abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85409816
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze moeten die boetes 2x zo hoog maken en bij 30 km of harder ook je rijbewijs innemen voor 1 jaar
Ben je gek? Je gaat zo iemand toch z'n rijbewijs niet innemen. Laat iemand lekker de staatskas spekken als hij/zij dat wil.
pi_85410066
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Je hebt nog mazzel! Bij 150 was je je rijbewijs kwijt.
Trouwens: wat is nou 250 euro? Dat ben je tegenwoordig met 4 keer tanken of 3 keer naar de supermarkt al kwijt.
*zucht* ik mis de gulden.
Rijbewijs kwijt gebeurd niet met flitsen, dus daar heb je geen last van.
pi_85410067
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Wel een terecht argument :')
Zeer terecht ja! Die 5% die grote snelheidsovertredingen maakt zijn grote vervuilers van het milleu!! :')
pi_85410075
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Heberg het volgende:

[..]

Kijk, iemand zonder een nuchtere beschouwing, ook wel een slaafs moraalriddertje genoemd. :W
Rij dan ook niet te hard als je zo'n drama maakt over boetes :{
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_85410107
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Heberg het volgende:

[..]

Kijk, iemand zonder een nuchtere beschouwing, ook wel een slaafs moraalriddertje genoemd. :W
Mijn nuchtere beschouwing bestaat uit het feit dat TS willens en wetens de maximumsnelheid overtrad met bijna de maximum snelheid voor een brommer. 10 of 15 kilometer te hard, ok, want je kan niet constant op je teller letten, maar dit heeft nergens iets mee te maken.

TS heeft de boete, zoals ie zelf al aangaf, terecht gekregen.
pi_85410116
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef vulkaan het volgende:

[..]

Zeer terecht ja! Die 5% die grote snelheidsovertredingen maakt zijn grote vervuilers van het milleu!! :')
Laatst nog geflitst? :*
pi_85410263
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Laatst nog geflitst? :*
Nee maar milleu is wel de grootste onzinnige rede die ik gehoord heb. Rede nummer 1 is gewoon geld. Anders zouden ze wel patroulleren oid bij scholen ipv op een recht stuk snelweg flitsen voor mensen die ff het gas teveel intrappen. En zonder cruis control kan je al gauw 130/140 rijden als het rustig is zonder dat je het echt door hebt, als een paar duizend man dat doen per dag landelijk is het kassa.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:06:21 #40
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_85410272
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Mijn nuchtere beschouwing bestaat uit het feit dat TS willens en wetens de maximumsnelheid overtrad met bijna de maximum snelheid voor een brommer. 10 of 15 kilometer te hard, ok, want je kan niet constant op je teller letten, maar dit heeft nergens iets mee te maken.

Ik rijd verder nooit echt te hard (wel 130 enzo) maar op zo'n zaterdag ochtend, moest om 10 uur in amsterdam zijn en was wat laat vertrokken, dus had eerst even flitsers.mobi gecheckt, en dacht "oh kan wel 'n keertje" maar ja.. 't blijft mijn fout.
pi_85410407
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef Terloops het volgende:

[..]

Ik rijd verder nooit echt te hard (wel 130 enzo) maar op zo'n zaterdag ochtend, moest om 10 uur in amsterdam zijn en was wat laat vertrokken, dus had eerst even flitsers.mobi gecheckt, en dacht "oh kan wel 'n keertje" maar ja.. 't blijft mijn fout.
Ik snap het best en het zou ook moeten kunnen op dat tijdstip, maar helaas was het niet anders.
pi_85410533
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef vulkaan het volgende:

[..]

Nee maar milleu is wel de grootste onzinnige rede die ik gehoord heb. Rede nummer 1 is gewoon geld. Anders zouden ze wel patroulleren oid bij scholen ipv op een recht stuk snelweg flitsen voor mensen die ff het gas teveel intrappen. En zonder cruis control kan je al gauw 130/140 rijden als het rustig is zonder dat je het echt door hebt, als een paar duizend man dat doen per dag landelijk is het kassa.
Bij een hogere snelheid verbruikt je auto wel meer, dus meer vervuiling.. Zat laatst nog gefacineerd naar een verbruik van 40 liter per 100 km te kijken toen we in duitsland reden in de auto van een vriend :')

Maar aan de andere kant is het wel een kut argument omdat sommige auto's al meer verbruiken bij 50 km/h als die van mijn pa bij 200 :')
pi_85410640
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ik ben voor een serieus handhavingsbeleid, ik betwist niet dat je voor een overtreding een boete krijgt, het gaat om het buitenproportionele.
Mijn punt is :
Een limiet van 100 km op 3 baansweg buiten de spits : Onterecht.
Een boete van ¤250 -. (Voor veel mensen is dat bijna bijna een weekloon) hiervoor, terwijl crimi's er met minder vanaf komen : Schandelijk.
En een boete heb je zo, het gebeurt vaak ongemerkt, zonder opzet, vrijwel elke automobilist.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heberg op 17-08-2010 21:20:51 ]
pi_85410766
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef Heberg het volgende:

[..]

Ik betwist niet dat je voor een overtreding een boete krijgt, het gaat om het buitenproportionele.
Mijn punt is :
Een limiet van 100 km op 3 baansweg buiten de spits : Onterecht.
Een boete van ¤250 -. (Voor veel mensen is dat bijna bijna een weekloon) hiervoor, terwijl crimi's er met minder vanaf komen : Schandelijk.
En een boete heb je zo, het gebeurt vaak ongemerkt, zonder opzet, vrijwel elke automobilist.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar het IS nu eenmaal niet anders. Dan kan je wel domweg blijven scheuren, maar dat schiet financieel gezien voor jezelf niet zo op. :D
pi_85411077
Net ook de opdracht voor het overmaken van 66 euro aan het CJIB ingevoerd. :'( :'(
Weg geld. :'(
pi_85411086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar het IS nu eenmaal niet anders. Dan kan je wel domweg blijven scheuren, maar dat schiet financieel gezien voor jezelf niet zo op. :D
Dat beweer ik niet en dat doe ik ook niet, maar ik uit hier mijn ongenoegen over, Fokforum, you know..
pi_85411418
Thanx man dit is goed voor de schatkist. Maarja het is nog minder dan ik aan accijnzen betaal in 1 week.
pi_85411705
Verder: De maximumsnelheid op de nieuwe A2

De A2 is dus zo breed...

En je mag er max 100. Pure staatskasgeldboom :r
pi_85411752
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Broder het volgende:

[..]

En boetes afhankelijk van je inkomen.
Ja inderdaad. Laat die viule kanker uitkerings hoeren maar lekker het dubbele betalen ja. eerst mijn geld stelen en dan ook nog door rood rijden, vieze kanker mongols man echt vercracked
pi_85411767
Och god. Hier komen de Toyota Aygo en Citroën C1 rijders weer bij elkaar om te laten merken dat de boete terecht is.
Zelf rijden ze dan ook altijd netjes 70 op een 100 baansweg, zodat het uiteraard nog veiliger is.
pi_85411838
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Adames het volgende:
Och god. Hier komen de Toyota Aygo en Citroën C1 rijders weer bij elkaar om te laten merken dat de boete terecht is.
Zelf rijden ze dan ook altijd netjes 70 op een 100 baansweg, zodat het uiteraard nog veiliger is.
QFT
pi_85411848
quote:
Een 100baansweg ? :D
pi_85412101
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef kikoooooo het volgende:
Verder: De maximumsnelheid op de nieuwe A2

De A2 is dus zo breed...

[ afbeelding ]

En je mag er max 100. Pure staatskasgeldboom :r
Mijn god, is dat nog afgesloten? Daar moet je gewoon met 200+ km/h over heen rijden nu het nog kan :9~
pi_85412182
quote:
Had je weer wind tegen op de fiets vandaag, of had moeders weer niet lekker gekookt? :')
pi_85412647
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Had je weer wind tegen op de fiets vandaag, of had moeders weer niet lekker gekookt? :')
Ik kook zelf, fietsen doe ik alleen als sport. Maar vooruit dan maar, als ik generaliseer, mag jij het ook. Verder krijg ik vrijwel nooit een boete, ondanks dat ik altijd iets boven de snelheid rij. Alleen in de drukke straten natuurlijk normaal, je wilt geen fietser eronder hebben liggen. En je schiet weinig op met extra gas geven in een 30 km buurt.
pi_85412725
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik kook zelf, fietsen doe ik alleen als sport. Maar vooruit dan maar, als ik generaliseer, mag jij het ook. Verder krijg ik vrijwel nooit een boete, ondanks dat ik altijd iets boven de snelheid rij. Alleen in de drukke straten natuurlijk normaal, je wilt geen fietser eronder hebben liggen. En je schiet weinig op met extra gas geven in een 30 km buurt.
Idem, op fietsen als sport na.
pi_85412746
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef Terloops het volgende:

[..]

Fout is: Dat je met een zinloze, buitenproportionele boete bent genaaid, op die weg als hierboven.
pi_85412848
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Adames het volgende:

[..]

.. Zit je alweer met je aanname verkeerd, Apuleius. ;)
pi_85412890
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:56 schreef Heberg het volgende:

[..]

Fout is: Dat je met een zinloze, buitenproportionele boete bent genaaid, op die weg als hierboven.
Fout is: Dat TS veel te hard gereden heeft en dacht 'oh, het kan wel even'.
pi_85413060
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Fout is: Dat TS veel te hard gereden heeft en dacht 'oh, het kan wel even'.
TS is een incompetente hardrijder :D

Ik heb in 1 jaar nog maar 3 boetes gehad terwijl ik vrijwel altijd te hard rijd.. Mijn grootste incompetente actie was met 120 km/h op de cruise controll bij utrecht door de traject controle kachelen :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:02:42 #61
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_85413065
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') huilie, ik was 560 euro kwijt omdat ik geflitst was met 92km/u te hard waar je maar 100 mocht midden in de nacht :')
Nog geluk dat ik geflitst ben en niet staande gehouden ben :@
Damn, dat is zonde geld. :{
Qui habet aures audiendi audiat
pi_85413186
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Broder het volgende:

[..]

En boetes afhankelijk van je inkomen.
Nee, boete + proeftijd. Binnen die proeftijd zijn boetes 2x zo hoog + verlenging proeftijd. Bij iedere verlenging komt er nog eens een factor 2 bij.
pi_85413203
Als je het vaak genoeg doet kunnen de belastingen omlaag ^O^
Thugh life.
pi_85413318
Hoeveel kost zo'n radardetector? zijn die ook in te bouwen op de motor?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')