De deadline is het feit dat het maanden geleden al af had moeten zijn en dat die mensen nu een steeds slechtere indruk van mij krijgen. Netwerktechnisch gezien niet zo handig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:16 schreef neen het volgende:
Hèhè goed dat je jezelf kent mr, als er geen deadline zou zijn voor dat stageverslag zou ik het rustig aan doen, anders gewoon afmaken. Bezig ben je sowieso! En sporten och, als je er een uurtje voor kan vrijmaken dikke prima, of not..., och niet het belangrijkste wat er is.
Aan de andere kant schiet het bij mij niet op dus moet je m'n "raad" maar niet zo serieus nemen.
Veel plezier morgen razztwizzle! Is vast leuk :¤
Ik ga weer verder met maro kart, jammer dat m'n huisgenoten zo slecht zijn en het maar met 2 personen kan maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu ga ik maar een uur eerder naar m'n werk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Holymoly Mo! Das niet niks! Wel goed en assertief gehandeld.
Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aanmaar je kan er wel aardig winkelen!
En verder heb ik echt waanzinnig slecht geslapen...Je kunt het echt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu ga ik maar een uur eerder naar m'n werk.
Niks aantrekken van mensen die je proberen te saboteren.
Succes/sterkte!
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Holymoly Mo! Das niet niks! Wel goed en assertief gehandeld.
Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aanmaar je kan er wel aardig winkelen!
En verder heb ik echt waanzinnig slecht geslapen...Wat stom. Dan ze juist even iets laten zien! Dat kun je heus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu ga ik maar een uur eerder naar m'n werk.
En Mo, bah...gelukkig dat ze snel konden komen![]()
Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtendsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Op mijn vraag aan iemand hoe je macaroni en cheese maakt: 'boil macaroni, add cheese.' Ja dat weet ik ook en het klinkt als een stomme vraag maar ik dacht dat er toch wel iets meer inging, beetje saai zo?
Sorry voor mijn plotselinge macaroni obsessie
Maandag begint m'n introductieweek (wat heel vrijblijvend klinkt, maar eigenlijk gewoon elke dag van 9 tot 16 of later duurt). Ook een keer tot half 6 als ik om 6 uur weer moet werken en er kon niemand met me ruilen of voor me invallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer begint het studiejaar voor DaD trouwens weer? Volgende week?
Juist nu heb ik er zin in ja. Maar thanks, ik ga even wat in elkaar knutselen vanaaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
Mo wat ben je een stoer wijf! echt goed gereageerd!
[..]
Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtends
Het is ook heel saai, maar dat maakt het niet minder lekkerGewoon een goeie kaassaus maken en macaroni erdoor! Sommige mensen doen het dan ook nog in de oven maar dat hoeft voor mij eigenlijk niet perse. Als je het te saai vindt kun je er natuurlijk ook nog andere dingen bij doen, ik vind zelf ham en erwtjes lekker in mac and cheese
damn you nu heb ik ook zin in mac and cheese
oh en goedemorgen
Dat zou fijn zijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:45 schreef josja het volgende:
Morning!
Mo wat een verhaal, goed gereageerd, wat een mafkees...
Shiny, ik heb ooit eens een recept gevonden voor een geweldige mac & cheese, ga even voor je kijken of ik het terug kan vinden.. Nu heb ik er ook zin in, comfort food hmmm![]()
Nu even bij lezen. Eten gaat hier goed, heb alleen een ongelofelijke trek in carbs, blijf maar brood eten! Vanavond gaat er hoe dan ook een hele stronk broccoli in
Ja, ben verdorie al een uur aan het zoeken, kan het niet meer vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn!
En yay for broccoli
Wat een eikel zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
*verhaal over pool met losse handjes
Niets van geloven die weersvoorspellingen. Ik zou iedere dag compleet natregenen, maar ben toch echt verbrand en heb 2x een middagje regen gehad (ok, dat was wel vrij uniek).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben moe.Nou ja, nog 1 dagje werken en dan 9 dagen vrij!! Zouden eigenlijk een weekje naar Ierland gaan. Dat gaat natuurlijk niet door. Gelukkig regent het daar heul hard, dus nu is het wel minder erg dat dat niet door gaat.
Mehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model"
Eeeehquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
oke, thanks!
Leek me wel een slim plan, aangezien ik niet meer zoveel geld heb, en ik 3 broeken weg kan gooien omdat daat gaten bij het kruis zitten (door m'n zadel). Heb een aantal broeken die ik nooit meer draag en wil nog een zwarte broek^^
Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) of paarse (niet zo vel) zou kleuren..![]()
Even straks met mama overleggen!
ik zou de rode zwart maken maar dat is omdat ik niet houd van rode broekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
Weet alleen niet of ik nou m'n rode (vel) fel of paarse (niet zo vel fel ) zou kleuren..![]()
Even straks met mama overleggen!
Dat deed ik ooit bij m'n witte gympies! Werd best aardigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Mo, goed gereageerd. Hopelijk heeft de pliesie straks een dik genoeg dossier!
[..]
Mehehehe![]()
@XM: wat naar dat ze je "saboteren"... zijn dat collega's of leidinggevenden? Beetje flauw wel, sterkte ermee!
@Nouk: als het katoenen naden zijn kleuren ze wel mee, anders niet. Kan je ze niet gewoon in een grote teil verven trouwens, zodat de wasmachine gewoon normaal blijft? Heb er geen ervaring mee hoor
Da's een hele normale tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef conleche het volgende:
O: Om 5 uur.2 beschuitjes met boter en anijsmuisjes
L: roerei met tomaat/ui en ham op een geroosterde boterham
T: optimel framboosdrank
S: hardlopen
T wodka/chips
D: ik denk kliekje pasta van gisteren, was echt haske lekker.
T: citroenijsje
Nou ik heb daarna gewoon weer geslapen hoor, van half 7 tot half elf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's een hele normale tijd
Vanaf morgen weer 5 dagen vroeg en dan vakantie
Dat. Bovendien ken ik iemand die een rode skinny heeft, dat vind ik echt een gave broek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Ik dacht eerst dat je veT had staan.![]()
Ik zou de paarse verven, maar da's omdat rood.Of de paarse moet meer lavendelblauw zijn, dat vind ik wel een mooie kleur.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef j.t het volgende:
Goedemorgen : Wat een randdebiel Mo!
Net ontbeten met een bakje magere yoghurt en choco muesli.
Heb ook bericht van de politie van mijn melding. Ze hebben contact gehad met de meneer die zei dit al te verwachten, wat politiemeneer nooit had meegemaakt. De meneer bevestigde mijn verhaal en zei nog gestopt te hebben bij eerste parkeerplaats om er over te praten (ik zei niet gezien, hij reed aanzienlijk stukje harder dan ik (( en weet niet of ik wel gestopt zou hebben als ik het wel gezien had )) )
Politiemeneer benadrukte hem dit niet meer te doen, meneer was erg mee eens en politiemeneer gaf klein advies aan me mee: steek je middelvinger maar niet meer op dat verergert de situatie![]()
Maar goed, het is afgerond
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Een echte avondmaaltijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark met 2 kleine lepels muesli
T: -
L: maaltijdsalade bacon: 596 kcal, maar heb het zakje met 48+ kaas eruit gelaten. Vies.
T: appel
S: RPM
D: 2 boterhammen appelstroop oid
Misschien mag er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat.
Ik ben geen kerel he!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ik doe je D bij je L en dan mag je een lekkere avondmaaltijd uitkiezen
Biefstuk lust ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een echte avondmaaltijdBiefstukje met broccoli, zoals ik eet vandaag? Evt. nog wat carbs erbij, maar je hebt een nette lunch vandaag, dus ook weer niet noodzakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |