abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85413482
@ anna82: eh dat is wel heel gaaf, zo'n reis! Wanneer wil je weggaan? Niet laten ontmoedigen hoor, waarschijnlijk zijn die "nare" reacties van mensen die stiekem een beetje jaloers zijn... (dat is althans mijn ervaring :P )

En Noukjee welkom terug! Zo te lezen heb je het leuk gehad :Y goed hoor :) Wat een domper die regen nu of niet :P (of regent het niet waar jij woont?)
pi_85413508
Samenwonen O+

Cali met d'r date O+

Wat is kwak aan het doen?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:11:48 #28
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85413535
Innig verstrengeld liggen met dr lover?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85413679
Op mmijn arm zit een korstje van een brandwond en het jeukt echt als een malle :( en :') want misschien heb ik eindelijk eens geen litteken ga ik er alsnog aan pielen.

We blijven tot volgende week woensdag in Duitsland, dan met de trein terug (maar 40 euro, 7 uur onderweg!). Het weekend gaan we naar Berlijn en vrijdag een dagje naar Dresden. En vriendje en ik gaan model zijn (huhu) voor een website van een restaurantje hier, hoe grappig :D en als "beloning" krijgen we gratis voedsel :9 nom!

Morgen ga ik ook inkopen doen en boodschappen, ik denk dat ik de vegetarische tajine ga maken, klinkt echt heerlijk!
pi_85413721
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Innig verstrengeld liggen met dr lover?
O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:17:59 #31
236335 neen
schone schijn
pi_85413816
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen best leuk zijn! ik kan nog wel een boekje open doen over :') mannen :')
Leer mij mannen kennen :')
En soms is het wel leuk maar het is altijd anders wanneer er vrouwen bij zitten, bij de echte mannen dus. Anders is wel iets minder gezellig in dit geval.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:18:53 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85413850
Oh Perruche, dat klinkt als een tof weekend! Hoe krijg je dat nou voor elkaar, model zijn in een restaurant?? :D
pi_85414135
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Perruche, dat klinkt als een tof weekend! Hoe krijg je dat nou voor elkaar, model zijn in een restaurant?? :D
ja dat klinkt natuurlijk toffer dan het is he!! Het is hier een heel erg "ons kent ons" omgeving. Mijn pa zit in de reclame en heeft beloofd de website te maken voor een italiaans restaurant en daarvoor gaan mijn vriendje en ik op de foto!

edit: en de eigenaar van het restaurant is dus een kennis van m'n pa.
pi_85414261
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en DaD, ik kom gráág een keertje langs! Sowieso om je huisje nog eens te zien, en die red velvet cupcakes zijn natuurlijk het perfecte excuus :Y)

In San Francisco had ik een stuk cheesecake met red velvet laag :9~ wat goddeloos zoet zeg _O_
[ afbeelding ]
Dacht ik in dit topic SF even te vermijden.. :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:28:20 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85414262
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst.

O: bak kwark met jam
L: 3 kwarkbolletjes van de bakker, cappuccino en chai latte
T: paar dropjes
T: klein handje rozijntjes & nootjes
D: zoete aardappel&pompoentajine met couscous

Weinig... :{ maar ik weet niet zo goed wat ik er nou nog bij moet nemen.
Wat dacht je van groente of volkorenbrood?

Mijn daglijstje
o. 2 eieren
t. appel
l. bruin bolletje kroket + broodje filet
t. -
d. half pak spinazie + grote opscheplepel aardappelpuree + vis
s. 1,5 uur sportschool

:o Daar zou nog wel wat bij mogen eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:29:23 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85414322
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef P.F. het volgende:

[..]

Dacht ik in dit topic SF even te vermijden.. :P
Woops! Sorry PF :*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:31:33 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85414430
Tink, de tajine was goed gevuld hoor, zaten ook nog tomaten en wortels in :Y

Volkorenbrood, dat is het ja. Kwarkbolletjes waren natuurlijk wit.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:38:07 #38
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85414732
@ Anna; tijdens festival aardig wat irritaties van mijn kant. Maar dat komt omdat 't vriendje soms nogal irritant is als ie teveel biertjes gedronken heeft, en zaten net voor het festival 2 weken met elkaar in Griekenland, en nu gelijk 2 weken samen in een tentje, en nouja, soms botst het dan als we zoveel op elkaar lip zitten.
Maar dat komt omdat ik ook een enorm zeikwijf ben en mijn vriendje eigenlijk echt wel een liefkees is! :@
lief dat je 't vraagt =D

@ LB; oeeeeeeeeeh, die taart ziet er echt god-de-lijk uit!

@ Razztwizzle; Ik woon in Apeldoorn =D!
Waar ergens ga je eten? Al enig idee? Want ik ga morgen naar het centrum, misschien dat ik je dan wel ergens zie lopen :D
Dat zou dan mijn eerste keer zijn dat ik een slankie in het echt zie, haha!

@ Perruche, ja was idd erg afzien toen ik weer in Nederland kwam. We vlogen tot Dusseldorf, en hadden enorm turbulentie omdat daar storm ofzo in de lucht zat, dus dat was al niet fijn, en toen reden we naar Apeldoorn (mijn woonplaats) en hele tijd onderweg regen gehad. Dus zat wel een beetje te balen haha!

En mijn slaapkamer zit op zolder ; een dakkapel. En die ging m'n vader schilderen toen ik weg was. Dus raam enzo eruit, kozijnen en raam schilderen en raam er weer in, en dat verf moet er 2x overheen, en nu heeft m'n vader het 1x geverft, en nu heeft hij het weer heel erg in z'n rug. Dus ik slaap nu zonder raam, zal wel koud worden vannacht!

EN ik had trouwens op Sziget zo enorm veel last van muggen. Op een gegeven moment hebben we ze met z'n alle geteld en ik had gewoon 18 muggenbulten waarvan er 5 ook nog waren ontstoken (dus enorm dikke gezwellen leken), en had zo'n jeuk, en kon gewoon nachten niet slapen door de jeuk. En iedereen maag zeggen niet krabben, en dat weet ik zelf ook, maar echt, het was gewoon onverdragelijk. Heb de 3e dag ofzo, ook gewoon stieken zachtjes zitten janken in m'n tent omdat ik er zo gek van werd :@ Gelukkig kwam vriendje me wel troosten en had de rest niet in de gaten dat ik even aan het huilen was O-)
En het ergste was dat ik de enige was die zoveel muggenbulten had..
En was ook erg was is dat ze daar een enorme grote supermarkt hebben (die alles verkopen, van drank tot gebakken aardappels/vlees/groente tot schoolspullen tot televisies tot wasmachines.
Maar nee, ze verkochten geen spul wat helpt bij muggenbulten, alleen spul om muggen tegen te gaan, maarja, daar was het al een beetje telaat voor!

Nu lekker tanden poetsen en m'n pyama aantrekken! :)
pi_85416020
Uniek! Wat eet jij VEEL! :o :o Als je de 7 van Zevenhuizen gaat lopen ga ik je aanmoedigen en met bananen en energiedrankjes in de voortuin klaar staan! *O*

@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model :{w "

@neen: yay voor gratis spullies! *O* Ik heb ook een strijkijzer. De laatste keer dat die uit de kast is geweest was toen we gingen trouwen afgelopen April en O+ zijn overhemd moest strijken van mijn schoonmoeder. :')

Ik ben voooooool!

Moet voor morgen nog iets voor het ontbijt verzinnen maar de lunch en het avondeten ben ik wel zo ongeveer uit.
O: ?
L: broccolisoep
D: veulengebraad, witlof met peer en blauwe kaas uit de oven en aardappelpuree
T: cheesecake met ricotta en een oreobodem :9

Ik blijf weer even bij de volkoren- en meergranendingen vandaan want daar krijg ik altijd last van. Witbrood en andere troep gaat wel goed maar is niet lekkah dus nu zit ik toch een beetje met het ontbijt. Fruit is ook maar zo... fruitig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85416354
Ik ontbijt altijd met fruit, heb ik dat maar vast gehad :P Vaak ook iets van zuivel erbij:
verse ananas met hele romige/korrelige yoghurt vind ik heel lekker, maar de laatste tijd zijn de ananassen bij de AH zo erbarmelijk knarsig, dat ik maar wat rood fruit uit de vriezer haal. Daar maken we dan een smoothie van, met (vanille)yoghurt erdoor. Vers rood fruit is ook zalig, maar dan moet ik weer naar de markt, dat doe ik wel als het niet regent.
pi_85416660
nou, leuke avond :') vossenjacht, aangerand, politiebureau :') en het was koud.. zo maar 's op weg naar huis -O-
Ja doei.
pi_85417171
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou, leuke avond :') vossenjacht, aangerand, politiebureau :') en het was koud.. zo maar 's op weg naar huis -O-
Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?
pi_85417175
Wat is er gebeurd, mo?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:28:27 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85417229
quote:
Waaaaat!? :o :(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85417292
quote:
WTF :o
Hoe gaat het nu met je?
pi_85417325
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Laureline het volgende:
Ik ontbijt altijd met fruit, heb ik dat maar vast gehad :P Vaak ook iets van zuivel erbij:
verse ananas met hele romige/korrelige yoghurt vind ik heel lekker, maar de laatste tijd zijn de ananassen bij de AH zo erbarmelijk knarsig, dat ik maar wat rood fruit uit de vriezer haal. Daar maken we dan een smoothie van, met (vanille)yoghurt erdoor. Vers rood fruit is ook zalig, maar dan moet ik weer naar de markt, dat doe ik wel als het niet regent.
Smoothie is een goed idee. ^O^
pi_85417331
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Uniek! Wat eet jij VEEL! :o :o Als je de 7 van Zevenhuizen gaat lopen ga ik je aanmoedigen en met bananen en energiedrankjes in de voortuin klaar staan! *O*

@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model :{w "

@neen: yay voor gratis spullies! *O* Ik heb ook een strijkijzer. De laatste keer dat die uit de kast is geweest was toen we gingen trouwen afgelopen April en O+ zijn overhemd moest strijken van mijn schoonmoeder. :')

Ik ben voooooool!

Moet voor morgen nog iets voor het ontbijt verzinnen maar de lunch en het avondeten ben ik wel zo ongeveer uit.
O: ?
L: broccolisoep
D: veulengebraad, witlof met peer en blauwe kaas uit de oven en aardappelpuree
T: cheesecake met ricotta en een oreobodem :9

Ik blijf weer even bij de volkoren- en meergranendingen vandaan want daar krijg ik altijd last van. Witbrood en andere troep gaat wel goed maar is niet lekkah dus nu zit ik toch een beetje met het ontbijt. Fruit is ook maar zo... fruitig.
Oh ik ben echt niet scherp, ik las eerst: ik ben een strijkijzer, en toen dacht ik dat jouw strijkijzer een coming out had beleefd...

En veulengebraad? Als in van een dartel veulentje?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:36:32 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85417564
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?
pi_85417774
Hoi. Niet bijgelezen, moe en nu slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85417867
Kom ik binnenvallen, lees ik dit
quote:
Gaat het wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')