Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind het seizoen zwaar tegenvallen. Turtle en Vince gedragen zich alsof ze niet nadenken. Het ene seizoen is vince super gemotiveerd weer een ster te worden en een seizoen later lijkt het alsof het em weinig uitmaak. Turtle die niet ff kan nadenken dat die drankhandel niet pluis is en Vince bekendheid ervoor misbruikt. E die alleen maar thuis zit bij zijn vrouw. De serie was ooit leuk maar nu moet het leuke komen van optreden van bekende acteurs/artiesten daar waar vroeger de serie zelf gewoon grappig was.
Vooral Ari is een schim voor vorige seizoenen. Het samenspel met die chinees was super maar daar is niks van over.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.
Voor de rest totaal oneens met je post. Ari is dit seizoen juist geweldig op dreef, ook zonder Lloyd. Hoe ze die (vele) teksten altijd bedenken is geweldig. Daar zitten zoveel grappen in dat je het best 2x kunt kijken.
Mee eens. Ik vond het gedoe tussen Ari en Lloyd veel teveel over-the-top worden, nu vind ik het prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.
Voor de rest totaal oneens met je post. Ari is dit seizoen juist geweldig op dreef, ook zonder Lloyd. Hoe ze die (vele) teksten altijd bedenken is geweldig. Daar zitten zoveel grappen in dat je het best 2x kunt kijken.
Kut voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Trystar het volgende:
Vanavond s07e07 kijken en dan ben ik helemaal bij
D'r zijn hier een aantal die het binnen een week hebben gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb namelijk s1 t/m s07 in 1,5 maand gekeken
Dat is heel snelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
D'r zijn hier een aantal die het binnen een week hebben gedaan geloof ik(ik heb er iets van 3 weken over gedaan S1 -S6)
Sowieso, als Ari vriendelijk doet klinkt het nog alsof ie je volledig uitkaffertquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Vince22 het volgende:
Mén Vince zakt nu echt af... Xtc dr bij... E was wel goed opt eind, hopen dat ie alles weer een beetje op de rails krijgt!
En Ari tegen Dana Gordon... gewoon epic.
Ari tegen Dana Gordon was zeker Epicquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Vince22 het volgende:
Mén Vince zakt nu echt af... Xtc dr bij... E was wel goed opt eind, hopen dat ie alles weer een beetje op de rails krijgt!
En Ari tegen Dana Gordon... gewoon epic.
Inderdaad, ik ben het nu wel zat dat gedoe met die tequila.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:36 schreef copilco het volgende:
[..]
Ari tegen Dana Gordon was zeker Epic
Die verhaallijn van Turtle met die lamme tequila fabriek van 'm is daarentegen wel veel minder!
Alles kunnen slikkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Wat voor superpower wilde Sasha? Verstond er herhaaldelijk niets van...
letterlijk gezien geen probleem.quote:
E was inderdaad lekker bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Hmmm, vond het wel een leuke aflevering, maar er is in geen enkel verhaal vooruitgang geboekt, Vince met z'n wel of geen test doen, Johnny is nog niet overgehaald en Turtle heeft een gesprekje gehad van 10 seconden.
En Ari zit ook nog in de shit, alleen E was on the roll vandaag.
Ben bang dat ze alles in de laatste aflevering gaan proppen.
Niet echt voortgang met het verhaal, maar wel voortgang met de karakterontwikkeling.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Hmmm, vond het wel een leuke aflevering, maar er is in geen enkel verhaal vooruitgang geboekt, Vince met z'n wel of geen test doen, Johnny is nog niet overgehaald en Turtle heeft een gesprekje gehad van 10 seconden.
En Ari zit ook nog in de shit, alleen E was on the roll vandaag.
Ben bang dat ze alles in de laatste aflevering gaan proppen.
Precies, zoals eerder gezegd. Het verhaal evolueertquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt voortgang met het verhaal, maar wel voortgang met de karakterontwikkeling.
Leugenachtig gedrag van Vince leidt tot ontslag van de regisseur, E is boos op Scott, de show van Drama lijkt er te gaan komen en bovenal raakt Vince steeds maar van het padje af. Genoeg ontwikkelingen imo.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef sanakthe het volgende:
E wordt een echte baas. Vince komt me de strot uit.
Precies. Als je idd wil dat de karakters 7 seizoenen hetzelfde blijven en hetzelfde bllijven doen, dan kan ik me voorstellen dat je het een matig seizoen vindt. Maar ik vind het juist doordat ze (en vooral E en Vince zelf) zich eindelijk eens ontwikkelen een top seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Precies, zoals eerder gezegd. Het verhaal evolueert
Vanwege Medellin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef JDx het volgende:
En je kan altijd nog weer bij seizoen 1 beginnenalleen zie ik altijd op tegen seizoen 4
Ja dat begin daar in dat land en dat gedoe met Walsh, vond ik toen maar niks.quote:
Oh zag haar voor die poster staan op die fotos van je, dacht dat zij die vrouw was, maar dat is Zoe Saldana, wat heeft zij met The Losers te maken dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
nou heb dit weekend nog The Losers gezien, maar was was haar rol daarin?
Volgens mij wilde Wahlberg oorspronkelijk meer een soort van real-life soap van z'n omgeving maken, maar is uiteindelijk besloten om maar een fictieve variant te maken die losjes gebaseerd is op zijn eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:45 schreef copilco het volgende:
Die serie probeert volgens mij wel een beeld van het echte bestaan van acteurs en hun entourage neer te zetten. Het is natuurlijk allemaal wat aangedikt en wat extremer gemaakt ,maar een fase van drugs en daardoor desinteresse is volgens mij wel redelijk gebruikelijk in het leven van een acteur.
Daarom wel kudo's voor de scriptschrijvers dat zij ook dit aspect van het Hollywoodbestaan in de serie meenemen.
Echt he...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)1-dania-ramirez.html
Die chick van Turtle
Ari is een eindbaas !quote:
E begint hem ondertussen voorbij te steken. Zoals Walsh al lang geleden zei: hij is een echte suit.quote:
Nee, E is ook baas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
E begint hem ondertussen voorbij te steken. Zoals Walsh al lang geleden zei: hij is een echte suit.
Wat let je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Moet een youtube filmpje komen met een dikke techno beat waarin je allemaal scheldwoorden/scenes van Ari voorbij ziet komen en dan zo'n gast die zegt ARI IS A BOSS, ARI IS A BOSS
Remix van The Lonely Island - I'm The Bossquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Moet een youtube filmpje komen met een dikke techno beat waarin je allemaal scheldwoorden/scenes van Ari voorbij ziet komen en dan zo'n gast die zegt ARI IS A BOSS, ARI IS A BOSS
Duurde idd wel lang tot ze to the point kwamen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Wahlberg oorspronkelijk meer een soort van real-life soap van z'n omgeving maken, maar is uiteindelijk besloten om maar een fictieve variant te maken die losjes gebaseerd is op zijn eigen ervaringen.
zeg je afspraken maar afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef Kevin24 het volgende:
heb het nog nooit gezien![]()
Kreeg hem laatst als tip van collega hier op werk, dus van het weekend maar mee beginnenben benieuwd!
Wel als quote, niet als speler.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef JDx het volgende:
Zat die Bieber trouwens ook niet in Entourage? Ik vond hem geniaal irritant, wist toen nog niet dat het een zanger was. Dacht gewoon upcoming acteurtje.
gastje van Malcolm in the middle toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef JDx het volgende:
Ohhh dacht dat hij dat was, leek er wel op.
*jaloersquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Borkydude het volgende:
Heel vet. Ik ben nu halverwege seizoen twee. Dikke tvp.
Ik weet het. Ik moet ook niet teveel hier lezen, straks kom ik erachter dat Ari doodgaat ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
*jaloers
Dan heb je nog zoveel voor je
Inderdaad ja, al voelde ik zoiets wel aankomen eigenlijk, zeker gezien Amanda Daniels hém probeerde te bereiken. Ben benieuwd hoe Vince geconfronteerd gaat worden en vooral hoe E daarop reageert. Ik hoop niet dat ze de winterstop als makkelijk gat gebruiken om hem af te laten kicken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |