Doen alsof je dat niet gezien hebt "ja ik zag gister op jullie website ..." en hopen dat je toch aangenomen wordt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Het restaurant met vacatures voor bediening etc. op de website heeft geen vacatures meerpuik
Door dat het weer een dag wordt als andere dagen (ik ga wel uit eten met mijn ouders maar ik kan mij er niet op verheugen)quote:
ja, ik bede netquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doen alsof je dat niet gezien hebt "ja ik zag gister op jullie website ..." en hopen dat je toch aangenomen wordt?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Sts het volgende:
Het nadeel is dat soms de stiksels niet meekleuren. Ik heb nu een zwart jasje met rode stiksels
Puik! Goed gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!
En ikrood, maar niet zo van rode broeken...
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, HET gesprek zit erop en de baksteen is weer uit mijn maag verdwenen. En ik heb spijkers met koppen geslagen:
- Weegschaal teruggekregen en onderweg naar huis in een prullenbak gedumptVind het eigenlijk wel rustgevend zonder!
- mama gebeld en eerlijk verteld waarvoor ik bij een psych was/ben,zonder er een drama van te maken. Dat was een heel big thing geworden om dat verborgen te houden, al jaren eigenlijk.. Dus stiekem ben ik hier best trots op..
- besloten om een nieuwe huisarts te zoeken, bij mijn nieuwe huis, waar ik me opmijn gemak bij voel, en dan kan ik gewoon zoals het hoort via haar of hem een verwijzing voor een andere therapeut krijgen.
Precies dit!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, wat stoer! Ik ben trots op je..
Nee, niet achter het station. Ze woonde in de Marnixstraat, in die buurt met allemaal straten die naar schrijvers vernoemd zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef neen het volgende:
Ja duh dat het een leuke en mooie stad is! Maar je moet wel de plekjes kennen, woonde ze toevallig daar achter het station? Dat zijn leuke huisjes, die architect heeft wel meer gedaan in de stad. En winkels, tja het zijn natuurlijk vooral waardeloze zaken zoals H&M enzo die je echt overal hebt zitten. Hopelijk wordt het wat leuker als het provinciehuis af is en de Oosterstraat weer normaal begaanbaar is. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de leuke kroegen, terrassen en natuurlijk de fantastische voetbalclub. Een beetje het Oosterpark sfeertje hangt daar volgens mijn ouweheer.
Maar goed, ik denk dat bijna iedere stad dat gevoel wel kan geven als je er een tijdje woont. Ik hoef er dan ook niet nog een keer te gaan wonen per se hoewel het ook weer niet erg zou zijn ofzo
FOTOOOquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:05 schreef j.t het volgende:
Ik ben al iets meer dan een uur bezig om al mn vlechtjes eruit te krijgen! Ben bijna klaar ... heb nu een enorme kroeswafelkop
Ja komt zo een before and after, maar ben nog bezigquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb spijkers met koppen geslagen
Dat werkt echt het beste, als je dan toch al iets moedigs doet, er dan nog maar wat dingen achteraan gooien waar je anders tegenaan hikt of waar die spatie ook moet . Goed hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Er kan makkeljik nog een goede avondmaaltijd bij XM!
En ikrood, maar niet zo van rode broeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens is het wel leuk, ware het niet dat mn haar nu supervet smerig is ... dus wil het wel wassen ...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
uhm, nee honingrum of amaretto ...quote:
Jup, ja ik denk dat ik het nog eens wil doen, maar dan hier in NL zodat ik gewoon kan overleggen wat ik wil en hoe je het moet verzorgen (elke dag in het zwembad is vast niet handigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Flinke jongen van z'n moeder!!
Best leuk die vlechtjes btw!
QFT!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, wat stoer! Ik ben trots op je..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh... visum mag opgehaald worden?!!! jay en nay!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef P.F. het volgende:
Ik ben mee naar de ambassade, misschien vliegt hij morgen en even doei zeggen is wel leuk
Leven en laten leven, enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hè, lekker, met heel veel suiker
ik bedoelde: he lekker!quote:
Je moet wel smilies gebruiken, maar dan op het juiste momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoelde: he lekker!![]()
met heel veel suiker
gebruik ik eens minder smileys, word ik niet begrepen
Maar PF, ik kon het niet zo goed volgen: is hij mr. PF af en alleen nog maar "een" vriend van PF?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef P.F. het volgende:
Ik ben mee naar de ambassade, misschien vliegt hij morgen en even doei zeggen is wel leuk
Dit is niet het juiste momentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet wel smilies gebruiken, maar dan op het juiste moment
WELLESquote:
Heb ik toen ook niet gedaan, ben alleen meegeweest bij het ophalen toen de 6 maanden om waren (met kerst kwam ie ook thuis ben ik ook niet meegeweest, met ophalen/wegbrengen). Maar goed ook, mijn schoonpaps had zo de zenuwen na die 6 maanden dat ie verkeerd reed, toen midden op de weg ging draaien en bijna voor op een vrachtwagen reedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef P.F. het volgende:
Nouuu alleen als hij vanaf Schiphol vliegt.. Brussel is net zo dicht bij vanaf zijn ouders maar ik ga niet nog een uur terug met z'n ouders in de auto zitten
Nou ja, hij is sowieso een vriend, of het nu wel of niet mijn vriendje is. Maar ik heb niet zo een zin om het daar over te hebben. Hij is niet opeens een monster oid en ik ben volwassen genoeg om hem gewoon uit te zwaaien etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar PF, ik kon het niet zo goed volgen: is hij mr. PF af en alleen nog maar "een" vriend van PF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |