abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85422430
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:16 schreef neen het volgende:
Hèhè goed dat je jezelf kent mr, als er geen deadline zou zijn voor dat stageverslag zou ik het rustig aan doen, anders gewoon afmaken. Bezig ben je sowieso! En sporten och, als je er een uurtje voor kan vrijmaken dikke prima, of not..., och niet het belangrijkste wat er is.
Aan de andere kant schiet het bij mij niet op dus moet je m'n "raad" maar niet zo serieus nemen.

Veel plezier morgen razztwizzle! Is vast leuk :¤

Ik ga weer verder met maro kart, jammer dat m'n huisgenoten zo slecht zijn en het maar met 2 personen kan maar goed.
De deadline is het feit dat het maanden geleden al af had moeten zijn en dat die mensen nu een steeds slechtere indruk van mij krijgen. Netwerktechnisch gezien niet zo handig. :')

Ik ben wel goed in Mario Kart. 8-) Daar heb je verder weinig aan, maar okee.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 06:20:10 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85423922
Holymoly Mo! Das niet niks! Wel goed en assertief gehandeld :Y.

Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aan :@ maar je kan er wel aardig winkelen!

En verder heb ik echt waanzinnig slecht geslapen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu ga ik maar een uur eerder naar m'n werk.

-O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85424016
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aan :@ maar je kan er wel aardig winkelen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

-O-
Je kunt het echt wel. :* Niks aantrekken van mensen die je proberen te saboteren. :{w Succes/sterkte!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85424176
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER

-O-
Wat stom. Dan ze juist even iets laten zien! Dat kun je heus wel :Y

En Mo, bah...gelukkig dat ze snel konden komen :Y
pi_85424196
Op mijn vraag aan iemand hoe je macaroni en cheese maakt: 'boil macaroni, add cheese.' Ja dat weet ik ook en het klinkt als een stomme vraag maar ik dacht dat er toch wel iets meer inging, beetje saai zo?

Sorry voor mijn plotselinge macaroni obsessie :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:09:44 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85424478
:o Wat een mafkees, Mo! Maar gelukkig sta jij je mannetje (vrouwtje) wel ^O^.

Ik ga zo naar Leeuwarden, gesprek met bureau dat voor oa onderwijs recruteert (ze hebben mij benaderd). Ik moet m'n diploma meenemen (faal, want die heb ik nog niet, dankzij Windesheim) en referenties (eveneens faal, want het is nu vakantie en ik kan niemand bereiken). Ik geloof sowieso niet zo in dat soort organisaties, zeker niet in mijn specifieke geval, maar goed, misschien vinden zij eens een passende vacature die ik zelf niet zo snel zou vinden.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:12:31 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85424503
Wanneer begint het studiejaar voor DaD trouwens weer? Volgende week?
Niet meer actief op Fok!
pi_85424513
Mo! Bah wat naar. Goed gehandeld meid. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85424547
Mo wat ben je een stoer wijf! echt goed gereageerd!

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 07:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Op mijn vraag aan iemand hoe je macaroni en cheese maakt: 'boil macaroni, add cheese.' Ja dat weet ik ook en het klinkt als een stomme vraag maar ik dacht dat er toch wel iets meer inging, beetje saai zo?

Sorry voor mijn plotselinge macaroni obsessie :')
Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtends :P

Het is ook heel saai, maar dat maakt het niet minder lekker :9 Gewoon een goeie kaassaus maken en macaroni erdoor! Sommige mensen doen het dan ook nog in de oven maar dat hoeft voor mij eigenlijk niet perse. Als je het te saai vindt kun je er natuurlijk ook nog andere dingen bij doen, ik vind zelf ham en erwtjes lekker in mac and cheese :)

damn you nu heb ik ook zin in mac and cheese }:|

oh en goedemorgen :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85424559
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer begint het studiejaar voor DaD trouwens weer? Volgende week?
Maandag begint m'n introductieweek (wat heel vrijblijvend klinkt, maar eigenlijk gewoon elke dag van 9 tot 16 of later duurt). Ook een keer tot half 6 als ik om 6 uur weer moet werken en er kon niemand met me ruilen of voor me invallen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85424605
Goedemorgen!

:@ ik voelde me wel een beetje stoer ja, :@ maar vind 't wel stom.. 't was al zo koud en zulks :') en dan ook nog 's dit erbij.

M'n trouwjurk is overigens gewoon nog helemaal in orde..

*O*

Ben nu net solidair met Mr.Mo op gestaan :O :Z maar wil eigenlijk terug naar bed... *twijfel*
Ja doei.
pi_85424627
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
Mo wat ben je een stoer wijf! echt goed gereageerd!
[..]

Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtends :P

Het is ook heel saai, maar dat maakt het niet minder lekker :9 Gewoon een goeie kaassaus maken en macaroni erdoor! Sommige mensen doen het dan ook nog in de oven maar dat hoeft voor mij eigenlijk niet perse. Als je het te saai vindt kun je er natuurlijk ook nog andere dingen bij doen, ik vind zelf ham en erwtjes lekker in mac and cheese :)

damn you nu heb ik ook zin in mac and cheese }:|

oh en goedemorgen :D
Juist nu heb ik er zin in ja. Maar thanks, ik ga even wat in elkaar knutselen vanaaf. ;)
pi_85424985
Morning!
Mo wat een verhaal, goed gereageerd, wat een mafkees...

Shiny, ik heb ooit eens een recept gevonden voor een geweldige mac & cheese, ga even voor je kijken of ik het terug kan vinden.. Nu heb ik er ook zin in, comfort food hmmm O+

Nu even bij lezen. Eten gaat hier goed, heb alleen een ongelofelijke trek in carbs, blijf maar brood eten! Vanavond gaat er hoe dan ook een hele stronk broccoli in *O*
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85425185
:W

Wat een eikel Mo :( Gelukkig heb je hem weggejaagd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85425233
Goedemorgen, op naar Apeldoorn :s) !

Lijstje voor vandaag

O: beschuit kaas/komkommer, beschuit appelstroop, beker karnemelk
T: ? In Apeldoorn
L: ? Idem
D: spaghetti bolognese met parmezaanse kaas en rucola
T: yoghurt met nectarines
pi_85425239
mac & cheese, het klinkt viessss. Maar ik ben ook geen kaasliefhebber. Wel vind ik pasta carbonara heerlijk, once in a while. Maar dan niet met macaroni, maar met fusili.

Mo, wat een achterlijke kerel... Goed gehandeld ^O^ Stoer inderdaad!!

Mini & XM, :* voor de stage en werkproblemen/-drukte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:20:25 #87
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85425573
Bah Mo, wat naar,.. -O- goed gereageerd!

ooooohhh wat is mijn date toch leuk O+

Nu naar de psych, mail is gister verstuurd, ik heb echt vlinders en bakstenen in mijn maag, niet normaal :o :X
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85425663
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:45 schreef josja het volgende:
Morning!
Mo wat een verhaal, goed gereageerd, wat een mafkees...

Shiny, ik heb ooit eens een recept gevonden voor een geweldige mac & cheese, ga even voor je kijken of ik het terug kan vinden.. Nu heb ik er ook zin in, comfort food hmmm O+

Nu even bij lezen. Eten gaat hier goed, heb alleen een ongelofelijke trek in carbs, blijf maar brood eten! Vanavond gaat er hoe dan ook een hele stronk broccoli in *O*
Dat zou fijn zijn!

En yay for broccoli *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:30:27 #89
236335 neen
schone schijn
pi_85425770
Ja goedemorgen, het is wel lekker met een hele oude kaas ja. Volgens mij gewoon macaroni koken en dan kaas erbij gooien en roeren en husselen tot alles is gesmolten en door elkaar is. Zeker wel nog in de oven met wat geraspte kaas er bovenop.
En veel plezier viking B-)
het lijkt niet wat het is
pi_85425933
Succes Cali!

En O+ voor de leuke date!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85426117
Goedemorgen. :)

Wat knap dat je zo reageerde Mo. ^O^
Maar ik kan me voorstellen dat het even een heel naar gevoel geeft.
pi_85426233
Wauw Mo, ik denk dat ik te verbijsterd zou zijn geweest om zo te reageren.

Ik zit lekker aan een kom met basmati( O+ ) rijst, kibbeling, erwten en zoetzure saus :9 . Ik hou van kliekjes in de ochtend.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:53:51 #93
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85426260
Goeiemorgen!

MO, goed gehandeld joh! ^O^ fijn dat alles goed met je gaat!

Razztwizzle, veel plezier in mijn geboorte/woonplaats :D wel even laten weten waar je geweest bent hè!

Zelf hou ik niet van macaroni.. ielg!
Gisteravond brocolli gegeten, en mag vanavond kiezen wat we gaan eten. Denk dat ik maar voor bloemkool. Even flink wat groente naar binnen werken na anderhalve week festivaleten :Y)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:56:36 #94
236335 neen
schone schijn
pi_85426322
Ik zit wel eens in de bus naar Apeldoorn B-) :')
Zo maar weer een rondje lopen denk ik, gisteren ging lekker dus vandaag zal het wel wat minder zijn maar goed. Het hele mario kart feest gisteren wat we na Oprah gingen doen ging gepaard met eten en drinken natuurlijk. Ik zie dat bij mezelf ook niet goedkomen als ik weer de hele ochtend vrij heb.

Nu eerst maar een kopje koffie.
pi_85426567
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dat zou fijn zijn!

En yay for broccoli *O*
Ja, ben verdorie al een uur aan het zoeken, kan het niet meer vinden -O- Ik kan me nog herinneren dat er iets van een bechamelsausje werd gebruikt, en daar dan de kaas in laten smelten.. Ik zoek nog even door!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85426871
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
*verhaal over pool met losse handjes
Wat een eikel zeg :{w }:|. Gelukkig dat het met jou nog wel goed gaat.

:* voor iedereen met drukte, stress, problemen en verdriet.

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef conleche het volgende:

[..]
Ik ben moe. :O Nou ja, nog 1 dagje werken en dan 9 dagen vrij!! Zouden eigenlijk een weekje naar Ierland gaan. Dat gaat natuurlijk niet door. Gelukkig regent het daar heul hard, dus nu is het wel minder erg dat dat niet door gaat.
Niets van geloven die weersvoorspellingen. Ik zou iedere dag compleet natregenen, maar ben toch echt verbrand en heb 2x een middagje regen gehad (ok, dat was wel vrij uniek).

Kamer opruimen, tas inpakken (dat kan niet als ik mn vloer niet vrij van rommel krijg), inkopen doen in de stad, fotoboek van de vakantie maken en evt nog naar amsterdam om wat zooi achter te laten. Ik mag blij zijn dat ik 9 uur al wakker werd, ipv over 10 min.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85426951
Morning :W

O: boterham hagelslag
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 pistoletjes filet americain met uitjes
T: appel, druiven
S: fitness
D: biefstukje en broccoli
T: yoghurt met muesli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85427137
Broccoli O+ vanavond citroencouscous met broccoli :9 en falafel!

En om 2 uur moet ik naar het uitzendbureau én ga even bellen met een restaurant hier in Nijmegen dat ook lunches serveert en wat dus een optie is! En ze zoeken bedieningsmedewerkers, dus ga straks maar 's bellen of wellicht rijd ik even langs.. 8-) Als Mozes niet naar de berg komt...
Ja doei.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:32:23 #99
236335 neen
schone schijn
pi_85427260
Goed bezig jij ^O^

Beetje een plan van vandaag :')
O: gekookt eitje, 2 broodjes, koffie
S: klein rondje lopen
T: water, appel
L: Gebakken ei? Of iemand een beter plan :') ik heb daar zin in
Rest van de dag onderweg enzo dus nog geen idee
T: wodka (wodka woensdag :') )
pi_85427317
Mo, heldin! Goed gedaan hoor, dat moet je maar net kunnen op zo'n moment :Y
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:38:35 #101
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85427417
Ik heb een rode en paarse skinnyjeans, en ik ben van plan om een daar van zwart te verven met textielverf van dylon. Iemand hier ervaring mee?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:40:01 #102
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85427451
Ik heb een rode en paarse skinnyjeans, en ik ben van plan om een daar van hem zwart te verven met textielverf van dylon. Iemand hier ervaring mee?
pi_85427479
Textielverf, daar heb ik in de 90's wel eens wat mee gedaan. :D Met zwart gaat het volgens mij altijd wel goed. Maar ik heb geen flauw idee meer welk merk ik toen had... Weet wel dat mijn moeder doodsangsten uitstond of de wasmachine daarna nog wel zou werken _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 18 augustus 2010 @ 10:44:10 #104
70532 loveli
N
pi_85427562
M'n zus heeft weleens iets voor zichzelf knalroze geverfd. En in de witte was erna het een en ander van m'n moeder:')
crap in = crap out
pi_85427629
Als je broeken van katoen zijn werkt het prima. Wel eerst kleddernat maken van te voren en na het verven een donkere, liefst zwarte was draaien. Of een lege machine, maar dat vind ik dan altijd wel zonde. :P
pi_85427737
Het nadeel is dat soms de stiksels niet meekleuren. Ik heb nu een zwart jasje met rode stiksels :')
Edit: al lijkt me dat bij een skinny niet per se lelijk.
pi_85427795
Mogge!
Jeetje Mo, ik schrik ervan :{ Gelukkig heb je hem weggejaagd ^O^

Zo weer naar Rotterdam en dan m'n tas inpakken *O* Inclusief laarzen, die zal ik nodig hebben }:|
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:01:23 #108
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85428071
oke, thanks!
Leek me wel een slim plan, aangezien ik niet meer zoveel geld heb, en ik 3 broeken weg kan gooien omdat daat gaten bij het kruis zitten (door m'n zadel }:| ). Heb een aantal broeken die ik nooit meer draag en wil nog een zwarte broek^^

Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) of paarse (niet zo vel) zou kleuren.. :')
Even straks met mama overleggen!
pi_85428224
Morning!

Mo, goed gereageerd. Hopelijk heeft de pliesie straks een dik genoeg dossier!

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model :{w "
Mehehehe })

@XM: wat naar dat ze je "saboteren"... zijn dat collega's of leidinggevenden? Beetje flauw wel, sterkte ermee!

@Nouk: als het katoenen naden zijn kleuren ze wel mee, anders niet. Kan je ze niet gewoon in een grote teil verven trouwens, zodat de wasmachine gewoon normaal blijft? Heb er geen ervaring mee hoor :P
pi_85428242
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
oke, thanks!
Leek me wel een slim plan, aangezien ik niet meer zoveel geld heb, en ik 3 broeken weg kan gooien omdat daat gaten bij het kruis zitten (door m'n zadel }:| ). Heb een aantal broeken die ik nooit meer draag en wil nog een zwarte broek^^

Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) of paarse (niet zo vel) zou kleuren.. :')
Eeeeh :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85428246
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:

Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) fel of paarse (niet zo vel fel ) zou kleuren.. :')
ik zou de rode zwart maken maar dat is omdat ik niet houd van rode broeken :P
pi_85428297
Niet je vel verven hoor :D !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:12:19 #113
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85428369
foutje, 't is nog vroeg hè :')
pi_85428454
Ik dacht eerst dat je veT had staan. :P

Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood. O+ Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
pi_85428461
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Mo, goed gereageerd. Hopelijk heeft de pliesie straks een dik genoeg dossier!
[..]

Mehehehe })

@XM: wat naar dat ze je "saboteren"... zijn dat collega's of leidinggevenden? Beetje flauw wel, sterkte ermee!

@Nouk: als het katoenen naden zijn kleuren ze wel mee, anders niet. Kan je ze niet gewoon in een grote teil verven trouwens, zodat de wasmachine gewoon normaal blijft? Heb er geen ervaring mee hoor :P
Dat deed ik ooit bij m'n witte gympies! Werd best aardig :)
pi_85428497
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef sigme het volgende:
Niet je vel verven hoor :D !

:')!
Ja doei.
pi_85428547
O: Om 5 uur. :') 2 beschuitjes met boter en anijsmuisjes
L: roerei met tomaat/ui en ham op een geroosterde boterham
T: optimel framboosdrank
S: hardlopen
T wodka/chips
D: ik denk kliekje pasta van gisteren, was echt haske lekker. :9
T: citroenijsje
pi_85428550
Als je de aanwijzigingen opvolgt is er ook niets aan de hand, althans, is mijn ervaring. Je moet de machine gewoon zeker nog een of twee keer laten draaien zonder was erin. Je hebt geloof ik ook twee soorten dylon, eentje voor koud(er) en eentje voor warm water.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:19:14 #119
236335 neen
schone schijn
pi_85428580
Ik wist niet dat dat bestond joh :') wel handig om te weten voor als ik ooit nog emo of gothic ofzo wil worden.

Maar inderdaad? Gewoon in de wasbak proberen ofzo ipv in de wasmachine :?
pi_85428626
Er bestaan ook andere kleuren hoor neen! Licht gekleurde dingen kan je bijvoorbeeld prima roze maken :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:21:23 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85428651
Als je in een teil gaat verven, moet je wel erg oppassen met spetters: die krijg je er dan geheid niet meer uit. Het uitspoelen is daarom met de hand ook een rotklus.

Het kan prima in de wasmachine. Goed de aanwijzingen opvolgen, dus ook nog een keer met een lege trommel. En voor de zekerheid daarna misschien niet bij de eerste was je heel goeie goed erin wassen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:31:43 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85429015
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef conleche het volgende:
O: Om 5 uur. :') 2 beschuitjes met boter en anijsmuisjes
L: roerei met tomaat/ui en ham op een geroosterde boterham
T: optimel framboosdrank
S: hardlopen
T wodka/chips
D: ik denk kliekje pasta van gisteren, was echt haske lekker. :9
T: citroenijsje

Da's een hele normale tijd :+
Vanaf morgen weer 5 dagen vroeg en dan vakantie *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85429173
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's een hele normale tijd :+
Vanaf morgen weer 5 dagen vroeg en dan vakantie *O*
Nou ik heb daarna gewoon weer geslapen hoor, van half 7 tot half elf. :+ Ik at het als slaapmiddel. :P

Wie er ooit bedacht heeft dat je energie krijgt van eten.......... :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:37:54 #124
236335 neen
schone schijn
pi_85429225
Dat is wel raar ja, ik heb het namelijk ook. Na een goede avondmaaltijd lig ik altijd graag even op de bank.
pi_85429579
Als ik overdag op een nuchtere maag als lunch twee vette kaasbroodjes zou eten val ik ook instant in slaap :') Gewoon in college ook :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:50:13 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85429604
Hoi :W

Mo! Wat goed van je dat je die kerel van je af hebt geslagen! _O_ Stoerrrr, en heel fijn dat je nog in orde bent!

Ik heb me zojuist ingeschreven bij Asa, het studenten-uitzendbureau... ben benieuwd. Verder ga ik nu verder aan mn sollicitatiebrief voor de enige culturele vacature in Groningen :X duim voor me!

Straks mn oppaskindje ophalen, die blijft hier tot na het eten O+
pi_85430488
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ik dacht eerst dat je veT had staan. :P

Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood. O+ Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
Dat. Bovendien ken ik iemand die een rode skinny heeft, dat vind ik echt een gave broek.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85430528
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!

Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie :+

Maar goed, het is afgerond :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:33:17 #129
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85431119
die paarse is wel lavendelpaars/blauw, geen lelijke kleur paars ofzo.
En die rode zit het lekkerst, en denk dat ik hem toch niet meer aan doe, heb daar niet echt het lef meer voor haha!

lijstje:
o: beschuitje met appel/perenstroop, crackers met schouderham en tomaat, wiener melange
t: wiener melange
m: tosti met pesto, tomaat en mozzarella
t: ?
a: aardappels met bloemkool en satésaus
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:36:48 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85431237
Ik heb net een heel fijn superzacht blauw vestje gekocht bij de C&A, en het was niet eens acryl! Gewoon viscose met maar een heel klein beetje poly O+ En maar 12,95 *)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:37:17 #131
236335 neen
schone schijn
pi_85431249
Nou, ik dacht ik ga weer met Evy lopen omdat pauze's chill zijn. Had ik na het een-na-laatste stukje een pauze van 2 minuten zet ze er gewoon Blue - One Love in, dan zijn die 2 minuten natuurlijk zo voorbij. Nou ja wel weer 5km gelopen in een wat langzamere tijd dan maar goed ik denk dat het toch wel beter is om rustig aan te beginnen want ik liep op het begin wel wat stroef :')

pi_85431321
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!

Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie :+

Maar goed, het is afgerond :)
:') Praten.. jaja..
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:47:57 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85431638
Lijstje:

O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid

Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.

:{
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:49:18 #134
236335 neen
schone schijn
pi_85431685
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

:') Praten.. jaja..
Misschien was het Big Frank wel.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:49:49 #135
236335 neen
schone schijn
pi_85431698
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.

Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen O+
pi_85431857
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:

Een echte avondmaaltijd :Y Biefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:58:52 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85432018
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef neen het volgende:

[..]

Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen O+
Ik ben geen kerel he! :').

En van die kcals van de salade, moet de kaas nog af, maar weet niet hoeveel dat is.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:41 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85432053
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een echte avondmaaltijd :Y Biefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Biefstuk lust ik niet ;). Maar zal kijken wat ik er nog bij kan doen. Meestal niet zoveel trek meer na het sporten. Misschien nog wat zuivel ofzo.
pi_85432072
XM, lust je niet veel groenten of zijn die maaltijdsalades alleen gemaksvoer? Want andere groentes eten zou je al goed doen! *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:00:43 #140
236335 neen
schone schijn
pi_85432084
Als je in ieder geval maar een fatsoenlijke avondmaaltijd eet, 2 broodjes met appelstroop is niet zo goed volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')