Ja maar hoe wil je daar op ingaan, zeggen dat je zelf zwak bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef PiRANiA het volgende:
Peter houdt zich in...
Jammer dat er niet op zijn argument wordt ingegaan
Tja, daar zal het wel op neer komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil je daar op ingaan, zeggen dat je zelf zwak bent
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Apache4U het volgende:
Wat een eikeltje zeg, die Wibi. Ik vind PeterR normalitair geen plezierige man, maar die opmerking was wel meesterlijk.
?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Apache4U het volgende:
Is Wibi trouwens aan t oefenen voor rond 5 december ofzo?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Apache4U het volgende:
Is Wibi trouwens aan t oefenen voor rond 5 december ofzo?
Hoe is hij met kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Michael Jackson heeft een opvolger qua wacko: hij heet Wibi.
En Wibi verzamelt Ferrari-raceauto-spelletjes en vooral Mickey Mousjes.
En Wibi heeft handschoentjes van fluweel.
Hij ziet er nog steeds uit als een jochie van 16quote:
Oh joy. Han Noten kan nog wel interessant worden ivm de Eerste Kamer-perikelen, maar ik ga het waarschijnlijk niet live kijken.quote:Vanavond in Knevel & Van den Brink: sportpresentator Tom Egbers, illusionist Hans Klok, actrice Dominique van Vliet en PvdA-senator Han Noten.
Als ie een beetje sportgevoel in z'n donder heeft gaat ie het over Anton Geesink hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Tom Egbers, kijken of hij nog over Heraclieden en opstellingen der beide elftallen begint.
Het gaat er toch al heel de uitzending over, mooi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie een beetje sportgevoel in z'n donder heeft gaat ie het over Anton Geesink hebben.
Ook triest hoe hij gelijk de IOC historie van Geesink afkapte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbal is de nieuwe religie...een interessante discussie zou dat zomaar kunnen opleveren...helaas wordt het door Knevel afgekapt
Ik zou vragen waarom hij vaak zo hakkelt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Tom Egbers, kijken of hij nog over Heraclieden en opstellingen der beide elftallen begint.
Wildersquote:Politicoloog Meindert Fennema schreef een biografie over Geert Wilders, scenarioschrijver Simon de Waal van Baantjer, advocaat Bob van der Goen over de eerste rechtzaak tegen een priester wegens misbruik en CDA-wethouder Mahmut Kaptan van Delfzijl.
Die zit er niet hoor.quote:
Maar wederom zal de halve uitzending over hem gaanquote:
Klinkt grappig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Schitterend zo'n Moslim met een Gronings accent![]()
Toch twijfel ik of het authentiek Gronings is....maargoed Turks en Gronings...zoveel verschil zit er niet tussenquote:
Dat vind ik altijd eigenlijk heel erg meevallen. Ze kappen het eerder af dan dat ze erop ingaan als iemand zinspeelt op de religie van beide heren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
Nou het stukje gristengedoe met Baantjer hebben we weer gehad. Knevel heeft weer aan z'n EO-opdracht voldaan.
Nee nu krijgen we nog het katholieken-bashen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
Nou het stukje gristengedoe met Baantjer hebben we weer gehad. Knevel heeft weer aan z'n EO-opdracht voldaan.
Kan het de rest van de uitzending nu weer inhoudelijk worden.
Heeft hij dat ergens anders gezegd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef Wopper1 het volgende:
Meindert Fennema heeft 1 gesprek gehad en dat is met Hero Brinkman.
Echt he.. Opschrijven dat Wilders het doet met parlementsleden van andere partijen.. En als er dan naar gevraagd wordt is het een suggestie..quote:
Ortega-Martijn dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En ook met vrouwtjes van andere partijen hoorde ik.
Dus uhh..
Ik heb ook het idee dat het allemaal wel mee zal vallen. De iets wat cynische benadering van K&vdB verbaasde me ook een beetje. Prima dat je kritisch bent op wat er staat. Maar ik kreeg meer het idee dat ze even wat zinnetjes uit de context op zaten te lepelen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Meindert Fennema komt helemaal niet tot zijn recht op tv
Ik heb menig college van die man gehad en hij is veel vrolijker en bovenal grappiger dan dat hij nu overkomt.
Dat boek klonk niet best trouwens, al heeft hij geloof ik wel heel veel contacten in de politiek. Helemaal uit de lucht gegrepen zal het dus allemaal niet zijn.
Ik zeg: doen!quote:
quote:Vandaag om 23:00 bij Knevel en Van den Brink
Vanavond in 'Knevel & Van den Brink': Elco Brinkman, CDA-prominent en voorzitter van Bouwend Nederland, Jan Keizer & Anny Schilder van BZN, historicus Rob de Wijk, CU-politica Esmé Wiegman en filosofe en publiciste Stine Jensen.
Jammer dat Jan en Annie erbij zijn. Maar goed, daar zullen ze toch niet veel tijd voor hebbenquote:
jij hoort zeker bij die BZN fans van gisterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat Jan en Annie erbij zijn. Maar goed, daar zullen ze toch niet veel tijd voor hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |