Eerder een mongool. Ik snap wel dat automobilisten graag 160 zouden willen op de snelweg, maar dit zou ook enorme nadelen met zich meebrengen:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Best wel een baas, die Flitsservice kerel.
Op zich vond ik hem niet een baas door zijn mening, maar meer door hoe hij zijn argumenten bracht en telkens een feitelijk (hoever dat dan ook juist was...) onderbouwd weerwoord had tegen die Veilig Verkeer kerel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerder een mongool. Ik snap wel dat automobilisten graag 160 zouden willen op de snelweg, maar dit zou ook enorme nadelen met zich meebrengen:
- meer brandstofverbruik, dus nog afhankelijker van dubieuze landen als Iran en Saudia-Arabië
- meer geluidsoverlast, dus nog slechter wonen in Nederland
- slechtere luchtkwaliteit
Vooral het 'plan' om 's nachts de snelheid maar los te laten slaat nergens op. Wil men dan helemaal geen nachtrust meer? Het is dom en ondoordacht. De vergelijking met Duitsland slaat sowieso nergens op, want dat land een stuk minder dichtbevolkt.
Wat dat betreft wel ja. Qua geld en spullen zou ik graag met Wibi willen ruilenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Michael Jackson heeft een opvolger qua wacko: hij heet Wibi.
En Wibi verzamelt Ferrari-raceauto-spelletjes en vooral Mickey Mousjes.
En Wibi heeft handschoentjes van fluweel.
Ja maar hoe wil je daar op ingaan, zeggen dat je zelf zwak bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef PiRANiA het volgende:
Peter houdt zich in...
Jammer dat er niet op zijn argument wordt ingegaan
Tja, daar zal het wel op neer komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je daar op ingaan, zeggen dat je zelf zwak bent
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Apache4U het volgende:
Wat een eikeltje zeg, die Wibi. Ik vind PeterR normalitair geen plezierige man, maar die opmerking was wel meesterlijk.
?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Apache4U het volgende:
Is Wibi trouwens aan t oefenen voor rond 5 december ofzo?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Apache4U het volgende:
Is Wibi trouwens aan t oefenen voor rond 5 december ofzo?
Hoe is hij met kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Michael Jackson heeft een opvolger qua wacko: hij heet Wibi.
En Wibi verzamelt Ferrari-raceauto-spelletjes en vooral Mickey Mousjes.
En Wibi heeft handschoentjes van fluweel.
Hij ziet er nog steeds uit als een jochie van 16quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |