Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
N
[..]
Nouja, ik zie het niet meer.
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat was met die postaantallen ook. Die waren ook niet echt weg.
Ja, nu heeft Oussama niks te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Ik denk niet dat ze die moeite doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Misschien gebeurt nu het VBL-scenario wel! Dat alle KLB'ers boos worden en niet meer willen posten in KLB en www.klbforum.nl gaan oprichten
!
Ene met een relatief luide bass?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hallon patjon. Raad eens welk liedje er uit mijn speakers blaast.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wonderwall met een DIKKE VETTUUUH BASS eronder?
Speakerwall is het dan hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ene met een relatief luide bass?
Nee. Het heet, Put This on YouTube.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goeden nummerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het heet, Put This on YouTube.
Best wel triest eigenlijk.quote:
Ja,quote:
Er is geen rel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ben ik ff een paar uurtjes weg, mis ik gelijk een rel.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat dan? Yvonne sluit KLB omdat ze ongesteld is....
Vuigaardquote:
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.quote:
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? Noem je dit een rel? Wat baggertopics en een discussie in FB.
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik noem dit geen rel, dit noem ik sad, ik vind je gewoon een vuigaard die op skype moet komen.
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
!
Ik kom wel hierheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet echt maar dat ze dan gewoon ff die mensen bannen, nu komt al die zooi in ONZ.
Dat voetbalidinges is zeker een succes. Ik post er trouwens noot meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat als je het goed opzet, het kans van slagen heeft.
quote:
Die spookt ook bij mij rond.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Anonieme Fokkers zouden echt afgeschaft moeten worden in de FoBo.
Zet je dat toch gewoon uit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat lul jij nou.quote:
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik voel me dan zo bekeken.
Sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Daar ben ik goed in.quote:
When you were young 96% op hard, eerst kon ik hem bijna 100% op expertquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in.
Probeer anders eerst bass.
JA zeg dat. Ook in de SIngles is het behoorlijk slap nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Bos!
Sjonge het is hier wel behoorlijk rustig de laatste dagen hè!
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meerquote:
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Ik zit gewoon wat nu nog mijn thuis is, maar dinsdag niet meer
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1quote:
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk HEt is voor mij gewoon beter dat ik hier weg ga. VOoral de laatste tijd kan ik slecht tegen de drukte van al die huisgenoten om me heen. Dadelijk heb ik er slechts 1
Dank u.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, oke. Nouja, succes met verhuizen ofzo.![]()
Nou liever zitten ze daar dan hierquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
net ffquote:
Nee man, ONZ is er voor de grappige paint topics e.d. , niet voor baggerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou liever zitten ze daar dan hier![]()
En ONZ is toch om te baggeren?
eh ja....je hebt zó gelijk meid!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:35 schreef murp het volgende:
[..]
Jij komt toch niet verder dan de SC_
versletenquote:
Hmmm gaat wel ok eigenlijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
versleten![]()
maar voor de rest wel ok. hebben net ge barbeknoeid en mijn vrouw is haar ouders naar huis brengen
et vous?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |