Vaag was: Waar staat HEMA(warenhuisketen) voor?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, die is hier al eerder langs geweest...
Was iets van Hollandse Eenheids Maatschappij Amsterdam, meen ik me te herinneren...
Nieuw topic komt er aan.
Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam dan...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aanvulling op het antwoord van MM: Hollandse Eenheidsprijzen MAatschappij
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aanvulling op het antwoord van MM: Hollandse Eenheidsprijzen MAatschappij
Iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam dan...
O, had verwacht dat het punt naar Hawaii_Tim zou gaan...quote:
Klopt, maar hij had duidelijk de hoofdletters vermeld in zijn antwoord en daarbij Amsterdam weggelaten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, had verwacht dat het punt naar Hawaii_Tim zou gaan...
Hij had uiteindelijk 'Eenheidsprijzen' goed genoemd, ik 'slechts' de rest...
Wat isquote:Eenof
is een afkorting die wordt uitgesproken als een woord.
Het kost mij ook altijd wat denktijd voor ik op zijn naam kom...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Filmacteur waarvan ik de naam niet ken...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Freddie Mercury
John Deacon
Brian May
Roger Taylor
oeps..., sorry, zat net bij Muziektrivia..., en daar doen ze het met +1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef steekbal het volgende:
[..]
kun je dat bij de andere punten optellen ?
Nee, geen echte fan, hoewel ik wel hun eerdere albums heb...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef steekbal het volgende:
[..]
ah, een echte fan ? Zo snel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef tomtomaat het volgende:
Geen idee. Geen verstand van die dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Orangeee op 18-08-2010 18:14:57 ]Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Orangeee het volgende:
sowieso een blackberry staat op dat ding zelf.
Blackberry is toch van Nokia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ohja?? Even opzoeken.quote:
quote:
Nee, maar het was wel grappigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef Orangeee het volgende:
Ik zoek toch niet het antwoord op de vraag.
Finland in ieder geval. Andere weet ik niet zo snel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de 2 landen waar het Nederlands elftal in september tegen speelt ?
Standard de Liegequote:
Er vanuitgaande dat je z'n voornaam ook wel weetquote:
4 MadMasterquote:
Okéquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef Bart het volgende:
Zeg anders doen we ff wat anders dan voetbalvragen.
Waarquote:
En weer op weg...quote:
Die zat pas in de tweede of derde seriequote:
Daar zijn foto's zat vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:21 schreef lubje25 het volgende:
Kan je ook geen foto vinden van die laatste dan?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zat pas in de tweede of derde serie.
Maar in de PLayboy richting zit je wel goed.
Zijkant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:25 schreef CaLeX het volgende:
Je roept playboy en ik weet het weer![]()
Hoe heet de lange zijde van een baksteen?
Gecheckt en goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
Die Duitse schilder is Hans Holbein.
Lijkt op Kas van Iersel.quote:
Dan doet ie het beter als Charlie Chaplinquote:
Nee.quote:
Ja?quote:
Ja, niet de gehele tijd, maar ik kijk van tijd tot tijdquote:
gecheckt en afgekeurdquote:
Stand deel 2021quote:
Ja een van de twee, meer zuid amerikanen ken ik ook niet op tennisgebied die aanspraak hebben gemaakt op een nr. 1 notering omstreeks die jaren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Ben bang dat jij het goed hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marcelo_R%C3%ADosquote:Highest ranking No. 1 (March 30, 1998)
Ja idd.quote:
Stand deel 2021quote:
be da pa padapop, papa padapopquote:
quote:
quote:
vele pseudoniemen had ik goed gerekend hoor, Bas Bron heet ie volgens mij in het echt, maar ook Bastian, Majoor Floshard en Seymour Bits had ik goed gerekendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is toch die Neger Des Heils? Geen idee hoe ie zonder dat pseudoniem heet...
precies die!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Bastian als in de Bastian van dat tietenlied? You've got my love?
Nooit geweten, weer wat geleerdquote:
quote:
Pomerancequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:26 schreef slaveloos het volgende:
hoe noem je het uiteinde van een biljartkeu, dus het stukje waarmee je de bal raakt?
Stand deel 2021quote:
quote:
Niet meer nodig.quote:
Apocalypse Now.quote:
Stand deel 2021quote:
Yep vandaag overledenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Was te verwachten... Wijlen Conny Mus...
quote:
Dat mag je best denken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef tomtomaat het volgende:
geen idee en ik denk dat niemand dat heeft....
Ze neukte Brad Pittquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Was te verwachten... Wijlen Conny Mus...
Sorry, was weg etenquote:
Een klassieker héquote:
je zit in de buurt!quote:
arles idd een beetje vervolgvraagquote:
Euh... Aarlen en Arles zijn nogal verschillende steden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef slaveloos het volgende:
[..]
arles idd een beetje vervolgvraag
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh... Aarlen en Arles zijn nogal verschillende steden...
Had Silvie haar webcam aan laten staan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer in
Dan had je Nimes ook wel goed kunnen rekenen, dat ligt een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer in
klopt ja duizendmall excuses, ik dacht gewoon aan een typo...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan had je Nimes ook wel goed kunnen rekenen, dat ligt een stuk dichterbij
tja, speciaal showtje voor mij :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had Silvie haar webcam aan laten staan ?
Heeft toch verschillende awards gewonnenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij weet het niet, want het was fout.
Het werd goedgekeurd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij weet het niet, want het was fout.
Het was Aarlen of Aarles en ik gokte verkeerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd goedgekeurd.
Alsof je Rijsel post ipv Lille.
Nee, want dat kan ik me nog voorstellen, zeker als je Vlaming bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd goedgekeurd.
Alsof je Rijsel post ipv Lille.
Gewoon Arles hoor, zit geen lange A-klank in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het was Aarlen of Aarles en ik gokte verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |