abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:57 #1
236335 neen
schone schijn
pi_85411501
Het vorige deel: Slank #1129 - bijgekezen

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:34:47 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85411582
fipo?

FIPO! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85411706
Dank u, oh grote neen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85411789
Noukje, welcome back!! Klinkt als een fijn festival (op de wc's na dan)! Jaloers!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:38:54 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85411792
hoi.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:41:42 #6
236335 neen
schone schijn
pi_85411943
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef Phaidra het volgende:
Dank u, oh grote neen!
Groot wel ja, dat mag wel wat minder :')
pi_85412012
Lijstje?
O: kwark en muesli
T: koffie met melk x2
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: aardbeienyoghurt
T: daimchocolaatjes :@
D: aardappelen, gehaktbal, bietjes
T: klein stukje appeltaart (gebakken door nichtje)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85412189
Daim :9~
Ik ga vrijdag stappen, dus nu niks meer eten of iets kopen om mijn middelrol voor een avond in te kunnen dammen.... oO< Hmmmmz.

Of misschien zeggen ze wel weer af op het laatste moment... *snaait mini-bounty* (134 kcals voor 1 zo'n klein klotebountytje :{w echt die koop ik nooit meer)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85412238
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Oh my, dat klinkt lekker :9 heb je daar een recept van?
Ja heel lekker! Is een recept van Smulweb. Ik heb dadels gebruikt en cherrytomaatjes, en ik heb er nog rozijntjes aan toegevoegd. Héérlijk :9
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:48:10 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85412292
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
Daim :9~
Ik ga vrijdag stappen, dus nu niks meer eten of iets kopen om mijn middelrol voor een avond in te kunnen dammen.... oO< Hmmmmz.

Of misschien zeggen ze wel weer af op het laatste moment... *snaait mini-bounty* (134 kcals voor 1 zo'n klein klotebountytje :{w echt die koop ik nooit meer)
Beter koop je een leuk shirtje/jurkje waar ie niet in opvalt of waar je je gewoon hoe dan ook hot in voelt 8-) :Y
pi_85412306
ola!

En WB Noukjee! hoe is het nu met jou en vriendje?

Perruche: mijn vriend en ik hebben bedacht dat we een tijdje willen gaan reizen! Een wereldreis wordt het niet, waarschijnlijk 3 tot 6 maanden Australië en/of Nieuw-Zeeland. En omdat we niet genoeg gespaard hebben om ons huis in de tussentijd aan te houden, willen we die inderdaad verhuren.

En wat denken jullie, zou Kwak weer fijn aan het cocoonen zijn met haar lief? :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:49:59 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85412396
bounty = koko's gatver!! :r

Internet ligt er constant uit en mijn touchpad doet ook niet wat ie moet doen.... dus morgen haal ik mijn nieuwe laptop (en een nieuwe router iemand tips voor de router?)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85412419
Het is niet vol, het is druk! w/
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:52:12 #14
236335 neen
schone schijn
pi_85412506
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Laureline het volgende:
Het is niet vol, het is druk! w/
Het is druk in m'n maag.

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef anna82 het volgende:
ola!
En wat denken jullie, zou Kwak weer fijn aan het cocoonen zijn met haar lief? :)
Ik denk het niet.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:54:03 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85412603
Oh, en DaD, ik kom gráág een keertje langs! Sowieso om je huisje nog eens te zien, en die red velvet cupcakes zijn natuurlijk het perfecte excuus :Y)

In San Francisco had ik een stuk cheesecake met red velvet laag :9~ wat goddeloos zoet zeg _O_
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:54:56 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85412658
Ik vroeg me ook al af of Kwak aan het genieten was, maar volgens facebook is ze voornamelijk moe (goh oO< ) en gestressd :{
pi_85412828
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en DaD, ik kom gráág een keertje langs! Sowieso om je huisje nog eens te zien, en die red velvet cupcakes zijn natuurlijk het perfecte excuus :Y)

In San Francisco had ik een stuk cheesecake met red velvet laag :9~ wat goddeloos zoet zeg _O_
[ afbeelding ]
Oo em gie dat ziet er lekker uit. En ik had al zo'n trek in zoet, meuh.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:59:10 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85412897
Solly :')
pi_85413034
quote:

[ afbeelding ]
Whoa :9~ daar heb ik zin in!
Maar.. nee. Morgen lunchen met mams in Apeldoorn (waarom daar weet ik niet, maar ze vroeg of ik zin had mee te gaan :') nou, prima), dus voor vandaag is 't even genoeg!

Lijstje van vandaag:

O: beschuit kaas/komkommer, beschuit rookvlees/komkommer, eitje, minneola, thee
L: twee boterhammen met pindakaas/sambal/gebakken uitjes/ komkommer, thee
T: yoghurt met muesli
T: beker karnemelk
S: Evy les 1 nog een keer met m'n lief
D: Aardappels, worteltjes, karbonade, schep coleslaw
T: koffie verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2010 22:02:35 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:04:30 #20
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85413146
lijstje:
O: yoghurt met meloen en meusli
L: 2x brood met kaas
D: maaltijdsalade geitenkaas
S: 2 uur spinning
T: 2 crackers met houmous

het was zo'n chaos op mijn werk, dat ik gewoon niet aan eten toekwam :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:04:51 #21
236335 neen
schone schijn
pi_85413160
O nice! Ajax met deze stand = geld O+ en anders sloeber :')

En een vriend van me gaat samenwonen en nu krijg ik gratis dubbele spullen zoals een strijkijzer om m'n boxers en sokken te strijken en een citruspers :~ om citrussen te persen. Dat is het voordeel, de nadelen zijn erger van het samenwonen :') vrouwen :')
pi_85413217
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef neen het volgende:
een strijkijzer om m'n boxers en sokken te strijken en een citruspers :~ om citrussen te persen
_O-

En samenwonen is leuk hoor, mits genoeg ruimte ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:06:06 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85413223
Ohja, lijst.

O: bak kwark met jam
L: 3 kwarkbolletjes van de bakker, cappuccino en chai latte
T: paar dropjes
T: klein handje rozijntjes & nootjes
D: zoete aardappel&pompoentajine met couscous

Weinig... :{ maar ik weet niet zo goed wat ik er nou nog bij moet nemen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:09:52 #24
277802 _Calimero_
pi_85413438
Snel douchen want mn date (euhhh..? ik wil hem geen mc meer noemen, daar had ik er al teveel van :') ) komt zo nog langs O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:10:30 #25
277802 _Calimero_
pi_85413476
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef neen het volgende:
O nice! Ajax met deze stand = geld O+ en anders sloeber :')

En een vriend van me gaat samenwonen en nu krijg ik gratis dubbele spullen zoals een strijkijzer om m'n boxers en sokken te strijken en een citruspers :~ om citrussen te persen. Dat is het voordeel, de nadelen zijn erger van het samenwonen :') vrouwen :')
Vrouwen kunnen best leuk zijn! ik kan nog wel een boekje open doen over :') mannen :')
pi_85413482
@ anna82: eh dat is wel heel gaaf, zo'n reis! Wanneer wil je weggaan? Niet laten ontmoedigen hoor, waarschijnlijk zijn die "nare" reacties van mensen die stiekem een beetje jaloers zijn... (dat is althans mijn ervaring :P )

En Noukjee welkom terug! Zo te lezen heb je het leuk gehad :Y goed hoor :) Wat een domper die regen nu of niet :P (of regent het niet waar jij woont?)
pi_85413508
Samenwonen O+

Cali met d'r date O+

Wat is kwak aan het doen?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:11:48 #28
277802 _Calimero_
pi_85413535
Innig verstrengeld liggen met dr lover?
pi_85413679
Op mmijn arm zit een korstje van een brandwond en het jeukt echt als een malle :( en :') want misschien heb ik eindelijk eens geen litteken ga ik er alsnog aan pielen.

We blijven tot volgende week woensdag in Duitsland, dan met de trein terug (maar 40 euro, 7 uur onderweg!). Het weekend gaan we naar Berlijn en vrijdag een dagje naar Dresden. En vriendje en ik gaan model zijn (huhu) voor een website van een restaurantje hier, hoe grappig :D en als "beloning" krijgen we gratis voedsel :9 nom!

Morgen ga ik ook inkopen doen en boodschappen, ik denk dat ik de vegetarische tajine ga maken, klinkt echt heerlijk!
pi_85413721
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Innig verstrengeld liggen met dr lover?
O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:17:59 #31
236335 neen
schone schijn
pi_85413816
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen best leuk zijn! ik kan nog wel een boekje open doen over :') mannen :')
Leer mij mannen kennen :')
En soms is het wel leuk maar het is altijd anders wanneer er vrouwen bij zitten, bij de echte mannen dus. Anders is wel iets minder gezellig in dit geval.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:18:53 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85413850
Oh Perruche, dat klinkt als een tof weekend! Hoe krijg je dat nou voor elkaar, model zijn in een restaurant?? :D
pi_85414135
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Perruche, dat klinkt als een tof weekend! Hoe krijg je dat nou voor elkaar, model zijn in een restaurant?? :D
ja dat klinkt natuurlijk toffer dan het is he!! Het is hier een heel erg "ons kent ons" omgeving. Mijn pa zit in de reclame en heeft beloofd de website te maken voor een italiaans restaurant en daarvoor gaan mijn vriendje en ik op de foto!

edit: en de eigenaar van het restaurant is dus een kennis van m'n pa.
pi_85414261
quote:

[ afbeelding ]
Dacht ik in dit topic SF even te vermijden.. :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:28:20 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85414262
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijst.

O: bak kwark met jam
L: 3 kwarkbolletjes van de bakker, cappuccino en chai latte
T: paar dropjes
T: klein handje rozijntjes & nootjes
D: zoete aardappel&pompoentajine met couscous

Weinig... :{ maar ik weet niet zo goed wat ik er nou nog bij moet nemen.
Wat dacht je van groente of volkorenbrood?

Mijn daglijstje
o. 2 eieren
t. appel
l. bruin bolletje kroket + broodje filet
t. -
d. half pak spinazie + grote opscheplepel aardappelpuree + vis
s. 1,5 uur sportschool

:o Daar zou nog wel wat bij mogen eigenlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:29:23 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85414322
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef P.F. het volgende:

[..]

Dacht ik in dit topic SF even te vermijden.. :P
Woops! Sorry PF :*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:31:33 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85414430
Tink, de tajine was goed gevuld hoor, zaten ook nog tomaten en wortels in :Y

Volkorenbrood, dat is het ja. Kwarkbolletjes waren natuurlijk wit.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:38:07 #38
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85414732
@ Anna; tijdens festival aardig wat irritaties van mijn kant. Maar dat komt omdat 't vriendje soms nogal irritant is als ie teveel biertjes gedronken heeft, en zaten net voor het festival 2 weken met elkaar in Griekenland, en nu gelijk 2 weken samen in een tentje, en nouja, soms botst het dan als we zoveel op elkaar lip zitten.
Maar dat komt omdat ik ook een enorm zeikwijf ben en mijn vriendje eigenlijk echt wel een liefkees is! :@
lief dat je 't vraagt =D

@ LB; oeeeeeeeeeh, die taart ziet er echt god-de-lijk uit!

@ Razztwizzle; Ik woon in Apeldoorn =D!
Waar ergens ga je eten? Al enig idee? Want ik ga morgen naar het centrum, misschien dat ik je dan wel ergens zie lopen :D
Dat zou dan mijn eerste keer zijn dat ik een slankie in het echt zie, haha!

@ Perruche, ja was idd erg afzien toen ik weer in Nederland kwam. We vlogen tot Dusseldorf, en hadden enorm turbulentie omdat daar storm ofzo in de lucht zat, dus dat was al niet fijn, en toen reden we naar Apeldoorn (mijn woonplaats) en hele tijd onderweg regen gehad. Dus zat wel een beetje te balen haha!

En mijn slaapkamer zit op zolder ; een dakkapel. En die ging m'n vader schilderen toen ik weg was. Dus raam enzo eruit, kozijnen en raam schilderen en raam er weer in, en dat verf moet er 2x overheen, en nu heeft m'n vader het 1x geverft, en nu heeft hij het weer heel erg in z'n rug. Dus ik slaap nu zonder raam, zal wel koud worden vannacht!

EN ik had trouwens op Sziget zo enorm veel last van muggen. Op een gegeven moment hebben we ze met z'n alle geteld en ik had gewoon 18 muggenbulten waarvan er 5 ook nog waren ontstoken (dus enorm dikke gezwellen leken), en had zo'n jeuk, en kon gewoon nachten niet slapen door de jeuk. En iedereen maag zeggen niet krabben, en dat weet ik zelf ook, maar echt, het was gewoon onverdragelijk. Heb de 3e dag ofzo, ook gewoon stieken zachtjes zitten janken in m'n tent omdat ik er zo gek van werd :@ Gelukkig kwam vriendje me wel troosten en had de rest niet in de gaten dat ik even aan het huilen was O-)
En het ergste was dat ik de enige was die zoveel muggenbulten had..
En was ook erg was is dat ze daar een enorme grote supermarkt hebben (die alles verkopen, van drank tot gebakken aardappels/vlees/groente tot schoolspullen tot televisies tot wasmachines.
Maar nee, ze verkochten geen spul wat helpt bij muggenbulten, alleen spul om muggen tegen te gaan, maarja, daar was het al een beetje telaat voor!

Nu lekker tanden poetsen en m'n pyama aantrekken! :)
pi_85416020
Uniek! Wat eet jij VEEL! :o :o Als je de 7 van Zevenhuizen gaat lopen ga ik je aanmoedigen en met bananen en energiedrankjes in de voortuin klaar staan! *O*

@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model :{w "

@neen: yay voor gratis spullies! *O* Ik heb ook een strijkijzer. De laatste keer dat die uit de kast is geweest was toen we gingen trouwen afgelopen April en O+ zijn overhemd moest strijken van mijn schoonmoeder. :')

Ik ben voooooool!

Moet voor morgen nog iets voor het ontbijt verzinnen maar de lunch en het avondeten ben ik wel zo ongeveer uit.
O: ?
L: broccolisoep
D: veulengebraad, witlof met peer en blauwe kaas uit de oven en aardappelpuree
T: cheesecake met ricotta en een oreobodem :9

Ik blijf weer even bij de volkoren- en meergranendingen vandaan want daar krijg ik altijd last van. Witbrood en andere troep gaat wel goed maar is niet lekkah dus nu zit ik toch een beetje met het ontbijt. Fruit is ook maar zo... fruitig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85416354
Ik ontbijt altijd met fruit, heb ik dat maar vast gehad :P Vaak ook iets van zuivel erbij:
verse ananas met hele romige/korrelige yoghurt vind ik heel lekker, maar de laatste tijd zijn de ananassen bij de AH zo erbarmelijk knarsig, dat ik maar wat rood fruit uit de vriezer haal. Daar maken we dan een smoothie van, met (vanille)yoghurt erdoor. Vers rood fruit is ook zalig, maar dan moet ik weer naar de markt, dat doe ik wel als het niet regent.
pi_85416660
nou, leuke avond :') vossenjacht, aangerand, politiebureau :') en het was koud.. zo maar 's op weg naar huis -O-
Ja doei.
pi_85417171
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:16 schreef motorbloempje het volgende:
nou, leuke avond :') vossenjacht, aangerand, politiebureau :') en het was koud.. zo maar 's op weg naar huis -O-
Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?
pi_85417175
Wat is er gebeurd, mo?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:28:27 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85417229
quote:
Waaaaat!? :o :(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85417292
quote:
WTF :o
Hoe gaat het nu met je?
pi_85417325
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Laureline het volgende:
Ik ontbijt altijd met fruit, heb ik dat maar vast gehad :P Vaak ook iets van zuivel erbij:
verse ananas met hele romige/korrelige yoghurt vind ik heel lekker, maar de laatste tijd zijn de ananassen bij de AH zo erbarmelijk knarsig, dat ik maar wat rood fruit uit de vriezer haal. Daar maken we dan een smoothie van, met (vanille)yoghurt erdoor. Vers rood fruit is ook zalig, maar dan moet ik weer naar de markt, dat doe ik wel als het niet regent.
Smoothie is een goed idee. ^O^
pi_85417331
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Uniek! Wat eet jij VEEL! :o :o Als je de 7 van Zevenhuizen gaat lopen ga ik je aanmoedigen en met bananen en energiedrankjes in de voortuin klaar staan! *O*

@Perruche: kan je wel lekker arrogant doen in 't vervolg. "Nou, maar ik ben model :{w "

@neen: yay voor gratis spullies! *O* Ik heb ook een strijkijzer. De laatste keer dat die uit de kast is geweest was toen we gingen trouwen afgelopen April en O+ zijn overhemd moest strijken van mijn schoonmoeder. :')

Ik ben voooooool!

Moet voor morgen nog iets voor het ontbijt verzinnen maar de lunch en het avondeten ben ik wel zo ongeveer uit.
O: ?
L: broccolisoep
D: veulengebraad, witlof met peer en blauwe kaas uit de oven en aardappelpuree
T: cheesecake met ricotta en een oreobodem :9

Ik blijf weer even bij de volkoren- en meergranendingen vandaan want daar krijg ik altijd last van. Witbrood en andere troep gaat wel goed maar is niet lekkah dus nu zit ik toch een beetje met het ontbijt. Fruit is ook maar zo... fruitig.
Oh ik ben echt niet scherp, ik las eerst: ik ben een strijkijzer, en toen dacht ik dat jouw strijkijzer een coming out had beleefd...

En veulengebraad? Als in van een dartel veulentje?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:36:32 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85417564
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mo! What happened? Is mr.mo bij je en hoe gaat het met je?
pi_85417774
Hoi. Niet bijgelezen, moe en nu slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85417867
Kom ik binnenvallen, lees ik dit
quote:
Gaat het wel?
pi_85417871
Ik ga muffins bakken want ik heb een vreetkick :9
pi_85417897
Mo! Wat is er gebeurd dan?!!!

Ik hoop dat het meevalt en dit gewoon een cliffhanger is..
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:49:03 #53
236335 neen
schone schijn
pi_85418090
Ja? Ik lees zo een :') en dan denk ik juist :? dus alles wel dan of wat?

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarvan :o
Met jou ook alles oké dan?
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:52:50 #54
70532 loveli
N
pi_85418248
Mo!! Beetje ok weer?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 18 augustus 2010 @ 00:02:06 #55
70532 loveli
N
pi_85418684
quote:
Geblowd of ff afreageren?
crap in = crap out
pi_85419200
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh ik ben echt niet scherp, ik las eerst: ik ben een strijkijzer, en toen dacht ik dat jouw strijkijzer een coming out had beleefd...

En veulengebraad? Als in van een dartel veulentje?
Jawohl! >:O
Hoewel dat veulentje ongetwijfeld niet zo dartel meer was. Dit komt van zo'n ouderwets slachthuis waarnaast normale vleesdieren, ook kreupele paarden en veulens e.d. geslacht worden. Beter dan vernietigen vind ik zelf en god wat is het lekker! Ik wou dat ik zo'n slachthuis hier in de buurt had maar ik heb nog niet iets soortgelijks kunnen vinden.
pi_85419239
quote:
:9

Ik hoop dat mo nog een update komt geven. :@
pi_85419330
Hey!

Ja, met mij alles okay. Ben vooral erg boos en geïrriteerd :{

Vossenjacht in de stad, wij stonden in Kronenburger Park met z'n 3en (en verderop in 't park nog wat groepjes van ons, met andere verkleedthema's).

Komt er zo'n vent langslopen, die naar ons keer. Niets raars aan, want we waren zeer raar gekleed (ik stond in mijn trouwjurk *) ) en dacht dat hij maar mijn ketting keek. Dus ik liet 'm maar even begaan. Gaat ineens zijn hand naar mijn topje, pakt 'm vast en wil 'm met een ruk naar beneden trekken.. dus snel weggeduwd. Komt hij nog een paar keer terug met z'n handen, dus daarna flink hard in z'n gezicht geslagen en 'm weggejaagd/gescholden. Even aangekeken, maar toen we hoorden dat hij ook vervelend en agressief deed tegen mn studiegenootjes (die een stuk minder mondig en jonger zijn) was dat de druppel en heb ik de politie gebeld of ze 'm wilden komen verwijderen. Politiebureau (hoofd) zit op nog geen 300 meter afstand, dus ze waren er zo. Was 'n bekende en ze proberen een groot genoeg dossier op te bouwen om 'm 't land uit te zetten ipv elke keer een boete + cel.

Avond redelijk naar de klote :') Ben dus niet echt 'geschrokken' ofzo, al is fijn anders, maar vind 't vooral vervelend dat 't gebeurt (in 't algemeen) en nou ja, algehele bah. En ben blij dat mn jurk zo strak zit dat hij 'm niet naar beneden kreeg... -O- de twee meisjes bij me waren ook te verbijsterd om wat te doen :') gelukkig was mijn klap in z'n gezicht wel een goede wegjager, al werd hij daarna boos en ging hij op een afstandje in 't pools staan schelden, geen idee wat hij zei.. maar 't was niet lief..

en nu slapen.. moest ook nog naar huis fietsen en ben helemaal natgeregend :')! O+
Ja doei.
pi_85419610
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Geblowd of ff afreageren?
O ik bedoelde meer dat ik trek had in iets lekkers - had er even niet aan gedacht dat er mensen in dit topic zijn met echte vreetkicks - heb ondertussen 22 gram nibits op. Woohoo :')
pi_85419657
Zonde van je trouwjurk :o En wat een idioot -O-
pi_85419686
Wat een mafkees. :(
Goed gehandeld mo! ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:28:21 #62
236335 neen
schone schijn
pi_85419869
Wat een idioot ja, goed dat je gewoon "je mannetje" ofzo hebt gestaan ^O^ met die anderen wel alles oké dan ook?

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O ik bedoelde meer dat ik trek had in iets lekkers - had er even niet aan gedacht dat er mensen in dit topic zijn met echte vreetkicks - heb ondertussen 22 gram nibits op. Woohoo :')
Dat is dus 1 hele nibit?
pi_85419929
Mo! :o Wat een rotavond... Wat bezielt zo'n man? :{
Gelukkig is er met jou niks aan de hand. :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85419953
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef neen het volgende:
Wat een idioot ja, goed dat je gewoon "je mannetje" ofzo hebt gestaan ^O^ met die anderen wel alles oké dan ook?
[..]

Dat is dus 1 hele nibit?
Nee een uitdeelzakje!
pi_85420009
Offtopic klaagpost :'):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:31:43 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85420017
Mo, stoer wief! :o Goed gehandeld lijkt me, wat denkt zo'n malloot wel niet :N

Blij dat je niet zo bent geschrokken, maar toch een :* voor joe, want jemig.

Dan kan ik nu ook wat geruster gaan slapen ;) Trusten slankiefaces!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:37:29 #67
236335 neen
schone schijn
pi_85420204
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee een uitdeelzakje!
Als jij dat eet lach ik daarom omdat het zo weinig is, als ik zo weinig nibits zou eten zou ik huilen :')

Oh, MR first things first hè! Presentatie -> dtageverslag -> vriendje even? Waarschijnlijk krijg je het wel op tijd af maar if not kan je vriendje zich toch ook wel even vermaken zonder jou? Misschien niet leuk en gezellig mast wat moet, dat moet.
pi_85420576
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef neen het volgende:

[..]

Oh, MR first things first hè! Presentatie -> dtageverslag -> vriendje even? Waarschijnlijk krijg je het wel op tijd af maar if not kan je vriendje zich toch ook wel even vermaken zonder jou? Misschien niet leuk en gezellig mast wat moet, dat moet.
Je hebt gelijk, natuurlijk. :) Alleen ken ik mezelf, de kans is aanwezig dat dat verslag dan gewoon blijft liggen tot hij weg is. :@ Tenzij ik dus mijn nieuwe prof liever teleurstel dan mijn oude begeleider.

Trouwens, waar past sporten in die rangorde? :P

Oja, toevoeging aan lijstje: 20 M&M's. Ja, ik heb ze geteld. :')
pi_85420936
Jeumig Mo :o stoer mens! Ik zou staan beven als een rietstengeltje en niet weten wat ik zou moeten doen.. Ga je nu wel even met je husb samen bijkomen? :* voor eventuele nabevingen.

Noukje, ik heb werkelijk geen idee waar we heen gaan, m'n moeder belde dat ze een eeeenige aanbieding had voor een lunch ergens, en eigenlijk had ik geen zin, maar om nou weer een hele dag Koos Vriendloos Dexter te gaan zitten kijken ging me ook wat ver, daarom ga ik met 'r mee :@. Wordt vast gezellig maar dus geen idee hoe of waar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2010 01:01:35 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:16:40 #70
236335 neen
schone schijn
pi_85421377
Hèhè goed dat je jezelf kent mr, als er geen deadline zou zijn voor dat stageverslag zou ik het rustig aan doen, anders gewoon afmaken. Bezig ben je sowieso! En sporten och, als je er een uurtje voor kan vrijmaken dikke prima, of not..., och niet het belangrijkste wat er is.
Aan de andere kant schiet het bij mij niet op dus moet je m'n "raad" maar niet zo serieus nemen.

Veel plezier morgen razztwizzle! Is vast leuk :¤

Ik ga weer verder met maro kart, jammer dat m'n huisgenoten zo slecht zijn en het maar met 2 personen kan maar goed.
pi_85422430
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:16 schreef neen het volgende:
Hèhè goed dat je jezelf kent mr, als er geen deadline zou zijn voor dat stageverslag zou ik het rustig aan doen, anders gewoon afmaken. Bezig ben je sowieso! En sporten och, als je er een uurtje voor kan vrijmaken dikke prima, of not..., och niet het belangrijkste wat er is.
Aan de andere kant schiet het bij mij niet op dus moet je m'n "raad" maar niet zo serieus nemen.

Veel plezier morgen razztwizzle! Is vast leuk :¤

Ik ga weer verder met maro kart, jammer dat m'n huisgenoten zo slecht zijn en het maar met 2 personen kan maar goed.
De deadline is het feit dat het maanden geleden al af had moeten zijn en dat die mensen nu een steeds slechtere indruk van mij krijgen. Netwerktechnisch gezien niet zo handig. :')

Ik ben wel goed in Mario Kart. 8-) Daar heb je verder weinig aan, maar okee.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 06:20:10 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85423922
Holymoly Mo! Das niet niks! Wel goed en assertief gehandeld :Y.

Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aan :@ maar je kan er wel aardig winkelen!

En verder heb ik echt waanzinnig slecht geslapen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu ga ik maar een uur eerder naar m'n werk.

-O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85424016
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

Razz: veel plezier in Apeltown. Ik vind het centrum niet zoveel aan :@ maar je kan er wel aardig winkelen!

SPOILER

-O-
Je kunt het echt wel. :* Niks aantrekken van mensen die je proberen te saboteren. :{w Succes/sterkte!
pi_85424176
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER

-O-
Wat stom. Dan ze juist even iets laten zien! Dat kun je heus wel :Y

En Mo, bah...gelukkig dat ze snel konden komen :Y
pi_85424196
Op mijn vraag aan iemand hoe je macaroni en cheese maakt: 'boil macaroni, add cheese.' Ja dat weet ik ook en het klinkt als een stomme vraag maar ik dacht dat er toch wel iets meer inging, beetje saai zo?

Sorry voor mijn plotselinge macaroni obsessie :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:09:44 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85424478
:o Wat een mafkees, Mo! Maar gelukkig sta jij je mannetje (vrouwtje) wel ^O^.

Ik ga zo naar Leeuwarden, gesprek met bureau dat voor oa onderwijs recruteert (ze hebben mij benaderd). Ik moet m'n diploma meenemen (faal, want die heb ik nog niet, dankzij Windesheim) en referenties (eveneens faal, want het is nu vakantie en ik kan niemand bereiken). Ik geloof sowieso niet zo in dat soort organisaties, zeker niet in mijn specifieke geval, maar goed, misschien vinden zij eens een passende vacature die ik zelf niet zo snel zou vinden.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:12:31 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85424503
Wanneer begint het studiejaar voor DaD trouwens weer? Volgende week?
Niet meer actief op Fok!
pi_85424513
Mo! Bah wat naar. Goed gehandeld meid. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85424547
Mo wat ben je een stoer wijf! echt goed gereageerd!

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 07:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Op mijn vraag aan iemand hoe je macaroni en cheese maakt: 'boil macaroni, add cheese.' Ja dat weet ik ook en het klinkt als een stomme vraag maar ik dacht dat er toch wel iets meer inging, beetje saai zo?

Sorry voor mijn plotselinge macaroni obsessie :')
Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtends :P

Het is ook heel saai, maar dat maakt het niet minder lekker :9 Gewoon een goeie kaassaus maken en macaroni erdoor! Sommige mensen doen het dan ook nog in de oven maar dat hoeft voor mij eigenlijk niet perse. Als je het te saai vindt kun je er natuurlijk ook nog andere dingen bij doen, ik vind zelf ham en erwtjes lekker in mac and cheese :)

damn you nu heb ik ook zin in mac and cheese }:|

oh en goedemorgen :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85424559
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer begint het studiejaar voor DaD trouwens weer? Volgende week?
Maandag begint m'n introductieweek (wat heel vrijblijvend klinkt, maar eigenlijk gewoon elke dag van 9 tot 16 of later duurt). Ook een keer tot half 6 als ik om 6 uur weer moet werken en er kon niemand met me ruilen of voor me invallen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85424605
Goedemorgen!

:@ ik voelde me wel een beetje stoer ja, :@ maar vind 't wel stom.. 't was al zo koud en zulks :') en dan ook nog 's dit erbij.

M'n trouwjurk is overigens gewoon nog helemaal in orde..

*O*

Ben nu net solidair met Mr.Mo op gestaan :O :Z maar wil eigenlijk terug naar bed... *twijfel*
Ja doei.
pi_85424627
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Blurred86 het volgende:
Mo wat ben je een stoer wijf! echt goed gereageerd!
[..]

Wat me vooral intrigeert is dat je geobsedeerd bent door mac and cheese om half 8 's ochtends :P

Het is ook heel saai, maar dat maakt het niet minder lekker :9 Gewoon een goeie kaassaus maken en macaroni erdoor! Sommige mensen doen het dan ook nog in de oven maar dat hoeft voor mij eigenlijk niet perse. Als je het te saai vindt kun je er natuurlijk ook nog andere dingen bij doen, ik vind zelf ham en erwtjes lekker in mac and cheese :)

damn you nu heb ik ook zin in mac and cheese }:|

oh en goedemorgen :D
Juist nu heb ik er zin in ja. Maar thanks, ik ga even wat in elkaar knutselen vanaaf. ;)
pi_85424985
Morning!
Mo wat een verhaal, goed gereageerd, wat een mafkees...

Shiny, ik heb ooit eens een recept gevonden voor een geweldige mac & cheese, ga even voor je kijken of ik het terug kan vinden.. Nu heb ik er ook zin in, comfort food hmmm O+

Nu even bij lezen. Eten gaat hier goed, heb alleen een ongelofelijke trek in carbs, blijf maar brood eten! Vanavond gaat er hoe dan ook een hele stronk broccoli in *O*
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85425185
:W

Wat een eikel Mo :( Gelukkig heb je hem weggejaagd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85425233
Goedemorgen, op naar Apeldoorn :s) !

Lijstje voor vandaag

O: beschuit kaas/komkommer, beschuit appelstroop, beker karnemelk
T: ? In Apeldoorn
L: ? Idem
D: spaghetti bolognese met parmezaanse kaas en rucola
T: yoghurt met nectarines
pi_85425239
mac & cheese, het klinkt viessss. Maar ik ben ook geen kaasliefhebber. Wel vind ik pasta carbonara heerlijk, once in a while. Maar dan niet met macaroni, maar met fusili.

Mo, wat een achterlijke kerel... Goed gehandeld ^O^ Stoer inderdaad!!

Mini & XM, :* voor de stage en werkproblemen/-drukte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:20:25 #87
277802 _Calimero_
pi_85425573
Bah Mo, wat naar,.. -O- goed gereageerd!

ooooohhh wat is mijn date toch leuk O+

Nu naar de psych, mail is gister verstuurd, ik heb echt vlinders en bakstenen in mijn maag, niet normaal :o :X
pi_85425663
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:45 schreef josja het volgende:
Morning!
Mo wat een verhaal, goed gereageerd, wat een mafkees...

Shiny, ik heb ooit eens een recept gevonden voor een geweldige mac & cheese, ga even voor je kijken of ik het terug kan vinden.. Nu heb ik er ook zin in, comfort food hmmm O+

Nu even bij lezen. Eten gaat hier goed, heb alleen een ongelofelijke trek in carbs, blijf maar brood eten! Vanavond gaat er hoe dan ook een hele stronk broccoli in *O*
Dat zou fijn zijn!

En yay for broccoli *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:30:27 #89
236335 neen
schone schijn
pi_85425770
Ja goedemorgen, het is wel lekker met een hele oude kaas ja. Volgens mij gewoon macaroni koken en dan kaas erbij gooien en roeren en husselen tot alles is gesmolten en door elkaar is. Zeker wel nog in de oven met wat geraspte kaas er bovenop.
En veel plezier viking B-)
pi_85425933
Succes Cali!

En O+ voor de leuke date!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85426117
Goedemorgen. :)

Wat knap dat je zo reageerde Mo. ^O^
Maar ik kan me voorstellen dat het even een heel naar gevoel geeft.
pi_85426233
Wauw Mo, ik denk dat ik te verbijsterd zou zijn geweest om zo te reageren.

Ik zit lekker aan een kom met basmati( O+ ) rijst, kibbeling, erwten en zoetzure saus :9 . Ik hou van kliekjes in de ochtend.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:53:51 #93
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85426260
Goeiemorgen!

MO, goed gehandeld joh! ^O^ fijn dat alles goed met je gaat!

Razztwizzle, veel plezier in mijn geboorte/woonplaats :D wel even laten weten waar je geweest bent hè!

Zelf hou ik niet van macaroni.. ielg!
Gisteravond brocolli gegeten, en mag vanavond kiezen wat we gaan eten. Denk dat ik maar voor bloemkool. Even flink wat groente naar binnen werken na anderhalve week festivaleten :Y)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:56:36 #94
236335 neen
schone schijn
pi_85426322
Ik zit wel eens in de bus naar Apeldoorn B-) :')
Zo maar weer een rondje lopen denk ik, gisteren ging lekker dus vandaag zal het wel wat minder zijn maar goed. Het hele mario kart feest gisteren wat we na Oprah gingen doen ging gepaard met eten en drinken natuurlijk. Ik zie dat bij mezelf ook niet goedkomen als ik weer de hele ochtend vrij heb.

Nu eerst maar een kopje koffie.
pi_85426567
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dat zou fijn zijn!

En yay for broccoli *O*
Ja, ben verdorie al een uur aan het zoeken, kan het niet meer vinden -O- Ik kan me nog herinneren dat er iets van een bechamelsausje werd gebruikt, en daar dan de kaas in laten smelten.. Ik zoek nog even door!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85426871
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
*verhaal over pool met losse handjes
Wat een eikel zeg :{w }:|. Gelukkig dat het met jou nog wel goed gaat.

:* voor iedereen met drukte, stress, problemen en verdriet.

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef conleche het volgende:

[..]
Ik ben moe. :O Nou ja, nog 1 dagje werken en dan 9 dagen vrij!! Zouden eigenlijk een weekje naar Ierland gaan. Dat gaat natuurlijk niet door. Gelukkig regent het daar heul hard, dus nu is het wel minder erg dat dat niet door gaat.
Niets van geloven die weersvoorspellingen. Ik zou iedere dag compleet natregenen, maar ben toch echt verbrand en heb 2x een middagje regen gehad (ok, dat was wel vrij uniek).

Kamer opruimen, tas inpakken (dat kan niet als ik mn vloer niet vrij van rommel krijg), inkopen doen in de stad, fotoboek van de vakantie maken en evt nog naar amsterdam om wat zooi achter te laten. Ik mag blij zijn dat ik 9 uur al wakker werd, ipv over 10 min.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85426951
Morning :W

O: boterham hagelslag
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 pistoletjes filet americain met uitjes
T: appel, druiven
S: fitness
D: biefstukje en broccoli
T: yoghurt met muesli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85427137
Broccoli O+ vanavond citroencouscous met broccoli :9 en falafel!

En om 2 uur moet ik naar het uitzendbureau én ga even bellen met een restaurant hier in Nijmegen dat ook lunches serveert en wat dus een optie is! En ze zoeken bedieningsmedewerkers, dus ga straks maar 's bellen of wellicht rijd ik even langs.. 8-) Als Mozes niet naar de berg komt...
Ja doei.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:32:23 #99
236335 neen
schone schijn
pi_85427260
Goed bezig jij ^O^

Beetje een plan van vandaag :')
O: gekookt eitje, 2 broodjes, koffie
S: klein rondje lopen
T: water, appel
L: Gebakken ei? Of iemand een beter plan :') ik heb daar zin in
Rest van de dag onderweg enzo dus nog geen idee