Een zomer pyjama met dit weer, Ik kan niet naakt of met enkel een boxer aan slapen..quote:
Nee naakt werkt voor mij ook niet. Weet niet, krijg het vaak koud en op de een of andere manier slaapt het gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een zomer pyjama met dit weer, Ik kan niet naakt of met enkel een boxer aan slapen..
Haha ok ok, als je ligt bij...quote:
A) ik lig nooit bij mijn moeder, maar een pyama.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ok ok, als je ligt bij...
A) Je moeder
B) Je beste vriendin
C) Vul in naar keuze
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
A) ik lig nooit bij mijn moeder, maar een pyama.
B) Waarschijnlijk een jurkje en zodra ik uit bed kom doe ik er wel een broek bij aan.
C) Alleen of bij een jongen, zo weinig mogelijk.
Valerio of nouja, hij is toch iig een BN'erquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Hmm bij welke celeb zouden jullie het liefst de nacht willen doorbrengen![]()
Ik claim Johnny Depp!
Je mag hem hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
quote:
Valerio?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valerio of nouja, hij is toch iig een BN'er
Voor der rest zou ik het echt niet weten, ik heb het niet zo op de celebs.
Ik claim Myraela!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
Sandra Bullock Hoewel die best wel oud is inmiddelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik claim Johnny Depp!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sandra Bullock Hoewel die best wel oud is inmiddels
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga dvd kijken,. in bed, op mijn nieuwe teveee, oneluff
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga dvd kijken,. in bed, op mijn nieuwe teveee, oneluff
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, is iedereen op vakantie ofzo? Het is hier extreem rustig!
Trustequote:
Dennis heeft zeker wel sex uitstralingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Valerio of Dennis of Lucas uit gtst
Ik ga vreemd en zit in de SIngles slowchatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, is iedereen op vakantie ofzo? Het is hier extreem rustig!
Dat ga ik niet meer halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om in Londen te gaan stappen
Chopchop op de veerbootquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin om in Londen te gaan stappen
Lekker goedkoop ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stel een Londen-TAL-meet voor volgend jaar
Uhuhquote:
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat je was slapen, Myraela.
WAAAAAAAAHAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!1 MY EEEEEEEYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!! IT BURRRRRRRRRRRRRRNSSSS!!!quote:
Tot spookuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.
Trustequote:
Dan ben je jarigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog minimaal een uur wakker blijven van mezelf.
Oh.quote:
Ahw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.
Nou is het bruggetje naar wat ik wilde vertellen niet meer zo tof, maar ik doe het toch.
Vroeger werd ik altijd bang (door mezelf) van spookuur, omdat ik dan aan een liedje van Herman van Veen moest denken, namelijk de Spokentango. Daarin zaten van die enge spookgeluiden waardoor ik echt bang werd.
Hier kan je een stukje luisteren, het hele nummer staat helaas volgens mij nergens online. Misschien maar goed ook, anders werd ik bang waarschijnlijk.
Als ik ook een hapje mag!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
In de categorie oude maar bekende mensen (met geld), ik claim Clive Owen voor mijn bed. Amongst others.
http://www.legalsounds.co(...)kentango/song_900929quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Waar is "hier" waar ik kan luisteren?
Ja ik heb mijn rare jeugdfobieën die nu nog steeds op mijn angstpapillen werken.quote:
Hoiquote:
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashenquote:
Ah, wel met een goede reden dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashen
In ieder geval wel gewonnen
Oh tof tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in weken weer staan squashen
In ieder geval wel gewonnen
Gewoon lekker bewegen, dan trekt het vaak vanzelf weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:41 schreef Avey het volgende:
Mja helaas ben ik morgen dan zo stijf als een plank
En ik moet nou net allemaal dingen gaan verhuizen...
Vooral als je een maand stilgezeten hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Squash is een spierkiller ja. Sterkte morgen Aav.
Heb je wel gewonnen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Vooral als je een maand stilgezeten hebt
Maar het is zo leuk en ik ben dan ook enorm competitief, tot vervelens toe
Figuurlijk, ja.quote:
Jep. In haar eigen subforum. En de mijne is de mooiste. Vind ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na vier topics dacht je, laat ik er ook maar één openen?
Oh je was tweedequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na vier topics dacht je, laat ik er ook maar één openen?
Ja, en mijn tegenstander kan ook niet tegen haar verliesquote:
Dat zijn echt de momenten waar je het voor doet. Ik althans.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en mijn tegenstander kan ook niet tegen haar verlies
Wellicht, maar dan mep ik je wel van de baan afquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Rauzer het volgende:
Ik voorzie een squashmeet binnenkort..
Correct.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heb je echt veel zelfvertrouwen Rauz.
Mwoah, dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan mep ik je wel van de baan af
Oh, je bent prof?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee denk ik
Nou nee, dat nou ook weer nietquote:
Dat moet geen probleem zijn, dat heeft mijn tegenspeler ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb enorm lange armen, kan overal bij.
Nee, ik zit alleen op mijn kamer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent nog wakker![]()
Nog een groot feest vanavond
Gelukkig ben je met Fok nooit alleenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op mijn kamer.
Prima eigenlijk, laatste dagen druk en 's avonds aan het klussen en vroeg slapen (zowizo vrij moe laatste weken)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het bij jou Koen? (zonder uit te wijden)
Ben er weer, vroeg werken.quote:
Sterkte ermeequote:
Jij ook.quote:
Thnx na die stunt met mn salaris gisteren is de motivatie ver te zoekenquote:
Dat snap ik, heeft mijn moeder ook vaak problemen mee. En vooral qua schoonmaken is het kut, ik heb dat ook gedaan, wat een ondergewaardeerd werk is dat zeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx na die stunt met mn salaris gisteren is de motivatie ver te zoeken
Mogge Bellaquote:
Mogge Huppelquote:
Môggequote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:10 schreef charmed_angel het volgende:
En goedemorgen
Mijn bed ligt zo lekker
Goedemorgenquote:
quote:
Goedemorgenquote:
En goedemorgen terug natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
En goedemorgen natuurlijk iedereen
Voorlopig nog geen klachten dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vind die Keizer August dat een beetje lekker?
Morge Patjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |