Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nouja, ik zie het niet meer.
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.
Ja, nu heeft Oussama niks te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Ik denk niet dat ze die moeite doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Ene met een relatief luide bass?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?
Speakerwall is het dan hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
Nee. Het heet, Put This on YouTube.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goeden nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het heet, Put This on YouTube.
Best wel triest eigenlijk.quote:
Ja,quote:
Er is geen rel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ben ik ff een paar uurtjes weg, mis ik gelijk een rel.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dan? Yvonne sluit KLB omdat ze ongesteld is....
Vuigaardquote:
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.quote:
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
!
Ik kom wel hierheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Dat voetbalidinges is zeker een succes. Ik post er trouwens noot meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.
quote:
Die spookt ook bij mij rond.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Anonieme Fokkers zouden echt afgeschaft moeten worden in de FoBo.
Zet je dat toch gewoon uit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat lul jij nou.quote:
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.
Sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Daar ben ik goed in.quote:
When you were young 96% op hard, eerst kon ik hem bijna 100% op expertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in.
Probeer anders eerst bass.
JA zeg dat. Ook in de SIngles is het behoorlijk slap nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Bos!
Sjonge het is hier wel behoorlijk rustig de laatste dagen hč!
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meerquote:
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meer
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1quote:
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1
Dank u.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.![]()
Nou liever zitten ze daar dan hierquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
net ffquote:
Nee man, ONZ is er voor de grappige paint topics e.d. , niet voor baggerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
eh ja....je hebt zó gelijk meid!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:35 schreef murp het volgende:
[..]
Jij komt toch niet verder dan de SC_
versletenquote:
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
versleten![]()
maar voor de rest wel ok. hebben net ge barbeknoeid en mijn vrouw is haar ouders naar huis brengen
et vous?
Ook alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!Mijn weekend is begonnen!
En ik ben verliefd
nee dus, toen was ik alweer thuis. was vandaag de hele dag met de auto op padquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veelIk wou vragen of hij toevallig vanmiddag bij mij in de S1 van 18:28 zat, maar blijkzaam van niet dus
je bent niet blij dat ik er benquote:
waarom danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!Mijn weekend is begonnen!
En ik ben verliefd
ja meidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
eh ja....je hebt zó gelijk meid!
jij ookquote:
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook![]()
zijn jullie p.o verliefd op elkaar en weten jullie het niet
Hahahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En we hebben elkaar nog niet eens in het echt gezien![]()
maar goed, waarom dan dequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisje
Nee, want het werkt nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar goed, waarom dan dehet is tog hardstikke gaaf dat je in de [ afbeelding ] bent
Jaja, stiekem welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Enorrrrrm! Nee ik ben niet zijn bungalowmeisje
owquote:
ook nog zoekende Belquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw, beschrijf uiterlijk, innerlijk, creditcard eens?
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw, beschrijf uiterlijk, innerlijk, creditcard eens?
* komt aardig in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.872 schat ik zo, perfecte tanden
Innerlijk: erg bijdehant, grappig, intelligent, eigenwijs, idealistisch, realistisch
Creditcard: Gold
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
lol@tanden![]()
En oja, hij ruikt lekker
Slaap lekker en tot ergens dit weekendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef crv het volgende:
ok ga nog even opruimen en dan plat
trusten en hopenlijk tot morgen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tanden
Innerlijk: erg bijdehant, grappig, intelligent, eigenwijs, idealistisch, realistisch
Die knuffel wil ik inderdaad welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bent niet blij dat ik er ben![]()
![]()
Of wil je ook een kusje ?
Geen probleem hoor Bos [ afbeelding ] knuffel voor jou
Ja.quote:
Zwart is de nieuwe Gold toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiterlijk: goudblond rossig, groenblauwe ogen, 1.82 schat ik zo, perfecte tanden
Nou dat is een beetje het probleem. Het klikt ontzettend, het is leuk en spannend maar grrrrr hij is soms zo onuitstaanbaar en dat vindt hij ook van mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Maar klinkt goed, en vind ie jou ook leuk?
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkhedenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwart is de nieuwe Gold toch?
Oe dat is juist geil.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is een beetje het probleem. Het klikt ontzettend, het is leuk en spannend maar grrrrr hij is soms zo onuitstaanbaar en dat vindt hij ook van mij![]()
Wat ik overigens belachelijk vind! Ik ben zo lief...
Goed bezig!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkheden
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik houd van mannen met doorgroeimogelijkheden
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goudblond rossig, dat haar heb ik ook.![]()
![]()
haha ja ik weet precies wat je bedoelt!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goudblond rossig, dat haar heb ik ook.![]()
![]()
Ja echt! Ik vind rossig-rood haar echt mooi!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou van jullie.Mensen die dit haar pestmateriaal vinden zijn boeh.
Ja dat is ook zo. Maar je kunt het zo zien: Of je probeert er iets uit te halen wat er nu al niet in zit, of je beleefd een geile Ingrid Bergman/Humphrey Bogart romance met hem, la vie en rose, hete nachten na hevige ruzies, BANG BANG BANG.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ja ik weet precies wat je bedoelt!
Maar op een gegeven moment is het ook heel erg vermoeiend![]()
Nou ja we zien het wel weer...
Haha hmm dat laatste dan maar. Ik ben Humphrey!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar je kunt het zo zien: Of je probeert er iets uit te halen wat er nu al niet in zit, of je beleefd een geile Ingrid Bergman/Humphrey Bogart romance met hem, la vie en rose, hete nachten na hevige ruzies, BANG BANG BANG.
Oké oké, omgekeerde rollenspel, kan kinky zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha hmm dat laatste dan maar. Ik ben Humphrey!![]()
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb soms wel eens de neiging een baard te laten staan. Om te kijken hoe het staat, maar aan de andere kant denk ik dan weer: hoe zou dat me ooit kunnen staan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké oké, omgekeerde rollenspel, kan kinky zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |