luistert je zusje ook death metal kots niet opruimen is wel nastyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje vreet die dingen altijd meteen op, dus als zo'n ding 1 jaar ergens verstopt kan zijn geweest dan kun je daaruit concluderen dat het een enorme kanker bende is op haar kamer.. Nog erger dan mijn kamer.
Laatst had de hond ook overgegeven op haar kamer, had ze het niet eens opgeruimd en uiteindelijk had de hond het maar weer opgegeten
Nee, hier wordt alleen death metal gedraaid als ik mijn ma of zusjes wil irriteren. Mijn zusje luistert niet/nauwelijks muziek voor zover ik weetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
luistert je zusje ook death metal kots niet opruimen is wel nasty
Prove it!quote:
quote:
Mja. Plan ook eigenlijk welquote:
Nu heb ik er ook zin inquote:
Wat kutquote:
Patat gast, geen friet!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu heb ik er ook zin in![]()
Straks ff langs de mac hobbelen
OJA!quote:
WASJEDAVERGETEN?quote:
Jeetjemina!quote:
Ik heb nog niet op hyves gezeten vandaagquote:
Lerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op hyves gezeten vandaagWant ik was zo hard aan het leren!
Toch logisch als je alleen met vriendinnen gaat dat t vriendje lekker thuis kan blijven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Daniane het volgende:
Jee vrijdag naar Renesse
en nu al gezeik!
vriendje van vriendin wil komen. niemand mag hem though
dus 1 zit nou al van dat ze kan kiezen; op vakantie of bij hem blijven en niet mee
dus dat word echt kut daar.
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef DeLuna het volgende:
Is het zo'n groot probleem als je je vrienden alleen ontmoet op school, werk, (zwem)training, (zwem)wedstrijden etc?
Er is hier iemand die mij niet gelooft dat ik verder niet zoveel afspreek met vrienden.
Jawel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef Hyman het volgende:
BLABALABLAABLA
Iemand hier die een creditcard heeft?
Als je nou een lekker wijf wasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan jij iets voor me kopen en dat ik dan geld naar je overmaak?
Nee zeker.
Wat voor crap wil je nu weer?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan jij iets voor me kopen en dat ik dan geld naar je overmaak?
Nee zeker.
Pwn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet weer een nieuwe zonnebril hebben, omdat mijne was gejat op sziget
Je had de jouwe toch voor een paar euro bij DX?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je die dingen op de plee laat liggen
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef DeLuna het volgende:
Is het zo'n groot probleem als je je vrienden alleen ontmoet op school, werk, (zwem)training, (zwem)wedstrijden etc?
Er is hier iemand die mij niet gelooft dat ik verder niet zoveel afspreek met vrienden.
Ja, maar dan heette dat toen nog Dealperfect. De laatste had ik van ebayquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had de jouwe toch voor een paar euro bij DX?
ze moeten niet zeuren, dan hadden ze maar thuis moeten douchenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:Ik had geen handdoeken hier dus nu gaat iemand zich zo afdrogen met een handdoek alsin zo'n klein kutding die je gebruik id keuken.
Ik zorg zo goed voor m'n gasten.
JA nu gaat die vriendin dus annuleren.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch logisch als je alleen met vriendinnen gaat dat t vriendje lekker thuis kan blijven?
ligt eraan of ie 1 dag kom of een hele week lijk mequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
JA nu gaat die vriendin dus annuleren.....
1dag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
ligt eraan of ie 1 dag kom of een hele week lijk me
ik vond altijd tof als mensen daggie langskwamen maar blijkbaar geldt dat niet altijd natuurlijk wel betalen als je zegt dat je meegaat en vervolgens canceltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
1dag.
maar er is altijd ruzie geweest sinds ze met hem heeft
dus heel gedoe enzo.. en nu is meer de druppel.
maar annuleren is niet mogelijk. dus nu gaan ze denk ik de kosten verhalen op dat meisje.
Niet als het keihard aanstaat op het veld naast m'n flat terwijl ik probeer te lerenquote:
toen ik nog leerde zat ik nooit achter fok jij bent fokking geniaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet als het keihard aanstaat op het veld naast m'n flat terwijl ik probeer te leren
Like wut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd is sinds gisteravond ongesteld geworden, het is nu een echte vrouw!
Ik leer parallel met Fokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
toen ik nog leerde zat ik nooit achter fok jij bent fokking geniaal
Hoezo dat nou weer?quote:
Gisteravond liep je heel de avond te zeiken omdat ik een iphone heb, en nu omdat ik die scope heb gekochtquote:
T ligt dus aan jou, niet aan mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gisteravond liep je heel de avond te zeiken omdat ik een iphone heb, en nu omdat ik die scope heb gekocht
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T ligt dus aan jou, niet aan mij.
Dat gaat helemaal misquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef VASND het volgende:
Vanavond Tequila partij bij Ovum Novum, eurotje/shot.
Aiii.
We gaan gewoon weer verstandig beginnen en na een uurtje weer helemaal fout doen, wrs.quote:
Ik ook niet mang, ik zuip alleen om m'n zorgen te vergeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben ik nou de enige op de wereld die niet zuipt om lam te wordeng
Agh meid, vertel het maar aan ome naatjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet mang, ik zuip alleen om m'n zorgen te vergeten.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn moeder heeft mijn brandnieuwe 500 gb schijf gemold
Laat haar een 2 terabyte schijf terug betalenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn moeder heeft mijn brandnieuwe 500 gb schijf gemold
hij ging van PIEPIEPIEPIEPbzzzrrrrtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Uuuh nee. Ik hoop niet dat er belangrijke dingen opstonden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
hij ging van PIEPIEPIEPIEPbzzzrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
en toen ik hem opnieuw aansloot ging m'n computer een stuurprogramma zoekendat hoort niet he
Al mijn muziekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh nee. Ik hoop niet dat er belangrijke dingen opstonden?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nope. Hij komt niet als "Nudiepics (B:)" bij mijn computer.
Graseter ging me helpen met het installeren van dat kutding via teamviewerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nope. Hij komt niet als "Nudiepics (B:)" bij mijn computer.
Hmm, nog niet gedaan. Maar ik heb m'n moeder ook gezegd dat ik pas weer mee-eet als ik 90 euro krijg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En in je BIOS? Je kan sowieso kijken of je hem via Linux nog kan benaderen
Via wattuh?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Graseter ging me helpen met het installeren van dat kutding via teamviewer
Heel goed. Minimaal hè!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hmm, nog niet gedaan. Maar ik heb m'n moeder ook gezegd dat ik pas weer mee-eet als ik 90 euro krijg.
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizzaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Waarom heb ik vannacht over een pizzapan gedroomd?
Ik wilde er in een opwelling eentje kopen jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizza
of hij dacht stiekem aan de holocaust waar ze geen pizzapannen maar ovens gebruikten youll never knowquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizza
Is dat een soort remote desktop?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
een harde schrijf installeren via teamviewer ben je wel een ekte pro
Daar heb je het antwoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde er in een opwelling eentje kopen jaMaar vervolgens bedacht ik me dat ik hem nergens kwijt kan en waarschijnlijk amper ga gebruiken
als je ook fysieke kabels ermee kan inpluggen is het een geniale app dat weet ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat een soort remote desktop?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je ook fysieke kabels ermee kan inpluggen is het een geniale app dat weet ik wel
mika neukt jongens daar luister je uit principe al niet naarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Heh, gelukkig, mika nu in de vorm van Grace Kelly uit de speakers, het enige goede liedje van Mika
hij is bi, dus hij neukt ook meisjes en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit homo-erotische gedachten hebt gehad...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika neukt jongens daar luister je uit principe al niet naar
ik heb ook wel eens door het rood gereden maar daar had ik achteraf ook spijt vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is bi, dus hij neukt ook meisjes en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit homo-erotische gedachten hebt gehad...
Preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens door het rood gereden maar daar had ik achteraf ook spijt van
kut lied.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Heh, gelukkig, mika nu in de vorm van Grace Kelly uit de speakers, het enige goede liedje van Mika
ieder zijn smaakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
kut lied.
luister ik nog liever happy ending
happy ending topnummerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
kut lied.
luister ik nog liever happy ending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat jij faalt blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef xyzyx het volgende:
Waarom kan windows nou nooit eens goed werken
Het is windowsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef xyzyx het volgende:
Waarom kan windows nou nooit eens goed werken
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
happy ending topnummerJij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Omdat het geen apple is denk ik eerderquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat het geen apple open-source is denk ik eerder
Dat dusquote:
Mika was ook op Sziget waar ik ben geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
al associeert mika de term happy ending vast met een piemel in zn nauwe poeper
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat het geen apple is denk ik eerder
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik kan niet eens mijn steam spellen verwijderen omdat dat programma verpauperd werkt.. Wil ik dus gewoon die map verwijderen staat er u bent niet gemachtigd om deze map te verwijderen.
Beginnen die kanker computers tegenwoordig een eigen wil te krijgen? Ik ben nog steeds superieur aan dat plastic kreng dus deleten zal hij die map
Luna krijgt nu een compleet orgasme, we hebben het over haar heldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mika was ook op Sziget waar ik ben geweest, maar ik had nou niet heel erg de drang om hem te zien
dit dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computer
Ik ben geen apple user en ik heb ook commentaar op windowsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mij
Hoezo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computer
ik schrijf dan ook alleen en niet allequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben geen apple user en ik heb ook commentaar op windows
Misschien moet je het bij pimpen met je vaders Audi bij 14 jarige meisjes houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?Dat ding moet het gewoon doen.. ik druk op verwijderen en dan komt hij met allemaal onzin dingen aan.. Nu ook, zegt hij dat ik moet wachten tot het het huidige programma is verwijderd of gewijzigd..
Zegge ze dat een iPhone kut is, zelfs windows vista kan nog niet multitasken__!
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mij
Je kan er dus gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?Dat ding moet het gewoon doen.. ik druk op verwijderen en dan komt hij met allemaal onzin dingen aan.. Nu ook, zegt hij dat ik moet wachten tot het het huidige programma is verwijderd of gewijzigd..
jij weet oprecht niet wat multitasken is ben ik bang weet je wel zeker dat je wekelijkse kwartiertje computertijd in het pbc niet is verstrekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
jíj kan het niet nee. Dat ding wel wanneer je het goed doet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.
moet ik hier nog op ingaan of heb je jezelf al genoeg gediskwalificeerd in je laatste postsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij pimpen met je vaders Audi bij 14 jarige meisjes houden.
2e partitie van de c schijf?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpen![]()
Maar dat graftakken windows besluit dat als ik 5 van de 7 gig heb gedownload dat mijn externe harde schijf toch niet goed genoeg is en kapt de download af.. Of het ligt aan azureus dat kan dan ook nog.. Maar nu moet ik dus mijn normale schijf ff leeg maken.. En op de 1 of andere manier is mijn 2e partitie van de c schijf ook verdwenen
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zettenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpen![]()
Maar dat graftakken windows besluit dat als ik 5 van de 7 gig heb gedownload dat mijn externe harde schijf toch niet goed genoeg is en kapt de download af.. Of het ligt aan azureus dat kan dan ook nog.. Maar nu moet ik dus mijn normale schijf ff leeg maken.. En op de 1 of andere manier is mijn 2e partitie van de c schijf ook verdwenen
Lekker films kijken op je 3.7" die je steeds vast moet houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan je in de trein kijken!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zetten
Schijnbaar niet, want ik druk op verwijderen en dan doet hij het niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
jíj kan het niet nee. Dat ding wel wanneer je het goed doet.
1. Dan zegt ie vast wel watquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want ik druk op verwijderen en dan doet hij het niet?![]()
Vroeger was verwijderen nog verwijderen, nu is het "wil je dat verwijderen?" "zeker weten?" "heel zeker weten" "ok dan gaan we verwijderen" "kan niet verwijderen omdat je de rechten niet hebt"
Whatthefuck![]()
Omzetten naar iPhone formaat is het al een stuk minder en met 32 gig heb ik toch zat ruimtequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zetten
Ik wil steam er af hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
1. Dan zegt ie vast wel wat
2. Dan stel je de permissies in
3. Wanneer je dat doet en het hele mapje delete heb je waarschijnlijk nog meer panne in steam
Daar kunnen toch 2x zo weinig films op jonge!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
Waarom heb je de 32gb genomen? is 16 gb niet genoeg voor een telefoon?
Nee, dat valt reuze mee met 326 pixels per inch. Iig goed te doen in de trein, scherper dan je normale beeldschermquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
kwaliteit is nogal een overkill op een paar inch screen
Dat doet mijn vader met zijn mp4 van Sony, met 1 inch beeldschermpje en zelfs dat schijnt te werkenquote:
Beter teveel dan te weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
Waarom heb je de 32gb genomen? is 16 gb niet genoeg voor een telefoon?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee met 326 pixels per inch. Iig goed te doen in de trein, scherper dan je normale beeldscherm
ik keek avi films op mn psp toentertijd en zelfs dat vond ik al aardig scherp maar blijkbaar ben ik snel tevredenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee met 326 pixels per inch. Iig goed te doen in de trein, scherper dan je normale beeldscherm
Moet je nagaan dat dit nog eens 4 keer scherper isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik keek avi films op mn psp toentertijd en zelfs dat vond ik al aardig scherp maar blijkbaar ben ik snel tevreden
Ik heb ook veel films op het psp scherm gekeken, doet het prima.. Alleen als je een tijdje een iPhone 4 hebt en je doet je antieke psp weer eens aan dan is t toch wel shocking hoe groot die pixels zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik keek avi films op mn psp toentertijd en zelfs dat vond ik al aardig scherp maar blijkbaar ben ik snel tevreden
Ik ookquote:
Of de appel is nooit compleet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Apple mensen willen altijd meer, apple heeft ze in hun greep, en zo krijgen ze steeds meer geld binnen, het is niet voor niets een appel tekentje met een hap eruit (slang, eva, appel enzo). Apple is gewoon een fucking sekte (), maar dit is een beetje een doordachte theorie van iemand uit onze kerk, maar een kern van waarheid zit er zeker in...
ze proberen je te brainwashen in die kerk niet bestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
Apple mensen willen altijd meer, apple heeft ze in hun greep, en zo krijgen ze steeds meer geld binnen, het is niet voor niets een appel tekentje met een hap eruit (slang, eva, appel enzo). Apple is gewoon een fucking sekte (), maar dit is een beetje een doordachte theorie van iemand uit onze kerk, maar een kern van waarheid zit er zeker in...
Heuvel.quote:
maar 1 lekker gierig die luiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Ik krijg wel een nieuwe zak Maltesers.
mars planets klinkt als een slechte drug jajajajajajaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had een 175 grams zak, ik krijg er nu eentje van 300 gram en 2 zakjes Mars Planets.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
mars planets klinkt als een slechte drug jajajajajaja
quote:
Wat een gekut om een micro sim werkend te krijgen in een niet micro sim telefoonquote:
Zozozozoozozozozozozozquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wilde het NET zeggen.
Ondertussen heb ik boodschappen gedaan en ben ik naar de mac geweest![]()
Vergeet je wiet en condooms niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:34 schreef Hyman het volgende:
ja, schoon ondergoed, voor naar lowlands morgen
Check!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeet je wiet en condooms niet.
Jij maakt tussenstop bij mijn huis?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij maakt tussenstop bij mijn huis?
Wil je wiet van me kopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij maakt tussenstop bij mijn huis?
Nee je condooms gebruikenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[..]
Wil je wiet van me kopen?
Jij bent goedkoopquote:
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
Sjoegerd niet! sjoerd batst met kickboxende dominante meiden
Alsof ik neukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeet je wiet en condooms niet.
Ik wil seks verdommequote:
Uit... Sinds een jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waar is je kickboxende bitch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, jij hebt er al 1 gehad
Lekker met je natte neus in de kutjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:03 schreef Hyman het volgende:
Mijn keel is rauw en ik heb een snotneusmorgen ben ik ziek op lowlands.
Dan ruik je geen visquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker met je natte neus in de kutjes
je bent al 20 of bijna 20?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker met je natte neus in de kutjes
Als je vis ruikt heb je gewoon een vies wijf.quote:
Ik ben 20quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
je bent al 20 of bijna 20?
Een viswijf!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je vis ruikt heb je gewoon een vies wijf.
Ga je me tegenspreken jonkie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat was toch vanaf 21 ?
nu was je toch jong volwassen?
Kutheimenquote:
Je kan je zusje verleiden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog eens wat
Virginfagquote:
Truequote:
Ik thuis.. Werk heeft geen ladesquote:
God straft je omdat je geen eerlijke consument bent en de economie in gevaar brengt. Het is de wraak van Brein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Kut iTunes, download ik een 720p blueray disk rip.. met h264 compressie en aac geluid.. wil itunes m niet op mijn iPhone zetten. En een dvd rip ook h264 en aac geluid doet het ook niet
Ik zal er wel niet mee om kunnen gaan
Heb je em eerst wel even geyenced?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Kut iTunes, download ik een 720p blueray disk rip.. met h264 compressie en aac geluid.. wil itunes m niet op mijn iPhone zetten. En een dvd rip ook h264 en aac geluid doet het ook niet
Ik zal er wel niet mee om kunnen gaan
Vroeger was alles beter!quote:
Juist!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vroegah, toen Disney nog gerespecteerd werd.
Cookie Monsta!quote:
Die bedoel ik toch niet johquote:
Ik denk het hele weekend.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Dit gaat een kansloze postdag worden
Mwah, misschien zondag wat doen met een meisje van vakantie. Dus niet compleet kansloosquote:
Oh, nog op de intro? Hoe was/is het?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan maar geen gezamenlijk ontbijt geloof ik, en op nach Hause.
Rond een uurtje of 1 gok ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat ga je weg hyman? Ik zag om kwart voor fucking 7 al mensen heengaan
Vet, welke bands ga je zeker zien?quote:
geen idee, ik weet niet welke bands komenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet, welke bands ga je zeker zien?
Waarom?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
Pendulum is ook zeker vet.
Ik heb alleen een hekel aan het hele lowlands gebeuren
Mensen die semi hip, maar toch alternatief over willen komen enzo.quote:
Oh, niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen die semi hip, maar toch alternatief over willen komen enzo.
Ja, superleuk maar ook dodelijk. Ben kaaaapoooot. Maar begeleiders smsen niet terug dus ik stap zo op de trein en ga lekker slapen zzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, nog op de intro? Hoe was/is het?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, niet eens over nagedachtmisschien omdat ik zelf ook een beetje apart ben
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, superleuk maar ook dodelijk. Ben kaaaapoooot. Maar begeleiders smsen niet terug dus ik stap zo op de trein en ga lekker slapen zzzzzzzzzzzzz
Sowwyquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:19 schreef Stroopwafels het volgende:
In de Dirkjan scheurkalender zijn ze al twee weken Lowlands aan het bashen.
Ah, ik zit hier al 2 uurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
SowwyMoest ff naar werk toe Fahren
Meh bashen is ook weer niet nodig, maar het heeft wel een beetje hoog "check mij de trendy hippie zijn" gehaltequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:19 schreef Stroopwafels het volgende:
In de Dirkjan scheurkalender zijn ze al twee weken Lowlands aan het bashen.
Ik zou dood neervallen dan volgens mijquote:
Een te hoog ik-ga-naar-lowlands-dus-ben-hipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh bashen is ook weer niet nodig, maar het heeft wel een beetje hoog "check mij de trendy hippie zijn" gehalte
Klinkt als kutwerk. Verdient het nog redelijk?quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dood neervallen dan volgens mij
Mwoah, 't kan altijd beter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt als kutwerk. Verdient het nog redelijk?
Wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mwoah, 't kan altijd beter.
Hoezo? Moet je weg en geen vrij gevraagd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet iemand hebben die voor mij wil werken zaterdag.![]()
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je weg en geen vrij gevraagd?
Lakedance? Waisda?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.En ik heb vakantie gevraagd, maar pas vanaf zondag.
Mainstage ziet er goed uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.En ik heb vakantie gevraagd, maar pas vanaf zondag.
Ah, verdient het goed?quote:
Ja, lijkt me best tof. Ik wil al jaren naar zo'n feest, maar ieder keer geen tijd of niemand die mee wil enzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:33 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mainstage ziet er goed uit.
Ik wil mee!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best tof. Ik wil al jaren naar zo'n feest, maar ieder keer geen tijd of niemand die mee wil enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |