Een zomer pyjama met dit weer, Ik kan niet naakt of met enkel een boxer aan slapen..quote:
Nee naakt werkt voor mij ook niet. Weet niet, krijg het vaak koud en op de een of andere manier slaapt het gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een zomer pyjama met dit weer, Ik kan niet naakt of met enkel een boxer aan slapen..
Haha ok ok, als je ligt bij...quote:
A) ik lig nooit bij mijn moeder, maar een pyama.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ok ok, als je ligt bij...
A) Je moeder
B) Je beste vriendin
C) Vul in naar keuze
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
A) ik lig nooit bij mijn moeder, maar een pyama.
B) Waarschijnlijk een jurkje en zodra ik uit bed kom doe ik er wel een broek bij aan.
C) Alleen of bij een jongen, zo weinig mogelijk.
Valerio of nouja, hij is toch iig een BN'erquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Hmm bij welke celeb zouden jullie het liefst de nacht willen doorbrengen![]()
Ik claim Johnny Depp!
Je mag hem hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
quote:
Valerio?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valerio of nouja, hij is toch iig een BN'er
Voor der rest zou ik het echt niet weten, ik heb het niet zo op de celebs.
Ik claim Myraela!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
Sandra Bullock Hoewel die best wel oud is inmiddelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sandra Bullock Hoewel die best wel oud is inmiddels
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga dvd kijken,. in bed, op mijn nieuwe teveee, oneluff
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga dvd kijken,. in bed, op mijn nieuwe teveee, oneluff
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, is iedereen op vakantie ofzo? Het is hier extreem rustig!
Trustequote:
Dennis heeft zeker wel sex uitstralingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Valerio of Dennis of Lucas uit gtst
Ik ga vreemd en zit in de SIngles slowchatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, is iedereen op vakantie ofzo? Het is hier extreem rustig!
Dat ga ik niet meer halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om in Londen te gaan stappen
Chopchop op de veerbootquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om in Londen te gaan stappen
Lekker goedkoop ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stel een Londen-TAL-meet voor volgend jaar
Uhuhquote:
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat je was slapen, Myraela.
WAAAAAAAAHAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!1 MY EEEEEEEYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!! IT BURRRRRRRRRRRRRRNSSSS!!!quote:
Tot spookuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.
Trustequote:
Dan ben je jarigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.
Oh.quote:
Ahw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.
Nou is het bruggetje naar wat ik wilde vertellen niet meer zo tof, maar ik doe het toch.
Vroeger werd ik altijd bang (door mezelf) van spookuur, omdat ik dan aan een liedje van Herman van Veen moest denken, namelijk de Spokentango. Daarin zaten van die enge spookgeluiden waardoor ik echt bang werd.
Hier kan je een stukje luisteren, het hele nummer staat helaas volgens mij nergens online. Misschien maar goed ook, anders werd ik bang waarschijnlijk.
Als ik ook een hapje mag!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
In de categorie oude maar bekende mensen (met geld), ik claim Clive Owen voor mijn bed. Amongst others.
http://www.legalsounds.co(...)kentango/song_900929quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Waar is "hier" waar ik kan luisteren?
Ja ik heb mijn rare jeugdfobieën die nu nog steeds op mijn angstpapillen werken.quote:
Hoiquote:
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashenquote:
Ah, wel met een goede reden dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashen
In ieder geval wel gewonnen
Oh tof tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashen
In ieder geval wel gewonnen
Gewoon lekker bewegen, dan trekt het vaak vanzelf weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:41 schreef Avey het volgende:
Mja helaas ben ik morgen dan zo stijf als een plank
En ik moet nou net allemaal dingen gaan verhuizen...
Vooral als je een maand stilgezeten hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Squash is een spierkiller ja. Sterkte morgen Aav.
Heb je wel gewonnen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Vooral als je een maand stilgezeten hebt
Maar het is zo leuk en ik ben dan ook enorm competitief, tot vervelens toe
Figuurlijk, ja.quote:
Jep. In haar eigen subforum. En de mijne is de mooiste. Vind ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na vier topics dacht je, laat ik er ook maar één openen?
Oh je was tweedequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na vier topics dacht je, laat ik er ook maar één openen?
Ja, en mijn tegenstander kan ook niet tegen haar verliesquote:
Dat zijn echt de momenten waar je het voor doet. Ik althans.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en mijn tegenstander kan ook niet tegen haar verlies
Wellicht, maar dan mep ik je wel van de baan afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik voorzie een squashmeet binnenkort..
Correct.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heb je echt veel zelfvertrouwen Rauz.
Mwoah, dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan mep ik je wel van de baan af
Oh, je bent prof?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee denk ik
Nou nee, dat nou ook weer nietquote:
Dat moet geen probleem zijn, dat heeft mijn tegenspeler ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb enorm lange armen, kan overal bij.
Nee, ik zit alleen op mijn kamer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent nog wakker![]()
Nog een groot feest vanavond
Gelukkig ben je met Fok nooit alleenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op mijn kamer.
Prima eigenlijk, laatste dagen druk en 's avonds aan het klussen en vroeg slapen (zowizo vrij moe laatste weken)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het bij jou Koen? (zonder uit te wijden)
Ben er weer, vroeg werken.quote:
Sterkte ermeequote:
Jij ook.quote:
Thnx na die stunt met mn salaris gisteren is de motivatie ver te zoekenquote:
Dat snap ik, heeft mijn moeder ook vaak problemen mee. En vooral qua schoonmaken is het kut, ik heb dat ook gedaan, wat een ondergewaardeerd werk is dat zeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx na die stunt met mn salaris gisteren is de motivatie ver te zoeken
Mogge Bellaquote:
Mogge Huppelquote:
Môggequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:10 schreef charmed_angel het volgende:
En goedemorgen
Mijn bed ligt zo lekker
Goedemorgenquote:
quote:
Goedemorgenquote:
En goedemorgen terug natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
En goedemorgen natuurlijk iedereen
Voorlopig nog geen klachten dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vind die Keizer August dat een beetje lekker?
Morge Patjequote:
Kan me der wat bij vorstellenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah besluit genomen. Ga straks mn werk mailen dat ik ermee ophoud. De motivatie is weg en ik denk de hele tijd: 'hmz loop ik nu te dweilen voor nop? Of gaat het straks wel goed met mn loon?'
en dan, tenerife ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste daggie werken
1 Zieke hier... dus we zitten met z'n drietjes
Gaat de dag wat sneller
OH jammerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan weekend
Mijn laatste ochtend werken is pas 14-09
als het goed is, vrijdag,. zaterdag en zondag mooi weerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
OH jammer
MAar wordt het bij jullie ook mooi weer ?
Flash gaat weer richting NL en de zomer komt terug![]()
Van het weekend gaat het gelijk weer over de 30 heen dus [ afbeelding ]
Dat staat hier al in de planning, met de hele familie van vaders kantquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
OH jammer
als het hier een beetje kanp weer wordt is dat best een aardig idee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
OH jammer
1 WC dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:57 schreef Myraela het volgende:
Dankjewel enzo. Ik kom hier zo heel vrolijk doen, maar eerst moet ik plassen en we hebben maar 1 wc in huis, dus ik ga dooooddd
Ik verwacht niet echt cadeau's. Mijn moeder gaat regelen dat mijn achternaam veranderd word en dat was eigenlijk alles wat ik wilde.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwacht niet echt cadeau's. Mijn moeder gaat regelen dat mijn achternaam veranderd word en dat was eigenlijk alles wat ik wilde.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, c_a, ik heb alles in subfora gezet wat je gekickt hebt![]()
.
Belle Perezquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, de palm sloeg gister hard aan
was optreden van Bella Perez. gratis toegankelijk.
maar goede morgen alle
En de foto is gister binnengekomen. Mn moeder vond hem echt super gaaf
Ogen glinsterde gewoon
Hij hangt inmiddels ook al in de huiskamer
blijft een heerlijk vrouwkequote:
quote:
Heb ik ook zin inquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom was ik eigenlijk zo vroeg wakker. Normaal word ik nu pas wakker. Nu heb ik alweer zin in een middagdutje.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom was ik eigenlijk zo vroeg wakker. Normaal word ik nu pas wakker. Nu heb ik alweer zin in een middagdutje.
quote:
Met jou altijdquote:
Je mag er ook wel bij komen liggen hoorquote:
Ah, super.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Hoewel ik daarnet wel even een "awwww
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" momentje had. En dat maakte de hele dag goed.
Vroeger was ik dagen van te voren al nerveus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, super.Dat maakt de dag wel speciaal.
Ik probeer altijd dat gevoel op te roepen dat ik als kind had, als ik jarig ben.
Dankjewel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
Myr jarig?
Van harte meiske....Nu echt volwassen![]()
![]()
Zaterdagavond.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Volgens mijn moeder ga ik opruimen.!!!!!! !!!!!!!!!!!
Maar, vanavond uiteten en voor de rest niet echt.
Ik ga wel een keer uit "voor mijn verjaardag" maar dat hoeft niet echt op mijn verjaardag te zijn, ff een toffe avond vinden.
Middag kerelquote:
Heb je het hele verhaal rond mn werk en salaris meegekregen?quote:
Oh nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het hele verhaal rond mn werk en salaris meegekregen?
Lang verhaal kort:quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mirne kun je even hier kijken?
Treinen en socios
Ah, ik snap het. Vervelend joh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort:
Vorige baas al 5 maanden kutten met salaris. Nu andere baas eerste beste salaris gaat weer mis. Nu is mn motivatie weg, zit mn rug weer op slot en ben ik depri aan het worden (waarom ik alweer)
Dus ga mail sturen dat ik ermee ophoud
Meningen?quote:Hallo ****,
Door dat hele gedoe rond mijn salaris heb ik besloten dat ik wil stoppen met dit schoonmaakwerk.
Zoals je weet is het bij mijn vorige baas ruim 5 maanden fout gegaan met mijn salaris en dit heeft enorme invloed gehad op mijn gezondheid en gemoedstoestand. Slapeloze nachten, rugklachten en stress om maar een paar dingen te benoemen. Ik snap echt dat ****** geen thuiszorg is en dat de kans klein is dat het bij jullie ook elke keer misgaat maar ik kan en wil mijn gezondheid niet op het spel zetten hiervoor.
Ik merkte het dinsdag al toen ik zag welk bedrag er was overgemaakt. De spanning in mijn rug was meteen weer heel heftig aanwezig. Dinsdagnacht heb ik hierdoor ook haast niet geslapen.
Woensdag heb ik bijna de hele dag zitten huilen omdat ik er enorm van baal dat dit mij alweer moet overkomen.
Vandaag op het werk merkte ik dat ik de hele tijd dacht: ‘Ben ik nu voor nop alles aan het schoonmaken of gaat het straks wel goed met mijn salaris?’
Hierdoor is de motivatie heel ver te zoeken. Dat is niet leuk voor mij, niet voor ***** en ook niet voor *****
Ik ga straks nog wel naar de huisarts in **** en ik zal morgenochtend ook nog naar ****** gaan maar dan houdt het wat mij betreft op.
Ik hoop dat je mijn besluit kan begrijpen.
Met vriendelijke groet,
Oh noes, wacht Pensioenpremies opstrijken als exvrouwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
LL85
Hoogbejaarde fietser dood na ongeluk in Rotterdam
De fiets waarop de hoogbejaarde man reed. FOTO AD
ROTTERDAM - Een 80-jarige man die maandag werd aangereden in Rotterdam is aan zijn verwondingen overleden. Dat maakte de politie bekend.
De hoogbejaarde fietser werd op de Boezemweg door een 31-jarige vrachtwagenbestuurder uit Albrandswaard aangereden. Ter hoogte van de Goudse Rijweg sloeg de truck rechtsaf, vermoedelijk zag de bestuurder daarbij het slachtoffer over het hoofd.
De zwaargewonde fietser werd gereanimeerd en naar het ziekenhuis overgebracht, waar hij een dag later overleed. (NOVUM)
bron: ad.nl
Hij is dood
Okay jij bent nummer 5 die dat zegt dus ik ga maar op verzenden klikkenquote:
Ik snap de link met Ll niet, behalve dat het in Rotterdam is?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
LL85
ROTTERDAM - Een 80-jarige man die maandag werd aangereden in Rotterdam is aan zijn verwondingen overleden. Dat maakte de politie bekend.
De hoogbejaarde fietser werd op de Boezemweg door een 31-jarige vrachtwagenbestuurder uit Albrandswaard aangereden. Ter hoogte van de Goudse Rijweg sloeg de truck rechtsaf, vermoedelijk zag de bestuurder daarbij het slachtoffer over het hoofd.
De zwaargewonde fietser werd gereanimeerd en naar het ziekenhuis overgebracht, waar hij een dag later overleed. (NOVUM)
Hij is dood
Ll is ook hoogbejaardquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap de link met Ll niet, behalve dat het in Rotterdam is?
hij plaatste dit bericht eergisterenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
die had het berichtje gepostquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
is een goed mailtjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb op verzenden geklikt en begin spontaan te trillen en tranen in mn ogen.
WTF zo ben ik normaal helemaal niet
Behalve dat.quote:
quote:
O zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij plaatste dit bericht eergisteren
Ik ben bang dat ze me straks gaat bellen om me over te halen te blijven werken. Maar ik moet echt aan mezelf denken nu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is een goed mailtje
Denk even aan iets anders dan je werk. En check je mailbox morgen pas
En niet steeds op verzenden/ontvangen drukken
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb op verzenden geklikt en begin spontaan te trillen en tranen in mn ogen.
WTF zo ben ik normaal helemaal niet
Niet opnemenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze me straks gaat bellen om me over te halen te blijven werken. Maar ik moet echt aan mezelf denken nu.
Waarom zit ik dan gvd te janken.quote:
Check.quote:
En dan zeggen dat internetliefde niet bestaatquote:
Je moet je niet druk makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan gvd te janken.![]()
Damn zeg het is maar werk, klotewerk ook nog.
Sorry ik rook niet, maar anders had ik wel even meegegaanquote:
Opluchting.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan gvd te janken.![]()
Damn zeg het is maar werk, klotewerk ook nog.
Loop mee voor de gezelligheidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik rook niet, maar anders had ik wel even meegegaan
Mijn gevoel zegt me dat ik een goede keuze heb gemaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet je niet druk makenJe moet naar je gevoel luisteren, en je moet vooral aan je gezondheid denken
![]()
[..]
Sorry ik rook niet, maar anders had ik wel even meegegaan
Ik zet altijd alles op een rijtje, en ga dan bepalen of ik met elk mogelijk scenario dat voortkomt uit mijn keuze kan leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nog bijna nooit keuzes gemaakt waar ik met de volle 100% achter stond. Maar ik ben ook een rasechte doemdenker en probeer bij ongeveer alles wat ik doe uitvluchten te verzinnen die ik soms ook gebruik
.
Thnxquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
Ik ben loom en lui, ik ga even op de bank liggen.
Succes Huppel.![]()
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt nog bijna nooit keuzes gemaakt waar ik met de volle 100% achter stond. Maar ik ben ook een rasechte doemdenker en probeer bij ongeveer alles wat ik doe uitvluchten te verzinnen die ik soms ook gebruik
.
Hmm vervelend zegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
LL85
Hij is dood
quote:
Ter hoogte van de Goudse Rijweg sloeg de truck rechtsaf, vermoedelijk zag de bestuurder daarbij het slachtoffer over het hoofd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm vervelend zeg![]()
Was wel te verwachten als je die foto's zag natuurlijk![]()
Staat niks over schuld en/of vervolging vrachtwagenchauffeur trouwens, dus meneer de bejaarde zal zelf ook niet helemaal aan de goeie kant hebben gefietst oid?
Ja maar goed, dan vind ik het dus raar dat hij niet vervolgd of op z'n minst onderzocht word. Dat doet me dan weer vermoeden dat die vent dus ergens fietste waar hij niet verwacht zou worden door die vrachtwaggelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ter hoogte van de Goudse Rijweg sloeg de truck rechtsaf, vermoedelijk zag de bestuurder daarbij het slachtoffer over het hoofd.
Hoop bladiebla van haar kant dat ik vertrouwen moet hebben dat dit eenmalig was en dat ze anders geen bestaansrecht zouden hebben en dat ik mn glazen niet moest ingooien en dat ze denkt dat ik nu uit emotie handel en er nog maar even over moest nadenken.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop bladiebla van haar kant dat ik vertrouwen moet hebben dat dit eenmalig was en dat ze anders geen bestaansrecht zouden hebben en dat ik mn glazen niet moest ingooien en dat ze denkt dat ik nu uit emotie handel en er nog maar even over moest nadenken.
Heb eigenlijk al haar punten kunnen weerleggen en het weer terug kunnen gooien op mijn gevoel, iets wat ik atm even iets belangrijker vind.
Begon ze nog dat mijn "onrust" onterecht was want dit is geen thuiszorg. Nee is het ook niet maar geeft me wel hetzelfde pokkegevoel!!
Heb gezegd dat ik erover zou nadenken maar dat ik de kans klein acht dat ik van gedachten verander.
Ze ging echt helemaal voorbij aan het feit dat mijn lichaam gewoon in staking is nu. Beetje jammer voor dr.quote:
PMquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ging echt helemaal voorbij aan het feit dat mijn lichaam gewoon in staking is nu. Beetje jammer voor dr.
Nu krijgt ze maandagochtend een mail dat ik toch bij mn punt blijf en waarschijnlijk schiet ze dan in de stress want dan hebben ze niemand voor de klussen van die dag
Rebellaquote:
Ballonquote:
Wat een lieve naam.quote:
Past bij jequote:
Weet ik toch, ik breek muren.quote:
En hoofden. Trek je kop van je rompquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik breek muren.
Ja dat ook. Breek je.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En hoofden. Trek je kop van je romp
Succesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef crv het volgende:
ff live vanaf een terras in Basel![]()
Zit te wachten op een introductiegesprek
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze ging echt helemaal voorbij aan het feit dat mijn lichaam gewoon in staking is nu. Beetje jammer voor dr.
Nu krijgt ze maandagochtend een mail dat ik toch bij mn punt blijf en waarschijnlijk schiet ze dan in de stress want dan hebben ze niemand voor de klussen van die dag
dank jequote:
Wij tochquote:
Mijn broertje heeft daar ook last van af en toequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Meng, mijn broer is zo chagrijnig de laatste tijd, alles neemt ie verkeerd op.
en jij blijft zeker "voeren"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Meng, mijn broer is zo chagrijnig de laatste tijd, alles neemt ie verkeerd op.
Ik vind het niet recalcitrant hoor dat ik aan mijn gezondheid denk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef crv het volgende:
[..]
Huppel
Lekker recalcitrant bezig zie ik![]()
voet bij stuk houden
Net had ie het over een ding en ik dacht dat ie het over iets anders had. Dus ik zeg, oh je bedoelt die andere! Zegt ie: Ja dat zeg ik toch, jezus. En loopt ie weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft daar ook last van af en toe. Hij gaat vaak uurtje slapen na het eten 's avonds en is dan niet meer te genieten. Ik negeer hem dan gewoon
.
Nee dat is het juist. Ik kan best een kutwijf zijn maar ik ben juist heel mild de laatste tijd en nu is hij net een wijf dat ongesteld is.quote:
Same.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen last meer heb van broertjes en zusjes.
misschien is dat het wel en is die helemaal in de war dat jij zo aardig doetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat is het juist. Ik kan best een kutwijf zijn maar ik ben juist heel mild de laatste tijd en nu is hij net een wijf dat ongesteld is.
Same.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Buh ik heb geen last van hem, vroeger wel toen we nog vochten, inmiddels zijn we beide wat ouder en vechten of ruziën we nooit meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
misschien is dat het wel en is die helemaal in de war dat jij zo aardig doet
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik vind dat je juist hebt gehandeld. Maar lekker ff laten zweten maandag vind ik een reuze ideequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet recalcitrant hoor dat ik aan mijn gezondheid denk.
Soms mis ik ze wel hoor, maar als ik ze dan weer heb gezien ben ik ook blij als ik weer rust om me heen hebquote:
Oh zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef crv het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het ook niet. Ik vind dat je juist hebt gehandeld. Maar lekker ff laten zweten maandag vind ik een reuze idee
sorry deze keer ff nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie kan mijn schouders/nek even masseren?
Nu is mn broertje 16 (bijna 17) en nu pas vind ik hem leuk/aardig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Buh ik heb geen last van hem, vroeger wel toen we nog vochten, inmiddels zijn we beide wat ouder en vechten of ruziën we nooit meer.
Wellicht wel ja, toen mijn broertje zo oud was vond ik hem echt niet aardigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu is mn broertje 16 (bijna 17) en nu pas vind ik hem leuk/aardig.
Kan komen omdat er ruim 200 km tussen ons zit
Ik kan mijn broer niet uitstaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms mis ik ze wel hoor, maar als ik ze dan weer heb gezien ben ik ook blij als ik weer rust om me heen heb
Dat kan hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan mijn broer niet uitstaan.Ik heb hem al 3 jaar niet gezien en dat vind ik wel best zo.
5 jaar geleden heb ik hem nog helemaal in elkaar geslagen, mn vader (niet de vader van mn broertje, ingewikkeld gezin blabla) was die dag overleden aan de gevolgen van kanker. Ik zat bij mn stiefvader thuis uit te huilen en mn broertje begon op mn zusje te schelden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht wel ja, toen mijn broertje zo oud was vond ik hem echt niet aardig
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen last heb van broertjes en zusjes.
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
Is Bella hier, verdomme wat is Bakel een kutdorp.
Nee kraamvisite van een oud-lerares van me, die woont in Gemert. En ik was met die bus via Bakel. Ik knipper een keer met m'n ogen en ben er alweer doorheenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja weet ik toch.Stinkdorp. Was vandaag nog in Geldrop, die is pas mooi.
Waarom was je eigenlijk hier, om mij te zoeken?
Godverdomme, kutboeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee kraamvisite van een oud-lerares van me, die woont in Gemert. En ik was met die bus via Bakel. Ik knipper een keer met m'n ogen en ben er alweer doorheen. Aan het begin van Bakel zaten paar van die sjonnies met keien te gooien
. En zomg wat moest jij in Geldrop
.
Leuke UIquote:
Precies.quote:
Wat KLB is toch niet echt echt wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies.Dat ze al de josti's die dat geflikt hebben bannen dan.
Nouja, ik zie het niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat KLB is toch niet echt echt weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |