Sowwyquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:19 schreef Stroopwafels het volgende:
In de Dirkjan scheurkalender zijn ze al twee weken Lowlands aan het bashen.
Ah, ik zit hier al 2 uurquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
SowwyMoest ff naar werk toe Fahren
Meh bashen is ook weer niet nodig, maar het heeft wel een beetje hoog "check mij de trendy hippie zijn" gehaltequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:19 schreef Stroopwafels het volgende:
In de Dirkjan scheurkalender zijn ze al twee weken Lowlands aan het bashen.
Ik zou dood neervallen dan volgens mijquote:
Een te hoog ik-ga-naar-lowlands-dus-ben-hipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh bashen is ook weer niet nodig, maar het heeft wel een beetje hoog "check mij de trendy hippie zijn" gehalte
Klinkt als kutwerk. Verdient het nog redelijk?quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dood neervallen dan volgens mij
Mwoah, 't kan altijd beter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt als kutwerk. Verdient het nog redelijk?
Wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mwoah, 't kan altijd beter.
Hoezo? Moet je weg en geen vrij gevraagd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet iemand hebben die voor mij wil werken zaterdag.![]()
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je weg en geen vrij gevraagd?
Lakedance? Waisda?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.En ik heb vakantie gevraagd, maar pas vanaf zondag.
Mainstage ziet er goed uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! kaartjes gewonnen voor Lakedance, maar dat hebben ze me gister pas bekend gemaakt.En ik heb vakantie gevraagd, maar pas vanaf zondag.
Ah, verdient het goed?quote:
Ja, lijkt me best tof. Ik wil al jaren naar zo'n feest, maar ieder keer geen tijd of niemand die mee wil enzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:33 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mainstage ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |