abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:50:13 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85429604
Hoi :W

Mo! Wat goed van je dat je die kerel van je af hebt geslagen! _O_ Stoerrrr, en heel fijn dat je nog in orde bent!

Ik heb me zojuist ingeschreven bij Asa, het studenten-uitzendbureau... ben benieuwd. Verder ga ik nu verder aan mn sollicitatiebrief voor de enige culturele vacature in Groningen :X duim voor me!

Straks mn oppaskindje ophalen, die blijft hier tot na het eten O+
pi_85430488
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ik dacht eerst dat je veT had staan. :P

Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood. O+ Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
Dat. Bovendien ken ik iemand die een rode skinny heeft, dat vind ik echt een gave broek.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85430528
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!

Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie :+

Maar goed, het is afgerond :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:33:17 #129
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85431119
die paarse is wel lavendelpaars/blauw, geen lelijke kleur paars ofzo.
En die rode zit het lekkerst, en denk dat ik hem toch niet meer aan doe, heb daar niet echt het lef meer voor haha!

lijstje:
o: beschuitje met appel/perenstroop, crackers met schouderham en tomaat, wiener melange
t: wiener melange
m: tosti met pesto, tomaat en mozzarella
t: ?
a: aardappels met bloemkool en satésaus
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:36:48 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85431237
Ik heb net een heel fijn superzacht blauw vestje gekocht bij de C&A, en het was niet eens acryl! Gewoon viscose met maar een heel klein beetje poly O+ En maar 12,95 *)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:37:17 #131
236335 neen
schone schijn
pi_85431249
Nou, ik dacht ik ga weer met Evy lopen omdat pauze's chill zijn. Had ik na het een-na-laatste stukje een pauze van 2 minuten zet ze er gewoon Blue - One Love in, dan zijn die 2 minuten natuurlijk zo voorbij. Nou ja wel weer 5km gelopen in een wat langzamere tijd dan maar goed ik denk dat het toch wel beter is om rustig aan te beginnen want ik liep op het begin wel wat stroef :')

het lijkt niet wat het is
pi_85431321
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!

Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie :+

Maar goed, het is afgerond :)
:') Praten.. jaja..
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:47:57 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85431638
Lijstje:

O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid

Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.

:{
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:49:18 #134
236335 neen
schone schijn
pi_85431685
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

:') Praten.. jaja..
Misschien was het Big Frank wel.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:49:49 #135
236335 neen
schone schijn
pi_85431698
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.

Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen O+
pi_85431857
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

Een echte avondmaaltijd :Y Biefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:58:52 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85432018
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef neen het volgende:

[..]

Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen O+
Ik ben geen kerel he! :').

En van die kcals van de salade, moet de kaas nog af, maar weet niet hoeveel dat is.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:41 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85432053
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een echte avondmaaltijd :Y Biefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Biefstuk lust ik niet ;). Maar zal kijken wat ik er nog bij kan doen. Meestal niet zoveel trek meer na het sporten. Misschien nog wat zuivel ofzo.
pi_85432072
XM, lust je niet veel groenten of zijn die maaltijdsalades alleen gemaksvoer? Want andere groentes eten zou je al goed doen! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:00:43 #140
236335 neen
schone schijn
pi_85432084
Als je in ieder geval maar een fatsoenlijke avondmaaltijd eet, 2 broodjes met appelstroop is niet zo goed volgens mij.
pi_85432087
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben geen kerel he! :').

En van die kcals van de salade, moet de kaas nog af, maar weet niet hoeveel dat is.
Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijn :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85432100
welke nog een fatsoenlijke avondmaaltijd verlangt!
Ja doei.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:02:25 #143
236335 neen
schone schijn
pi_85432155
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijn :P.
Ik las: "Kaas is vet vrij" en dacht: "wut :? "
Het regent hier een partij zeg! Ik hoop voor je dat het morgen wat beter is in de rij :Y en met het opzetten enzo, maar goed gezellig zal het wel worden ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:03:13 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85432187
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
XM, lust je niet veel groenten of zijn die maaltijdsalades alleen gemaksvoer? Want andere groentes eten zou je al goed doen! *O*
Nee dat valt wel mee hoor. Ik had bedacht om de salade nu te eten ipv als D, zodat ik niet met volle maag hoef te gaan fietsen vanavond. Dus omruilen van D en L.
pi_85432484
Blehhhh.. geen zin in vandaag...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:12:51 #146
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85432553
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!

En ik O+ rood, maar niet zo van rode broeken...

Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumpt :+ Vind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.

*)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85432559
Het restaurant met vacatures voor bediening etc. op de website heeft geen vacatures meer :') puik :')
Ja doei.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:13:13 #148
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85432567
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Blehhhh.. geen zin in vandaag...
Hoe komt dat?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85432700
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:

Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumpt :+ Vind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.

*)
Yiha!! ^O^
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:17:05 #150
236335 neen
schone schijn
pi_85432724
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:

- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me op mijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.

*)
^O^ petje af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')