quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, maar ik heb me er gewoon bij neergelegd dat er op RP veel prinsesjes rondhangen
Van die foto's heb je helemaal gelijk in, maar ik heb geen andere foto'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is niks met kritisch zijn, maar er is ook niets mis met mensen een kans geven
Breek eerst eens door die muur van mensen heen
Ik heb je via RP gezegd wat ik van je profiel vond
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel 1 opmerking: vertel ik je later zou ik toch vervangen door iets.
En wat ik zoek weet ik zelf niet eens, ik weet alleen maar wat ik niet zoek, misschien dat er maar zetten.
Mensen een kans geven, tja, ik heb altijd meteen op het eerste gezicht al mijn oordeel klaar en ik ben bang dat ik dat niet zo snel kan veranderen (oude hond, nieuwe truukjes en zo).
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...
Niet boeiend ook, TV programma's..
Wees gerust: die zijn er niet op RPquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.
Ook op mannen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees gerust: die zijn er niet op RP
(en ja ik heb gezocht)
Ja, anders was ze deze tegengekomen NL61760408quote:
Vul je dat in toch, dat je geen tv kijkt? Of misschien is er een serie die je download. Ik kijk altijd wel even wat voor films of tv-series iemand leuk vindt. Als er staat "Kwam een vrouw bij de dokter", dan haak ik al afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Vertel ik je later" verschijnt omdat ik niks wist in te vullen...
Niet boeiend ook, TV programma's..
En als er zoiets staat haak ik zeker af.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, anders was ze deze tegengekomen NL61760408
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een man tegenkom met als favoriete TV programma Hour of Power ga ik toch echt afhaken.
Echt een mannending idd!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien naar welke tv series iemand kijkt. Zegt toch wel iets over iemand. Opvallend veel DWDD en Pauw & Witteman.
Ken ik niet maar zo te zien iets Fox-erigs?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef MHD83 het volgende:
Series maken de man? Well damn. Mag een man "Glee" in zijn lijstje hebben staan?![]()
I love Glee !!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef MHD83 het volgende:
Series maken de man? Well damn. Mag een man "Glee" in zijn lijstje hebben staan?![]()
Dan moet je 'm echt gaan kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zo te zien iets Fox-erigs?
Haha dat heb ik dus ook met Family Guy, maar vooral Penn & Teller, vrouwen die daar naar kijken krijgen een hele lading bonuspuntenquote:Bij mij bonuspunten voor een man als ik the Office (Engelse) en/of Family Guy zie staan. Het is geen must, maar ook wel weer een leuk aanknopingspunt.
Ja ok, maar als ik hardop erken dat ik Glee kijk nemen mannen angstvallig langzaam afstand in de veronderstelling dat ik ineens homo ben gewordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
I love Glee !!!!Heb ik zelf ook bij favoriete series staan. Maar er zit nogal een verschil in Hour of Power of Glee. Met iemand die Vis TV heeft staan weet ik al bij voorbaat dat ik er weinig mee gemeen heb.
Wat is hier mis mee dan? Opzich wel een leuk koppie. Alleen ze is 40 en lijkt een beetje op Huntelaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar kijk even bij haar favoriete televisie programma.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef THS het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan? Opzich wel een leuk koppie.
Nee, Glee is leuk, vooral Sue. En de muziek is gewoon gaaf en het zijn voor de verandering eens mensen die ook echt heel goed kunnen zingen. Ik heb vrijwel alle liedjes nu op mijn i-pod staan. Iemand die Glee kijkt heeft imo dus gewoon een goede smaakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef MHD83 het volgende:
[
Ja ok, maar als ik hardop erken dat ik Glee kijk nemen mannen angstvallig langzaam afstand in de veronderstelling dat ik ineens homo ben gewordenHoe reageer jij bijvoorbeeld op kerels die typische vrouwen series (of films) wel kunnen waarderen?
Geen idee namelijk of zoiets publiekelijk (op een dating site) toegegeven mag en/of moet worden..
Ach, als vrouwen klustijd (of hoe het ook mag heten) zouden kijken, denk ik: Handigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, Glee is leuk, vooral Sue. En de muziek is gewoon gaaf en het zijn voor de verandering eens mensen die ook echt heel goed kunnen zingen. Ik heb vrijwel alle liedjes nu op mijn i-pod staan. Iemand die Glee kijkt heeft imo dus gewoon een goede smaak
Natuurlijk kan je als man ook doorslaan. Als je Gooische vrouwen, Ugly Betty en Single kijkt zou ik wel mijn vraagtekens zetten.
En wat dacht je van Top Gearquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Natalie78 het volgende:
Ik vind het wel interessant om te zien naar welke tv series iemand kijkt. Zegt toch wel iets over iemand. Opvallend veel DWDD en Pauw & Witteman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |