daar staat me dan wel iets van bij, maar herken je gezicht zo niet; sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het was rond een uur of 11:15 denk ik. Jij stond samen met T-Force vooraan, en ik ben ff naar jullie toe gelopen, handje geschud. Toen zei T-Force nog "Oooh, dit is Levitas!" of iets in die richting.
Daarna moest ik wel meteen met m`n groep mee, omdat ik ze anders gegarandeerd kwijt zou raken
Haha prima. Wordt dan wel pas na 16 januari, want dan pas kom ik terug uit Costa Ricaaaaaaa. Damn, vanaf zondag geen hardstyle feestjes meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar staat me dan wel iets van bij, maar herken je gezicht zo niet; sorryvolgende keer nieuwe meet
whaha, dat zien we dan welquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha prima. Wordt dan wel pas na 16 januari, want dan pas kom ik terug uit Costa Ricaaaaaaa. Damn, vanaf zondag geen hardstyle feestjes meer
Ik had gekozen voor Digital Society hoewel Men vs. Women wel origineler isquote:
Why can't you understand that we can't die?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:38 schreef T-Force het volgende:
Zat weer random nieuw spul te luisteren en de laatste release van Brennan Heart kwam voorbij. De vocals zijn echt fucking irritant maar de rest is echt om te smullen![]()
Hoppaaa; 100 punten voor jou!quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:23 schreef Sethje het volgende:
ik ben echt zatox fan maar het was toch totaal niet vet afgelopen zaterdag? het publiek reageerde nergens op, ik zelf kreeg het gevoel alsof ik de platen te veel had gehoord...na 15 min was er nog geen sfeer en vertrok ik naar b-front. Vonden jullie zatox dan echt helemaal de bom ?
Welkomquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppaaa; 100 punten voor jou!(evt. inwisselbaar voor een biertje op mijn kosten als ik je weer tegenkom?
)
Krullen heb ik inderdaad niet echt btw.. Maar dat was natuurlijk de bedoeling; een misleidende naam
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
Redelijk groot nieuws: Fear.FM komt terug!
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh t was echt de bedoeling dat we gingen gokken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppaaa; 100 punten voor jou!(evt. inwisselbaar voor een biertje op mijn kosten als ik je weer tegenkom?
)
Krullen heb ik inderdaad niet echt btw.. Maar dat was natuurlijk de bedoeling; een misleidende naam
Thanksquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh t was echt de bedoeling dat we gingen gokken?
En dan over een half jaar zeker weer dreigen met stoppen en donaties vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef StM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch Digital Society gepakt. Kan hij in mijn inzien wat meer zijn eigen Alphaverb style in kwijt. Heb dat ook als opmerking opgegeven. Lekker dark/raw just as we like it.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Ik vond beide ideeën eigenlijk een beetje 'net niet' ..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Men vs women
http://www.alphaverb.nl/poll/vote.php?survey=1
Die haal ik tegenwoordig maar ergens anders vandaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |