anders had je alles weer terug kunnen verhuizenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
SQ
Ik mag bij Job in trekken van de woningbouwZe zijn dus niet over het Helmond gevallen
je leven?quote:
Nee, want per 8 sept moet ik mn huis uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
anders had je alles weer terug kunnen verhuizen
Nee, je geheugen is gewoon slechtquote:
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..quote:
of je hebt het gewoon gemist omdat je weer ergens met je vingers in zatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..
Had ik het maar gemist terwijl ik met mijn vingers ergens inzat!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je hebt het gewoon gemist omdat je weer ergens met je vingers in zat
Je hebt er toen zelf nog op gereageerd...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ik heb een paar van de door jullie volgespamde topics niet teruggelezen..
Maakt niet uit, die plaat is wat stugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt er toen zelf nog op gereageerd...
Je bracht het wat anders toen, kan ik me herinnerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht met die domme camera.
Ja inderdaad. Ik als IT-er en sinds m'n tiende bezig met pc's mag geen dikke pc hebben.
misschien bedoeld ze dat je niet dik genoeg bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Ow wacht met die domme camera.
Ja inderdaad. Ik als IT-er en sinds m'n tiende bezig met pc's mag geen dikke pc hebben.
ik ook, als modelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat geeft niet hoor Joost, jij kon ook niet weten dat ik al 17 jaar met fotografie bezig ben
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat geeft niet hoor Joost, jij kon ook niet weten dat ik al 17 jaar met fotografie bezig ben
Al lang niet meer geweest. Maar eens doen van het weekendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien bedoeld ze dat je niet dik genoeg bent?
hup, naar de Burger King
Gast, ben je echt zo dom of??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.
Ik zet mijn nagellakjes dagelijks op de fotoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Blijkt niet echt uit forumposts inderdaad. Meer met nagellakkies.
Goed visweerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
Nagellak op de foto zetten. Ja, dan ben je echt met fotografie bezig.
Dat heb ik met http://www.fmylife.comquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Inu het volgende:
http://textsfromlastnight.com/
niet goed voor mijn werkdag...
Ik doe maandag wel dubbel mn best
Goed idee, heb wel trek in een visje en het is toch vrijdagquote:
En LFMF is ook leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat heb ik met http://www.fmylife.com.
ooit gehoord van een weerbericht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef r8ality het volgende:
WTF. Ging vanmorgen in trui naar binnen. Natuurlijk hele dag klimaatbeheersing, pauze in kantine binnen en dan kom je buiten om 17.00. BONK! Wanne hitte ineens.
Niet gezien vanwege:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ooit gehoord van een weerbericht?
oat moan!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet gezien vanwege:
- Sociale verplichtingen hoax
- Vriendinnen van huisgenoten die perse iets moeten zien sissy
- Op tijd naar bed mietje.
Ik zal mijn moeder vertellen dat ik niet meer bij haar mag eten omdat ene Artic op het Fok!Forum het niet gelooftquote:
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Die prinsengrachtconcerten zijn irritant.
Wonderkindjes van 12-13 jaar die knettergoed een instrument bespelen.
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus omdat er kinderen zijn die goed zijn in iets is het irritant
Je hebt (ver)bouw talentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, het is irritant om met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je een talentloos wezen bent.
Maar wel lekker om in de tuin met wat lampjes aan op youtube er filmpjes van te luisteren.
Daar wordt hij waarschijnlijk wel betaald en doet dan goed zijn bestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
Helmond Sport verkoopt zijn spits aan Sparta..wat denk je?
Hij scoorde vanavond 8 keer
Idd, elk mens heeft zijn/haar talent. De een is nu eenmaal beter in iets dan misschien een ander (rare zin eigenlijk).quote:
dat is jouw talent!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Juup© het volgende:
5 dan maar, omdat ik mezelf zo goed voel
Zonder talent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Of naja, wat sommige mensen kunnen zonder.... etc.
jawel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Oh, ik zit niet nu huilend in de tuin op zoek naar complimentjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |