abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70242403
Ik heb komende week waarschijnlijk 2 kijkavonden en ik ben best zenuwachtig.
Iemand tips hiervoor?
Lijkt me ook wel leuk om verhalen te horen over hoe het bij jullie ging ofzo, zodat ik een beetje weet wat me te wachten staat.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:42:29 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70243371
Het komt er toch op neer dat je jezelf moet zijn, maar toch eventueel wat 'graag gehoorde' antwoorden geven "jaja.. ik ben heel netjes"

Belangrijkste is natuurlijk ook of je weet of het jou daar bevalt en of de kamer naar zin is Gewoon een paar keer naar zo'n avond en je merkt vanzelf wel hoe het gaat. Echt een standaard is er niet. Sommigen laten alle gegadigden tegelijk komen, bij de ander krijg je een kwartiertje en bij weer een ander een half uur.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_70243379
ik zou 's ff in SES kijken enzo, even de zoekfunctie gebruiken staan best veel topics met tips hierover op Fok!

succes iig
Ja doei.
pi_70243586
TS, pas als je jezelf een beetje op je gemak voelt bij zo'n gesprek is het misschien een plek voor je om te komen wonen. En dat gevoel moeten de huidige bewoners met je delen. Zoals eerder gezegd, wees je zelf, en luister naar de signalen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  maandag 22 juni 2009 @ 20:43:59 #5
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_70267233
Ik hoop niet te vaak heen te moeten. 4 uur heen en 4 uur terug, om dan te mogen falen bij het hospiteren zie ik niet zo zitten...
Oh really?
  maandag 22 juni 2009 @ 21:34:03 #6
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70269286
Mja moet ook aan de bak binnenkort. Ik hoor dat het gewoon een ordinaire vleeskeuring is, vreselijk. Maar denk wel dat het lukt, als je een beetje leuke babbel hebt komt het wel goed toch? Heb alleen het idee dat ik nu nog niet zo hard moet zoeken, anders loop je al een maand voor niets huur te betalen voor zo'n kamer. Of zit ik fout?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_70270385
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Editeur het volgende:
Mja moet ook aan de bak binnenkort. Ik hoor dat het gewoon een ordinaire vleeskeuring is, vreselijk. Maar denk wel dat het lukt, als je een beetje leuke babbel hebt komt het wel goed toch? Heb alleen het idee dat ik nu nog niet zo hard moet zoeken, anders loop je al een maand voor niets huur te betalen voor zo'n kamer. Of zit ik fout?
Inderdaad, iedereen lang wachten met zoeken .
Heb inmiddels één onsuccesvolle hospiteeravond achter de rug. Die duurde ook niet zo lang dus weinig tips wat dat betreft, behalve dus dat iedereen pas laat moet beginnen met goed zoeken.
We zijn niets anders dan strandvonders van ons eigen leven; brokstukken verzamelend langs de zee der vergetelheid.-
Willem Frederik Hermans
pi_70271948
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Matthijs- het volgende:
Ik hoop niet te vaak heen te moeten. 4 uur heen en 4 uur terug, om dan te mogen falen bij het hospiteren zie ik niet zo zitten...
Inderdaad.

En zo'n verkapte veeïnspectie zie ik ook niet zitten.
Cool story, Hansel.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:40:29 #9
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70272520
Gelukkig hoefde ik nooit ver te reizen, maar ben vaak genoeg afgewezen
4x ofzo voordat ik m'n eerste kamer had, en 10x voordat ik m'n tweede kamer had
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_70274609
ohmijngod ik heb vandaag de ergste kamer ooit bekeken.
Huisbaas kwartier te laat.
2x aanbellen en niemand doet open (bleken minstens 2 mensen thuis te zijn die ik niet gezien heb)
overal kleding
overal blikjes
ranzigste douche ooit, dat die nog leeft snap ik niet.
Hello kitty op de muur getekend
overal kabels los
het stonk naar iets heel raars
bewoners die amper Nederlands praten
de huisbaas wist niets over de huisgenoten
en vast nog meer dat ik vergeten ben.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:52:12 #11
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70275626
In ieder geval nog iets om op terug te vallen, kan je van daaruit toch nog altijd verder zoeken
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_70276969
lol heel grappig : D
pi_70277045
Ik ben vorige week voor het eerst geweest, het viel me alles mee maar je moet gewoon naar je eigen gevoel luisteren! Beetje babbelen, interesse tonen in de bewoners etc. Bij mij wierp het zijn vruchten af want ik mocht er komen wonen van ze het sprak mij alleen niet genoeg aan, dus ik ga gewoon verder op zoek.
pi_70277402
dan heb je écht geluk gehad!
pi_70277484
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:09 schreef _Loki het volgende:
dan heb je écht geluk gehad!
Of ik ben gewoon geweldig nee grapje. Ik ga morgenavond nog ergens kijken, dus we zullen zien of het geluk aan mijn zijde blijft.
pi_70277511
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef _Loki het volgende:
ohmijngod ik heb vandaag de ergste kamer ooit bekeken.
Huisbaas kwartier te laat.
2x aanbellen en niemand doet open (bleken minstens 2 mensen thuis te zijn die ik niet gezien heb)
overal kleding
overal blikjes
ranzigste douche ooit, dat die nog leeft snap ik niet.
Hello kitty op de muur getekend
overal kabels los
het stonk naar iets heel raars
bewoners die amper Nederlands praten
de huisbaas wist niets over de huisgenoten
en vast nog meer dat ik vergeten ben.
WTF

Huur een kamer via kamernet of een woningbouwcorporatie.
GO LANCE !!!
pi_70286369
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef .txt het volgende:

[..]

WTF

Huur een kamer via kamernet of een woningbouwcorporatie.
Nou die kamer had ik dus via kamernet.nl
en ik heb me ingeschreven bij zo'n studentenhuisvesting-iets maar die laten ook niks van zich horen. ><
pi_70298939
Ik moet er binnekort ook aan geloven..
Wacht alleen nog even met zoeken omdat ik niet 2 maanden extra wil huren, en ik vind het niet heel erg de eerste 1 of 2 maanden heen en weer te reizen, is toch maar drie kwartiertjes.
Ben ook niet zo heel zenuwachtig, ik heb 't gevoel dat als je gewoon een leuk gesprekje houdt het allemaal wel goed komt, ik heb ook geen vreemde gewoontes ofzo waar ze me om weg zouden kunnen gooien. 't Enige waar ik nog bang voor ben is dat ze me niet moeten omdat ik hardcore/hardstyle luister, want ja, die mensen zijn er nou eenmaal
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:56:09 #19
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_70320863
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:34 schreef Grrommit het volgende:
Ik moet er binnekort ook aan geloven..
Wacht alleen nog even met zoeken omdat ik niet 2 maanden extra wil huren, en ik vind het niet heel erg de eerste 1 of 2 maanden heen en weer te reizen, is toch maar drie kwartiertjes.
Ben ook niet zo heel zenuwachtig, ik heb 't gevoel dat als je gewoon een leuk gesprekje houdt het allemaal wel goed komt, ik heb ook geen vreemde gewoontes ofzo waar ze me om weg zouden kunnen gooien. 't Enige waar ik nog bang voor ben is dat ze me niet moeten omdat ik hardcore/hardstyle luister, want ja, die mensen zijn er nou eenmaal
Keep the volume down
pi_70323513
Ik heb afgelopen maandagavond mijn eerste hospiteeravond gehad en ik vond het niks. Maar dat kwam gewoon omdat al die huisgenoten allemaal rond de 25 waren, ik woon liever in een huis met mensen van mijn leeftijd, tussen de 18 en de 22 ofzo. Maarja ik zat daar dus, met 15 anderen ofzo, werden we in een piepkleine fusie gepropt en die 9 huisgenoten moesten er ook nog bij toen gingen zij vertellen hoe het er aan toeging daar en daarna ieder iets over zichzelf en toen moesten wij omstebeurt iets vertellen over ons zelf. Gewoon hoe oud je bent, waar je vandaan komt, wat je gaat studeren en wat je hobbies zijn enzo.
Ben niet gekozen, gelukkig. Vanavond 2e poging bij een andere kamer!
pi_70323549
Bij mij vinden ze mijn leeftijd vaak een probleem, terwijl ik vaak volwassener ben dan mensen van 18/19 die ik ken.
Vooroordelen zijn echt vervelend met zulke dingen. ><
pi_70323620
Ze vinden je leeftijd een probleem maar ze nodigen je wel uit om te komen hospiteren?
pi_70323793
Nou nee, ook niet. Daarom juist.
Ik heb nou 2 kamers bekeken waarvan eentje met bewoners van 18/19 wat nogal zeldzaam is daar, en bij de andere kamers heb ik de bewoners niet eens gezien omdat die zichzelf opsloten in hun kamertje. Die maakten het dus allemaal geen drol uit wie er kwam, hadden ze toch niks mee te maken blijkbaar.
pi_70323892
Oh die laatste kamer zou ik dan sowieso niet willen hebben, en die andere kamer? heb je die gekregen of weet je dat nog niet?
pi_70324214
Zorg dat je met alle huidige bewoners even gekletst hebt. Wij vinden het ook belangrijk dat je er in het weekend ook bent, maar dat hoeft niet voor alle studentenhuizen te gelden. Evt kun je nog een klein kratje bier meenemen ofzo, zorgen dat je wat meer opvalt dan de andere gegadigden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')