@ Anna; tijdens festival aardig wat irritaties van mijn kant. Maar dat komt omdat 't vriendje soms nogal irritant is als ie teveel biertjes gedronken heeft, en zaten net voor het festival 2 weken met elkaar in Griekenland, en nu gelijk 2 weken samen in een tentje, en nouja, soms botst het dan als we zoveel op elkaar lip zitten.
Maar dat komt omdat ik ook een enorm zeikwijf ben en mijn vriendje eigenlijk echt wel een liefkees is!
lief dat je 't vraagt =D
@ LB; oeeeeeeeeeh, die taart ziet er echt god-de-lijk uit!
@ Razztwizzle; Ik woon in Apeldoorn =D!
Waar ergens ga je eten? Al enig idee? Want ik ga morgen naar het centrum, misschien dat ik je dan wel ergens zie lopen
Dat zou dan mijn eerste keer zijn dat ik een slankie in het echt zie, haha!
@ Perruche, ja was idd erg afzien toen ik weer in Nederland kwam. We vlogen tot Dusseldorf, en hadden enorm turbulentie omdat daar storm ofzo in de lucht zat, dus dat was al niet fijn, en toen reden we naar Apeldoorn (mijn woonplaats) en hele tijd onderweg regen gehad. Dus zat wel een beetje te balen haha!
En mijn slaapkamer zit op zolder ; een dakkapel. En die ging m'n vader schilderen toen ik weg was. Dus raam enzo eruit, kozijnen en raam schilderen en raam er weer in, en dat verf moet er 2x overheen, en nu heeft m'n vader het 1x geverft, en nu heeft hij het weer heel erg in z'n rug. Dus ik slaap nu zonder raam, zal wel koud worden vannacht!
EN ik had trouwens op Sziget zo enorm veel last van muggen. Op een gegeven moment hebben we ze met z'n alle geteld en ik had gewoon 18 muggenbulten waarvan er 5 ook nog waren ontstoken (dus enorm dikke gezwellen leken), en had zo'n jeuk, en kon gewoon nachten niet slapen door de jeuk. En iedereen maag zeggen niet krabben, en dat weet ik zelf ook, maar echt, het was gewoon onverdragelijk. Heb de 3e dag ofzo, ook gewoon stieken zachtjes zitten janken in m'n tent omdat ik er zo gek van werd

Gelukkig kwam vriendje me wel troosten en had de rest niet in de gaten dat ik even aan het huilen was
En het ergste was dat ik de enige was die zoveel muggenbulten had..
En was ook erg was is dat ze daar een enorme grote supermarkt hebben (die alles verkopen, van drank tot gebakken aardappels/vlees/groente tot schoolspullen tot televisies tot wasmachines.
Maar nee, ze verkochten geen spul wat helpt bij muggenbulten, alleen spul om muggen tegen te gaan, maarja, daar was het al een beetje telaat voor!
Nu lekker tanden poetsen en m'n pyama aantrekken!