Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nouja, ik zie het niet meer.
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.
Ja, nu heeft Oussama niks te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Ik denk niet dat ze die moeite doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Ene met een relatief luide bass?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?
Speakerwall is het dan hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
Nee. Het heet, Put This on YouTube.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goeden nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het heet, Put This on YouTube.
Best wel triest eigenlijk.quote:
Ja,quote:
Er is geen rel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ben ik ff een paar uurtjes weg, mis ik gelijk een rel.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dan? Yvonne sluit KLB omdat ze ongesteld is....
Vuigaardquote:
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.quote:
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
!
Ik kom wel hierheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Dat voetbalidinges is zeker een succes. Ik post er trouwens noot meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.
quote:
Die spookt ook bij mij rond.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Anonieme Fokkers zouden echt afgeschaft moeten worden in de FoBo.
Zet je dat toch gewoon uit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat lul jij nou.quote:
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.
Sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Daar ben ik goed in.quote:
When you were young 96% op hard, eerst kon ik hem bijna 100% op expertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in.
Probeer anders eerst bass.
JA zeg dat. Ook in de SIngles is het behoorlijk slap nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Bos!
Sjonge het is hier wel behoorlijk rustig de laatste dagen hè!
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meerquote:
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meer
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1quote:
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1
Dank u.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.![]()
Nou liever zitten ze daar dan hierquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
net ffquote:
Nee man, ONZ is er voor de grappige paint topics e.d. , niet voor baggerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
eh ja....je hebt zó gelijk meid!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:35 schreef murp het volgende:
[..]
Jij komt toch niet verder dan de SC_
versletenquote:
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
versleten![]()
maar voor de rest wel ok. hebben net ge barbeknoeid en mijn vrouw is haar ouders naar huis brengen
et vous?
Ook alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!Mijn weekend is begonnen!
En ik ben verliefd
nee dus, toen was ik alweer thuis. was vandaag de hele dag met de auto op padquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veelIk wou vragen of hij toevallig vanmiddag bij mij in de S1 van 18:28 zat, maar blijkzaam van niet dus
je bent niet blij dat ik er benquote:
waarom danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!Mijn weekend is begonnen!
En ik ben verliefd
ja meidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
eh ja....je hebt zó gelijk meid!
jij ookquote:
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook![]()
zijn jullie p.o verliefd op elkaar en weten jullie het niet
Hahahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En we hebben elkaar nog niet eens in het echt gezien![]()
maar goed, waarom dan dequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisje
Nee, want het werkt nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar goed, waarom dan dehet is tog hardstikke gaaf dat je in de [ afbeelding ] bent
Jaja, stiekem welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisje
owquote:
ook nog zoekende Belquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw, beschrijf uiterlijk, innerlijk, creditcard eens?
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw, beschrijf uiterlijk, innerlijk, creditcard eens?
* komt aardig in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.872 schat ik zo, perfecte tanden
Innerlijk: erg bijdehant, grappig, intelligent, eigenwijs, idealistisch, realistisch
Creditcard: Gold
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
lol@tanden![]()
En oja, hij ruikt lekker
Slaap lekker en tot ergens dit weekendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef crv het volgende:
ok ga nog even opruimen en dan plat
trusten en hopenlijk tot morgen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tanden
Innerlijk: erg bijdehant, grappig, intelligent, eigenwijs, idealistisch, realistisch
Die knuffel wil ik inderdaad welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bent niet blij dat ik er ben![]()
![]()
Of wil je ook een kusje ?
Geen probleem hoor Bos [ afbeelding ] knuffel voor jou
Ja.quote:
Zwart is de nieuwe Gold toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tanden
Nou dat is een beetje het probleem. Het klikt ontzettend, het is leuk en spannend maar grrrrr hij is soms zo onuitstaanbaar en dat vindt hij ook van mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Maar klinkt goed, en vind ie jou ook leuk?
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkhedenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwart is de nieuwe Gold toch?
Oe dat is juist geil.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is een beetje het probleem. Het klikt ontzettend, het is leuk en spannend maar grrrrr hij is soms zo onuitstaanbaar en dat vindt hij ook van mij![]()
Wat ik overigens belachelijk vind! Ik ben zo lief...
Goed bezig!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkheden
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkheden
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goudblond rossig, dat haar heb ik ook.![]()
![]()
haha ja ik weet precies wat je bedoelt!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goudblond rossig, dat haar heb ik ook.![]()
![]()
Ja echt! Ik vind rossig-rood haar echt mooi!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou van jullie.Mensen die dit haar pestmateriaal vinden zijn boeh.
Ja dat is ook zo. Maar je kunt het zo zien: Of je probeert er iets uit te halen wat er nu al niet in zit, of je beleefd een geile Ingrid Bergman/Humphrey Bogart romance met hem, la vie en rose, hete nachten na hevige ruzies, BANG BANG BANG.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ja ik weet precies wat je bedoelt!
Maar op een gegeven moment is het ook heel erg vermoeiend![]()
Nou ja we zien het wel weer...
Haha hmm dat laatste dan maar. Ik ben Humphrey!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar je kunt het zo zien: Of je probeert er iets uit te halen wat er nu al niet in zit, of je beleefd een geile Ingrid Bergman/Humphrey Bogart romance met hem, la vie en rose, hete nachten na hevige ruzies, BANG BANG BANG.
Oké oké, omgekeerde rollenspel, kan kinky zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha hmm dat laatste dan maar. Ik ben Humphrey!![]()
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb soms wel eens de neiging een baard te laten staan. Om te kijken hoe het staat, maar aan de andere kant denk ik dan weer: hoe zou dat me ooit kunnen staan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké oké, omgekeerde rollenspel, kan kinky zijn.
Gewoon een keer proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb soms wel eens de neiging een baard te laten staan. Om te kijken hoe het staat, maar aan de andere kant denk ik dan weer: hoe zou dat me ooit kunnen staan.
Mmmmmmmmmmmmm'kayquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft fantastische benen in een kokkerrok
Ik heb een vriendje wel eens opgemaakt. Oogschaduw, mascara, knalrode lippenstift, rouge, pruik, kleding, the whole range.quote:
Gewoon volhouden!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat daar de kop (nog) niet voor heb. En het duurt denk ik eeuwen.
Van de ene kant wel schattig dat ie er geen problemen mee had.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje wel eens opgemaakt. Oogschaduw, mascara, knalrode lippenstift, rouge, pruik, kleding, the whole range.
Hij vond het geweldig.
Ik maakte me zorgen
Oké.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenochtend
Hallo allemaal
Haha ja! Ik heb er nog foto's van, ergensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van de ene kant wel schattig dat ie er geen problemen mee had.
C_AAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgenochtend
Hallo allemaal
Volgens mij ben jij een van de weinige.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zie nu pas dat de TT rijmt.
Zal ik mijn toilettas meenemen naar de meetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lol.![]()
(voor eeeeeen keer)
Dikke shit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja! Ik heb er nog foto's van, ergens![]()
Want ja, hij ging ook poseren
Hij sms-te: donderdagavond of vrijdagochtendquote:
Oplettend oog he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinige.
METAMORFOSE!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zal ik mijn toilettas meenemen naar de meet
Oh leuk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Het lijkt me dik om bij carnaval als een man én vrouw te gaan helft bruidegom en helft jurk.
Ik moet ook nog terug he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zal ik mijn toilettas meenemen naar de meet
Oja, het noorden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk!![]()
Ik ben één keer geweest en toen ging ik als poes
hea?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[22:28:16] Zeroku: ik ben zat_
[22:28:29] Zeroku: kut killer in kroeg
[22:28:46] Zeroku: 43+tia maria+grand marnier+cognac+bacardi
dat zat allemaal iun een galsquote:
gekke jeffrey is zat.quote:
quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer thuis.Veel te veel gegeten.
Lekkurrr stappe un mierlo?quote:
ik ging eerst bowlen met wdoka tredbull en toen doie kutkiller in een keerquote:
Gast,.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik ging eerst bowlen met wdoka tredbull en toen doie kutkiller in een keer
Dankjewel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
ik zit op de bank,m half te slapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gast,.wel een paar chickes hosselen, wil trots op je zijn.
oquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik zit op de bank,m half te slapen
Ook niet een beetje? Nep wimpers?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik krabbel dan zeker weer terug Miauw, laat maar thuis die toilettas.
pleaaase!!
denk je dat ki dit uit de koreg zit te typenquote:
Hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ook niet een beetje? Nep wimpers?
Trustequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer vroeg slapen vandaag
Weltrusten
Hahaha. Ik houd van out-of-the-box. Dat is soms ook gewoon uit de kastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Val je ineens zomaar in de smaak bij een andere categorie. Hmmm.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
denk je dat ki dit uit de koreg zit te typen?
Check die lashes neerslaan als Regilio Tuurquote:
Trusten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Oké. Venusheuvel op je kusjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou kunnen.![]()
[..]
Check die lashes neerslaan als Regilio Tuur
[ afbeelding ]
Thinkin out of the box is altijd goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha. Ik houd van out-of-the-box. Dat is soms ook gewoon uit de kast
Snikkel op je likquote:
Tenzij er buiten die box, nog een box zit ofzoiets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Thinkin out of the box is altijd goed.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tenzij er buiten die box, nog een box zit ofzoiets.
Ik ben zo onhandig dat ik die kast van binnenuit niet eens open krijg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha. Ik houd van out-of-the-box. Dat is soms ook gewoon uit de kast
Is dit een metafoor voor dat je homo bent? Of ben ik weer aan het afdwalen naar homo erotische plekjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben zo onhandig dat ik die kast van binnenuit niet eens open krijg.
Ik praat m'n mond vanavond weer eens voorbij.
Dag dagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Je dwaalt af. (het woordje als mist ergens in de vorige bijdrage) Pas op dat je niet van de toeristische route afloopt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dit een metafoor voor dat je homo bent? Of ben ik weer aan het afdwalen naar homo erotische plekjes.
Gewoon open beuken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En slaap lekker c_a!
jaquote:
Maar dat hoort bij uit de doos denken. Buiten de doos. En weer is dit een erotische opmerking in een bepaald licht. Hmmquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je dwaalt af. Pas op dat je niet van de toeristische route afloopt.
pics van je doos buiten in het gras.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar dat hoort bij uit de doos denken. Buiten de doos. En weer is dit een erotische opmerking in een bepaald licht. Hmm
Mijn doos heeft ook een sociaal leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
pics van je doos buiten in het gras.
Pas op voor de detailvragers.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn doos heeft ook een sociaal leven.
ohw, ik wil m ff spekrenb, roep m is aubquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn doos heeft ook een sociaal leven.
ik mag dat van belaquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ohw, ik wil m ff spekrenb, roep m is aub
kwoot mij nietquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En slaap lekker c_a!
je typs ls en net geimproteeerde russquote:
ik snao je niequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je typs ls en net geimproteeerde russ
Scheelt weer toilettas-sjouwen en het idee dat ik toiletten gemakkelijk fix.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik heb al 3 followers op Twitter
Creatief met ontkennenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Vrouwen die dik zijn en zich volslank noemen. Ontkenning of creatief met vet?
link van je twittorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
uhu![]()
Ik heb al 3 4 followers op Twitter
Twee ken ik![]()
Haha nee, ze spammen niet eensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Scheelt weer toilettas-sjouwen en het idee dat ik toiletten gemakkelijk fix.
Van die bekende spam-Amerikanen zeker?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
RT @Miauw ik heb al 3 followers op Twitter<- WAAROM VOLGEN JULLIE HAAR NIET??#durftevragen
Ik volg je nu huihihihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik TWeet nooit hoor
https://twitter.com/Miralalalala
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
RT @Miauw ik heb al 3 followers op Twitter<- WAAROM VOLGEN JULLIE HAAR NIET??#durftevragen
OMG.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik TWeet nooit hoor
Ja hee, nu leest iedereen mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik TWeet nooit hoor
Yayquote:
Ja, ik ben dan wel zo'n hypocriet wijf dat ik als er iets gebeurd, nieuws, of film of programma, dat ik dan op search.twitter kijk.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OMG.![]()
![]()
JIJ WAS OOK VOOR SUMERA????
![]()
![]()
Echt een compleet drama bij jullie toen ze weg moest. Kan niet anders.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
uhu! Iedere vrijdag hadden we 'Kamp Sumera bij mij thuis' ik en nog twee vriendinnen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Sumera was tocfh met die fucking toffe krullen ofniet?
Ja, ze was zo goed en mooi enquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Sumera was tocfh met die fucking toffe krullen ofniet?
Ik kon niets meer zeggenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt een compleet drama bij jullie toen ze weg moest. Kan niet anders.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ze was zo goed en mooi enIk had een girlcrush op haar.
![]()
quote:
Ik kon niet kiezen tussen sumera en daniellequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ze was zo goed en mooi enIk had een girlcrush op haar.
![]()
Vanwege het sletterige van Daan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik kon niet kiezen tussen sumera en danielle
Nee vanwege die fucking mooie ogen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanwege het sletterige van Daan?
*visual*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kon niets meer zeggenik zat met open mond naar het scherm te kijken, tot aan de aftiteling
Ja ik zag Danielle volgens mij op het station van Helmond, in het echt is ze best wel pudgy ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik kon niet kiezen tussen sumera en danielle
Wat is pudgyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
*visual*J
[..]
Ja ik zag Danielle volgens mij op het station van Helmond, in het echt is ze best wel pudgy ofzo.Wel knap meidje hoor.
In XFA was ze ook redelijk pudgy hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
*visual*![]()
[..]
Ja ik zag Danielle volgens mij op het station van Helmond, in het echt is ze best wel pudgy ofzo.Wel knap meidje hoor.
Ja, want krullenquote:
Oja jij was voor Maaike. Aaah, Maaike die zelfs een patient die aan insomnia lijdt in slaap kan brengen.quote:
Pudgy, beetje dikkig. Maar dat staat haar wel moet ik zeggen. Allebei knappe meiden.quote:
Eens maal zwei.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pudgy, beetje dikkig. Maar dat staat haar wel moet ik zeggen. Allebei knappe meiden.
Hoe heb je vannacht eigenlijk geslapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja jij was voor Maaike. Aaah, Maaike die zelfs een patient die aan insomnia lijdt in slaap kan brengen.
4 uurtjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe heb je vannacht eigenlijk geslapen?
Hahaha Maaike vond ik in het begin vreselijk. Later wel ok...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja jij was voor Maaike. Aaah, Maaike die zelfs een patient die aan insomnia lijdt in slaap kan brengen.
Ik begin ook steeds dikker te worden volgens mij, Maar vooralsnog is het niet TE dikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige mensen kunnen wat dikkig hebben ja.
ENSCHEDEquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha Maaike vond ik in het begin vreselijk. Later wel ok...
echtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die kleur gefotosjopt zijn?
quote:
had de vorige nacht niet geslapen.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige mensen kunnen wat dikkig hebben ja.
wat, vind je niet dan?quote:
Jij hebt een berenplaatje en daar hoort het bijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds dikker te worden volgens mij, Maar vooralsnog is het niet TE dik
Ik vond haar in het begin juist leuk, werd daarna steeds minder. Zelfde had ik met Jannaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha Maaike vond ik in het begin vreselijk. Later wel ok...
Nee, ik vond het wel fijn dat Martijn het om de minuut zei.quote:
Ja dat weet ik kut, vandaar dat ik er naar vraagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
had de vorige nacht niet geslapen.
Dat is waar. Toch wat vaker bewegen, Misschien binnenkort wat vaker gewoon de stad in gaan wandelen. DOe ik na de verhuizing ca 15 minuten op schat ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt een berenplaatje en daar hoort het bij
Ik moest giechelen als een 6-jarige meisje dat haar eerste barbie krijgt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik vond het wel fijn dat Martijn het om de minuut zei.Anders zou ik het vergeten. Het leek soms wel Tourette Syndrom.
"Jaaaaa hierrrrrr is ze dan, ze gaat ENSCHEDE There will ENSCHEDE be van Faith ENSCHEDE Hill zingen. Ma-ENSCHEDE-aike!!!!!!!!!!''
van 2200 tot 2 geslapen en wakker gelegen tot 6.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik kut, vandaar dat ik er naar vraag. Ik bedoelde meer van, heb je niet van 10 tot 6 in je bed gelegen en maar vier uur geslapen daarvan
.
Dan kun je toch beter vóór dinsdag die tocht gaan makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch wat vaker bewegen, Misschien binnenkort wat vaker gewoon de stad in gaan wandelen. DOe ik na de verhuizing ca 15 minuten op schat ik.Nu is het wel 45 minuten lopen ofzo
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik vond het wel fijn dat Martijn het om de minuut zei.Anders zou ik het vergeten. Het leek soms wel Tourette Syndrom.
"Jaaaaa hierrrrrr is ze dan, ze gaat ENSCHEDE There will ENSCHEDE be van Faith ENSCHEDE Hill zingen. Ma-ENSCHEDE-aike!!!!!!!!!!''
Serieus van 10 tot 6quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
van 2200 tot 2 geslapen en wakker gelegen tot 6.
Je hebt er zeker meer kipcornervaringquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, een kipcorn gleed er te gemakkelijk in.
Ja.quote:
Volgens mij was dat de avond dat jullie een fles wijn ophadden en Marlalala haar account wilde shredderenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben geturft! Maar dat was de avond dat Sumera eruit ging en toen heeft iemand het blaadje opgegeten...
Nu lijk ik net een stalkerquote:
Dit las ik eerst anders. Voetbaladdict ben ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt er zeker meer kipcornervaring
Ik las cornerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit las ik eerst anders. Voetbaladdict ben ik ook.
Wat at jij?
Nee 12 uur ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu lijk ik net een stalker. Maar das best kut, ga je vannacht weer doorhalen?
Haha ik geloof niet dat Marsachala hier was toen. Die avond is één grote blackoutquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de avond dat jullie een fles wijn ophadden en Marlalala haar account wilde shredderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |