quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Als gierige Hollander wil ik geen tijd (en dus geld) verspillen aan een langdradige TT. De huidige TT geeft een prima beeld van wat men zoal in dit topic kan verwachten.quote:
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde dan ook niet Yavus grap maken maar jouw grap Ali.
Bek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Precies. Kort maar helder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind hem mooi in zijn eenvoud.
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wel echt een kut TT, ja. Ik vroeg aan Zel of zij een nieuw topic kon openen, omdat mobiel, doet ze het niet. En dan komt er natuurlijk zo'n kut TT. Had dan op z'n minst de Ramadan-garpjes voortgezet.
Bekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik dacht al, mijn jenbondgenoot, wat doe je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
Mug van Pokémon ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Prrr,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Het was zo'n zelfde soort animatieseriepoppetje als postman pet:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Daar moest ik ook aan denken toen ik hem postte. Ik kan er nog steeds niet op komen.
.
die paarse van pokemon?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mag ik de grap als garp typen grap begrijpen
BETER DAN NIKS, FIKKIE, BETER DAN NIKS.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Typisch kuddegedrag van fokkers dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.
Burakius.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Ayçaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.quote:
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ayça
Wel bedankt dat ik nummer 2 in je lijst ben.
Het leven is een kreupele teef, je kan niet alles hebben. And I sure ain't gonna pull no Kelly for you, nigga.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prrr,!
Waarom ben je nou geen damesmeisje? Aliye, of zo?!
en Lord_Horatio?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.
Bijna 17.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?
Zat er al bij toch. Wik: de kaas die altijd kaas zal blijven en achter zijn rug om wordt uitgelachen door Egyptenaren.quote:
Wel als je ze een minuutje boven het vuur hangt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Die hebben geen scheve bek.
Goed geschat van mij, afgaande op het niveau van haar posts. Ik zou eigenlijk 15/16 zeggen.quote:
Jij bent echt een neyse, hè.quote:
Oh, excuses. Ik las er finaal overheen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:03 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zat er al bij toch. Wik: de kaas die altijd kaas zal blijven en achter zijn rug om wordt uitgelachen door Egyptenaren.
Ik weet niet of deze stelling opgaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
BETER DAN NIKS, FIKKIE, BETER DAN NIKS.
En jij kan mij niet jennen. Bitch, please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ervaring.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, excuses. Ik las er finaal overheen.
Maar waarom zouden Egyptenaren mij uitlachen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze stelling opgaat.
Ik heb namelijk liever niks in mijn hand dan poep of kots bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie.Cool story, Hansel.
Met Nederlanders en Egyptenaren en dat die Nederlander wordt uitgelachen. I'm not making this "gara" up mijn compagnon.quote:
Damn, dat nieuwe metrostation in blijdorp ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Die staan nu op mijn FlickR-pagina.
Wát een mongool zeg, die O.Us. Dat ze hem op zijn flikker moge gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Lord_Horatio het volgende:
O.Us de slaaf van het Westen die hopeloos nog enige waardes van zijn Marokkaanse kant probeert er bij te houden.
Kijk je hebt iig iets van je Marokkaanse blinde woede overgehouden. Nu nog dat Franse deel van je af schudden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Wát een mongool zeg, die O.Us. Dat ze hem op zijn flikker moge geven
Ik wil 'm slaan.
Ach, niks mis met een beetje lachen over en weer. Je moet de lol er af en toe wel van inzien, die cultuurverschillen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:06 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Met Nederlanders en Egyptenaren en dat die Nederlander wordt uitgelachen. I'm not making this "gara" up mijn compagnon.
waarom?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)5093/in/photostream/
Alle allochtonen chillen 'm altijd bij de tramhalte daar. Of het winkelcentrum.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
En die heuvel in Barendrecht is ook tof.
Je kan daar wel hard chillen volgens mij.
Zijn die vrouwen tijdens hun ongesteldheid ook zo wellustig dan? Trouwens, jij kent hem niet, maar ondanks het feit dat Burakius niet zo populair is hier moet ik zeggen dat hij niet mis is, hoor. Ik bedoel, ik zou hem wel een keer vierkant uit willen wonen, na hem op YouTube gezien te hebben bij z'n diploma-uitreiking.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Nee niet op zo een manier. Op een manier waarop je erg boos zou worden. Ik lachtte in dit geval wél mee omdat ik desbetreffende persoon niet erg mocht (not to say the least)., maar normaal gesproken vind ik het asociaal. Maar goed wat verwacht je van vele Egyptenaren die nog het meeste iets weg hebben van Rednecks in Texas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, niks mis met een beetje lachen over en weer. Je moet de lol er af en toe wel van inzien, die cultuurverschillen.
Iets met vooroordelen en Suikerfeest.quote:
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zijn die vrouwen tijdens hun ongesteldheid ook zo wellustig dan? Trouwens, jij kent hem niet, maar ondanks het feit dat Burakius niet zo populair is hier moet ik zeggen dat hij niet mis is, hoor. Ik bedoel, ik zou hem wel een keer vierkant uit willen wonen, na hem op YouTube gezien te hebben bij z'n diploma-uitreiking.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze stelling opgaat.
Ik heb namelijk liever niks in mijn hand dan poep of kots bijvoorbeeld.Droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)5093/in/photostream/
Maar dat is beneden. Ik bedoel op de heuvel zelf. Ik wilde daar een keer leren voor een Schoolexamen maar niemand wilde mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Alle allochtonen chillen 'm altijd bij de tramhalte daar. Of het winkelcentrum..
Je bent wel populair onder sodomieten dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel populair onder sodomieten dan.
Tsja, dat soort mensen zul je altijd blijven hebben, maar toch jammer. Egyptenaren blijven overigens een apart volk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Nee niet op zo een manier. Op een manier waarop je erg boos zou worden. Ik lachtte in dit geval wél mee omdat ik desbetreffende persoon niet erg mocht (not to say the least)., maar normaal gesproken vind ik het asociaal. Maar goed wat verwacht je van vele Egyptenaren die nog het meeste iets weg hebben van Rednecks in Texas.
Ik heb ze in twee groepen verdeeld:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat soort mensen zul je altijd blijven hebben, maar toch jammer. Egyptenaren blijven overigens een apart volk.
Alleen jammer dat in dat soort landen educatie niet aan iedereen is gericht. Dan zou het een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ik heb ze in twee groepen verdeeld:
De Boeren --> Aardig, vriendelijk, maar niet al te snugger.
De Stedelingen--> Arrogant, hopeloos Westers proberen te zijn, en ook niet al te snugger P:P
Hoe wil je daar gaan leren dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat is beneden. Ik bedoel op de heuvel zelf. Ik wilde daar een keer leren voor een Schoolexamen maar niemand wilde mee.
Zie je nou, je bent een gewild object. Maar een sodomiet ben ik nog niet, hoor. Ik verwijs je naar de discussie die wij recentelijk hebben gevoerd omtrent de terminologie van dit onderwerp. Een sodomiet ben ik pas op het moment dat ik jou uitwoon, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.
Ik vind het wel een beetje zwart wit hoor, ik had een boek gelezen over Egypte en waren wel meer gradaties.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
De Stedelingen--> Arrogant, hopeloos Westers proberen te zijn, en ook niet al te snugger P:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 18-08-2010 20:19:42 ]Feyenoord Rotterdam
De rijke stedelingen zijn op zich wel een aparte categorie waard hoor. Vind het maar rare snuiters, die alleen maar waarde aan zichzelf en materiële zaken hechten dan hun normen en waarden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Inderdaad, want marokkanen horen geen foto's te maken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ous niet verkeerd bedoeld, maar krijg een vreemd beeld bij n marokkaan die zulke foto's maakt
Veel plezier, snoepje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga aan de wijn met een vriendin en Pulp Fiction kijken. Dag, dotjes.
En Burak. Kom 's vaker langs, is wel leuk zo.
Open je mind dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ous niet verkeerd bedoeld, maar krijg een vreemd beeld bij n marokkaan die zulke foto's maakt
INDERDAAD IK OOK!!!11!1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
I'm screwing it. Tijdens de Ramadan ook nog.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Nederlandse taal, wat doe je.
het soort foto's, geepquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, want marokkanen horen geen foto's te maken?
Haram!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
I'm screwing it. Tijdens de Ramadan ook nog.
Oh ja, foto's van een landschap en de wijk/stad waar ous woont is inderdaad echt hartstikke raar.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HOREN GEEN FOTOS TE MAKEN
ZE HOREN ZE TE JATTEN HE
MAROKKANEN HOREN GEEN AUTOS TE RIJDEN
ZE HOREN ZE TE JATTEN HE
Let op!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HOREN GEEN VROUWEN TE VERSIEREN
ZE HOREN ZE UIT TE SCHELDEN EN ZE TE VERKRACHTEN!!1111!11¡¡¡¡
Soms ben jij zo'n fucking debiele marokkaan hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
INDERDAAD IK OOK!!!11!1
MAROKKANEN ZIJN GEEN MENSEN NATUURLIJK
heb geen pen en papier bij de hand om t te schetsenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
WAT VOOR EEN VREEMD BEELD KRIJG JE, BILMI?
Oké dit is wel waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:27 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HOREN ALTIJD NIET VOOR DE METRO TE BETALEN, ZE LOPEN GEWOON VLAK ACHTER IEMAND AAN ALS ER EEN POORTJE OPEN IS
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN KUNNEN NIET PRATEN EN KUNNEN GEEN NEDERLANDS. ZE VERSTAAN MAAR 1 UNIVERSELE TAAL: GEWELD!!!1¡¡¡
Is goed, als jij dat vind dan doe ik dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh toevallig vind ik dat dit niet waar is, open je mind sinan!!
Wat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HEBBEN ALTIJD CASHGELD OM BOETES TE BETALEN
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN KUNNEN GEEN VLIEGTUIGTICKET TE BETALEN DAAROM GAAN ZE MET AUTOS
Krijgen ze tochhhquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
MAROKKANEN HEBBEN OOK LIEFDE NODIG! toch bilmi
Bilmi heeft ook een Marokkaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HEBBEN BLACKBERRIES
Bilmi ook trouwens.
daarom stop ik m altijd weg als ik een marokkaan zie, denken ze nog dat ik hun soortgenoot benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef o.us het volgende:
MAROKKANEN HEBBEN BLACKBERRIES
Bilmi ook trouwens.
HUWHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAUAHUAAquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
daarom stop ik m altijd weg als ik een marokkaan zie, denken ze nog dat ik hun soortgenoot ben
Ik moest wel lachen ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
HUWHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAUAHUAA
LACHEN JONGENS KOM OP DIT IS GRAPPIG!!!!!!!!!!!
Sterker nog, ik BEN n marokkaan!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
BILMI HEB JIJ EEN MAROKKAANN????????????
mongooltjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
HUWHUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHAUAUAHUAA
LACHEN JONGENS KOM OP DIT IS GRAPPIG!!!!!!!!!!!
Je was er zelf een man.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ey doe normaal gek. Met je blauwe kleurtjes.
MAROKKANEN MOETEN ZO SNEL MOGELIJK UIT NEDERLAND!!!111111quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ous, je bent gewoon n kutmarokkaan. Ben trots dat je het eindelijk ook zelf inziet. Vergeet deze trots niet, zeer kostbaar van n turk
Tot zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Ous we houden nog steeds van je. Dat je een Marokkaan bent verandert niets![]()
Marokkanen zijn ook leuk.![]()
Okey genoeg getroost, ik ga nu eten.
maar wel alles op moij afschuiven, ik ben tenminste eerlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef zarGon het volgende:
Niemand ook die het niet eens is met o.us..
Je mag heul nog niet eten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Ous we houden nog steeds van je. Dat je een Marokkaan bent verandert niets![]()
Marokkanen zijn ook leuk.![]()
Okey genoeg getroost, ik ga nu eten.
Ik vergeef het je. Je bent zegmaar de tweede Burakuis. =quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar wel alles op moij afschuiven, ik ben tenminste eerlijk
en burakius is van? M'n beste mattie is een marokkaan ous! Dus trek je niets aan van mijn opnerkingenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Je bent zegmaar de Burakuis van Turkije.
Geloof me, je bent oud en wijs genoeg om te weten dat niet alle Marokkanen zo zijn zoals jij ze kent, Emel. En dat weet ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben niet kortzichtig en bash je niet. Vind je alleen wat apart voor de marokkanen die ik ken.
heb t over de straat, jij weet ook wat ik bedoel, vraag niet om uitleg omdat mobielquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, je bent oud en wijs genoeg om te weten dat niet alle Marokkanen zo zijn zoals jij ze kent, Emel. En dat weet ik.
Wallah, wat wil je doen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Dus kom je ons mooie topiekje maar verpesten?
de dagelijkse ... Het dagelijkse gekankerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef zarGon het volgende:
Ik begrijp dat je de dagelijkse gekanker niet meer wil aanhoren, maar om nou wat aan te trekken van een stel Turken...
Dank.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de dagelijkse ... Het dagelijkse gekanker
Wat hoor ik te doen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg, dat horen de Marokkanen te doen. Jij niet.
Terugdreigen. Dan rennen ze altijd weg en komen ze terug met hun neef/oom.quote:
jij bent snel met je dinnerquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
Half uurtje eerder beginnen is half uurtje eerder klaar..
Sank yoequote:
Nee was een Nederlander. Oja en ik herinner me net dat er twee andere sodomieten waren bij Balaton Lele Hongarije die ook iets wouden. Maar ja ik ben de ergste niet. Die Nederlander bijvoorbeeld maakte er geintjes over tegen me en ik deed gewoon vriendelijk terug. Why not. Maar op het moment dat een sodomiet echt avances maakt dan breek ik zijn kaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je nou, je bent een gewild object. Maar een sodomiet ben ik nog niet, hoor. Ik verwijs je naar de discussie die wij recentelijk hebben gevoerd omtrent de terminologie van dit onderwerp. Een sodomiet ben ik pas op het moment dat ik jou uitwoon, bijvoorbeeld.
Trouwens, die andere is die ene vriend van je die je dacht te kunnen bekeren?
Dat zijn meestal Kopten. En daar heb ik pas echt een hekel aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
En de half egyptenaar/half nlers o+(
Je hebt 100% gelijk echt waar. Wat mij ook opviel, maar dit gaat conspiracy worden, maar wanneer ik eindelijk eens in een schone mooie wijk kwam dan was het vol met Kopten, wanneer ik een mooie auto zag: Kopt, wanneer ik dure huizen zag langs de Nijl --> Kopten. Valt gewoon erg op. Maar goed ik heb niet alles gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De rijke stedelingen zijn op zich wel een aparte categorie waard hoor. Vind het maar rare snuiters, die alleen maar waarde aan zichzelf en materiële zaken hechten dan hun normen en waarden.
Lul gewoon niet uit je nek. Je weet dondersgoed dat je afwijkt van de mainstream Marokkanen. Dat wil niet zeggen dat het "raar" is of dat je het niet mag doen. Het is alleen raar in het opzicht , dat de andere Marokkanen voor een overgroot deel zich niet met zulke dingen bezig houdt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, je bent oud en wijs genoeg om te weten dat niet alle Marokkanen zo zijn zoals jij ze kent, Emel. En dat weet ik.
Marokkanen zijn mensen, en mensen zijn allemaal uniek met eigen ideeën. De Marokkanen hier zijn niet het toonbeeld voor de Marokkanen in Marokko.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Lul gewoon niet uit je nek. Je weet dondersgoed dat je afwijkt van de mainstream Marokkanen. Dat wil niet zeggen dat het "raar" is of dat je het niet mag doen. Het is alleen raar in het opzicht , dat de andere Marokkanen voor een overgroot deel zich niet met zulke dingen bezig houdt.
De Marokkanen van Nederland, hierna te noemen NederMarocs, "conducten" zich niet voor pak en beet 90% met de dingen waarmee jij je wel bezig houdt. In dat opzicht ben je "raar". En dat merkt Bilmi op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkanen zijn mensen, en mensen zijn allemaal uniek met eigen ideeën. De Marokkanen hier zijn niet het toonbeeld met de Marokkanen in Marokko.
Ah, oké. Hoe gaat het nu dan met die sodomiet van een vriend van je? Is hij al genezen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Nee was een Nederlander. Oja en ik herinner me net dat er twee andere sodomieten waren bij Balaton Lele Hongarije die ook iets wouden. Maar ja ik ben de ergste niet. Die Nederlander bijvoorbeeld maakte er geintjes over tegen me en ik deed gewoon vriendelijk terug. Why not. Maar op het moment dat een sodomiet echt avances maakt dan breek ik zijn kaak.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:19 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
De Marokkanen van Nederland, hierna te noemen NederMarocs, "conducten" zich niet voor pak en beet 90% met de dingen waarmee jij je wel bezig houdt. In dat opzicht ben je "raar". En dat merkt Bilmi op.
Hij is geen sodomiet. Hij uit zich ook zeker niet op een manier zoals jij dit doet. Hij is in zekere zin genezen en sterker nog volgens mij heeft hij wel een oogje op een meisje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ah, oké. Hoe gaat het nu dan met die sodomiet van een vriend van je? Is hij al genezen?
Trouwens. Als ik ermee weg zou kunnen komen zou ik je bruut verkrachten, Burak.
Hey ik kan het alleen maar beamen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Ik prijs me gelukkig dat Allah mij op de juiste pad heeft gebracht. Dat ik niet bezig houd met criminele zaken, meisjes uitschelden, bashen en watvoor afgoding want dat is 90% waar dat soort gassies uit dat filmpje mee bezighouden. Als dat raar wordt gevonden weet ik het niet meer. Ik hoop dat het ook voor hen zal gebeuren.
Bah, met Nederlanders omgaan in Nederlandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hey ik kan het alleen maar beamen hoor. Ik vind Marokkanen op veel vlakken verder dan Turken. Ik kan alleen niet tegen Marokkanen die er te ver in doorschieten: uitgaan, met Neerlanders omgaan en geloof bedoezelen etc. Of nog het ergste: Berber-nationalisten.
Je begrijpt me niet. Maar je hebt gelijk ik heb het onduidelijk opgeschreven. Sterker nog, van mijn vrienden ga IK veruit het meest om met Nederlanders en heb ik echt goede Neerlandse vrienden. Ik bedoelde dit ermee:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, met Nederlanders omgaan in Nederland. Walgelijk, joh.
Wtf beter dan al die fecalietroep waar jullie over zaten te posten. Ik breng tenminste nog iets van het Turk zijn terug in deze topics: Islam. Tevens balans:quote:
Is goed, dankjewel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Wtf beter dan al die fecalietroep waar jullie over zaten te posten. Ik breng tenminste nog iets van het Turk zijn terug in deze topics: Islam.
Dat moet wel erg zijn, omgaan met mensen die je als minderwaardig beschouwt. Anders leg je andere mensen even niet op hoe ze zich moeten gedragen, wat ze moeten geloven of met wie of wat ze omgaan. Of het nou een Turk, Marokkaan of Nederlander of voor mijn part een Hindoestaan is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:29 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Maar je hebt gelijk ik heb het onduidelijk opgeschreven. Sterker nog, van mijn vrienden ga IK veruit het meest om met Nederlanders en heb ik echt goede Neerlandse vrienden. Ik bedoelde dit ermee:
Zichzelf totaal laten assimileren aan de Neerlanders, waarbij het eigen geloof te lijden krijgt. Voorbeelden kunnen zijn: disco, barretjes , met meisjes omgaan op een niet goede manier, andré hazes zingen (ja ik ken de vlieger uit mijn hoofd). Dat is té ver doorschieten en tevens ook niet goed voor en volgens het geloof.
Jij mag mij aantonen waar ik heb gezegd dat ze minderwaardig zijn. Ik leg niemand iets op btw. Volgens de Islam zijn er dingen die niet kunnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat moet wel erg zijn, omgaan met mensen die je als minderwaardig beschouwt. Anders leg je andere mensen even niet op hoe ze zich moeten gedragen, wat ze moeten geloven of met wie of wat ze omgaan.
Dat zei je toen ook al, ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hij is geen sodomiet. Hij uit zich ook zeker niet op een manier zoals jij dit doet. Hij is in zekere zin genezen en sterker nog volgens mij heeft hij wel een oogje op een meisje.
Als jij mij zou verkrachten dan moet je je bedenken dat er geen uitweg is. Misschien wel in deze wereld, maar in ahiret.... daar is geen ontkomen aan. En daar zal ik mijn recht zeker niet "helal" verklaren en zul je boeten. En dan ben ik de echte overwinnaar.
Ik denk dat je te licht doet over dit. Die jongen is rete-slim en hij is nog geloviger dan ik. Hij is ook iemand die zeker geen toneelstukje gaat spelen. Maar goed waarom zou ik dit je vertellen je wil het niet gelovenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zei je toen ook al, ja.Ik moet er nog steeds om lachen. Ik heb wel medelijden met die jongen. Als dit zo doorgaat, zal hij nooit gelukkig zijn. Je mag me best z'n nummer geven, of zo. Ik wil 'm best een keer... troosten.
Wat de rest betreft: prima, zolang je maar niet al te veel tegenstribbelt als het ooit een keer zover mag komen.
Je veracht hun ongelovige levensstijl, dat zegt genoeg, toch? Onder je vorige account heb je vaak genoeg op ongelovigen afgegeven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Jij mag mij aantonen waar ik heb gezegd dat ze minderwaardig zijn. Ik leg niemand iets op btw. Volgens de Islam zijn er dingen die niet kunnen.
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef Lord_Horatio het volgende:
Of je vastbinden en elke dag kleine sneetjes maken in je lichaam.
Wacht even. Ik wil dat je aantoont waar ik heb gezegd dat ze minderwaardig zijn. Kom op. Je verspreidt leugens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je veracht hun ongelovige levensstijl, dat zegt genoeg, toch? Onder je vorige account heb je vaak genoeg op ongelovigen afgegeven.
Is dit nou islamitische barmhartigheid en vergevingsgezindheid?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef Lord_Horatio het volgende:
Of je vastbinden en elke dag kleine sneetjes maken in je lichaam.
"GenusBuTTeo".quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Wtf beter dan al die fecalietroep waar jullie over zaten te posten. Ik breng tenminste nog iets van het Turk zijn terug in deze topics: Islam. Tevens balans:
We hebben al:
GenusBUTTeo: HomoTurk, eveneens pornokijker en opfokker en tevens afvallig.![]()
ZG: Pornokijker
Bilmi: Puber
WIk: KaasArabier
IHVK: Pietjeprecies droge grappen nerd
Borti: eeuwige nationalisme heil Ataturk secularisme fok hoofddoeken
Ayca: wie de fak is dit
Slayage: de praktiserende moslim en normaal pratend
L_H: de praktiserende moslim en opfokker.
Kom op dan. Toon het me aan. Leugenaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Gezellie, gewoon helemaal toppie.
Ik denk dat ie zich beter zou voelen als ie slimme reet 's zou laten bewerken door een smartass als ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:34 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ik denk dat je te licht doet over dit. Die jongen is rete-slim en hij is nog geloviger dan ik. Hij is ook iemand die zeker geen toneelstukje gaat spelen. Maar goed waarom zou ik dit je vertellen je wil het niet geloven, je voelt je weer de smart-ass.
En je sodomie-grapjes gaan weer te ver nu. Wat een niveau zeg. Als jij mij zou verkrachten zou ik niet rusten totdat je in een coma ligt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:45 schreef o.us het volgende:
Jongens, komaan. Doe normaal tegen elkaar, het is ramadan. Na de ramadan mag iedereen weer schijnheilig elkaar bashen en weet ik veel allemaal.
Dat ligt dan misschien aan je omgeving, ousje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef o.us het volgende:
Lijkt net de kerstperiode waar iedereen schijnheilig gezellig is. Dat haat ik. Ach, go on.
Trollquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich beter zou voelen als ie slimme reet 's zou laten bewerken door een smartass als ik.
Hoezo? Jij mag wel iemands kaak breken en als ik dit soort garpjes maak ga ik te ver? Misschien moet ik er dan voor zorgen dat ik jou eerst een coma in verkracht, dan hoef ik me nergens meer zorgen over te maken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dit nou islamitische barmhartigheid en vergevingsgezindheid?
Nee alleen in de club.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys en girls, ook in de Moskee geweest today?²
Goede integratie zou je het kunnen noemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef o.us het volgende:
Lijkt net de kerstperiode waar iedereen schijnheilig gezellig is. Dat haat ik. Ach, go on.
In septemberquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Prima. Ben jij eigenlijk al klaar met je studie?
Nice.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:41 schreef msnk het volgende:
[..]
In septemberHalf jaartje chillen
![]()
En hoe gaat het met jouw studie?
Een nieuwe bachelor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice.Wat ga je daarna doen?
Over 2 jaar beginnen als het goed is.
Mogen we niet weten welke?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Een nieuwe bachelor.
En eh, je zit nu toch gewoon op school?
Ik weet het zelf nog nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mogen we niet weten welke?
Ja natuurlijk wel.Middelbare school.
Haha, oke.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet het zelf nog niet
Ja nou, geef dan antwoord op mijn vraag
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha, oke....
Hopelijk beter dan vorig jaar.
Neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:07 schreef msnk het volgende:
[..]geçemedinmi?
Hoe gaat het eigenlijk met het vasten? Ben je in NL?
Mijn nichtjes (op vakantie in Turkije) hebben het al opgegeven, te warm zeiden ze
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee![]()
Gaat goed. Ik zit in Nederland ja.
Toen ik in Istanbul was was het ook vreselijk warm/benauwd.![]()
Ik deed geen zak.quote:
Ik hoop mee voor jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik deed geen zak.(Niet dat ik dat ooit wel deed)
Maar vanaf volgende week gaat alles veranderen.hoop ik
![]()
Ehm uurtje of 5?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Pff, wanneer ga je slapen? Of slaap je zo lang mogelijk uit
?
Ik wel hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:01 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, we hebben allebei geen sig en ondertitel. Wat zijn we saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |