TMIquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien zelfs met Kanye West![]()
De beste muziek ooit is al gemaakt.quote:Mensen, niet meer zeuren, JB is tof en duidelijk op de goede weg om de beste muziek ooit te gaan maken!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Terechte klacht. Ik vind het ook een kutjong, maar ik maak me niet druk om hem.
Niemand zegt dat. Jezus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Wat een faggot die denkt leuk te zijnquote:
Django Reinhardtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Irritant kutjong is het met zn schijtmuziek
Dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Degene die dat zeggen zijn voornamelijk 12 jarige meisjes, die hebben er in het algemeen niet heel veel verstand van, dus dat je die mening je aantrekt vind ik opmerkelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo moe van al die mensen die zeggen dat hij een betere songwriter is dan Bob Dylan, een betere zanger dan Otis Redding en een betere danser dan Michael Jackson.
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef RoojeDakDuif het volgende:
kvind et maar een irritant kut blaag, met ze irritante girly stem.
Die gast is net 16, komt net kijke, weet net (niet) hoe ze pik werkt.
Dit is best aan te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
Dit is echt talent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij.
Ja, 't heeft wel iets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind het serieus wel chill om te luisteren
Ik ben nog jong. En tot nu toe niks tot niet veel. Maar ik klaag ook niet over hem.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:01 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Wat heb jij in het leven bereikt? Behalve mensen irriteren op FOK!
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind het serieus wel chill om te luisteren
Ken je hem persoonlijk dan?quote:Toevallig weet ik dat Justin Bieber gewoon een superlieve jongen is
Zegt meer dan genoeg over hoe laag dat kind is..quote:Binnenkort komt ie misschien met een plaatje met Kanye West
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Lexis het volgende:
Ja ik snap ook niet dat er in dit topic daadwerkelijk figuren rondbazuinden die ook maar dachten dat ik een serieuze post had geplaatst.
Zet je sarcasmeradar weer even aan.
Bieber is een overrated kutventje, en al die irritante wijven die achter m aanrennen (ja die bestaan) die moeten een leven zoeken.
(actie op 0:20)
Persoonlijk mag ik dit filmpje wel waarderen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1078291/6eacc4c3/breaking_.html
Die 800% slower versie is inderdaad aardig chill.
Klacht: Justin Bieber
Kinderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaan
Vind ik ook alleen zijn er niet zo veel mensen die deze muziek soort kennen gypsy jazz genoemdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Django Reinhardt. Dat is pas muziek!
Dit dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef Vierkant. het volgende:
lol je faalt echt als je jaloers bent op een jongen van 16 en dan hem gaat haten.
Nee, ik zou het ook vreselijk vinden zeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:48 schreef Zwoebe het volgende:
Ben benieuwd hoe gelukkig hij is... Geen vriendjes etc.
Wie heeft er vrienden nodig als je miljoenen hebt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:48 schreef Zwoebe het volgende:
Ben benieuwd hoe gelukkig hij is... Geen vriendjes etc.
Ik heb ook nog nooit iets van hem zien of horen langskomen. Buiten op FOK!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je hoort hem nooit op de radio en ik zie hem ook niet veel op TV, ik heb dus geen last van hem.
\quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iets van hem zien of horen langskomen. Buiten op FOK!
Nu kijk ik geen TMF, lees ik geen Hitkrant en luister ik geen 538. Kan er iets mee te maken hebben.quote:
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap ook helemaal niets van deze hype.
Gewoon een over het paard getild galbakje, die het ondertussen wel beter voor elkaar heeft dan wij allemaal bij elkaar.
Dit \,,/.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef Kubus. het volgende:
Die jongen lacht je gewoon uit. Omdat ie niet kan zingen, heeft via youtube een contractje gehad van Usher,
kan hem niet uitstaan, iedereen weet dat ie de muziek industrie alleen maar vervuilt
Rock lives on.
Precies dat is het. Ik haat hem vooral, omdat hij 16 is en een fucking lambo heeftquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.
Beetje coolio/mc hammer/ lindsey lohan achtige tafrelen
een entrepreneur zoals P Diddy of Jay-z is het niet. De faam en het geld zal hem niet levenslang voor deze knul zijn.
Het is wel een leuke trekpop van Usher, dat wel. Hij mag zelfs zijn shouts overnemen in sommige liedjes.
klacht; waarschijnlijk heeft JB nú al meer chicks geneukt dan ik in me hele leven![]()
veel is ook schijn; autos zijn vaak op afbetaling gekocht, sieraden gehuurd (hiphop clips)quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Precies dat is het. Ik haat hem vooral, omdat hij 16 is en een fucking lambo heeften hij heeft geen stress bij de chicks.
Hij kreeg die lambo voor ze verjaardag van die P.Diddy gozer. Ik zou ook voor de kans gaan als ik em zou krijgen die laat je niet zomaar gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef ukga het volgende:
[..]
veel is ook schijn; autos zijn vaak op afbetaling gekocht, sieraden gehuurd (hiphop clips)
Zodra de inkomstens dalen/stoppen, kunnen de lambos, ferarri's enzo ook weer terug naar de garage
Achja ik kan maar 1 ding zeggen; als ik de kans had dan deed ik het ook
Somebody To Love, Baby, Favorite Girl en One Less Lonely Girl zijn fijne songsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht. Die jongen heeft het allemaal zelf gedaan en is nu super rijk. Knap toch? En hij maakt ook nog eens leuke muziek, alhoewel niet alle nummers.![]()
Fucking irritant.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaan
mijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef Sdm007 het volgende:
Lol. Hij is iets van 20 dagen jonger dan mijn er rijd nu al in een Lambo. Dan vind ik mijn leven fucked op. Gwn dikke geluk dat een of andere gozer inplaats van werken aan het 'youtuben' was. Dan moet ik ook ff met goeie vids komen op youtube
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef DrDentz het volgende:
JB.. die afkorting staat al voor James Brown man.
Hij heeft de 10s, 20s, 30s, 40s, 50s en 60s nog voor zichquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.
50s, Please Please Please 60s I feel good 70s Sex Machine 80s living in america 90s cant get any harder 2000s Killing Is Out School Is In.
Zie ik justin niet doen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Mja dat dachten we ook over Jantje Smit. Die gast is nu populairder dan ooit.
James Brownquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.
50s, Please Please Please 60s I feel good 70s Sex Machine 80s living in america 90s cant get any harder 2000s Killing Is Out School Is In.
Zie ik justin niet doen.
Nee Braddie, dit is oorkanker in het kwadraat. Het kattengejammer begint al op 0:20 en houd niet op, dit moet je zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:54 schreef Braddie het volgende:
Justin kan live wel redelijk zingen, maar daar houd het mee op!
Dat is pas halverwege het filmpje, rond 0:20 begint hij al te zingen en dat is toch geen zingen te noemen man. Ja, ik ben jaloers op hem om wat ie allemaal krijgt qua aandacht, geld, mogelijkheden etc. Maar nee, hij verdient het niet. En dat is wat mij en anderen zo frustreert.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja met een gebroken pootje.![]()
Toch klasse dat hij zijn optreden afmaakt.
het is echt verschrikkelijk. Wat een kattengejank.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is pas halverwege het filmpje, rond 0:20 begint hij al te zingen en dat is toch geen zingen te noemen man. Ja, ik ben jaloers op hem om wat ie allemaal krijgt qua aandacht, geld, mogelijkheden etc. Maar nee, hij verdient het niet. En dat is wat mij en anderen zo frustreert.
Hij is niet de enige die jou uitlacht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef Kubus. het volgende:
Die jongen lacht je gewoon uit. Omdat ie niet kan zingen, heeft via youtube een contractje gehad van Usher,
kan hem niet uitstaan, iedereen weet dat ie de muziek industrie alleen maar vervuilt
Rock lives on.
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.
Beetje coolio/mc hammer/ lindsey lohan achtige tafrelen
een entrepreneur zoals P Diddy of Jay-z is het niet. De faam en het geld zal niet levenslang voor deze knul zijn.
Het is wel een leuke trekpop van Usher, dat wel. Hij mag zelfs zijn shouts overnemen in sommige liedjes.
klacht; waarschijnlijk heeft JB nú al meer chicks geneukt dan ik in me hele leven![]()
Ingefluisterd door manager zodat paps en mams nog plaatjes voor hun kinderen kopen en hun dochters naar concerten laten gaan. Over 2 jaar kan je dat echt niet meer tegenhouden en zal het wel seksueler wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/
Is gewoon een popidool van deze generatie, niet minder erg dan Nsync of Backstreet Boys, Westlife, Aaron Carter, weetikveel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:53 schreef Id_do_her het volgende:
Hij vertegenwoordigt alles wat verkeerd is aan de muzieksmaak van een groot deel van de jeugd vandaag de dag.
Laat hem maar doen, ik gun iedereen zijn succes, maar ik kan er gewoon niet over uit waarom dit nu 'hip' is.
Hebben ze toch ook bij de Jonas Brothers geflikt? Zodat de ouders het goed vinden dat de kinderen er naar luisteren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ingefluisterd door manager zodat paps en mams nog plaatjes voor hun kinderen kopen en hun dochters naar concerten laten gaan. Over 2 jaar kan je dat echt niet meer tegenhouden en zal het wel seksueler worden
Is iets van alle tijden, reputatie is allesquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook bij de Jonas Brothers geflikt? Zodat de ouders het goed vinden dat de kinderen er naar luisteren.
Maar die ogen shinen zo hard jongenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:56 schreef Kakpizza het volgende:
Ik zie het licht graag doven in die ogen.
Ik vond destijds de Backstreet Boys gay, en moet je nu eens kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is gewoon een popidool van deze generatie, niet minder erg dan Nsync of Backstreet Boys, Westlife, Aaron Carter, weetikveel.
Die aflevering van South Park met Mickey Mouse als baas van Disney.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is iets van alle tijden, reputatie is alles
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park met Mickey Mouse als baas van Disney.
tering, dit is toch wel heel erg, wat een kattengejankquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee Braddie, dit is oorkanker in het kwadraat. Het kattengejammer begint al op 0:20 en houd niet op, dit moet je zien.
Hij faalde ook best wel hard toen naar buiten kwam dat hij niet wist wat 'German' is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef laffer het volgende:
[..]
tering, dit is toch wel heel erg, wat een kattengejank![]()
wel leuk dat ie z`n voet breekt![]()
Biebel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind Justin Bieber grappig omdat zijn naam lijkt op BIEBEL.
Verder weet ik niets van hem en zal het mij ook een rotzorg wezen wie hij is en wat hij doet.
quote:Ik denk alleen dat je over 10 jaar niets meer van deze kerel hoort, een beetje zo'n Idols idee. Ze brengen wel wat albums enzo uit, maar een grote internationale sterren status halen ze nooit, of behouden ze nooit.
en daarom ben je een ha-ter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Sdm007 het volgende:
Ik doe doe nog moeite voor 200 euro (krijg altijd minder) en deze hoer heeft 100 miljoen op de bank. Dan krijg ik zo'n kut gevoel van.
pffff wat een kneusquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/
WHY?!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien met een plaatje met Kanye West![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Obvious klacht is obvious.
Waarom man, waarom. Ik snap dat het verkoopt, maar waarom juist advertenties (VEVO) van Justin Bieber bij een video van Dire Straits.![]()
Klacht: Justin Bieber die overal op YouTube opduikt, ook bij dingen die niets met hem te maken hebben
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Bami-pangkang het volgende:
Hoe weet jij 'toevallig'dat ie een aardige knul is. Het is een act, hij is net als Robert Ten Brink
Ja duh.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef Vierkant. het volgende:
Mensen, kennen jullie Cody Simpson al?
Nee? Het klinkt als een hond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef Vierkant. het volgende:
Mensen, kennen jullie Cody Simpson al?
quote:Nikisha Schoonhoff - 22 augustus
ik vind het goed dat hij maagd wilt blijven zo blijft hij ook respect hebben voor meisjes en niet het ene meisje na het andere want er zijn idd meisje die het doen voor het geld....
Ikk ben zelf een grote fan van justin en ik heb echte gevoelens voor hem!
en ik zou het nooit voor het geld doen maar om wie hij is, niet omdat hj justin bieber is maar gewoon omdat hij justin is.
Iloveyousooo justin(L)
Tenenkrommend dit inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]Die hele site daarvan staat vol met ''justin i love you xx''
Over 10 jaar als ze een man hebben schamen ze zich dood omdat ze verliefd op hem waren.
Good job! You know a lot about Justin Bieber. I know you can boost your score up a little more. Bieber fans never give up!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Vierkant. het volgende:
Test jullie bieber IQ!!![]()
http://www.gotoquiz.com/test_your_justin_bieber_iq
Ik heb hetzelfde, met 50% als scorequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Good job! You know a lot about Justin Bieber. I know you can boost your score up a little more. Bieber fans never give up!
Mijn score was 70% terwijl ik zomaar wat heb ingevuldquote:brb98 said:
I know Justin Bieber so well i got 100% on the IQ test!!!
I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!
Shakyra said:
got 100/.00 baby i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu
kadisha boston said:
i noe that u r awesum justin bieber.......but why does everyone tinks that purple is ur favourite color its blue duahhhhhhhhhhhhhh i love u justin bieber i got 100% of 100% i'm ur biggest fan eva if u dont believe check my facebook wall u'll see oh n check my comments love yah byeeeeeeeeeeeee
iloveJB said:
omq!!! y does evryone think his favorite color is purple?????? just cuz he wears it alot?!?!?! its BLUE!!!(:
alicenyendwa said:
i love u so much and i wish to see one of your concerts,i live in zambia lusaka.u roooooooooooooooooo oooooooock
ahood10 said:
I think you are awesome . I would love to go see one of your concerts , if i knew when one was . My cousin Justin Matthews sent a friend request on myspace and you didn't answer , but i know that you don't have a lot of time on your hands. My name is Anna Hood and i live in Crossville Tennessee . I want to know when your having a concert , so if you would let my cousin know . Sincerely , Anna Hood .
Wat is de muziekindustrie van tegenwoordig toch laag gegaan zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat commercie, keiharde pegels, poen, duiten, alles.
Inderdaad, mensen haten omdat ze succes hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is de muziekindustrie van tegenwoordig toch laag gegaan zeg.
* L.no plaatst een hap-opmerkingquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen haten omdat ze succes hebben.
Nee, maar ik snap niet wat de lol is van Justin Bieber-haatzooi. Ik vind dat ook bagger, maar een faler kun je het niet noemen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no plaatst een hap-opmerking
Nu ben jij tevreden.
Daarom is het meteen jaloezie op iedereen dat succes heeft, ofniet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap niet wat de lol is van Justin Bieber-haatzooi. Ik vind dat ook bagger, maar een faler kun je het niet noemen.
Dat zegt hij niet, maar het is wel sneu dat mensen zo'n Justin Bieber gewoon de dood in wensen omdat hij succes heeft met zijn baggermuziekquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom is het meteen jaloezie op iedereen dat succes heeft, ofniet?
Ik stelde dan ook een vraag, dus wie weet wat hij zegt. Hij doet alsof ik jaloers ben op iedereen dat succes heeft en dat is natuurlijk onzin Hij maakt conclusies over iets wat er niet is. Daarom nam ik hem ook niet serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, maar het is wel sneu dat mensen zo'n Justin Bieber gewoon de dood in wensen omdat hij succes heeft met zijn baggermuziek
Dat dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef A-mineur het volgende:
Het misselijke vind ik alleen al die 14 jarige sletjes die er kk hard op geilen
Kom op zeg.quote:OMG if justin bieber died i will NEVER stop crying. he means the WORLD 2 me!! bu i no its not true that hes dead. who ever started this rumer is an ass whole cuz he way 2 hot to die!!!!!!!!!!!!!
ze produceren ook hun eigen beats niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef Maisvader het volgende:
Justin Bieber mag van mij lekker een trein koppen. Het is gewoon walgelijk hoe hij word opgeblazen door de media. Maargoed, een groot percentage van alle nummers die op onze geliefde muziekzenders uitgezonden worden is gewoon pure kanker. Inspiratieloze bagger. Ze schrijven hun eigen teksten niet eens, /haat
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef smiksmaksmek het volgende:
Random quote van zo'n sletje:
[..]
Kom op zeg.
Rappers misschien ja. Maar denk je nou echt dat iemand als JB z'n eigen beat verzint? kom op zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef ukga het volgende:
[..]
ze produceren ook hun eigen beats niet.
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriérequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef boskameel het volgende:
Iedereen die hem haat. Hij zit op zijn leeftijd al muzikaal bijna op het niveau van Frusciante.
Tuurlijk jongen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriére
ZIjn teksten zijn matig, het enige wat ie meeheeft is zijn stem die toch wel goed is, en dat zij net zo gehyped is als H5N1.quote:
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef Maisvader het volgende:
[..]
Rappers misschien ja. Maar denk je nou echt dat iemand als JB z'n eigen beat verzint? kom op zeg.
Dan wordt hij zeker zo'n jurylid in Idols of iets. Ik haat hem niet,omdat hij meer verdient dan mijn. Het is gwn dat hij geen talent heeft en dat hij 24/7 overal gehyped wordt. Beetje afmixen en zulke shit en je hebt een prachtige stem of je doet net als die auto-tune dinges...quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriére
Oja en jij weet dat als een feit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
hij heeft het gewooon helemaal zelf gedaan enzo
dus al die mensen moeten kappen met zeiken
en hem gewoon met rust laten
als ze het toch een kutong vinden
Hij had geluk dat een of andere manager niks te doen had en ff ging youtuben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
Een self-made man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
dus al die mensen moeten kappen met zeiken
en hem gewoon met rust laten
als ze het toch een kutong vinden
Bieber feverquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Plotseling allemaal Justin Bieber topics in me AT. Wat is er gaande?
Hij wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:02 schreef Joosterd het volgende:
Bieber is de man die elk chickie pakken kan.!
Tot 12 jaar dan wel..quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:02 schreef Joosterd het volgende:
Bieber is de man die elk chickie pakken kan.!
vies jodenwapenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |