quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Freddie Mercury
John Deacon
Brian May
Roger Taylor
oeps..., sorry, zat net bij Muziektrivia..., en daar doen ze het met +1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef steekbal het volgende:
[..]
kun je dat bij de andere punten optellen ?
Nee, geen echte fan, hoewel ik wel hun eerdere albums heb...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:53 schreef steekbal het volgende:
[..]
ah, een echte fan ? Zo snel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef tomtomaat het volgende:
Geen idee. Geen verstand van die dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Orangeee op 18-08-2010 18:14:57 ]Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Orangeee het volgende:
sowieso een blackberry staat op dat ding zelf.
Blackberry is toch van Nokia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ohja?? Even opzoeken.quote:
quote:
Nee, maar het was wel grappigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef Orangeee het volgende:
Ik zoek toch niet het antwoord op de vraag.
Finland in ieder geval. Andere weet ik niet zo snel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de 2 landen waar het Nederlands elftal in september tegen speelt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |