Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hangt er maar net af waar ze naar zoeken natuurlijk. Als jij aangeeft dat je komt om af te studeren is dat voor de meeste huisbazen een goed teken. Als jij denk dat je het naar je mede-huisgenoten schrijft en zegt dat je graag naar techno luistert en niet vies bent van een pilletje zal je huisbaas minder onder de indruk zijn.
Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga 40 u per week stage lopen en mijn vrijetijdsbesteding beschrijf ik sws niet direct zo expliciet.
Maar als andere reacties zijn van brave studiekutjes maakt het die huisbaas toch ook niet wie het wordt.
Dat valt nog te bezien, want heb nog geen reactie van de huisbaas zelf, maar alvast bedankt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar zo'n goede tijd van het jaar is het nou ook niet voor huisbazen. Wie weet was je de enige die uberhaupt reageerde. Anyway gefeli met je kamert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |