Ach, het brengt Ari weer in actie.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
Ik word eigenlijk ook een beetje moe van Vince. Elke keer hetzelfde gezeik, hij doet iets eigenwijs/weigert iets te doen wat de regisseur niet bevalt en Ari & co kan het weer oplossen
Zo gaat dat blijkbaar in Hollywood.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:32 schreef Teteteterek het volgende:
Ik word eigenlijk ook een beetje moe van Vince. Elke keer hetzelfde gezeik, hij doet iets eigenwijs/weigert iets te doen wat de regisseur niet bevalt en Ari & co kan het weer oplossen
1 uur nog hier. Uiteraard 720pquote:
Je bedoelt in 19 minutenquote:
Of in 2 minutenquote:
Heb geen usenet meer hier, want met internet van 500kB/s vind ik dat niet echt rendabel. Als ik verhuis weer. Maandje maximaal dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:02 schreef Retarded het volgende:
kleine spoiler, niks ergsIk las het ook net in de newsletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de vorige mail: 8 goeie redenen om met Sloan te trouwen
http://www.hbo.com/entourage/inside/8-good-reasons-to-marry-sloan/slideshow/8-good-reasons?autoplay=true&cmpid=ABC163
Met tekst en uitleg![]()
Chicks indeed ... Sloan, die chick die nu ontslag heeft genomen, de auction-chick "someone might get lucky", de 3 limo-ho's, Arie's vrouw, Black-eyed-Mayaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef JDx het volgende:
Maar zeker vette Ep, bleef echt geboeid kijken van begin tot eind. Alles zat er weer in, Sloan, familie Ari, party, chicks...
quote:Turtle naar Mexico? Ben benieuwd wat dat is!
Dat verwacht ik inderdaad ook jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Human trafficking ... verwacht dat hij illegalen naar de US gaat brengen.
Lizzy en Ari zullen allebei wel voor het NFL-team gaan strijden lijkt me. Was wel het eerste waar ik aan dacht na Barbara's telefoontje. Twee verhaallijnen omtrent Ari zouden teveel zijn, en zij imponeerde @ die meeting.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef tjoptjop het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd of, en hoe, dat Lizzy gebeuren nog een staartje krijgt. Lijkt me wel, het is er immers smeuïg genoeg voor
Misschien gaat ze samen met Adam Davies een agency beginnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:30 schreef Vic_Vega het volgende:
[..]
Lizzy en Ari zullen allebei wel voor het NFL-team gaan strijden lijkt me. Was wel het eerste waar ik aan dacht na Barbara's telefoontje. Twee verhaallijnen omtrent Ari zouden teveel zijn, en zij imponeerde @ die meeting.
Haha, jij bent gekquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef Byte_Me het volgende:
ben ik nou gek of was entourage na seizoen 6 eigenlijk afgelopen? wel tof dat er weer nieuwe afleveringen zijn
Inderdaad, die gast die nu de heletijd rond Vince hangt is gewoon vervelendquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef YeahYeahYeah het volgende:
De derde episode was inderdaad nog wat leuker dan de eerste twee. Vind wel nog steeds de hele vincent-verhaallijn ongeloofwaardig en niet echt leuk. Ben nu vooral benieuwd naar wat er gaat gebeuren met Turtle's business, Drama's serie en Ari's NFL. Oftewel: nog steeds genoeg reden om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |