Had jij geen zus?quote:
En een moeder en bezoek van zusjes vriendinnetje, maar jammer genoeg is het te doorzichtig als ik helemaal niets doequote:
Zeg dat jij dan wel een sixpack breezer voor ze gaat halenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En een moeder en bezoek van zusjes vriendinnetje, maar jammer genoeg is het te doorzichtig als ik helemaal niets doe
Jeps.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Stroopwafels het volgende:
Iemand weet wel hoe dit liedje heet.
Ze zijn hier allemaal zwaar christelijk, dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg dat jij dan wel een sixpack breezer voor ze gaat halen
Sixpack chocomel dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zijn hier allemaal zwaar christelijk, dus dat gaat niet werken
laat je niet afknallen door de skotoe rip robby het was zon lieve jongenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Bwehehehe, ik heb de kaartjes voor Lakedance gewonnen.
Die is leukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:38 schreef Stroopwafels het volgende:
The Postal Service - Such Great Heights
Shazam dan maar.
Die heb ik op mn telefoon!quote:
quote:
Die kende ik nog niet.quote:
quote:
Je bent ook een wappie, wappiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar ik voel me nog echt een beetje wappie
Spacecake, de ultieme daterape drug.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een nacht.
Nooit. Meer. Spacecake.
Ik dacht echt dat ik simpel werd.
Groetjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga maar naar huis.
Over 1,5 uur pre-lowlands meeting met mijn lowlandsvrienden
ik zie het verband nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist een twix gevonden die meer als een jaar over datum was.. Misschien dat ze nu snapt dat ik nooit in die kamer van haar kom
Daarom bewaar ik geen eten in me kamer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist een twix gevonden die meer als een jaar over datum was.. Misschien dat ze nu snapt dat ik nooit in die kamer van haar kom
alsof een twix in verpakking voor problemen zorgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:43 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom bewaar ik geen eten in me kamer.
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof een twix in verpakking voor problemen zorgt
Mijn zusje vreet die dingen altijd meteen op, dus als zo'n ding 1 jaar ergens verstopt kan zijn geweest dan kun je daaruit concluderen dat het een enorme kanker bende is op haar kamer.. Nog erger dan mijn kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |