Precies. Als je idd wil dat de karakters 7 seizoenen hetzelfde blijven en hetzelfde bllijven doen, dan kan ik me voorstellen dat je het een matig seizoen vindt. Maar ik vind het juist doordat ze (en vooral E en Vince zelf) zich eindelijk eens ontwikkelen een top seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Precies, zoals eerder gezegd. Het verhaal evolueert
Vanwege Medellin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef JDx het volgende:
En je kan altijd nog weer bij seizoen 1 beginnenalleen zie ik altijd op tegen seizoen 4
Ja dat begin daar in dat land en dat gedoe met Walsh, vond ik toen maar niks.quote:
Oh zag haar voor die poster staan op die fotos van je, dacht dat zij die vrouw was, maar dat is Zoe Saldana, wat heeft zij met The Losers te maken dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
nou heb dit weekend nog The Losers gezien, maar was was haar rol daarin?
Volgens mij wilde Wahlberg oorspronkelijk meer een soort van real-life soap van z'n omgeving maken, maar is uiteindelijk besloten om maar een fictieve variant te maken die losjes gebaseerd is op zijn eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:45 schreef copilco het volgende:
Die serie probeert volgens mij wel een beeld van het echte bestaan van acteurs en hun entourage neer te zetten. Het is natuurlijk allemaal wat aangedikt en wat extremer gemaakt ,maar een fase van drugs en daardoor desinteresse is volgens mij wel redelijk gebruikelijk in het leven van een acteur.
Daarom wel kudo's voor de scriptschrijvers dat zij ook dit aspect van het Hollywoodbestaan in de serie meenemen.
Echt he...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)1-dania-ramirez.html
Die chick van Turtle
Ari is een eindbaas !quote:
E begint hem ondertussen voorbij te steken. Zoals Walsh al lang geleden zei: hij is een echte suit.quote:
Nee, E is ook baas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
E begint hem ondertussen voorbij te steken. Zoals Walsh al lang geleden zei: hij is een echte suit.
Wat let je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Moet een youtube filmpje komen met een dikke techno beat waarin je allemaal scheldwoorden/scenes van Ari voorbij ziet komen en dan zo'n gast die zegt ARI IS A BOSS, ARI IS A BOSS
Remix van The Lonely Island - I'm The Bossquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Moet een youtube filmpje komen met een dikke techno beat waarin je allemaal scheldwoorden/scenes van Ari voorbij ziet komen en dan zo'n gast die zegt ARI IS A BOSS, ARI IS A BOSS
Duurde idd wel lang tot ze to the point kwamen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Wahlberg oorspronkelijk meer een soort van real-life soap van z'n omgeving maken, maar is uiteindelijk besloten om maar een fictieve variant te maken die losjes gebaseerd is op zijn eigen ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |