Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef DuTank het volgende:
Laten we in ieder geval de 0 proberen te houden en zelf te scoren. Dan is het thuis een eitje.
Whaha, ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh ik zie nu pas dat plaatje van Salcido![]()
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ik
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scorenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten he
Super gedaan Day-Vquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scoren
We kunnen het toch niet zien :/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef DuTank het volgende:
Wat een klote tijd trouwensDan ben ik aan het werk..
Dat is wel tofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
Heropvoedingskampquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'
Volgens mij niet :/quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Afellay gaat niet op contractaanbod PSV
Ibrahim Afellay kan zijn contract bij PSV verlengen, maar gaat hier niet op in. Dit verklaart Karel Jansen van zijn managementbureau SportPromotion in Italiaanse media.
Het contract van Afellay loopt door tot medio 2011. "PSV heeft Afellay een voorstel gedaan om zijn aflopende verbintenis in Eindhoven te verlengen", aldus Jansen. "Ibrahim is niet van plan om dat te doen. Hij wil eerst liever nog afwachten om te zien wat er gaat gebeuren."
Afellay zag een overgang naar Hamburger SV niet zitten. Over de interesse van Genoa en Arsenal zegt Jansen: "Er werd gesuggereerd dat Arsenal interesse zou hebben in Afellay, maar die club heeft zich nog nooit gemeld. Genoa is wel zeer geïnteresseerd in mijn cliënt."
PSV vraagt naar verluidt tien miljoen euro voor de international. Ook Schalke 04 interesse hebben.
lijkt me eerder dat hier in geknipt is voor wat meer lezers, want ik had ongeveer precies zon zelfde artikel gelezen gister en daar stond alleen in dat ze tenminsten tot aan het eind van de transfer periode er niet op in zouden gaan...quote:
Mwah, ik wil daar ooit nog wel eens naar toe ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'
quote:
Morgen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar word het uitgezonden vanavond?
Ik hoop dat Salcido zeer binnekort uit de OP kanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef jpg97 het volgende:
Doe ipv Salcido een foto van een mexicano![]()
[ afbeelding ]
Mij was tot nu toe alleen Salcido opgevallen, die anderen pas laterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef rubbereend het volgende:mij was Salcido ook nog niet opgevallen
meesterlijk
Maar Ibi vindt Genoa wel interessant...... ze trappen hem helemaal kapot in Italië ben ik bang
Hoezo? Berg speelt nu toch al in de spits, met Toivonen erachter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ibi dan maar gewoon verkopen! Zet je Ola mooi op die plek en dan heb je in de spits een plekje vrij, al hoeft Koevermans er van mij niet in. Laat Nijland maar eens spelen, en als Reis fit is geef je die een kans
Ik denk dat die Arabische tv ofzo het wel uitzendt..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Cassios![]()
Maarre er zal morgen toch wel een stream te vinden zijn? Ik neem aan dat de Russische tv de match wel uitzendt ofzo?
Gewoon VI Scorebord gebruiken, hoef je ook niet op F5 te rammenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat ik het een beetje kan volgen op m'n werk... anders gewoon vaak op f5 drukkenecht productief zal ik dan wel niet zijn
Ik zoek wel een stream op de internetsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar 't wordt niet uitgezonden. Staat ook al ergens eerder in dit topic.
quote:Ook Tottenham denkt aan Toivonen'
Uitgegeven: 18 augustus 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2010 19:53
AMSTERDAM – De interesse voor Ola Toivonen begint toe te nemen. Na Liverpool blijkt nu ook Tottenham Hotspur in de markt voor de aanvaller van PSV.
© ANP
Manager Harry Redknapp zou de Zweedse spits graag aan zijn selectie willen toevoegen.
Volgens Skysports hebben de ‘Spurs’ al een eerste contact gehad met de Eindhovenaren en zou een definitieve overgang naar Engeland nog voor het einde van de transferperiode kunnen plaatsvinden.
Liverpool
Vorige week waren er berichten in Zweedse en Engelse media dat Liverpool in de markt zou zijn voor Toivonen.
Technisch manager Marcel Brands wees geruchten van de hand dat ‘The Reds’ een bod zouden hebben uitgebracht van 14 miljoen euro en meldde dat PSV de aanvaller ‘niet kwijt wil’.
Topscorer
Toivonen is bezig aan zijn derde seizoen in Eindhovense dienst. Hij is momenteel topscorer in de eredivisie met vijf doelpunten (in twee wedstrijden).
Hij heeft nog een contract tot 2012 bij PSV. De huidige koploper kan de verbintenis eenzijdig verlengen met nog twee jaar.
© NUsport
15:00 Sibir - PSV Eindhoven [ru]quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh als iemand een stream heeft, laat het ff weten aub
Source uit Rusland?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
15:00 Sibir - PSV Eindhoven [ru]
http://derbyhd.net/hd5.html
Hmm met sopcast kan ik dus alleen naar Rusland kijken? Tenminste denk dat daar RU voor staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=84308&part=sports
here u go!
RTR Sport Live [RU] deze ga ik kijken, met VLC. Werkte net super goed, Jacky f*cking Chan filmquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Source uit Rusland?
[..]
Hmm met sopcast kan ik dus alleen naar Rusland kijken? Tenminste denk dat daar RU voor staat?
quote:'Maza' wil dolgraag verlengen in Eindhoven
Francisco 'Maza' Rodriguez hoopt zijn verblijf bij PSV te verlengen. De verdediger van de Eindhovenaren laat in de Mexicaanse media weten het naar zijn zin te hebben in Nederland.
Maza heeft in Eindhoven nog een contract voor één seizoen. De verdediger hoopt snel met de club om tafel te gaan om over zijn verbintenis te praten. "Hopelijk wil PSV verlengen. Ik ga de gesprekken aan, bekijk wat de club te bieden heeft en welke stappen we dan kunnen zetten", aldus Maza.
De Mexicaans international heeft zijn toekomst zorgvuldig gepland. Het belangrijkste is dat Maza voorlopig nog in Europa wil blijven. Aan het einde van zijn Europese verblijf staat een terugkeer naar Chivas op het programma. Bij die Mexicaanse club wil Rodriguez zijn loopbaan afsluiten.
Rodriguez is een fan van het Nederlandse voetbal. "Maar ook het Italiaanse, Engelse en Spaanse voetbal vind ik leuk om naar te kijken. Maar dat is nu niet belangrijk, wat mij interesseert is mijn team: PSV. Ik wil een geweldig seizoen beleven met deze club."
De Mexicaan kwam in 2008 over van Chivas. In totaal kwam hij in zijn eerste drie seizoenen tot veertig duels in de Eredivisie.
Hoeft alleen niet echt van mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:37 schreef jpg97 het volgende:
Kijk, dat is nou een heel ander soort Mexicaan
[..]
Mwa is gewoon een degelijke verdediger, niet veel speciaals. Beetje als, kennen we em nog, Brechet een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeft alleen niet echt van mij.
Deze spelers vergelijken is echt onzin, Brechet was eigenlijk een voetballende verdedigende middenvelder die goed op kon bouwen en door Huub Stevens in de laatste linie werd gezet. Helaas was hij een matige verdediger. Maza is een degelijke mandekker en een sobere verdediger. Prima voor het PSV level op dit moment, opbouwend is hij minder sterk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Mwa is gewoon een degelijke verdediger, niet veel speciaals. Beetje als, kennen we em nog, Brechet een paar jaar geleden.
Ik denk wel dat Maza geschikter is dan Brechet. Brechet is gewoon een ouderwetse speler die erg goed in een vrije rol voor de verdediging kon spelen. De libero-positie zeg maar. Probleem was echter dat PSV deze niet heeft. Maza is gewoon een simpele centrale verdediger.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Mwa is gewoon een degelijke verdediger, niet veel speciaals. Beetje als, kennen we em nog, Brechet een paar jaar geleden.
Alleen die eerste is live toch? Die tweede heeft een goede beeldkwaliteit, maar lijkt iedere keer hetzelfde te laten zien. Al kun je niets doorspoelen, maar je kunt wel pauzeren ed...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze werken bij mij...
http://satstreaming.blogspot.com/
http://193.17.208.245:4081/XYZ96.ts (VLC Player -> Open netwerkstream)
En meteen gezeik over SEX SEX SEXquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:58 schreef raistlin6 het volgende:
http://www.allsport-live.ru/tv.php?channel=15890
zonder haperingen, wel russisch commentaar
Zonder haperingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
15:00 Sibir - PSV Eindhoven [ru]
Schrik me helemaal kapot van die openingsfase, PSV wint dit nog niet zo 1 2 3quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Dit wordt een echte slechte wedstrijd
Tot nu toe is die leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Dit wordt een echte slechte wedstrijd
Met zijn hoofdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Was dat hands?? (rot streams)
http://derbyhd.net/hd5.htmlquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Was dat hands?? (rot streams)
Inderdaad, perfecte stream, thanks!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gebruik deze, die is prima.
Komt wel goed. Heeft tijd geen echte wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg mist me toch wel veel kansen zo.... ook al tegen de graafschap
wacht maar tot ie ritme heeft gevondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg mist me toch wel veel kansen zo.... ook al tegen de graafschap
Zie weinig verschil met de huidigequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
...
Gebruik deze, die is prima.
Is ook dezelfde sourcequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
http://www.tsportv.info/ werkt ook perfect trouwens
Schorsing hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:06 schreef Buitendam het volgende:
Speelt Amrabat nu voor Balasz? Ik heb de opstelling gemist, maar ik zie Lens en Amrabat opgesteld.
Toivonen had dat ook een lange tijd, tot je scoord en zit je er weer in.. dat was toen tegen Den Haag met die 7 geel in 13min, hij scoorde en daarna nog 2 of 3.. komt welquote:
PSV heeft nu veel snelheid in de ploeg, affelay, doedel, lens (super snel), amrabat snel, manolev (dreiging meer niet eigelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:18 schreef SoldMayor het volgende:
wow zag amrabat even mega snel zijn
Geen hapering gehad, wel 3 channels die offline zijn terwijl bij myp2p staat dat ze online zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Krijg bij Sopcast wel beduidend mooier beeld.. maar hapert wel vaak, meer mensen last van?
edit/ oh lol.. zie dat ik de een te tragen verbinding heb.. maar iets van 150 kbyte/s down heb ik
Dat gaat over de Eredivisie en dit wordt bovendien nergens in NL uitgezonden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij gaat Danny het ook niet leuk vinden dat wij hier die links posten
Vind het juist tof, is in Italie ook zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:27 schreef rajknier het volgende:
Van die hoge rugnummers vind ik altijd zo kansloos. 1-11 is mooier
Blijven streams toch? Nja het boeit me ook niet zo veelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat over de Eredivisie en dit wordt bovendien nergens in NL uitgezonden.
Wat, het niveau? Of dat veld/stadion?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
Godskolere wat is dit slecht hé.
Wie moet FOK hierover gaan aanklagen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Blijven streams toch? Nja het boeit me ook niet zo veel
Alsof een stream concurrentie zou zijn als dit op tv werd uitgezondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wie moet FOK hierover gaan aanklagen dan?
Ik wou net zeggeb, ze voetballen echt niet slecht terwijl ze onderaan staan in Ruslandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef SoldMayor het volgende:
omg... die russen zijn stukken beter
Eens, Pieters wordt ook de nieuwe linksback bij het Nederlands elftal als opvolger van van Brocnkhorst, en niet anitaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef Buitendam het volgende:
Als Pieters zich zo blijft ontwikkelen gaat ie over een paar jaar echt met een dikke winst de deur uit. Hij begint meer en meer het postuur van Vlaar te krijgen.
Die klik je toch weg?quote:
KUT rood, pff ook erg dom :S noem ik hem net stabielquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat was die corner van Lens net slecht trouwens
Jouw schouders zitten op een opmerkelijke plek in dat geval.quote:
Kut he zo'n streamquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maza gaat ook nog geld opleveren, je hoort en ziet hem niet, maar heel belangrijk/stabiel.
Hehe kon het ook niet echt goed zien. Bij herhaling kom ik er op uit dat ie met zn kont de rus wegduwt, maar kan het nog steeds niet goed zien, kan iemand objectief zeggen wat er precies gebeurde?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw schouders zitten op een opmerkelijke plek in dat geval.
successupporter....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga weer xboxen want dit wordt niks![]()
Hij duwt hem omquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hehe kon het ook niet echt goed zien. Bij herhaling kom ik er op uit dat ie met zn kont de rus wegduwt, maar kan het nog steeds niet goed zien, kan iemand objectief zeggen wat er precies gebeurde?
Zat er ook aan te denken, maar wil het nu toch wel zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga weer xboxen want dit wordt niks![]()
Voor een schwalbe gewoon!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:43 schreef RijstNatie het volgende:
gaat tie daar ook rood voor geven![]()
waar geeft die die rus dan geel voor?
voor aanstellen
Er was wel degelijk contact inderdaad, hij had er alleen niet zo theatraal bij moeten gaan liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mwoah.. echt een schwalbe vond ik het niet.. Hij wordt licht aangeraakt. Een penalty was het niet, maar tevens ook geen schwalbe imo.!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij doet de scheids eigenlijk gewoon z'n werk goed.
Het waren sowieso twee terechte rode kaarten, verder zit ik niet heel erg op te letten, maar op die kaarten valt weinig af te dingen volgens mij.quote:
Onderin in het balkje lieten ze het zien, je zag idd niet dat de scheids de kaart trokquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb die rode kaart helemaal gemist? Ik heb alleen die gele kaart voor de schwalbe gezien?
Klopt het was zn tweede gele, de eerste kreeg ie waar maza rood kreeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onderin in het balkje lieten ze het zien, je zag idd niet dat de scheids de kaart trok
ik bedoelde die 1e gele kaart..quote:
Dat was juist een van de weinige dingen die ik wel zag, maar nu heeft de stream zich overgegevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onderin in het balkje lieten ze het zien, je zag idd niet dat de scheids de kaart trok
Gaat toch om dat opstootje dat erna ontstaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik bedoelde die 1e gele kaart..
als dat een schalbe was kan die maza toch geen rood geven
http://www.allsport-live.ru/tv.php?channel=15967quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Dat was juist een van de weinige dingen die ik wel zag, maar nu heeft de stream zich overgegeven
Ik dacht inderdaad dat je die tweede bedoelde. De eerste zal wel voor het meedoen aan het opstootje zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik bedoelde die 1e gele kaart..
als dat een schalbe was kan die maza toch geen rood geven
Welke sopcast link is dat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stream van mij via sopcast heeft gewoon goed beeld, kijk via de tv zelfs.
Onderin de stream staat : www.livefootball.ws misschien kun je daar ook kijken. Nu reclame
Die kijk ik ook. Niks geen haperingen. Duidelijk beeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Onderin de stream staat : www.livefootball.ws misschien kun je daar ook kijken. Nu reclame
Ik zie hem niet spugen hoor? Meer iets van : WATTTT????quote:
Waarom zou die rus dan direct zo snel opstaan alsof hem zwaar onrecht is aangedaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie hem niet spugen hoor? Meer iets van : WATTTT????
Hmm zie net nog een keer de herhaling en weet eigenlijk niet of ie spuugtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zou die rus dan direct zo snel opstaan alsof hem zwaar onrecht is aangedaan?Of zou die graag willen matten?
quote:
Ja, ze spelen ongeveer even goed/slecht en tien tegen tien.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:04 schreef raistlin6 het volgende:
ik geloof dat de commentator zei dat toivoinen op een playstation zit te spelen.
Manolev jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten echt op voorzetten trainen want, dit is echt slecht
Dat zet je het geluid toch uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ook een zonder geluid? zit op het werk
Geluid gewoon dempen of zacht zetten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ook een zonder geluid? zit op het werk
ik moet voor de radio zorgen hier... heb de boxen op mn computer als enige.... dus dan zit de rest zonder 3fm...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zet je het geluid toch uit
Tsjernobyl ligt om de hoek.quote:
http://psv-live.blogspot.com/quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik moet voor de radio zorgen hier... heb de boxen op mn computer als enige.... dus dan zit de rest zonder 3fm...
Van de stream eiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik moet voor de radio zorgen hier... heb de boxen op mn computer als enige.... dus dan zit de rest zonder 3fm...
Deze doet t de hele wedstrijd al.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kut kapt deze stream er ook al mee..
Ik vind hem beter dan Snoeks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, de commentator lacht Ooijer en Ajax uit
Je verstaat hetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, de commentator lacht Ooijer en Ajax uit
Uhm kan het niet lezen :|quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zei gister nog, dat dit makkelijk 3-0 moet worden. Daar ben ik op terug gekomenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
Is dit nou onderschatting van we hebben al gewonnen?
Maarja, de Graafschap is ook topclub ofzo en gingen ze er wel voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |