wordt ik "stront"ziek.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schijt mezelf ook helemaal lens idd na friet/shoarma en andere vette zooi
Je bent gewoon in de overgang...oud wijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik wordt er ook nog eens enorm misselijk van en krijg er opvliegers van, ik moet dan gaan liggen omdat ik gewoon duizelig ben. Het zijn de gevolgen van de GBP maar het is iets waar ik goed mee kan leven en wat ik ook wist voordat ik er aan begon.
Klootzak!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef bleiblei het volgende:
Brocolli en komkommer is toch hartig?
Komkommer is gewoon pure maagvulling omdat het voornamelijk uit water bestaat.
Brocolli is vrij heftig voor je maag omdat het bomvol vezels zit, en je maag veel moeite moet doen om dat om te zetten in voedingsstoffen (als het goed is, ben IT'er en geen dietiste). Shoarma is gewoon vet voedsel. Niet zo zeer door het vlees maar des te meer door knoflooksaus e.d.. Maarrrrr.... ik baseer mijn kennis op eh... niets. En jij bent wat meer onderlegd daarin, dus vertel mij vooral hoe het hoort
. Wat echt onderbouwd is bovenstaande ook weer niet
.
Veenstra?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef ArTiC het volgende:
Deze 3FM DJ faalt
Staat al de hele tijd te ouwehoeren over wijven, neuken & versieren tijdens zijn uitzending vanaf Lowlands. Vraagt er iemand uit het publiek of hij Slayer wil draaien en zegt ie: Nee, we staan op Lowlands dus ik draai nummer van artiesten die hier spelen...draait ie nu AC/DC
Onder hartig versta ik iets met vlees b.v.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:44 schreef bleiblei het volgende:
Brocolli en komkommer is toch hartig?
Komkommer is gewoon pure maagvulling omdat het voornamelijk uit water bestaat.
Brocolli is vrij heftig voor je maag omdat het bomvol vezels zit, en je maag veel moeite moet doen om dat om te zetten in voedingsstoffen (als het goed is, ben IT'er en geen dietiste). Shoarma is gewoon vet voedsel. Niet zo zeer door het vlees maar des te meer door knoflooksaus e.d.. Maarrrrr.... ik baseer mijn kennis op eh... niets. En jij bent wat meer onderlegd daarin, dus vertel mij vooral hoe het hoort
. Wat echt onderbouwd is bovenstaande ook weer niet
.
Nee, Rudy McKay (ofzo)quote:
Welterusten ouwequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:52 schreef Juup© het volgende:
Maar nu genoeg over mijn eet gedoe. Ik ga de honden uitlaten en daarna douchen en dan naar bed. Welterusten heren
Die is triestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef ArTiC het volgende:
Deze 3FM DJ faalt
Staat al de hele tijd te ouwehoeren over wijven, neuken & versieren tijdens zijn uitzending vanaf Lowlands. Vraagt er iemand uit het publiek of hij Slayer wil draaien en zegt ie: Nee, we staan op Lowlands dus ik draai nummer van artiesten die hier spelen...draait ie nu AC/DC
In Helmond is het kei mooi weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
Waar is dat lekkere weer van jullie nou? Hier is het zwaar bewolkt
Er zouden gisteren tussen 8 en 9 mensen komen kijken naar mn huis, zijn er 3 op komen dagen waarvan eentje een vriendin had gestuurdEn iedereen schrok toen ik zei dat er nog 150 euro bovenop kwam voor Eneco, water en internet
Ik betwijfel of hij weg is nu...
Ik hoop het, vorige keer is er maar 2 euro per maand afgegaan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
met 150 per maand krijg je wel wat terug aan het eind van het jaar!
wij betalen 122 per maand....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoop het, vorige keer is er maar 2 euro per maand afgegaan...
voor energie, water, tv en internet?quote:
Wij zaten op ¤157,- voor gas en elektra, ¤25,- voor water, ¤64,- voor bellen, tv en internet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
voor energie, water, tv en internet?
Wij zitten op 156 voor energie, 30 voor water en 50 voor tv en internet.
alleen energie. 25 water en 50 tv internet telefoon.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
voor energie, water, tv en internet?
Wij zitten op 156 voor energie, 30 voor water en 50 voor tv en internet.
Sei?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef Inu het volgende:
Ja, maar mijn huis is 28m2 he... scheelt effe![]()
Net weer heel de Sei volgestouwd, dus alle dozen staan nu hier
Seicento is Italiaans voor 600quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Peugeot is Peu, Seicento is Sei
Dat krijg je als je 3x per dag de frietpan gebruiktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef r8ality het volgende:
Wij hebben afgelopen jaar 7000kWh verbruikt.
Nee, huisgenoten met elektrische open haarden en 50inch plasma'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 3x per dag de frietpan gebruikt
Hoeveel huisgenoten heb je? Flow+die smurf, en verder?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, huisgenoten met elektrische open haarden en 50inch plasma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |