quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Als gierige Hollander wil ik geen tijd (en dus geld) verspillen aan een langdradige TT. De huidige TT geeft een prima beeld van wat men zoal in dit topic kan verwachten.quote:
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde dan ook niet Yavus grap maken maar jouw grap Ali.
Bek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Precies. Kort maar helder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind hem mooi in zijn eenvoud.
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wel echt een kut TT, ja. Ik vroeg aan Zel of zij een nieuw topic kon openen, omdat mobiel, doet ze het niet. En dan komt er natuurlijk zo'n kut TT. Had dan op z'n minst de Ramadan-garpjes voortgezet.
Bekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik dacht al, mijn jenbondgenoot, wat doe je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
Mug van Pokémon ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Prrr,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Het was zo'n zelfde soort animatieseriepoppetje als postman pet:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Daar moest ik ook aan denken toen ik hem postte. Ik kan er nog steeds niet op komen.
.
die paarse van pokemon?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mag ik de grap als garp typen grap begrijpen
BETER DAN NIKS, FIKKIE, BETER DAN NIKS.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Typisch kuddegedrag van fokkers dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.
Burakius.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Ayçaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.quote:
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ayça
Wel bedankt dat ik nummer 2 in je lijst ben.
Het leven is een kreupele teef, je kan niet alles hebben. And I sure ain't gonna pull no Kelly for you, nigga.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prrr,!
Waarom ben je nou geen damesmeisje? Aliye, of zo?!
en Lord_Horatio?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.
Bijna 17.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?
Zat er al bij toch. Wik: de kaas die altijd kaas zal blijven en achter zijn rug om wordt uitgelachen door Egyptenaren.quote:
Wel als je ze een minuutje boven het vuur hangt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Die hebben geen scheve bek.
Goed geschat van mij, afgaande op het niveau van haar posts. Ik zou eigenlijk 15/16 zeggen.quote:
Jij bent echt een neyse, hè.quote:
Oh, excuses. Ik las er finaal overheen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:03 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Zat er al bij toch. Wik: de kaas die altijd kaas zal blijven en achter zijn rug om wordt uitgelachen door Egyptenaren.
Ik weet niet of deze stelling opgaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
BETER DAN NIKS, FIKKIE, BETER DAN NIKS.
En jij kan mij niet jennen. Bitch, please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ervaring.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, excuses. Ik las er finaal overheen.
Maar waarom zouden Egyptenaren mij uitlachen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze stelling opgaat.
Ik heb namelijk liever niks in mijn hand dan poep of kots bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie.Cool story, Hansel.
Met Nederlanders en Egyptenaren en dat die Nederlander wordt uitgelachen. I'm not making this "gara" up mijn compagnon.quote:
Damn, dat nieuwe metrostation in blijdorp ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Die staan nu op mijn FlickR-pagina.
Wát een mongool zeg, die O.Us. Dat ze hem op zijn flikker moge gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef Lord_Horatio het volgende:
O.Us de slaaf van het Westen die hopeloos nog enige waardes van zijn Marokkaanse kant probeert er bij te houden.
Kijk je hebt iig iets van je Marokkaanse blinde woede overgehouden. Nu nog dat Franse deel van je af schudden!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Wát een mongool zeg, die O.Us. Dat ze hem op zijn flikker moge geven
Ik wil 'm slaan.
Ach, niks mis met een beetje lachen over en weer. Je moet de lol er af en toe wel van inzien, die cultuurverschillen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:06 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Met Nederlanders en Egyptenaren en dat die Nederlander wordt uitgelachen. I'm not making this "gara" up mijn compagnon.
waarom?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)5093/in/photostream/
Alle allochtonen chillen 'm altijd bij de tramhalte daar. Of het winkelcentrum.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
En die heuvel in Barendrecht is ook tof.
Je kan daar wel hard chillen volgens mij.
Zijn die vrouwen tijdens hun ongesteldheid ook zo wellustig dan? Trouwens, jij kent hem niet, maar ondanks het feit dat Burakius niet zo populair is hier moet ik zeggen dat hij niet mis is, hoor. Ik bedoel, ik zou hem wel een keer vierkant uit willen wonen, na hem op YouTube gezien te hebben bij z'n diploma-uitreiking.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Nee niet op zo een manier. Op een manier waarop je erg boos zou worden. Ik lachtte in dit geval wél mee omdat ik desbetreffende persoon niet erg mocht (not to say the least)., maar normaal gesproken vind ik het asociaal. Maar goed wat verwacht je van vele Egyptenaren die nog het meeste iets weg hebben van Rednecks in Texas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, niks mis met een beetje lachen over en weer. Je moet de lol er af en toe wel van inzien, die cultuurverschillen.
Iets met vooroordelen en Suikerfeest.quote:
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zijn die vrouwen tijdens hun ongesteldheid ook zo wellustig dan? Trouwens, jij kent hem niet, maar ondanks het feit dat Burakius niet zo populair is hier moet ik zeggen dat hij niet mis is, hoor. Ik bedoel, ik zou hem wel een keer vierkant uit willen wonen, na hem op YouTube gezien te hebben bij z'n diploma-uitreiking.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze stelling opgaat.
Ik heb namelijk liever niks in mijn hand dan poep of kots bijvoorbeeld.Droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)5093/in/photostream/
Maar dat is beneden. Ik bedoel op de heuvel zelf. Ik wilde daar een keer leren voor een Schoolexamen maar niemand wilde mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Alle allochtonen chillen 'm altijd bij de tramhalte daar. Of het winkelcentrum..
Je bent wel populair onder sodomieten dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel populair onder sodomieten dan.
Tsja, dat soort mensen zul je altijd blijven hebben, maar toch jammer. Egyptenaren blijven overigens een apart volk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:08 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Nee niet op zo een manier. Op een manier waarop je erg boos zou worden. Ik lachtte in dit geval wél mee omdat ik desbetreffende persoon niet erg mocht (not to say the least)., maar normaal gesproken vind ik het asociaal. Maar goed wat verwacht je van vele Egyptenaren die nog het meeste iets weg hebben van Rednecks in Texas.
Ik heb ze in twee groepen verdeeld:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat soort mensen zul je altijd blijven hebben, maar toch jammer. Egyptenaren blijven overigens een apart volk.
Alleen jammer dat in dat soort landen educatie niet aan iedereen is gericht. Dan zou het een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ik heb ze in twee groepen verdeeld:
De Boeren --> Aardig, vriendelijk, maar niet al te snugger.
De Stedelingen--> Arrogant, hopeloos Westers proberen te zijn, en ook niet al te snugger P:P
Hoe wil je daar gaan leren dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat is beneden. Ik bedoel op de heuvel zelf. Ik wilde daar een keer leren voor een Schoolexamen maar niemand wilde mee.
Zie je nou, je bent een gewild object. Maar een sodomiet ben ik nog niet, hoor. Ik verwijs je naar de discussie die wij recentelijk hebben gevoerd omtrent de terminologie van dit onderwerp. Een sodomiet ben ik pas op het moment dat ik jou uitwoon, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hahhahahahaha. Je bent al de tweede sodomiet die dat wilt.
Ik vind het wel een beetje zwart wit hoor, ik had een boek gelezen over Egypte en waren wel meer gradaties.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
De Stedelingen--> Arrogant, hopeloos Westers proberen te zijn, en ook niet al te snugger P:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 18-08-2010 20:19:42 ]Feyenoord Rotterdam
De rijke stedelingen zijn op zich wel een aparte categorie waard hoor. Vind het maar rare snuiters, die alleen maar waarde aan zichzelf en materiële zaken hechten dan hun normen en waarden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:14 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Inderdaad, want marokkanen horen geen foto's te maken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ous niet verkeerd bedoeld, maar krijg een vreemd beeld bij n marokkaan die zulke foto's maakt
Veel plezier, snoepje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga aan de wijn met een vriendin en Pulp Fiction kijken. Dag, dotjes.
En Burak. Kom 's vaker langs, is wel leuk zo.
Open je mind dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ous niet verkeerd bedoeld, maar krijg een vreemd beeld bij n marokkaan die zulke foto's maakt
INDERDAAD IK OOK!!!11!1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |