Inderdaad, iedereen lang wachten met zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Editeur het volgende:
Mja moet ook aan de bak binnenkort. Ik hoor dat het gewoon een ordinaire vleeskeuring is, vreselijk. Maar denk wel dat het lukt, als je een beetje leuke babbel hebt komt het wel goed toch?Heb alleen het idee dat ik nu nog niet zo hard moet zoeken, anders loop je al een maand voor niets huur te betalen voor zo'n kamer. Of zit ik fout?
Inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Matthijs- het volgende:
Ik hoop niet te vaak heen te moeten. 4 uur heen en 4 uur terug, om dan te mogen falen bij het hospiteren zie ik niet zo zitten...
Of ik ben gewoon geweldigquote:
WTFquote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef _Loki het volgende:
ohmijngod ik heb vandaag de ergste kamer ooit bekeken.
Huisbaas kwartier te laat.
2x aanbellen en niemand doet open (bleken minstens 2 mensen thuis te zijn die ik niet gezien heb)
overal kleding
overal blikjes
ranzigste douche ooit, dat die nog leeft snap ik niet.
Hello kitty op de muur getekend
overal kabels los
het stonk naar iets heel raars
bewoners die amper Nederlands praten
de huisbaas wist niets over de huisgenoten
en vast nog meer dat ik vergeten ben.
Nou die kamer had ik dus via kamernet.nlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef .txt het volgende:
[..]
WTF![]()
Huur een kamer via kamernet of een woningbouwcorporatie.
Keep the volume downquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:34 schreef Grrommit het volgende:
Ik moet er binnekort ook aan geloven..
Wacht alleen nog even met zoeken omdat ik niet 2 maanden extra wil huren, en ik vind het niet heel erg de eerste 1 of 2 maanden heen en weer te reizen, is toch maar drie kwartiertjes.
Ben ook niet zo heel zenuwachtig, ik heb 't gevoel dat als je gewoon een leuk gesprekje houdt het allemaal wel goed komt, ik heb ook geen vreemde gewoontes ofzo waar ze me om weg zouden kunnen gooien. 't Enige waar ik nog bang voor ben is dat ze me niet moeten omdat ik hardcore/hardstyle luister, want ja, die mensen zijn er nou eenmaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |