zeg je afspraken maar afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef Kevin24 het volgende:
heb het nog nooit gezien![]()
Kreeg hem laatst als tip van collega hier op werk, dus van het weekend maar mee beginnenben benieuwd!
Wel als quote, niet als speler.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:46 schreef JDx het volgende:
Zat die Bieber trouwens ook niet in Entourage? Ik vond hem geniaal irritant, wist toen nog niet dat het een zanger was. Dacht gewoon upcoming acteurtje.
gastje van Malcolm in the middle toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef JDx het volgende:
Ohhh dacht dat hij dat was, leek er wel op.
*jaloersquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Borkydude het volgende:
Heel vet. Ik ben nu halverwege seizoen twee. Dikke tvp.
Ik weet het. Ik moet ook niet teveel hier lezen, straks kom ik erachter dat Ari doodgaat ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
*jaloers
Dan heb je nog zoveel voor je
Inderdaad ja, al voelde ik zoiets wel aankomen eigenlijk, zeker gezien Amanda Daniels hém probeerde te bereiken. Ben benieuwd hoe Vince geconfronteerd gaat worden en vooral hoe E daarop reageert. Ik hoop niet dat ze de winterstop als makkelijk gat gebruiken om hem af te laten kicken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |