TMIquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien zelfs met Kanye West![]()
De beste muziek ooit is al gemaakt.quote:Mensen, niet meer zeuren, JB is tof en duidelijk op de goede weg om de beste muziek ooit te gaan maken!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Terechte klacht. Ik vind het ook een kutjong, maar ik maak me niet druk om hem.
Niemand zegt dat. Jezus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Wat een faggot die denkt leuk te zijnquote:
Django Reinhardtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Irritant kutjong is het met zn schijtmuziek
Dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Degene die dat zeggen zijn voornamelijk 12 jarige meisjes, die hebben er in het algemeen niet heel veel verstand van, dus dat je die mening je aantrekt vind ik opmerkelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo moe van al die mensen die zeggen dat hij een betere songwriter is dan Bob Dylan, een betere zanger dan Otis Redding en een betere danser dan Michael Jackson.
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef RoojeDakDuif het volgende:
kvind et maar een irritant kut blaag, met ze irritante girly stem.
Die gast is net 16, komt net kijke, weet net (niet) hoe ze pik werkt.
Dit is best aan te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
Dit is echt talent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij.
Ja, 't heeft wel iets.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind het serieus wel chill om te luisteren
Ik ben nog jong. En tot nu toe niks tot niet veel. Maar ik klaag ook niet over hem.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:01 schreef DroefSnor het volgende:
[..]
Wat heb jij in het leven bereikt? Behalve mensen irriteren op FOK!
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind het serieus wel chill om te luisteren
Ken je hem persoonlijk dan?quote:Toevallig weet ik dat Justin Bieber gewoon een superlieve jongen is
Zegt meer dan genoeg over hoe laag dat kind is..quote:Binnenkort komt ie misschien met een plaatje met Kanye West
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Lexis het volgende:
Ja ik snap ook niet dat er in dit topic daadwerkelijk figuren rondbazuinden die ook maar dachten dat ik een serieuze post had geplaatst.
Zet je sarcasmeradar weer even aan.
Bieber is een overrated kutventje, en al die irritante wijven die achter m aanrennen (ja die bestaan) die moeten een leven zoeken.
(actie op 0:20)
Persoonlijk mag ik dit filmpje wel waarderen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1078291/6eacc4c3/breaking_.html
Die 800% slower versie is inderdaad aardig chill.
Klacht: Justin Bieber
Kinderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaan
Vind ik ook alleen zijn er niet zo veel mensen die deze muziek soort kennen gypsy jazz genoemdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Django Reinhardt. Dat is pas muziek!
Dit dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef Vierkant. het volgende:
lol je faalt echt als je jaloers bent op een jongen van 16 en dan hem gaat haten.
Nee, ik zou het ook vreselijk vinden zeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:48 schreef Zwoebe het volgende:
Ben benieuwd hoe gelukkig hij is... Geen vriendjes etc.
Wie heeft er vrienden nodig als je miljoenen hebt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:48 schreef Zwoebe het volgende:
Ben benieuwd hoe gelukkig hij is... Geen vriendjes etc.
Ik heb ook nog nooit iets van hem zien of horen langskomen. Buiten op FOK!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je hoort hem nooit op de radio en ik zie hem ook niet veel op TV, ik heb dus geen last van hem.
\quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iets van hem zien of horen langskomen. Buiten op FOK!
Nu kijk ik geen TMF, lees ik geen Hitkrant en luister ik geen 538. Kan er iets mee te maken hebben.quote:
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap ook helemaal niets van deze hype.
Gewoon een over het paard getild galbakje, die het ondertussen wel beter voor elkaar heeft dan wij allemaal bij elkaar.
Dit \,,/.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef Kubus. het volgende:
Die jongen lacht je gewoon uit. Omdat ie niet kan zingen, heeft via youtube een contractje gehad van Usher,
kan hem niet uitstaan, iedereen weet dat ie de muziek industrie alleen maar vervuilt
Rock lives on.
Precies dat is het. Ik haat hem vooral, omdat hij 16 is en een fucking lambo heeftquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ukga het volgende:
[..]
Al zal ie uitgerangeerd zijn (gok ik) over een paar jaar, en blijft zijn levenssijl behouden, tot ie blut is.
Beetje coolio/mc hammer/ lindsey lohan achtige tafrelen
een entrepreneur zoals P Diddy of Jay-z is het niet. De faam en het geld zal hem niet levenslang voor deze knul zijn.
Het is wel een leuke trekpop van Usher, dat wel. Hij mag zelfs zijn shouts overnemen in sommige liedjes.
klacht; waarschijnlijk heeft JB nú al meer chicks geneukt dan ik in me hele leven![]()
veel is ook schijn; autos zijn vaak op afbetaling gekocht, sieraden gehuurd (hiphop clips)quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Precies dat is het. Ik haat hem vooral, omdat hij 16 is en een fucking lambo heeften hij heeft geen stress bij de chicks.
Hij kreeg die lambo voor ze verjaardag van die P.Diddy gozer. Ik zou ook voor de kans gaan als ik em zou krijgen die laat je niet zomaar gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef ukga het volgende:
[..]
veel is ook schijn; autos zijn vaak op afbetaling gekocht, sieraden gehuurd (hiphop clips)
Zodra de inkomstens dalen/stoppen, kunnen de lambos, ferarri's enzo ook weer terug naar de garage
Achja ik kan maar 1 ding zeggen; als ik de kans had dan deed ik het ook
Somebody To Love, Baby, Favorite Girl en One Less Lonely Girl zijn fijne songsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht. Die jongen heeft het allemaal zelf gedaan en is nu super rijk. Knap toch? En hij maakt ook nog eens leuke muziek, alhoewel niet alle nummers.![]()
Fucking irritant.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar de fuck komen die wijven opeens vandaan
mijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:06 schreef Sdm007 het volgende:
Lol. Hij is iets van 20 dagen jonger dan mijn er rijd nu al in een Lambo. Dan vind ik mijn leven fucked op. Gwn dikke geluk dat een of andere gozer inplaats van werken aan het 'youtuben' was. Dan moet ik ook ff met goeie vids komen op youtube
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef DrDentz het volgende:
JB.. die afkorting staat al voor James Brown man.
Hij heeft de 10s, 20s, 30s, 40s, 50s en 60s nog voor zichquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.
50s, Please Please Please 60s I feel good 70s Sex Machine 80s living in america 90s cant get any harder 2000s Killing Is Out School Is In.
Zie ik justin niet doen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:45 schreef DrDentz het volgende:
Mja dat dachten we ook over Jantje Smit. Die gast is nu populairder dan ooit.
James Brownquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
James Brown!, Die gast maakte tenminste elk decenium wel fijne muziek!.
50s, Please Please Please 60s I feel good 70s Sex Machine 80s living in america 90s cant get any harder 2000s Killing Is Out School Is In.
Zie ik justin niet doen.
Nee Braddie, dit is oorkanker in het kwadraat. Het kattengejammer begint al op 0:20 en houd niet op, dit moet je zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:54 schreef Braddie het volgende:
Justin kan live wel redelijk zingen, maar daar houd het mee op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |