Mehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model"
Eeeehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
oke, thanks!
Leek me wel een slim plan, aangezien ik niet meer zoveel geld heb, en ik 3 broeken weg kan gooien omdat daat gaten bij het kruis zitten (door m'n zadel). Heb een aantal broeken die ik nooit meer draag en wil nog een zwarte broek^^
Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) of paarse (niet zo vel) zou kleuren..![]()
Even straks met mama overleggen!
ik zou de rode zwart maken maar dat is omdat ik niet houd van rode broekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) fel of paarse (niet zo vel fel ) zou kleuren..![]()
Even straks met mama overleggen!
Dat deed ik ooit bij m'n witte gympies! Werd best aardigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Mo, goed gereageerd. Hopelijk heeft de pliesie straks een dik genoeg dossier!
[..]
Mehehehe![]()
@XM: wat naar dat ze je "saboteren"... zijn dat collega's of leidinggevenden? Beetje flauw wel, sterkte ermee!
@Nouk: als het katoenen naden zijn kleuren ze wel mee, anders niet. Kan je ze niet gewoon in een grote teil verven trouwens, zodat de wasmachine gewoon normaal blijft? Heb er geen ervaring mee hoor
Da's een hele normale tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef conleche het volgende:
O: Om 5 uur.2 beschuitjes met boter en anijsmuisjes
L: roerei met tomaat/ui en ham op een geroosterde boterham
T: optimel framboosdrank
S: hardlopen
T wodka/chips
D: ik denk kliekje pasta van gisteren, was echt haske lekker.
T: citroenijsje
Nou ik heb daarna gewoon weer geslapen hoor, van half 7 tot half elf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's een hele normale tijd
Vanaf morgen weer 5 dagen vroeg en dan vakantie
Dat. Bovendien ken ik iemand die een rode skinny heeft, dat vind ik echt een gave broek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ik dacht eerst dat je veT had staan.![]()
Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood.Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!
Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie![]()
Maar goed, het is afgerond
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Een echte avondmaaltijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Ik ben geen kerel he!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen
Biefstuk lust ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een echte avondmaaltijdBiefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel he!.
En van die kcals van de salade, moet de kaas nog af, maar weet niet hoeveel dat is.
Ik las: "Kaas is vet vrij" en dacht: "wutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijn.
Nee dat valt wel mee hoor. Ik had bedacht om de salade nu te eten ipv als D, zodat ik niet met volle maag hoef te gaan fietsen vanavond. Dus omruilen van D en L.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
XM, lust je niet veel groenten of zijn die maaltijdsalades alleen gemaksvoer? Want andere groentes eten zou je al goed doen!
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Blehhhh.. geen zin in vandaag...
Yiha!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!
En ikrood, maar niet zo van rode broeken...
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me op mijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
Doen alsof je dat niet gezien hebt "ja ik zag gister op jullie website ..." en hopen dat je toch aangenomen wordt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Het restaurant met vacatures voor bediening etc. op de website heeft geen vacatures meerpuik
Door dat het weer een dag wordt als andere dagen (ik ga wel uit eten met mijn ouders maar ik kan mij er niet op verheugen)quote:
ja, ik bede netquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doen alsof je dat niet gezien hebt "ja ik zag gister op jullie website ..." en hopen dat je toch aangenomen wordt?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Sts het volgende:
Het nadeel is dat soms de stiksels niet meekleuren. Ik heb nu een zwart jasje met rode stiksels
Puik! Goed gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
Precies dit!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, wat stoer! Ik ben trots op je..
Nee, niet achter het station. Ze woonde in de Marnixstraat, in die buurt met allemaal straten die naar schrijvers vernoemd zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef neen het volgende:
Ja duh dat het een leuke en mooie stad is! Maar je moet wel de plekjes kennen, woonde ze toevallig daar achter het station? Dat zijn leuke huisjes, die architect heeft wel meer gedaan in de stad. En winkels, tja het zijn natuurlijk vooral waardeloze zaken zoals H&M enzo die je echt overal hebt zitten. Hopelijk wordt het wat leuker als het provinciehuis af is en de Oosterstraat weer normaal begaanbaar is. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de leuke kroegen, terrassen en natuurlijk de fantastische voetbalclub. Een beetje het Oosterpark sfeertje hangt daar volgens mijn ouweheer.
Maar goed, ik denk dat bijna iedere stad dat gevoel wel kan geven als je er een tijdje woont. Ik hoef er dan ook niet nog een keer te gaan wonen per se hoewel het ook weer niet erg zou zijn ofzo
FOTOOOquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:05 schreef j.t het volgende:
Ik ben al iets meer dan een uur bezig om al mn vlechtjes eruit te krijgen! Ben bijna klaar ... heb nu een enorme kroeswafelkop
Ja komt zo een before and after, maar ben nog bezigquote:
ik heb spijkers met koppen geslagen
Dat werkt echt het beste, als je dan toch al iets moedigs doet, er dan nog maar wat dingen achteraan gooien waar je anders tegenaan hikt of waar die spatie ook moet . Goed hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens is het wel leuk, ware het niet dat mn haar nu supervet smerig is ... dus wil het wel wassen ...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
uhm, nee honingrum of amaretto ...quote:
Jup, ja ik denk dat ik het nog eens wil doen, maar dan hier in NL zodat ik gewoon kan overleggen wat ik wil en hoe je het moet verzorgen (elke dag in het zwembad is vast niet handigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Flinke jongen van z'n moeder!!
Best leuk die vlechtjes btw!
QFT!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, wat stoer! Ik ben trots op je..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh... visum mag opgehaald worden?!!! jay en nay!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef P.F. het volgende:
Ik ben mee naar de ambassade, misschien vliegt hij morgen en even doei zeggen is wel leuk
Leven en laten leven, enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hè, lekker, met heel veel suiker
ik bedoelde: he lekker!quote:
Je moet wel smilies gebruiken, maar dan op het juiste momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoelde: he lekker!![]()
met heel veel suiker
gebruik ik eens minder smileys, word ik niet begrepen
Maar PF, ik kon het niet zo goed volgen: is hij mr. PF af en alleen nog maar "een" vriend van PF?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef P.F. het volgende:
Ik ben mee naar de ambassade, misschien vliegt hij morgen en even doei zeggen is wel leuk
Dit is niet het juiste momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet wel smilies gebruiken, maar dan op het juiste moment
WELLESquote:
Heb ik toen ook niet gedaan, ben alleen meegeweest bij het ophalen toen de 6 maanden om waren (met kerst kwam ie ook thuis ben ik ook niet meegeweest, met ophalen/wegbrengen). Maar goed ook, mijn schoonpaps had zo de zenuwen na die 6 maanden dat ie verkeerd reed, toen midden op de weg ging draaien en bijna voor op een vrachtwagen reedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef P.F. het volgende:
Nouuu alleen als hij vanaf Schiphol vliegt.. Brussel is net zo dicht bij vanaf zijn ouders maar ik ga niet nog een uur terug met z'n ouders in de auto zitten
Nou ja, hij is sowieso een vriend, of het nu wel of niet mijn vriendje is. Maar ik heb niet zo een zin om het daar over te hebben. Hij is niet opeens een monster oid en ik ben volwassen genoeg om hem gewoon uit te zwaaien etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar PF, ik kon het niet zo goed volgen: is hij mr. PF af en alleen nog maar "een" vriend van PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |