abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158887252
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Hangt er maar net af waar ze naar zoeken natuurlijk. Als jij aangeeft dat je komt om af te studeren is dat voor de meeste huisbazen een goed teken :P. Als jij denk dat je het naar je mede-huisgenoten schrijft en zegt dat je graag naar techno luistert en niet vies bent van een pilletje zal je huisbaas minder onder de indruk zijn.
Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet. :P

Maar als andere reacties zijn van brave studiekutjes maakt het die huisbaas toch ook niet wie het wordt.
pi_158890334
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet. :P

Maar als andere reacties zijn van brave studiekutjes maakt het die huisbaas toch ook niet wie het wordt.
Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazen :P. Wie weet was je de enige die uberhaupt reageerde. Anyway gefeli met je kamert
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158894001
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazen :P. Wie weet was je de enige die uberhaupt reageerde. Anyway gefeli met je kamert
Dat valt nog te bezien, want heb nog geen reactie van de huisbaas zelf, maar alvast bedankt.
pi_158987212
Hospiteren is ongeveer het naarste wat je moet doen in je studententijd. Samen met de groepsopdrachten, natuurlijk. Succes aan de nieuwe lichting daarmee.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 16:36:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')