Goed idee, heb wel trek in een visje en het is toch vrijdagquote:
En LFMF is ook leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heb ik met http://www.fmylife.com.
ooit gehoord van een weerbericht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef r8ality het volgende:
WTF. Ging vanmorgen in trui naar binnen. Natuurlijk hele dag klimaatbeheersing, pauze in kantine binnen en dan kom je buiten om 17.00. BONK! Wanne hitte ineens.
Niet gezien vanwege:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooit gehoord van een weerbericht?
oat moan!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet gezien vanwege:
- Sociale verplichtingen hoax
- Vriendinnen van huisgenoten die perse iets moeten zien sissy
- Op tijd naar bed mietje.
Ik zal mijn moeder vertellen dat ik niet meer bij haar mag eten omdat ene Artic op het Fok!Forum het niet gelooftquote:
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Die prinsengrachtconcerten zijn irritant.
Wonderkindjes van 12-13 jaar die knettergoed een instrument bespelen.
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritant
Je hebt (ver)bouw talentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
Maar wel lekker om in de tuin met wat lampjes aan op youtube er filmpjes van te luisteren.
Daar wordt hij waarschijnlijk wel betaald en doet dan goed zijn bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
Helmond Sport verkoopt zijn spits aan Sparta..wat denk je?
Hij scoorde vanavond 8 keer
Idd, elk mens heeft zijn/haar talent. De een is nu eenmaal beter in iets dan misschien een ander (rare zin eigenlijk).quote:
dat is jouw talent!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Juup© het volgende:
5 dan maar, omdat ik mezelf zo goed voel
Zonder talent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Of naja, wat sommige mensen kunnen zonder.... etc.
jawel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Oh, ik zit niet nu huilend in de tuin op zoek naar complimentjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |