Dat. Bovendien ken ik iemand die een rode skinny heeft, dat vind ik echt een gave broek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ik dacht eerst dat je veT had staan.![]()
Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood.Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!
Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie![]()
Maar goed, het is afgerond
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Een echte avondmaaltijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Ik ben geen kerel he!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen
Biefstuk lust ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een echte avondmaaltijdBiefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel he!.
En van die kcals van de salade, moet de kaas nog af, maar weet niet hoeveel dat is.
Ik las: "Kaas is vet vrij" en dacht: "wutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kaas is vrij vet, dus ik denk dat er een behoorlijke hoeveelheid kcal afgetrokken mag worden: precies genoeg om een goede lunch te zijn.
Nee dat valt wel mee hoor. Ik had bedacht om de salade nu te eten ipv als D, zodat ik niet met volle maag hoef te gaan fietsen vanavond. Dus omruilen van D en L.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
XM, lust je niet veel groenten of zijn die maaltijdsalades alleen gemaksvoer? Want andere groentes eten zou je al goed doen!
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Blehhhh.. geen zin in vandaag...
Yiha!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!
En ikrood, maar niet zo van rode broeken...
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!
En ikrood, maar niet zo van rode broeken...
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me op mijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |