abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:34:55 #1
293852 Lexis
That's what she said.
pi_85441177
Al die irritante mensen die maar over Justin Bieber blijven klagen. En die hem letterlijk het licht niet in de ogen gunnen.

Toevallig weet ik dat Justin Bieber gewoon een superlieve jongen is die heel goed kan zingen. Binnenkort komt ie misschien met een plaatje met Kanye West :Y

Mensen, niet meer zeuren, JB is tof en duidelijk op de goede weg om de beste muziek ooit te gaan maken!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:35:38 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85441202
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien zelfs met Kanye West :Y
TMI
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85441231
Terechte klacht. Ik vind het ook een kutjong, maar ik maak me niet druk om hem. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85441255
Terechte klacht. Die jongen heeft het allemaal zelf gedaan en is nu super rijk. Knap toch? En hij maakt ook nog eens leuke muziek, alhoewel niet alle nummers. ;) ^O^
pi_85441466
Hoe weet jij 'toevallig'dat ie een aardige knul is. Het is een act, hij is net als Robert Ten Brink
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 16:43:26 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_85441521
LEAVE JUSTIN BIEBER ALONE!!!!

F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:45:29 #7
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_85441602
quote:
Mensen, niet meer zeuren, JB is tof en duidelijk op de goede weg om de beste muziek ooit te gaan maken!!!
De beste muziek ooit is al gemaakt.

Chopin
Vivaldi
Tchaikovsky
Mozart
etc...

OT:

Ik ken die gozer van naam heb 1x een nummer gehoord van hem op youtube, vind het 3x niks maar toch, care als iemand anders er plezier van heeft. Hij kan idd goed zingen en gitaar spelen.

Het misselijke vind ik alleen al die 14 jarige sletjes die er kk hard op geilen, mja dat heb je met elke generatie, vroeger was het Nsync en Backstreet Boys, anno 2010 is het Justin Bieber. Moving on...

Ik denk alleen dat je over 10 jaar niets meer van deze kerel hoort, een beetje zo'n Idols idee. Ze brengen wel wat albums enzo uit, maar een grote internationale sterren status halen ze nooit, of behouden ze nooit.
To doom or not to doom
pi_85441606
Kanye is nu bezig met zijn nieuwe album waarbij Justin Vernon (Bon Iver) voor tien nummers heeft ingezongen :o
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:46:54 #9
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_85441652
Irritant kutjong is het met zn schijtmuziek
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_85441890
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Terechte klacht. Ik vind het ook een kutjong, maar ik maak me niet druk om hem. :')
pi_85441894
Justin Bieber kan vet goed zingen en dansen man wat lul je nou.
pi_85441994
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:56:08 #13
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85442050
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Niemand zegt dat. Jezus. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85442072
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
LEAVE JUSTIN BIEBER ALONE!!!!

Wat een faggot die denkt leuk te zijn
pi_85444251
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Irritant kutjong is het met zn schijtmuziek
Django Reinhardt _O_ . Dat is pas muziek!
look out you rock'n'rollers
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:04:34 #16
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85444487
'Goed zingen' is gelukkig een relatieve opvatting. Misschien zingt 'ie technisch goed hoor, maar 't is niet om aan te horen.
How can I make this topic about me?
pi_85444611
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_85444836
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Dit. :o

Bieber en Gaga kunnen redelijke muziek maken, maar 99% van hun verschijning/imago is gewoon gemaakt door geldgierige managers. Zonder die managers waren ze niets. Ik heb veel meer respect voor mensen die op eigen houtje naar de top klimmen, i.p.v. net als Bieber door een sukkel ontdekt te worden op YouTube. :r

Overigens is die Gaga ook maar een vaag wijf dat aandacht probeert te trekken met de meest freaky kostuums. Zulke goede muziek maakt ze nou ook weer niet. :') :r
pi_85444875
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music _O_

pi_85444958
Ik word zo moe van al die mensen die zeggen dat hij een betere songwriter is dan Bob Dylan, een betere zanger dan Otis Redding en een betere danser dan Michael Jackson.
pi_85445000
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo moe van al die mensen die zeggen dat hij een betere songwriter is dan Bob Dylan, een betere zanger dan Otis Redding en een betere danser dan Michael Jackson.
Degene die dat zeggen zijn voornamelijk 12 jarige meisjes, die hebben er in het algemeen niet heel veel verstand van, dus dat je die mening je aantrekt vind ik opmerkelijk.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_85445986
kvind et maar een irritant kut blaag, met ze irritante girly stem.
Die gast is net 16, komt net kijke, weet net (niet) hoe ze pik werkt.
Ik hou van kleine dikke varkentjes
pi_85446006
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef RoojeDakDuif het volgende:
kvind et maar een irritant kut blaag, met ze irritante girly stem.
Die gast is net 16, komt net kijke, weet net (niet) hoe ze pik werkt.
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:59:35 #24
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_85446048
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:

Dit is best aan te horen :P
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_85446277
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:

_O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')