quote:Op maandag 20 juli 2009 23:02 schreef La_Vita het volgende:
Enkele tips waarvan ik het idee had dat ze werkten:
- Begin je berichtje met "Hoi -insert naam bewoner- = persoonlijker
- En als dat er niet bij staat "Hoi bewoners van de Kerkstraat" oid
- Zet er altijd een foto van jezelf bij. Geen foto waar je dronken in de kroeg staat of een webcamfoto, maar gewoon een leuke doch neutrale foto
- Als je aparte hobbies hebt -mits geen hobbies waar anderen last van hebben- altijd er bij zetten!
Dit berichtje gebruikte ik meestal, maar ik paste het wel altijd een beetje aan aan de situatie/verwachtingen
[..]
Vrij simpel maar werkte wel 90% van de tijd![]()
Hopelijk heb je dr wat aan!
User Icon.quote:
quote:
En weten jullie al wat er fout ging?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:15 schreef Rahl het volgende:
net ook afgewezen voor mijn eerst hospitatiemorgenavond weer 1. hopelijk gaat die beter.
ik antwoordde te veel vragen met "weet ik niet". was ook best nerveus, mijn eerste hospiteerborrelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En weten jullie al wat er fout ging?
Dat is geen goed antwoord nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik antwoordde te veel vragen met "weet ik niet". was ook best nerveus, mijn eerste hospiteerborrelnu weet ik in ieder geval een beetje wat ik kan verwachten.
Wat voor soort vragen stellen ze dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik antwoordde te veel vragen met "weet ik niet". was ook best nerveus, mijn eerste hospiteerborrelnu weet ik in ieder geval een beetje wat ik kan verwachten.
dingen als 'wat verwacht je van mensen waar je mee woont', 'ga je bij een studievereniging', 'vind je het leuk om elke dag samen te eten'quote:
Lol dat zijn juist vragen waarvan ik dacht dat je ze toch zo zou moeten kunnen beantwoordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
dingen als 'wat verwacht je van mensen waar je mee woont', 'ga je bij een studievereniging', 'vind je het leuk om elke dag samen te eten'
allemaal dingen waar ik niet echt een pasklaar antwoord op had nog, maar nu ik weet ik een beetje wati k kan verwachten dus ik denk dat de volgende beter gaat.
hehe, het schijnt zo dusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Lol dat zijn juist vragen waarvan ik dacht dat je ze toch zo zou moeten kunnen beantwoorden![]()
Dan even goed nadenken wat voor huis je leuk lijkt. Af en toe samen eten/dingen doen, niet al te druk etc. Die vragen krijg je altijd.
Dan zou ik Zeist doen, want Amersfoort is wel heel ver weg. De SSH heeft in het westen van Zeist (De Utrecht-kant dus) de Warande in hun bezit, waar je heel eenvoudig met weinig wachttijd een kamer kunt krijgen. Het wordt dan ook veel gebruikt als tijdelijk opstapje totdat je iets in Utrecht zelf kunt krijgen (ik heb er zelf 2 maanden gewoond).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:05 schreef Drexl het volgende:
Nog steeds Utrecht hier, maar omdat het nog niet wil vlotten overweeg ik Amersfoort nu ook. Hier misschien ervaringsdeskundigen die weten of dat goed te doen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |