quote:
Je bent ook een wappie, wappiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar ik voel me nog echt een beetje wappie
Spacecake, de ultieme daterape drug.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een nacht.
Nooit. Meer. Spacecake.
Ik dacht echt dat ik simpel werd.
Groetjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga maar naar huis.
Over 1,5 uur pre-lowlands meeting met mijn lowlandsvrienden
ik zie het verband nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist een twix gevonden die meer als een jaar over datum was.. Misschien dat ze nu snapt dat ik nooit in die kamer van haar kom
Daarom bewaar ik geen eten in me kamer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist een twix gevonden die meer als een jaar over datum was.. Misschien dat ze nu snapt dat ik nooit in die kamer van haar kom
alsof een twix in verpakking voor problemen zorgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:43 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom bewaar ik geen eten in me kamer.
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof een twix in verpakking voor problemen zorgt
Mijn zusje vreet die dingen altijd meteen op, dus als zo'n ding 1 jaar ergens verstopt kan zijn geweest dan kun je daaruit concluderen dat het een enorme kanker bende is op haar kamer.. Nog erger dan mijn kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |