Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind het seizoen zwaar tegenvallen. Turtle en Vince gedragen zich alsof ze niet nadenken. Het ene seizoen is vince super gemotiveerd weer een ster te worden en een seizoen later lijkt het alsof het em weinig uitmaak. Turtle die niet ff kan nadenken dat die drankhandel niet pluis is en Vince bekendheid ervoor misbruikt. E die alleen maar thuis zit bij zijn vrouw. De serie was ooit leuk maar nu moet het leuke komen van optreden van bekende acteurs/artiesten daar waar vroeger de serie zelf gewoon grappig was.
Vooral Ari is een schim voor vorige seizoenen. Het samenspel met die chinees was super maar daar is niks van over.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.
Voor de rest totaal oneens met je post. Ari is dit seizoen juist geweldig op dreef, ook zonder Lloyd. Hoe ze die (vele) teksten altijd bedenken is geweldig. Daar zitten zoveel grappen in dat je het best 2x kunt kijken.
Mee eens. Ik vond het gedoe tussen Ari en Lloyd veel teveel over-the-top worden, nu vind ik het prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
Wat turtle en vince betreft heb je gelijk. Turtle zou ook op vince letten en gaat gewoon verder met waar ie mee bezig was.
Voor de rest totaal oneens met je post. Ari is dit seizoen juist geweldig op dreef, ook zonder Lloyd. Hoe ze die (vele) teksten altijd bedenken is geweldig. Daar zitten zoveel grappen in dat je het best 2x kunt kijken.
Kut voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Trystar het volgende:
Vanavond s07e07 kijken en dan ben ik helemaal bij
D'r zijn hier een aantal die het binnen een week hebben gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb namelijk s1 t/m s07 in 1,5 maand gekeken
Dat is heel snelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
D'r zijn hier een aantal die het binnen een week hebben gedaan geloof ik(ik heb er iets van 3 weken over gedaan S1 -S6)
Sowieso, als Ari vriendelijk doet klinkt het nog alsof ie je volledig uitkaffertquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Vince22 het volgende:
Mén Vince zakt nu echt af... Xtc dr bij... E was wel goed opt eind, hopen dat ie alles weer een beetje op de rails krijgt!
En Ari tegen Dana Gordon... gewoon epic.
Ari tegen Dana Gordon was zeker Epicquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Vince22 het volgende:
Mén Vince zakt nu echt af... Xtc dr bij... E was wel goed opt eind, hopen dat ie alles weer een beetje op de rails krijgt!
En Ari tegen Dana Gordon... gewoon epic.
Inderdaad, ik ben het nu wel zat dat gedoe met die tequila.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:36 schreef copilco het volgende:
[..]
Ari tegen Dana Gordon was zeker Epic
Die verhaallijn van Turtle met die lamme tequila fabriek van 'm is daarentegen wel veel minder!
Alles kunnen slikkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Wat voor superpower wilde Sasha? Verstond er herhaaldelijk niets van...
letterlijk gezien geen probleem.quote:
E was inderdaad lekker bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Hmmm, vond het wel een leuke aflevering, maar er is in geen enkel verhaal vooruitgang geboekt, Vince met z'n wel of geen test doen, Johnny is nog niet overgehaald en Turtle heeft een gesprekje gehad van 10 seconden.
En Ari zit ook nog in de shit, alleen E was on the roll vandaag.
Ben bang dat ze alles in de laatste aflevering gaan proppen.
Niet echt voortgang met het verhaal, maar wel voortgang met de karakterontwikkeling.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Hmmm, vond het wel een leuke aflevering, maar er is in geen enkel verhaal vooruitgang geboekt, Vince met z'n wel of geen test doen, Johnny is nog niet overgehaald en Turtle heeft een gesprekje gehad van 10 seconden.
En Ari zit ook nog in de shit, alleen E was on the roll vandaag.
Ben bang dat ze alles in de laatste aflevering gaan proppen.
Precies, zoals eerder gezegd. Het verhaal evolueertquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt voortgang met het verhaal, maar wel voortgang met de karakterontwikkeling.
Leugenachtig gedrag van Vince leidt tot ontslag van de regisseur, E is boos op Scott, de show van Drama lijkt er te gaan komen en bovenal raakt Vince steeds maar van het padje af. Genoeg ontwikkelingen imo.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef sanakthe het volgende:
E wordt een echte baas. Vince komt me de strot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |