quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, wij hebben een nieuwe huisgenote!
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
ik wil daar over 2 jaar waarschijnlijk naar toe, had wat zitten kijken gisteren ofzo, dat viel me ook effe tegen zeg
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Nou ja, die vraag is wel beter. Kun jij kijken of je een beetje dezelfde interesses hebt, ook belangrijk lijkt me. Of hij/zij houdt van heavy metal, ook niet erg fijn om dat x per dag te horen als jij van soul houdt bijvoorbeeld
Ja, ik. Maar ligt eraan waar en wat voor huisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Alphamusic het volgende:
Hier even een tvp, want mijn volg topic knop werkt niet
edit: nog iemand op zoek naar een kamer in Utrecht? Moet een man zijn
Ik ook. Heb je meer info?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Alphamusic het volgende:
Zit je bij een vereniging? Dan moet het niet echt moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:57 schreef milowww het volgende:
Ik zoek dringend een kamer in Leiden, alleen voor vrouwen.
Nee, ik ben eerstejaars.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zit je bij een vereniging? Dan moet het niet echt moeilijk zijn.
Geloof van niet....ik heb nooit mijn foto online gezet daar althans.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef Mirel het volgende:
Zie je bij Kamernet als verhuurder bij de reacties de foto van de reageerders? Lijkt me van wel, of niet?
Informatie erover? Ik ben wellicht geïnteresseerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Alphamusic het volgende:
Ah dank, iig ga ik nu niet in de reacties een imageshack link plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef Mutsefluts het volgende:
Ik kan het je met zekerheid zeggen! Ik zie foto's bij reacties! Ik heb net een beschikbare kamer in Leiden geplaatst voor mijn gang en de derde reactie bevatte een foto.
Ik vind het wel een plus, dan zie je als verhuurder/huis/gang meteen wie zo'n persoon is. Maar zorg er dan wel voor dat het een leuke, normale, duidelijke foto is. Ik had zelf een erg geslaagd (al zeg ik het zelf) getekend zelfportret toegevoegd en ik ben voor elke kamer waarop ik reageerde uitgenodigd. Uiteindelijk ben ik op de derde hospiteeravond uitgekozen en ik had er toen nog een stuk of 5 te gaan. Waarschijnlijk had ik dat vooral te danken aan mijn sprankelende persoonlijkheid *kuch* en originele reacties, maar een foto helpt wel!
Hoe zit het momenteel hiermee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef Alphamusic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |