quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Als gierige Hollander wil ik geen tijd (en dus geld) verspillen aan een langdradige TT. De huidige TT geeft een prima beeld van wat men zoal in dit topic kan verwachten.quote:
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde dan ook niet Yavus grap maken maar jouw grap Ali.
Bek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Precies. Kort maar helder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind hem mooi in zijn eenvoud.
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wel echt een kut TT, ja. Ik vroeg aan Zel of zij een nieuw topic kon openen, omdat mobiel, doet ze het niet. En dan komt er natuurlijk zo'n kut TT. Had dan op z'n minst de Ramadan-garpjes voortgezet.
Bekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik dacht al, mijn jenbondgenoot, wat doe je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, sorry, jij had hem geopend. Dan neem ik mijn woorden terug. Ik wilde GB alleen maar even jennen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
Mug van Pokémon ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale vis, hij doet mij denken aan zo'n figuur van een of andere animatieserie uit mijn jeugd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Prrr,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz met een z. 'Yavus' klinkt toch niet.
Verder: garpjas. Mijn garpjes zijn uniek.
Het was zo'n zelfde soort animatieseriepoppetje als postman pet:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Daar moest ik ook aan denken toen ik hem postte. Ik kan er nog steeds niet op komen.
.
die paarse van pokemon?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mag ik de grap als garp typen grap begrijpen
BETER DAN NIKS, FIKKIE, BETER DAN NIKS.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was de 'grap' in de vorige TT dan? Vond hem nou niet echt van hoogwaardig niveau.
Typisch kuddegedrag van fokkers dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje.
Burakius.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Ayçaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
Genus begint wel verdrag te tonen van een vrouw in haar ongesteldheidsperiode. En IHVK zijn grappen zijn zo droog als de Sahara. Wat dat betreft kan Wik er wel een beeldvorming bij krijgen aangezien hij de Sahara wel heeft gezien. Borticinem is de standaard nationalistische Turk. Bilmi is een puber en L_H is de extremistische Moslim. ZG is de fappende Turk die schijt heeft aan geloof maar desalniettemin pretendeert een Moslim te zijn. Wie vergeet ik?
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.quote:
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ayça
Wel bedankt dat ik nummer 2 in je lijst ben.
Het leven is een kreupele teef, je kan niet alles hebben. And I sure ain't gonna pull no Kelly for you, nigga.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prrr,!
Waarom ben je nou geen damesmeisje? Aliye, of zo?!
en Lord_Horatio?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Burakius de alwetende Moslim, maar die falikant faalt in zijn woede aanvallen, wat zijn intelligentie zwaar dwars zit, wordt tegengewerkt door nóg dommere personen also: auf internet heeft iedereen gelijk.
Bijna 17.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ken ik niet. Hoe oud 17, 18?
Zat er al bij toch. Wik: de kaas die altijd kaas zal blijven en achter zijn rug om wordt uitgelachen door Egyptenaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |