Ik denk het hele weekend.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
Dit gaat een kansloze postdag worden
Mwah, misschien zondag wat doen met een meisje van vakantie. Dus niet compleet kansloosquote:
Oh, nog op de intro? Hoe was/is het?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan maar geen gezamenlijk ontbijt geloof ik, en op nach Hause.
Rond een uurtje of 1 gok ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat ga je weg hyman? Ik zag om kwart voor fucking 7 al mensen heengaan
Vet, welke bands ga je zeker zien?quote:
geen idee, ik weet niet welke bands komenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet, welke bands ga je zeker zien?
Waarom?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
Pendulum is ook zeker vet.
Ik heb alleen een hekel aan het hele lowlands gebeuren
Mensen die semi hip, maar toch alternatief over willen komen enzo.quote:
Oh, niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen die semi hip, maar toch alternatief over willen komen enzo.
Ja, superleuk maar ook dodelijk. Ben kaaaapoooot. Maar begeleiders smsen niet terug dus ik stap zo op de trein en ga lekker slapen zzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, nog op de intro? Hoe was/is het?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, niet eens over nagedachtmisschien omdat ik zelf ook een beetje apart ben
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, superleuk maar ook dodelijk. Ben kaaaapoooot. Maar begeleiders smsen niet terug dus ik stap zo op de trein en ga lekker slapen zzzzzzzzzzzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |