en daarom ben je een ha-ter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Sdm007 het volgende:
Ik doe doe nog moeite voor 200 euro (krijg altijd minder) en deze hoer heeft 100 miljoen op de bank. Dan krijg ik zo'n kut gevoel van.
pffff wat een kneusquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:15 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
http://www.starnews.be/nl(...)r-wil-maagd-blijven/
WHY?!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien met een plaatje met Kanye West![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Obvious klacht is obvious.
Waarom man, waarom. Ik snap dat het verkoopt, maar waarom juist advertenties (VEVO) van Justin Bieber bij een video van Dire Straits.![]()
Klacht: Justin Bieber die overal op YouTube opduikt, ook bij dingen die niets met hem te maken hebben
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Bami-pangkang het volgende:
Hoe weet jij 'toevallig'dat ie een aardige knul is. Het is een act, hij is net als Robert Ten Brink
Ja duh.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef Vierkant. het volgende:
Mensen, kennen jullie Cody Simpson al?
Nee? Het klinkt als een hond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef Vierkant. het volgende:
Mensen, kennen jullie Cody Simpson al?
quote:Nikisha Schoonhoff - 22 augustus
ik vind het goed dat hij maagd wilt blijven zo blijft hij ook respect hebben voor meisjes en niet het ene meisje na het andere want er zijn idd meisje die het doen voor het geld....
Ikk ben zelf een grote fan van justin en ik heb echte gevoelens voor hem!
en ik zou het nooit voor het geld doen maar om wie hij is, niet omdat hj justin bieber is maar gewoon omdat hij justin is.
Iloveyousooo justin(L)
Tenenkrommend dit inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]Die hele site daarvan staat vol met ''justin i love you xx''
Over 10 jaar als ze een man hebben schamen ze zich dood omdat ze verliefd op hem waren.
Good job! You know a lot about Justin Bieber. I know you can boost your score up a little more. Bieber fans never give up!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Vierkant. het volgende:
Test jullie bieber IQ!!![]()
http://www.gotoquiz.com/test_your_justin_bieber_iq
Ik heb hetzelfde, met 50% als scorequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Good job! You know a lot about Justin Bieber. I know you can boost your score up a little more. Bieber fans never give up!
Mijn score was 70% terwijl ik zomaar wat heb ingevuldquote:brb98 said:
I know Justin Bieber so well i got 100% on the IQ test!!!
I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!
Shakyra said:
got 100/.00 baby i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu
kadisha boston said:
i noe that u r awesum justin bieber.......but why does everyone tinks that purple is ur favourite color its blue duahhhhhhhhhhhhhh i love u justin bieber i got 100% of 100% i'm ur biggest fan eva if u dont believe check my facebook wall u'll see oh n check my comments love yah byeeeeeeeeeeeee
iloveJB said:
omq!!! y does evryone think his favorite color is purple?????? just cuz he wears it alot?!?!?! its BLUE!!!(:
alicenyendwa said:
i love u so much and i wish to see one of your concerts,i live in zambia lusaka.u roooooooooooooooooo oooooooock
ahood10 said:
I think you are awesome . I would love to go see one of your concerts , if i knew when one was . My cousin Justin Matthews sent a friend request on myspace and you didn't answer , but i know that you don't have a lot of time on your hands. My name is Anna Hood and i live in Crossville Tennessee . I want to know when your having a concert , so if you would let my cousin know . Sincerely , Anna Hood .
Wat is de muziekindustrie van tegenwoordig toch laag gegaan zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat commercie, keiharde pegels, poen, duiten, alles.
Inderdaad, mensen haten omdat ze succes hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is de muziekindustrie van tegenwoordig toch laag gegaan zeg.
* L.no plaatst een hap-opmerkingquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen haten omdat ze succes hebben.
Nee, maar ik snap niet wat de lol is van Justin Bieber-haatzooi. Ik vind dat ook bagger, maar een faler kun je het niet noemen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no plaatst een hap-opmerking
Nu ben jij tevreden.
Daarom is het meteen jaloezie op iedereen dat succes heeft, ofniet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap niet wat de lol is van Justin Bieber-haatzooi. Ik vind dat ook bagger, maar een faler kun je het niet noemen.
Dat zegt hij niet, maar het is wel sneu dat mensen zo'n Justin Bieber gewoon de dood in wensen omdat hij succes heeft met zijn baggermuziekquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom is het meteen jaloezie op iedereen dat succes heeft, ofniet?
Ik stelde dan ook een vraag, dus wie weet wat hij zegt. Hij doet alsof ik jaloers ben op iedereen dat succes heeft en dat is natuurlijk onzin Hij maakt conclusies over iets wat er niet is. Daarom nam ik hem ook niet serieus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, maar het is wel sneu dat mensen zo'n Justin Bieber gewoon de dood in wensen omdat hij succes heeft met zijn baggermuziek
Dat dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef A-mineur het volgende:
Het misselijke vind ik alleen al die 14 jarige sletjes die er kk hard op geilen
Kom op zeg.quote:OMG if justin bieber died i will NEVER stop crying. he means the WORLD 2 me!! bu i no its not true that hes dead. who ever started this rumer is an ass whole cuz he way 2 hot to die!!!!!!!!!!!!!
ze produceren ook hun eigen beats niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef Maisvader het volgende:
Justin Bieber mag van mij lekker een trein koppen. Het is gewoon walgelijk hoe hij word opgeblazen door de media. Maargoed, een groot percentage van alle nummers die op onze geliefde muziekzenders uitgezonden worden is gewoon pure kanker. Inspiratieloze bagger. Ze schrijven hun eigen teksten niet eens, /haat
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef smiksmaksmek het volgende:
Random quote van zo'n sletje:
[..]
Kom op zeg.
Rappers misschien ja. Maar denk je nou echt dat iemand als JB z'n eigen beat verzint? kom op zeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef ukga het volgende:
[..]
ze produceren ook hun eigen beats niet.
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriérequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef boskameel het volgende:
Iedereen die hem haat. Hij zit op zijn leeftijd al muzikaal bijna op het niveau van Frusciante.
Tuurlijk jongen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriére
ZIjn teksten zijn matig, het enige wat ie meeheeft is zijn stem die toch wel goed is, en dat zij net zo gehyped is als H5N1.quote:
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef Maisvader het volgende:
[..]
Rappers misschien ja. Maar denk je nou echt dat iemand als JB z'n eigen beat verzint? kom op zeg.
Dan wordt hij zeker zo'n jurylid in Idols of iets. Ik haat hem niet,omdat hij meer verdient dan mijn. Het is gwn dat hij geen talent heeft en dat hij 24/7 overal gehyped wordt. Beetje afmixen en zulke shit en je hebt een prachtige stem of je doet net als die auto-tune dinges...quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh, dat wordt ngo wat als JB écht de baard in de keel krijgt...dag tienersletjes, dag dure platencontract, dag carriére
Oja en jij weet dat als een feit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
hij heeft het gewooon helemaal zelf gedaan enzo
dus al die mensen moeten kappen met zeiken
en hem gewoon met rust laten
als ze het toch een kutong vinden
Hij had geluk dat een of andere manager niks te doen had en ff ging youtuben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
Een self-made man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Dikzakkie het volgende:
dus al die mensen moeten kappen met zeiken
en hem gewoon met rust laten
als ze het toch een kutong vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |