Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef DuTank het volgende:
Laten we in ieder geval de 0 proberen te houden en zelf te scoren. Dan is het thuis een eitje.
Whaha, ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh ik zie nu pas dat plaatje van Salcido![]()
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ik
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scorenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten he
Super gedaan Day-Vquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scoren
We kunnen het toch niet zien :/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef DuTank het volgende:
Wat een klote tijd trouwensDan ben ik aan het werk..
Dat is wel tofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
Heropvoedingskampquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'
Volgens mij niet :/quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Afellay gaat niet op contractaanbod PSV
Ibrahim Afellay kan zijn contract bij PSV verlengen, maar gaat hier niet op in. Dit verklaart Karel Jansen van zijn managementbureau SportPromotion in Italiaanse media.
Het contract van Afellay loopt door tot medio 2011. "PSV heeft Afellay een voorstel gedaan om zijn aflopende verbintenis in Eindhoven te verlengen", aldus Jansen. "Ibrahim is niet van plan om dat te doen. Hij wil eerst liever nog afwachten om te zien wat er gaat gebeuren."
Afellay zag een overgang naar Hamburger SV niet zitten. Over de interesse van Genoa en Arsenal zegt Jansen: "Er werd gesuggereerd dat Arsenal interesse zou hebben in Afellay, maar die club heeft zich nog nooit gemeld. Genoa is wel zeer geïnteresseerd in mijn cliënt."
PSV vraagt naar verluidt tien miljoen euro voor de international. Ook Schalke 04 interesse hebben.
lijkt me eerder dat hier in geknipt is voor wat meer lezers, want ik had ongeveer precies zon zelfde artikel gelezen gister en daar stond alleen in dat ze tenminsten tot aan het eind van de transfer periode er niet op in zouden gaan...quote:
Mwah, ik wil daar ooit nog wel eens naar toe ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'
quote:
Morgen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar word het uitgezonden vanavond?
Ik hoop dat Salcido zeer binnekort uit de OP kanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef jpg97 het volgende:
Doe ipv Salcido een foto van een mexicano![]()
[ afbeelding ]
Mij was tot nu toe alleen Salcido opgevallen, die anderen pas laterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef rubbereend het volgende:mij was Salcido ook nog niet opgevallen
meesterlijk
Maar Ibi vindt Genoa wel interessant...... ze trappen hem helemaal kapot in Italië ben ik bang
Hoezo? Berg speelt nu toch al in de spits, met Toivonen erachter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ibi dan maar gewoon verkopen! Zet je Ola mooi op die plek en dan heb je in de spits een plekje vrij, al hoeft Koevermans er van mij niet in. Laat Nijland maar eens spelen, en als Reis fit is geef je die een kans
Ik denk dat die Arabische tv ofzo het wel uitzendt..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Cassios![]()
Maarre er zal morgen toch wel een stream te vinden zijn? Ik neem aan dat de Russische tv de match wel uitzendt ofzo?
Gewoon VI Scorebord gebruiken, hoef je ook niet op F5 te rammenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat ik het een beetje kan volgen op m'n werk... anders gewoon vaak op f5 drukkenecht productief zal ik dan wel niet zijn
Ik zoek wel een stream op de internetsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar 't wordt niet uitgezonden. Staat ook al ergens eerder in dit topic.
quote:Ook Tottenham denkt aan Toivonen'
Uitgegeven: 18 augustus 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2010 19:53
AMSTERDAM – De interesse voor Ola Toivonen begint toe te nemen. Na Liverpool blijkt nu ook Tottenham Hotspur in de markt voor de aanvaller van PSV.
© ANP
Manager Harry Redknapp zou de Zweedse spits graag aan zijn selectie willen toevoegen.
Volgens Skysports hebben de ‘Spurs’ al een eerste contact gehad met de Eindhovenaren en zou een definitieve overgang naar Engeland nog voor het einde van de transferperiode kunnen plaatsvinden.
Liverpool
Vorige week waren er berichten in Zweedse en Engelse media dat Liverpool in de markt zou zijn voor Toivonen.
Technisch manager Marcel Brands wees geruchten van de hand dat ‘The Reds’ een bod zouden hebben uitgebracht van 14 miljoen euro en meldde dat PSV de aanvaller ‘niet kwijt wil’.
Topscorer
Toivonen is bezig aan zijn derde seizoen in Eindhovense dienst. Hij is momenteel topscorer in de eredivisie met vijf doelpunten (in twee wedstrijden).
Hij heeft nog een contract tot 2012 bij PSV. De huidige koploper kan de verbintenis eenzijdig verlengen met nog twee jaar.
© NUsport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |