had toch wel 20 minuten er afgesnoept van eindhoven naar amsterdamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Neroje het volgende:
En was je 2 minuten eerder op je bestemming?
niet geheel met je eens, ik was vrijwel alleen op de snelweg, als het druk is houd ik me goed aan de snelheid van het verkeer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze moeten die boetes 2x zo hoog maken en bij 30 km of harder ook je rijbewijs innemen voor 1 jaar
Ligt er maar net aan op wat voor soort weg. Op een bijna lege snelweg vind ik 200km/u verantwoord. 60Km/u op een weg binnen de bebouwde kom met daarnaast een fietspad niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze moeten die boetes 2x zo hoog maken en bij 30 km of harder ook je rijbewijs innemen voor 1 jaar
En boetes afhankelijk van je inkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Broder het volgende:
[..]
En boetes afhankelijk van je inkomen.
Dat juich ik toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Broder het volgende:
[..]
En boetes afhankelijk van je inkomen.
Het ging niet om een páár km's te hard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Heberg het volgende:
Het rijden op een 3baansweg buiten de spits en dan zo'n absurde boete op te leggen, heeft niets met handhaven te maken van verkeersveiligheid, dat is ordinaire geldklopperij.
Die methode worden als secundaire inkomsten begroot, voor elke lullige overschrijding, bv ook op de A12 met 3 banen, waar zomaar max 70 km (met camera's) mag worden gereden om later weer normaal te mogen rijden.![]()
Die trieste gasten die het leuk vinden : Ga 's lekker deaud, pubers.
Heeft ook meer met het milieu te maken dat ze flitsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Heberg het volgende:
Het rijden op een 3baansweg buiten de spits en dan zo'n absurde boete op te leggen, heeft niets met handhaven te maken van verkeersveiligheid, dat is ordinaire geldklopperij.
Die methode worden als secundaire inkomsten begroot, voor elke lullige overschrijding, bv ook op de A12 met 3 banen, waar zomaar max 70 km (met camera's) mag worden gereden om later weer normaal te mogen rijden.![]()
Die trieste gasten die het leuk vinden : Ga 's lekker deaud, pubers.
Lezen. Het gaat om een 3 (!) baansweg op een stille ochtend. Rechtvaardiger is het om die limieten tot de drukke uren te beperken. Maar nee, die moraalterreur is lucratief. En dan zijn er nog van die zwakzinnigen die hier achter staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Het ging niet om een páár km's te hard.
voor mij is 250 euro ook veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:huilie, ik was 560 euro kwijt omdat ik geflitst was met 92km/u te hard waar je maar 100 mocht midden in de nacht
Nog geluk dat ik geflitst ben en niet staande gehouden ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |