Haha, weet niet hoe jij eruit ziet, je kan me best aangesproken hebben. Laat ik voorop stellen dat ik mijn mede-shirt genoot niet kende behalve dan via de mail. Maar samen ff langs de zijkant gelopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die twee gasten heb ik nog aangesproken omdat ik dacht dat het een FOK!ker was
Nee hij heeft niks over de rechten gemeld. Dus lekker zo laten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
vet hoor..hij zei nu niks meer over de rechten van het logo en dat geneuzel mag ik hopen?
volgens mij heb ik redelijk wat shirtjes van je gezien zaterdag..die 'omleiding' is toch ook van jouw hand?
overigens had die zatox bij zn eerste plaats zo'n vieze glimlach op z'n kop..zo van: ik vind het heeel vet dat ik voor zoveelduizend mensen mag staan, maar toch ga ik jullie allemaal kapot maken
Ben benieuwdquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hij had hetzelfde shirt als ons![]()
Nieuws op gebied van Hardstyle:
Alweer een album, toch ben ik benieuwd
Ja ik weet niet, de andere keren had ik echt zin in Zatox en ook nu was ik van de euphoria via alpha twins speciaal voor hem naar de main gekomen maarja, het sloeg niet aan ofzo ik weet nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
@Sethje, ik vond de set zoals verwacht. Misschien voorspelbaar, maar ik heb de tracks nog niet zo vaak gehoord dat ik me er aan erger. Zal vast nog wel een keer komen.
En de sfeer zover ik zag van vooraan was matig, maar dat mag de pret niet drukken.
Bedoel heb me ook bij Pavo vermaakt terwijl daar maar hooguit 50 man stond op het eind. Boeiend, als je mij los krijgt met oude bekende heerlijke bijna vergeten oude hardstyle, dan heb ik schijt aan of ik zelfs in mijn uppie sta.
Sfeer is voor mij meedebepalend als de set minder is en ik moeite heb om lekker los te gaan.
Ik had een roze Hilfiger shirtje aan. Kameraden van jou stonden volgens mij nog een joint te draaien helemaal vooraan, wat niet echt luktequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha geweldig volgens mij weet ik wel wie je bent![]()
Was inderdaad de 2e helft van Zatox en het begin van Noisecontrollers aanweizg op de main (En inderdaad aardig de weg kwijt)
Normaal kom ik nooit Fokkers tegen en ineens lijkt iedereen wel op Fok te zitten
Wij waren maar met zn 2en en hadden geen jointjes/wiet dus dat waren we niet hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik had roze Hilfiger shirtje aan. Kameraden van jou stonden volgens mij nog een joint te draaien helemaal vooraan wat niet echt lukte
Haha die was leuk inderdaad, snapte hem zelf ook niet helemaal want werd er bij gehaald en zag jou verbaasd nee knikkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
haha mijn meeting met em-dee-em-aa was ook geniaal. Rippert komt naar me toe in de loudness tent en ik versta: moet je mdma? Dus ik zeg: nee want ik was al goed op weg.... dus hij roept hem toch, dus ik denk van ja Rip ik hoef nikshahaha, een minuut later viel het kwartje
Check je PMquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wij waren maar met zn 2en en hadden geen jointjes/wiet dus dat waren we niet hahaStuur anders ff foto'tje als Priveberichtje?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
haha mijn meeting met em-dee-em-aa was ook geniaal. Rippert komt naar me toe in de loudness tent en ik versta: moet je mdma? Dus ik zeg: nee want ik was al goed op weg.... dus hij roept hem toch, dus ik denk van ja Rip ik hoef nikshahaha, een minuut later viel het kwartje
Haha Fokkers zitten ook overal, herken je zeker! Zo te zien hadden jullie het ook prima naar je zinquote:
Volgens mij hebben we elkaar niet gesproken. Was je tijdens eind crypsis / begin wildstylez op de main? Ik heb je sowieso gezien bij Activator op het laatst maar behalve met Bartman en Ripper heb ik volgens mij met niemand daar meer gesproken. Ik kwam bij activator precies bij de wissel binnen lopen en ging rond half 11 richting de main. Ik was die lange die een stukje links van het midden halverwege de tent ongeveer stond. En ik heb niet veel stilgestaan bij actiquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
En wie waren jullie dan?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef poiuytr het volgende:
@Boy: is die foto na het setje van Zatox gemaakt? Volgens mij heb ik toen nog tegen je gezegd dat je een mooi shirtje aan had.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:20 schreef T-Force het volgende:
Zit ik ff wat random nieuw spul te luisteren komt deze voorbij!
Wat een kicksDaar wordt ik echt geil van zeg
Ja dat was ik zeker, had je daarvoor op de main ook al gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
poiuytr, was jij nou die kerel die ik tegen kwam om 22.30 bij Sandy Warez? Toen je pil net in begon te slaanLeuke terugreis in de bus gehad
?
Ja leuk, vooral als je meteen een brandende sigaret in je nek krijgtquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:46 schreef poiuytr het volgende:
Leuk keer om gezichten te zien van hier, had alleen Ripper en Ripper's vriendin een keer gesproken.
Oh ja sorry nog daarvoor jou heb ik ook nog gesproken, ging iets te wildquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja leuk, vooral als je meteen een brandende sigaret in je nek krijgt
die reversed bass klinkt goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
Nieuws op gebied van Hardstyle:
Pavo was inderdaad wel veel bekende plaatjes, helaas niet allemaal 'early'... maar het geluid was goed, de sfeer ook, dus gaan met die spreekwoordelijke banaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bedoel heb me ook bij Pavo vermaakt terwijl daar maar hooguit 50 man stond op het eind. Boeiend, als je mij los krijgt met oude bekende heerlijke bijna vergeten oude hardstyle, dan heb ik schijt aan of ik zelfs in mijn uppie sta.
Sfeer is voor mij meedebepalend als de set minder is en ik moeite heb om lekker los te gaan.
oei!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:20 schreef T-Force het volgende:
op sommige momenten proef je de sfeer en energie gewoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef StM het volgende:
De decibel aftermovie is er trouwens ook al weer: http://www.b2s.nl/#/Decibel
Niet dat hij heel bijzonder is, geen kippevel filmpje zoals ik in het verleden wel bij sommige feesten heb gehad
Heel lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:20 schreef T-Force het volgende:
Lekkere aftermovie moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef StM het volgende:
De decibel aftermovie is er trouwens ook al weer: http://www.b2s.nl/#/Decibel
Niet dat hij heel bijzonder is, geen kippevel filmpje zoals ik in het verleden wel bij sommige feesten heb gehad
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar een foto van hem!
hmmm, doesn't ring a bellquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M`n haar was alleen wat korter op Decibel, maar je zou me moeten herkennen
Dat doet me deugd mannen, vet ook dat Crypsis hem draaide.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef T-Force het volgende:
Is het ook goed dat Ripper en ik niet bij B-Front maar Crypsis op deze plaat losgingen? We dachten in ieder geval nog wel aan je![]()
Ik ben ook zeer benieuwd. In ieder geval vet dat Atlantis erop staat...wat een magische plaat is dat toch. Ik vind hun stijl toch wat hebben. Hun act op Emporium viel bij mij dan ook goed in de smaak.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
Hehe geweldige actiequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
Het was rond een uur of 11:15 denk ik. Jij stond samen met T-Force vooraan, en ik ben ff naar jullie toe gelopen, handje geschud. Toen zei T-Force nog "Oooh, dit is Levitas!" of iets in die richting.quote:
daar staat me dan wel iets van bij, maar herken je gezicht zo niet; sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het was rond een uur of 11:15 denk ik. Jij stond samen met T-Force vooraan, en ik ben ff naar jullie toe gelopen, handje geschud. Toen zei T-Force nog "Oooh, dit is Levitas!" of iets in die richting.
Daarna moest ik wel meteen met m`n groep mee, omdat ik ze anders gegarandeerd kwijt zou raken
Haha prima. Wordt dan wel pas na 16 januari, want dan pas kom ik terug uit Costa Ricaaaaaaa. Damn, vanaf zondag geen hardstyle feestjes meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar staat me dan wel iets van bij, maar herken je gezicht zo niet; sorryvolgende keer nieuwe meet
whaha, dat zien we dan welquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha prima. Wordt dan wel pas na 16 januari, want dan pas kom ik terug uit Costa Ricaaaaaaa. Damn, vanaf zondag geen hardstyle feestjes meer
Ik had gekozen voor Digital Society hoewel Men vs. Women wel origineler isquote:
Why can't you understand that we can't die?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef T-Force het volgende:
Zat weer random nieuw spul te luisteren en de laatste release van Brennan Heart kwam voorbij. De vocals zijn echt fucking irritant maar de rest is echt om te smullen![]()
Hoppaaa; 100 punten voor jou!quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef Sethje het volgende:
ik ben echt zatox fan maar het was toch totaal niet vet afgelopen zaterdag? het publiek reageerde nergens op, ik zelf kreeg het gevoel alsof ik de platen te veel had gehoord...na 15 min was er nog geen sfeer en vertrok ik naar b-front. Vonden jullie zatox dan echt helemaal de bom ?
Welkomquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppaaa; 100 punten voor jou!(evt. inwisselbaar voor een biertje op mijn kosten als ik je weer tegenkom?
)
Krullen heb ik inderdaad niet echt btw.. Maar dat was natuurlijk de bedoeling; een misleidende naam
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
Redelijk groot nieuws: Fear.FM komt terug!
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh t was echt de bedoeling dat we gingen gokken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppaaa; 100 punten voor jou!(evt. inwisselbaar voor een biertje op mijn kosten als ik je weer tegenkom?
)
Krullen heb ik inderdaad niet echt btw.. Maar dat was natuurlijk de bedoeling; een misleidende naam
Thanksquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh t was echt de bedoeling dat we gingen gokken?
En dan over een half jaar zeker weer dreigen met stoppen en donaties vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch Digital Society gepakt. Kan hij in mijn inzien wat meer zijn eigen Alphaverb style in kwijt. Heb dat ook als opmerking opgegeven. Lekker dark/raw just as we like it.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Ik vond beide ideeėn eigenlijk een beetje 'net niet' ..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Die haal ik tegenwoordig maar ergens anders vandaan.quote:
En 3 weken daarna weer een Farewell party in Valkenswaardquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef mstx het volgende:
[..]
En dan over een half jaar zeker weer dreigen met stoppen en donaties vragen.
Ja idd, vind ik ook zo bagger, net alsof ze hopen dat deze nummers dan binnenkort ook op radio top40 en tmf voorbij gaan komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest jammer dat die laatste release van Noisecontrollers ook allemaal radio edits heeft
Alle WEB-releases van Fusion hebben radio-edits gehad de afgelopen tijd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Krulliewullie het volgende:
Ja idd, vind ik ook zo bagger, net alsof ze hopen dat deze nummers dan binnenkort ook op radio top40 en tmf voorbij gaan komenWas o.a. ook zo met Scars van Slim Shore
Zal me niet verbazen als dit binnenkort ook allemaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja idd, vind ik ook zo bagger, net alsof ze hopen dat deze nummers dan binnenkort ook op radio top40 en tmf voorbij gaan komenWas o.a. ook zo met Scars van Slim Shore
Is al verwijderd.quote:
Dan hoop ik van harte dat ze het op Showtek nummers houden daar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als dit binnenkort ook allemaal gaat gebeuren.
Laatste keer...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Oja, nog even iets heels anders, in de OP staat een linkje naar de code van de OP, wie moet deze updaten? Ik heb zelf nml geen idee hoe dat moet of werkt op FOK wiki..
mensen met een account kunnen dat aanpassen, zijn er vast wel een paar hier die dat hebbenquote:
quote:Oude topics
![]()
#1 - #100
#101 - #150[/u]
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
senkjoequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Oja!
Er zat een grove fout in de code, want er was een ] vervallen.
Maar ik heb het aangepast.
nieuwe link voor officiėle HD-aftermoviequote:
Tegenhanger van Euphoria!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Pas vandaag kan ik zeggen dat ik volledig hersteld ben van Decibel.
Man man man, wąt een feestIk heb me uitermate goed vermaakt and I needed that!
Thanks voor iedereen hier die daar aan heeft bijgedragen![]()
Trouwens gelezen in het boekje dat Loudness weer terugkomt?![]()
http://partyflock.nl/party/186141:Loudness.html
Het concept staat volledig in het teken van Raw--style
Ik heb alleen geen idee wat Factory010 is![]()
En het is gewoon in de Maassilo![]()
Ook aanwezig hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Ook daar aanwezig! Vette locatie + dichtbij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Vet!quote:Trouwens gelezen in het boekje dat Loudness weer terugkomt?![]()
Haha was gezellig manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Toen ik er voor het laatst was en hij leeg was leek deze niet ongelofelijk hoog. Staat vast wel ergens op internet, zal even zoeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha was gezellig man![]()
Loudness is voor mij ook een leuke optie. Wat is de capaciteit van de Maassilo?
http://www.locaties.nl/in(...)silo-factory010.htmlquote:Op 40 meter hoogte op 10e verdieping van de Maassilo bevindt zich Factory010 met een moderne, industriėle uitstraling. Onder het motto “Creativity Meets the Street” omarmt Factory010 vernieuwende initiatieven binnen de jongerencultuur, maar ook voor bedrijfsevenementen is Factory010 een unieke locatie. Factory010 beschikt over drie verschillende zalen:
De grote (presentatie)zaal met een capaciteit tot ca. 1.000 personen is geschikt voor o.a. concept try-outs, modeshows, bedrijfspresentaties, congressen, (jubileum)feesten etc. Deze zaal is ook op een eenvoudige en natuurlijke manier te verkleinen.
Zij-arm 1: een kleinere presentatiezaal voor ca. 400 personen met uitzicht over de skyline van Rotterdam.
Zij-arm 2: een bijeenkomstruimte voor ca. 250 personen en eventueel te gebruiken als rookruimte.
De twee zij-armen zijn o.a. geschikt voor workshops, plenaire gedeeltes, productpresentaties, lunchvergaderingen, (intieme) feestjes en diners, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |