Ja heel lekker! Is een recept van Smulweb. Ik heb dadels gebruikt en cherrytomaatjes, en ik heb er nog rozijntjes aan toegevoegd. Héérlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oh my, dat klinkt lekkerheb je daar een recept van?
Beter koop je een leuk shirtje/jurkje waar ie niet in opvalt of waar je je gewoon hoe dan ook hot in voeltquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
Daim![]()
Ik ga vrijdag stappen, dus nu niks meer eten of iets kopen om mijn middelrol voor een avond in te kunnen dammen....Hmmmmz.
Of misschien zeggen ze wel weer af op het laatste moment... *snaait mini-bounty* (134 kcals voor 1 zo'n klein klotebountytjeecht die koop ik nooit meer)
Het is druk in m'n maag.quote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef anna82 het volgende:
ola!
En wat denken jullie, zou Kwak weer fijn aan het cocoonen zijn met haar lief?
Oo em gie dat ziet er lekker uit. En ik had al zo'n trek in zoet, meuh.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en DaD, ik kom gráág een keertje langs! Sowieso om je huisje nog eens te zien, en die red velvet cupcakes zijn natuurlijk het perfecte excuus![]()
In San Francisco had ik een stuk cheesecake met red velvet laagwat goddeloos zoet zeg
[ afbeelding ]
Whoaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en DaD, ik kom gráág een keertje langs! Sowieso om je huisje nog eens te zien, en die red velvet cupcakes zijn natuurlijk het perfecte excuus![]()
In San Francisco had ik een stuk cheesecake met red velvet laagwat goddeloos zoet zeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef neen het volgende:
een strijkijzer om m'n boxers en sokken te strijken en een citruspersom citrussen te persen
Vrouwen kunnen best leuk zijn! ik kan nog wel een boekje open doen overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef neen het volgende:
O nice! Ajax met deze stand = gelden anders sloeber
![]()
En een vriend van me gaat samenwonen en nu krijg ik gratis dubbele spullen zoals een strijkijzer om m'n boxers en sokken te strijken en een citruspersom citrussen te persen. Dat is het voordeel, de nadelen zijn erger van het samenwonen
vrouwen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Innig verstrengeld liggen met dr lover?
Leer mij mannen kennenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best leuk zijn! ik kan nog wel een boekje open doen overmannen
ja dat klinkt natuurlijk toffer dan het is he!! Het is hier een heel erg "ons kent ons" omgeving. Mijn pa zit in de reclame en heeft beloofd de website te maken voor een italiaans restaurant en daarvoor gaan mijn vriendje en ik op de foto!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Perruche, dat klinkt als een tof weekend! Hoe krijg je dat nou voor elkaar, model zijn in een restaurant??
Dacht ik in dit topic SF even te vermijden..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van groente of volkorenbrood?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst.
O: bak kwark met jam
L: 3 kwarkbolletjes van de bakker, cappuccino en chai latte
T: paar dropjes
T: klein handje rozijntjes & nootjes
D: zoete aardappel&pompoentajine met couscous
Weinig...maar ik weet niet zo goed wat ik er nou nog bij moet nemen.
Woops! Sorry PFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef P.F. het volgende:
[..]
Dacht ik in dit topic SF even te vermijden..
Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou, leuke avondvossenjacht, aangerand, politiebureau
en het was koud.. zo maar 's op weg naar huis
Waaaaat!?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
WTFquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Smoothie is een goed idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Laureline het volgende:
Ik ontbijt altijd met fruit, heb ik dat maar vast gehadVaak ook iets van zuivel erbij:
verse ananas met hele romige/korrelige yoghurt vind ik heel lekker, maar de laatste tijd zijn de ananassen bij de AH zo erbarmelijk knarsig, dat ik maar wat rood fruit uit de vriezer haal. Daar maken we dan een smoothie van, met (vanille)yoghurt erdoor. Vers rood fruit is ook zalig, maar dan moet ik weer naar de markt, dat doe ik wel als het niet regent.
Oh ik ben echt niet scherp, ik las eerst: ik ben een strijkijzer, en toen dacht ik dat jouw strijkijzer een coming out had beleefd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Uniek! Wat eet jij VEEL!![]()
Als je de 7 van Zevenhuizen gaat lopen ga ik je aanmoedigen en met bananen en energiedrankjes in de voortuin klaar staan!
![]()
@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model"
@neen: yay voor gratis spullies!Ik heb ook een strijkijzer. De laatste keer dat die uit de kast is geweest was toen we gingen trouwen afgelopen April en
zijn overhemd moest strijken van mijn schoonmoeder.
![]()
Ik ben voooooool!
Moet voor morgen nog iets voor het ontbijt verzinnen maar de lunch en het avondeten ben ik wel zo ongeveer uit.
O: ?
L: broccolisoep
D: veulengebraad, witlof met peer en blauwe kaas uit de oven en aardappelpuree
T: cheesecake met ricotta en een oreobodem![]()
Ik blijf weer even bij de volkoren- en meergranendingen vandaan want daar krijg ik altijd last van. Witbrood en andere troep gaat wel goed maar is niet lekkah dus nu zit ik toch een beetje met het ontbijt. Fruit is ook maar zo... fruitig.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?
Gaat het wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
Waarvanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga muffins bakken want ik heb een vreetkick
Geblowd of ff afreageren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jawohl!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ik ben echt niet scherp, ik las eerst: ik ben een strijkijzer, en toen dacht ik dat jouw strijkijzer een coming out had beleefd...
En veulengebraad? Als in van een dartel veulentje?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik bedoelde meer dat ik trek had in iets lekkers - had er even niet aan gedacht dat er mensen in dit topic zijn met echte vreetkicks - heb ondertussen 22 gram nibits op. Woohooquote:
Dat is dus 1 hele nibit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik bedoelde meer dat ik trek had in iets lekkers - had er even niet aan gedacht dat er mensen in dit topic zijn met echte vreetkicks - heb ondertussen 22 gram nibits op. Woohoo
Nee een uitdeelzakje!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef neen het volgende:
Wat een idioot ja, goed dat je gewoon "je mannetje" ofzo hebt gestaanmet die anderen wel alles oké dan ook?
[..]
Dat is dus 1 hele nibit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Als jij dat eet lach ik daarom omdat het zo weinig is, als ik zo weinig nibits zou eten zou ik huilenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee een uitdeelzakje!
Je hebt gelijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef neen het volgende:
[..]
Oh, MR first things first hè! Presentatie -> dtageverslag -> vriendje even? Waarschijnlijk krijg je het wel op tijd af maar if not kan je vriendje zich toch ook wel even vermaken zonder jou? Misschien niet leuk en gezellig mast wat moet, dat moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |